tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Synes det er lidt træls at jeg bløder så meget, at jeg må tage to bind i hver gang jeg skifter (hvilket er hver 1.5 time) og jeg bløder alligevel igennem. 
Blødte igennem 4 par trusser igår og en hel pakke bind.. 
Lægen vil ikke se mig "for det er normalt"..  :(  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var mega snot forkølet under Albas fødsel, og det var SÅ træls! Min næse boblede mens jeg havde presseveer, og jordmoderen blev ved med at sige at jeg skulle pudse min næse.. Som om jeg lige gad det imens jeg prøvede på at presse en unge ud :rolleyes

Hvis det er forkølelse, og du bliver smittet, så vil jeg råde dig til at have en næsespray med på sygehuset, så du har gennemtræk i næsen under fødslen :)

Årh hvor træls.

Knægtens var feber og snot. Mandens er mere influenza.

Tak for rådet - det vil jeg ha i baghovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumt dumt dumt... Gik ind på http://www.cancer.dk/livmoderhalskraeft-collumcancer/symptomer-livmoderhalskraeft/

Har kunne svare ja til det her siden foråret :( hvor lægen sagde at det sikkert bare var p piller der var skyld i det.

Oveni har jeg gået de sidste par uger med kraftige mavekramper :( så bliver man da først nervøs.

Måske ender det med at jeg ikke får flere børn :'(

:kram du kan ikke få en akut tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram du kan ikke få en akut tid?

Fik en tid om 3 uger men overvejer at ringe i morgen tidlig og høre om jeg ikke kan få en akut tid. Kan næsten ikke gå for mavekramper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik en tid om 3 uger men overvejer at ringe i morgen tidlig og høre om jeg ikke kan få en akut tid. Kan næsten ikke gå for mavekramper

Åh shit søde :( :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt træls at jeg bløder så meget, at jeg må tage to bind i hver gang jeg skifter (hvilket er hver 1.5 time) og jeg bløder alligevel igennem.

Blødte igennem 4 par trusser igår og en hel pakke bind..

Lægen vil ikke se mig "for det er normalt".. :( <_<

Det lyder voldsomt! :o

Har du ikke overvejet en prop i skøn forening med et bind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder voldsomt! :o

Har du ikke overvejet en prop i skøn forening med et bind?

Jeg kan desværre ikke bruge tamponer :( Jeg får svamp af det. 

Jeg overvejede det dog kraftigt indtil J mindede mig om sidst jeg prøvede den løsning af. 

Det er så trættende at bløde så meget. Jeg kan ikke bevæge mig uden at svimle eller ha' hovedpine.

Lægens råd var "bare" at drikke meget vand, spise rigeligt og så kontakte hende, hvis jeg begyndte at bløde mere... 

Ja goddaw du, jeg kan ikke gå ned og hente mine børn, en gåtur på 15 minutter samlet derned og så skal jeg også lige hjem, uden at bløde igennem ALT... Jeg har ikke flere mørke bukser at tage på - de er alle sammen til vask 

Det er så PINLIGT at gå rundt, det føles som om at ALLE kan se det eller lugte det :( Jeg STINKER af blod - igår måtte jeg tage 3 (!!) bade for at føle mig ren dernede... Jeg er nu begyndt at tørre mig af med en våd klud efter hvert toiletbesøg, for det står bare ned af lårene. Jeg har nok skiftet bind en gang i timen - og jeg har to bind i hver gang, og de er gennemblødte af blod :/ hvordan f*nden kan det være normalt?! 

Ja undskyld søde, det var ikke meningen jeg ville "rante" ud på dig - jeg er bare frustreret. Nu har jeg siden mandag kimet lægen ned og ikke engang så meget som et "jamen så kom ned, så kigger vi på dig", vil de give mig. 

Åh, hvor er det frustrerende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz, føler virkelig med dig. Det er så frustrerende når de slet ikke vil se en men kan på magisk vis se igennem telefonen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh shit søde :( :kram

Jeps :( mega sjovt at skulle gå 2x 3 km for at hente børn og tilbage igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz, føler virkelig med dig. Det er så frustrerende når de slet ikke vil se en men kan på magisk vis se igennem telefonen

 

Jeps :( mega sjovt at skulle gå 2x 3 km for at hente børn og tilbage igen

Tak søde! Det er nemlig skide frustrerende!! 

Hvis jeg kunne hente dine børn for dig, så havde jeg dælme gjord det! Der er intet værre end at gå med smerter OG børn oveni hatten.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinnus og Taz, måske vi alle 3 skal skifte lægehus?

Uanset hvor dygtige de er, så har vi alle 3 mistet tiltroen til dem og det er altså noget møg!

Og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke bruge tamponer :( Jeg får svamp af det.

Jeg overvejede det dog kraftigt indtil J mindede mig om sidst jeg prøvede den løsning af.

Det er så trættende at bløde så meget. Jeg kan ikke bevæge mig uden at svimle eller ha' hovedpine.

Lægens råd var "bare" at drikke meget vand, spise rigeligt og så kontakte hende, hvis jeg begyndte at bløde mere...

