tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg har heldigvis ikke rigtig fået det værre siden i går, men har omvendt heller ikke fået det bedre, så jeg snotter og har det træls i min hals og kan næsten ikke overskue at skulle gå knap 5 km, når jeg skal hente Maja i eftermiddag, fordi manden ikke kunne tage sig sammen til at stå op før kl. var over 9 og dermed ikke nåede sin bus på arbejde og måtte tage bilen i stedet for - efter han vel og mærket havde givet mig et møgfald for at handle ind efter jeg havde afleveret Maja i DP, for det havde jeg ikke informeret ham om, at jeg ville gøre på det tidspunkt. :boo kan bare fornemme det bliver en god dag :boo og nøj hvor føler jeg mig ynkelig :(

:Kram

Det var sq da også noget mærkeligt noget at få skæld ud for!

dumme mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håndværkere i hjemmet. Misforstå mig ikke, jeg er glad for, at de kommer og fikser sagerne, men jeg bliver aldrig fan af at have fremmede indendørs på den måde.

Og så savner jeg vores gamle gårdmand, der var så super hyggelig og snakkede med Mar og viste ham værktøjet, og så var det helt ok, at han var her og fiksede noget. Den nye er venlig nok, og de gør jo deres arbejde, men argh hvor jeg glæder mig til at de går igen.

Og så kom de endda tidligere end jeg havde regnet med (vi havde ikke aftalt klokkeslet, jeg troede bare ikke, at de var ude så hurtigt :blush) så hvem stod i nattøj (= uden bukser) og morgenhår, da de kom? Det gjorde jeg :prik

Årh sådan har jeg det også, jeg kan aldrig finde ud af hvad jeg skal gøre af mig selv. Skal man snakke med dem/lade være, være tilstede/gemme sig væk, stille relevante spørgsmål der altid ender med at lyde dumme/holde sin mund, virke som om man laver noget fornuftigt/fortsætte med at stene tv, osv osv! Hader det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh sådan har jeg det også, jeg kan aldrig finde ud af hvad jeg skal gøre af mig selv. Skal man snakke med dem/lade være, være tilstede/gemme sig væk, stille relevante spørgsmål der altid ender med at lyde dumme/holde sin mund, virke som om man laver noget fornuftigt/fortsætte med at stene tv, osv osv! Hader det <_<

Præcis!! Men de fiksede mit vindue og det er jo dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min farmor er så overbeskyttende/pyldret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis!! Men de fiksede mit vindue og det er jo dejligt :yay

Ja det er jo sjældent for at irriterer at de er der!

Ej da jeg boede i Tølløse (inden Jon) var der en flink men ganske ildelugtende vicevært. Det var så galt at jeg tit overvejede hvor vigtigt problemet var, fx kunne da lige overleve en måneds tid uden varme og i nogle måneder med et badeværelse der stod under vand hver gang jeg badede. Men det var så galt med lugten at lejligheden stank i MANGE timer efter han havde været der. Virkelig ulækkert :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo sjældent for at irriterer at de er der!

Ej da jeg boede i Tølløse (inden Jon) var der en flink men ganske ildelugtende vicevært. Det var så galt at jeg tit overvejede hvor vigtigt problemet var, fx kunne da lige overleve en måneds tid uden varme og i nogle måneder med et badeværelse der stod under vand hver gang jeg badede. Men det var så galt med lugten at lejligheden stank i MANGE timer efter han havde været der. Virkelig ulækkert :(

Ej ok, det var da også voldsomt :o :kram2

Der er ikke noget galt med håndværkerne her, det er bare det med fremmede i ens hjem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid ved lægen... Havde tid til celleskrab her kl 12.45 og jeg kom vel ind 12.50/12.55 og det tog jo vel... 5 minutter. Nu venter jeg så på samtale med lægen som skulle være kl 13... Klokken er nu 13.39... :klap :klap :klap

Armen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft vores barnevognskaleche til reparation ved babysam i Randers.

