tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At manden lige har smadret vores topkage figur i raseri :boo :boo

 

:kram det kan jeg godt forstå du er ked af. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens allerede og en lidt dum dag :(

Øv bøv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det lyder dramatisk :o Er du ok?

:ditto :unsure :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er helt vildt grund ked lige i øjeblikket, uden at kunne sætte en finger på hvorfor.

Har bare lyst til at krølle mig sammen i et hjørne og tude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er helt vildt grund ked lige i øjeblikket, uden at kunne sætte en finger på hvorfor.

Har bare lyst til at krølle mig sammen i et hjørne og tude.

Har du nogen at tale med?

Kæmpe :kram

Sådan skal ingen have det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden lige har smadret vores topkage figur i raseri :boo :boo

Hold da op.... Er du ok? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er helt vildt grund ked lige i øjeblikket, uden at kunne sætte en finger på hvorfor.

Har bare lyst til at krølle mig sammen i et hjørne og tude.

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg mand på 3.-dagen <_<

Jeg har altså svært ved at have medlidenhed når han overdriver det sådan, og samtidig ikke aflaster mig når jeg er syg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg mand på 3.-dagen <_<

Jeg har altså svært ved at have medlidenhed når han overdriver det sådan, og samtidig ikke aflaster mig når jeg er syg!

Kender det! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram! Jeg elsker babyklar :biglove vi havde haft et forfærdeligt møde med vores sundhedsplejerske, Der mente, at han ikke hjælper nok til herhjemme og indirekte sagde, at han var skyld i, at Immanuel ikke tager nok på, han var stresset over en opgave i skolen, og så vågnede Immanuel efter 10 Min, hvor han havde skreget uafbrudt i 3 timer inden :( så han var virkelig presset og kastede så hans bog over imod sofaen, hvor den stod over og ramte den :boo bagefter gik han en lang tur, mens jeg prøvede at trøste Immanuel, der blev så bange :( Han er bare sindssygt presset. Dumme sundhedsplejerske :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er helt vildt grund ked lige i øjeblikket, uden at kunne sætte en finger på hvorfor.

Har bare lyst til at krølle mig sammen i et hjørne og tude.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram! Jeg elsker babyklar :biglove vi havde haft et forfærdeligt møde med vores sundhedsplejerske, Der mente, at han ikke hjælper nok til herhjemme og indirekte sagde, at han var skyld i, at Immanuel ikke tager nok på, han var stresset over en opgave i skolen, og så vågnede Immanuel efter 10 Min, hvor han havde skreget uafbrudt i 3 timer inden :( så han var virkelig presset og kastede så hans bog over imod sofaen, hvor den stod over og ramte den :boo bagefter gik han en lang tur, mens jeg prøvede at trøste Immanuel, der blev så bange :( Han er bare sindssygt presset. Dumme sundhedsplejerske :shooter

Sikke noget :( Er lidt "lettet" over at han trods alt ikke ødelagde den med vilje, for det synes jeg virkelig havde været strengt, men det er da en æv-situation alligevel :( Har I fået snakket om det idag? :kram

Med fare for at træde jer over tæerne, så tænker jeg ikke, at det var sp's skyld. Mega træls, hvis hun er strid og I ikke har det godt med hende, men hvis man bliver så vred/frustreret, at man kaster med ting, fordi en sp har sagt noget dumt, så tænker jeg nok egentlig, at din mand har noget, han skal have arbejdet med. (Og igen med fare for at træde jer over tæerne, så kunne det måske være, at sp havde fat i noget? Det ved jeg jo slet ikke, men hvis han er presset med studiet ville det da ikke være underligt, og når han reagerer sådan, så kunne jeg godt få den tanke, at der også var noget dårlig samvittighed i det.). Måske skyder jeg helt ved siden af, men min pointe er bare, at hvis jeg har bare en lille bitte smule ret, så skal han/I da have noget hjælp :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega mød nat :( Shit jeg er træt altså. Og det hjælper ikke ligefrem på det triste humør :( Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget :( Er lidt "lettet" over at han trods alt ikke ødelagde den med vilje, for det synes jeg virkelig havde været strengt, men det er da en æv-situation alligevel :( Har I fået snakket om det idag? :kram