Ja goddaw du, jeg kan ikke gå ned og hente mine børn, en gåtur på 15 minutter samlet derned og så skal jeg også lige hjem, uden at bløde igennem ALT... Jeg har ikke flere mørke bukser at tage på - de er alle sammen til vask

Det er så PINLIGT at gå rundt, det føles som om at ALLE kan se det eller lugte det :( Jeg STINKER af blod - igår måtte jeg tage 3 (!!) bade for at føle mig ren dernede... Jeg er nu begyndt at tørre mig af med en våd klud efter hvert toiletbesøg, for det står bare ned af lårene. Jeg har nok skiftet bind en gang i timen - og jeg har to bind i hver gang, og de er gennemblødte af blod :/ hvordan f*nden kan det være normalt?!

Ja undskyld søde, det var ikke meningen jeg ville "rante" ud på dig - jeg er bare frustreret. Nu har jeg siden mandag kimet lægen ned og ikke engang så meget som et "jamen så kom ned, så kigger vi på dig", vil de give mig.

Åh, hvor er det frustrerende...

Har du snakket med lægen om en hormonspiral?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik en tid om 3 uger men overvejer at ringe i morgen tidlig og høre om jeg ikke kan få en akut tid. Kan næsten ikke gå for mavekramper

Det lyder på ingen måde holdbart. Håber du får en tid i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo Vi skal vist have aflivet vores gamle kat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mand, barn og computer billigt til salg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumt dumt dumt... Gik ind på http://www.cancer.dk/livmoderhalskraeft-collumcancer/symptomer-livmoderhalskraeft/

Har kunne svare ja til det her siden foråret :( hvor lægen sagde at det sikkert bare var p piller der var skyld i det.

Oveni har jeg gået de sidste par uger med kraftige mavekramper :( så bliver man da først nervøs.

Måske ender det med at jeg ikke får flere børn :'(

Ej :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt træls at jeg bløder så meget, at jeg må tage to bind i hver gang jeg skifter (hvilket er hver 1.5 time) og jeg bløder alligevel igennem.

Blødte igennem 4 par trusser igår og en hel pakke bind..

Lægen vil ikke se mig "for det er normalt".. :( <_<

Ej hvor voldsomt :( Er du begyndt på p-piller?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo Vi skal vist have aflivet vores gamle kat :(

Åhh nej, hva nu dog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mand, barn og computer billigt til salg <_<

Hva så!? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej, hva nu dog?

Det er slut nu :boo Han har formentlig fået en blodprop eller lignende. Han miavede meget højt, hypperventilerede og kunne ikke stå på dine ben. Han væltede rundt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så!? :kram2

Jeg prøver at få sendt en jobansøgning, hvilket jeg er blevet afbrudt i, hver gang jeg har været igang med det, så nu VIL jeg have det gjort, for fristen udløber altså snart. Den er skrevet - skal bare sendes.

Men computeren tænker så i ca. 5 minutter hver gang jeg trykker på noget, Valdemar vil KUN have at MOR hjælper ham (og det nægter jeg altså af princip! Far kan sagtens smøre en mad/skifte ble/give nattøj på. Og Mar og jeg har holdt fri og hygget hele dagen, så jeg kan godt "få mig til" at bede om at få lov at gøre den her lille ting i fred - vi havde endda aftalt at jeg skulle gøre det i eftermiddag, men der sov Brian så lur i stedet) og Brian er pigesur over at jeg ikke springer efter Valdemar med det samme han kalder. OG sender Valdemar over til mig med latterlige små ting, som han sagtens kunne have hjulpet ham med selv "Skal mor hjælpe dig med at åbne bananen?"

Nej, mor skal ikke hjælpe med bananer, mor prøver at få et arbejde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slut nu :boo Han har formentlig fået en blodprop eller lignende. Han miavede meget højt, hypperventilerede og kunne ikke stå på dine ben. Han væltede rundt :(

:kram Det gør bare så ondt at sige farvel til ens dyr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at få sendt en jobansøgning, hvilket jeg er blevet afbrudt i, hver gang jeg har været igang med det, så nu VIL jeg have det gjort, for fristen udløber altså snart. Den er skrevet - skal bare sendes.

Men computeren tænker så i ca. 5 minutter hver gang jeg trykker på noget, Valdemar vil KUN have at MOR hjælper ham (og det nægter jeg altså af princip! Far kan sagtens smøre en mad/skifte ble/give nattøj på. Og Mar og jeg har holdt fri og hygget hele dagen, så jeg kan godt "få mig til" at bede om at få lov at gøre den her lille ting i fred - vi havde endda aftalt at jeg skulle gøre det i eftermiddag, men der sov Brian så lur i stedet) og Brian er pigesur over at jeg ikke springer efter Valdemar med det samme han kalder. OG sender Valdemar over til mig med latterlige små ting, som han sagtens kunne have hjulpet ham med selv "Skal mor hjælpe dig med at åbne bananen?"

Nej, mor skal ikke hjælpe med bananer, mor prøver at få et arbejde <_<

:kram

Lyder total som vores aften. Altså bare skift jobansøgning ud med 5minutters fred!

Jeg endte med at gå i bad. Så måtte de ligesom klare sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram, Vinnus og Taz, håber jeres læger snart tager jer seriøst :kram

Stephi, hvad er der med din læge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Lyder total som vores aften. Altså bare skift jobansøgning ud med 5minutters fred!

Jeg endte med at gå i bad. Så måtte de ligesom klare sig.

Tak for kram. Det lykkes mig at få den afsted, og normalt er Brian ligeså meget med om Mar, som jeg er. Ved ikke lige, hvad der stikker ham idag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.