Jeg fik at vide at det tog kun et par dage men det har taget tre uger! Det var åbenbart reservedele som skulle bestilles hjem.

Hentede den i dag og ser nu at der er ikke brugt reservedele men bare sat en spændskrue på i begge sider! Det var kun den ene side som skal fixes. Den dut der før sad og beskyttede skruen er helt væk, og istedet sidder der en skarp spændskrue!

Jeg er så gal at jeg er glødende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cZRH44Z.jpg

m2zUQzZ.jpg

Man kan se skruen igennem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cZRH44Z.jpg

m2zUQzZ.jpg

Man kan se skruen igennem!

Jeg tror simpelthen ikke det der er ok! :o

Det ligner virkelig en lappeløsning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelthen ikke det der er ok! :o

Det ligner virkelig en lappeløsning!

Det er simpelthen ikke i orden. Barnet kan da skære sig på de skiver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kram

Det var sq da også noget mærkeligt noget at få skæld ud for!

dumme mand!

Han siger at han var nervøs for mig, fordi jeg ikke var hjemme i løbet af 20 minutter men først kom efter 45 minutter :blink men telefonen er jo opfundet (min var godt nok på lydløs)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han siger at han var nervøs for mig, fordi jeg ikke var hjemme i løbet af 20 minutter men først kom efter 45 minutter :blink men telefonen er jo opfundet (min var godt nok på lydløs)

Arhmen jøsses! :rolleyes

Kunne han ikke ha givet udtryk for bekymring i stedet for så!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelthen ikke det der er ok! :o

Det ligner virkelig en lappeløsning!

Det er åbenbart standard fra emmaljunga <_<

Fik tilbudt at få det gamle ødelagte sat på igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg ville ringe til forbrugerklagenævnet eller hvad sådan noget hedder.. tror simpelthen ikke det er lovligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de håndværkere må gerne være slut, det går udover børnenes søvn (Vuggestue). Endnu engang må Clara sove rigtig lidt i lur, begrund af håndværkere... Bliv nu færdig!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg ville ringe til forbrugerklagenævnet eller hvad sådan noget hedder.. tror simpelthen ikke det er lovligt!

man kan ikke engang kontakte emmaljunga og høre om det er rigtigt hvad forhandleren påstår. Vil da virkelig ikke tro at det er Ok med en skarp spændskive på, som barnet kan komme til skade på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man kan ikke engang kontakte emmaljunga og høre om det er rigtigt hvad forhandleren påstår. Vil da virkelig ikke tro at det er Ok med en skarp spændskive på, som barnet kan komme til skade på

Kan man ikke kontakte Emmaljunga som privatperson??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke kontakte Emmaljunga som privatperson??

Nej det kan man overhovedet ikke. Alt foregår igennem forhandleren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan man overhovedet ikke. Alt foregår igennem forhandleren

Det er altså noget mærkeligt noget... kan i gå i en anden butik og få en second opinion (staves)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tålmodighed i dag og er bare i dårlig humør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukosebelastning - heldigvis var det koldt, ellers var det da kommet direkte op igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså noget mærkeligt noget... kan i gå i en anden butik og få en second opinion (staves)

På om det er lavet ordenligt?

Min kusine arbejder i bs herning og så billederne i går. Hun er forarget over den lappeløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På om det er lavet ordenligt?

Min kusine arbejder i bs herning og så billederne i går. Hun er forarget over den lappeløsning

Kan I ikke få hende til at tage kontakt til Emmaljunga?

Og et tillægsspørgsmål af ren nysgerrighed, hvilken farve er jeres barnevogn udover den applegrønne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I ikke få hende til at tage kontakt til Emmaljunga?

Og et tillægsspørgsmål af ren nysgerrighed, hvilken farve er jeres barnevogn udover den applegrønne?

Hun ville høre den ansvarlige derude om de havde fået det samme at vide. Hun ville ikke selv godkende den slags håndtering.

Mener at farven hedder Forrest Green. Den er sådan mosgrøn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.