Med fare for at træde jer over tæerne, så tænker jeg ikke, at det var sp's skyld. Mega træls, hvis hun er strid og I ikke har det godt med hende, men hvis man bliver så vred/frustreret, at man kaster med ting, fordi en sp har sagt noget dumt, så tænker jeg nok egentlig, at din mand har noget, han skal have arbejdet med. (Og igen med fare for at træde jer over tæerne, så kunne det måske være, at sp havde fat i noget? Det ved jeg jo slet ikke, men hvis han er presset med studiet ville det da ikke være underligt, og når han reagerer sådan, så kunne jeg godt få den tanke, at der også var noget dårlig samvittighed i det.). Måske skyder jeg helt ved siden af, men min pointe er bare, at hvis jeg har bare en lille bitte smule ret, så skal han/I da have noget hjælp :kram

Vi har ikke fået snakket i dag, han tog i skole kl 7.

Jeg tror altid han vil have dårlig samvittighed over ikke athjælpe nok til, på trods af, at han hjælper rigtig meget til. men tak for dine tanker :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega mød nat :( Shit jeg er træt altså. Og det hjælper ikke ligefrem på det triste humør :( Suk!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega mød nat :( Shit jeg er træt altså. Og det hjælper ikke ligefrem på det triste humør :( Suk!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke fået snakket i dag, han tog i skole kl 7.

Jeg tror altid han vil have dårlig samvittighed over ikke athjælpe nok til, på trods af, at han hjælper rigtig meget til. men tak for dine tanker :kiss

Det var da så lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg mand - det synes jeg virkelig ikke vi har tid til med 6 dage til termin. Føret var knægten syg og nu manden. Jeg nægter at være syg under fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg mand - det synes jeg virkelig ikke vi har tid til med 6 dage til termin. Føret var knægten syg og nu manden. Jeg nægter at være syg under fødslen.

 

Jeg var mega snot forkølet under Albas fødsel, og det var SÅ træls! Min næse boblede mens jeg havde presseveer, og jordmoderen blev ved med at sige at jeg skulle pudse min næse.. Som om jeg lige gad det imens jeg prøvede på at presse en unge ud :rolleyes

Hvis det er forkølelse, og du bliver smittet, så vil jeg råde dig til at have en næsespray med på sygehuset, så du har gennemtræk i næsen under fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge eller måske sekretæren...

Jeg har haft pletblødninger i snart et år, blødninger ved samleje i over 6 mdr. Men hun mener at det er helt normalt.

Nu læser jeg i familiejournalen at deres læge tolker den slags som foruroligende og faktisk som mulig tegn på livmoderhalskræft :unsure eller polypper i livmoderen

Så bliver jeg da først frustreret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge eller måske sekretæren...

Jeg har haft pletblødninger i snart et år, blødninger ved samleje i over 6 mdr. Men hun mener at det er helt normalt.

Nu læser jeg i familiejournalen at deres læge tolker den slags som foruroligende og faktisk som mulig tegn på livmoderhalskræft :unsure eller polypper i livmoderen

Så bliver jeg da først frustreret

Ny læge??? for det skal da undersøges! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny læge??? for det skal da undersøges! :kram2

Kan først få en tid om 3 uger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumt dumt dumt... Gik ind på http://www.cancer.dk/livmoderhalskraeft-collumcancer/symptomer-livmoderhalskraeft/

Har kunne svare ja til det her siden foråret :( hvor lægen sagde at det sikkert bare var p piller der var skyld i det.

Oveni har jeg gået de sidste par uger med kraftige mavekramper :( så bliver man da først nervøs.

Måske ender det med at jeg ikke får flere børn :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.