tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vinnus og Taz, måske vi alle 3 skal skifte lægehus?

Uanset hvor dygtige de er, så har vi alle 3 mistet tiltroen til dem og det er altså noget møg!

Og :kram2

Jeg overvejer også at skifte læge. Der er bare ikke så mange kvindelige læger her. Drømmer om et stort lægehus som der hvor jeg var i Herning

Tak for kram alle sammen :kram2

Har smidt mig på sofaen og håber at jeg kan sove i nat for mavekramper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er slut nu :boo Han har formentlig fået en blodprop eller lignende. Han miavede meget højt, hypperventilerede og kunne ikke stå på dine ben. Han væltede rundt :(

Så det godt på FB.. øv! :( det er hårdt at miste et dyr, man elsker og har været en del af familien i mange år! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at få sendt en jobansøgning, hvilket jeg er blevet afbrudt i, hver gang jeg har været igang med det, så nu VIL jeg have det gjort, for fristen udløber altså snart. Den er skrevet - skal bare sendes.

Men computeren tænker så i ca. 5 minutter hver gang jeg trykker på noget, Valdemar vil KUN have at MOR hjælper ham (og det nægter jeg altså af princip! Far kan sagtens smøre en mad/skifte ble/give nattøj på. Og Mar og jeg har holdt fri og hygget hele dagen, så jeg kan godt "få mig til" at bede om at få lov at gøre den her lille ting i fred - vi havde endda aftalt at jeg skulle gøre det i eftermiddag, men der sov Brian så lur i stedet) og Brian er pigesur over at jeg ikke springer efter Valdemar med det samme han kalder. OG sender Valdemar over til mig med latterlige små ting, som han sagtens kunne have hjulpet ham med selv "Skal mor hjælpe dig med at åbne bananen?"

Nej, mor skal ikke hjælpe med bananer, mor prøver at få et arbejde <_<

Ej! :sm :prik Så må Brian sq lige smide det pigesure fjæs over bords, og tænke sig om! :kram

Mar kan jo ikke gøre for at far ikke har fattet mors besked :p

Håber du har fået den sendt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej! :sm :prik Så må Brian sq lige smide det pigesure fjæs over bords, og tænke sig om! :kram

Mar kan jo ikke gøre for at far ikke har fattet mors besked :p

Håber du har fået den sendt :kiss

Tak. :kram2 Og nej, Mar kan jo netop ikke gøre for det, men for Søren hvor skulle de bare begge to gå VÆK lige der :rolleyes Men jeg fik den sendt, Mar er puttet (og har ikke kaldt endnu :yay) og Brian laver noget med sin computer, så hvis han er sur, så er det hans eget problem :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. :kram2 Og nej, Mar kan jo netop ikke gøre for det, men for Søren hvor skulle de bare begge to gå VÆK lige der :rolleyes Men jeg fik den sendt, Mar er puttet (og har ikke kaldt endnu :yay) og Brian laver noget med sin computer, så hvis han er sur, så er det hans eget problem :badgirl

Dejligt det hele endte som det skulle :)

kender SÅ godt den følelse at man skal bare liiiige ha 10min fred til at få gjort et eller andet... men det ender så med at tage 30-40 min fordi man bliver afbrudt konstant af tumling, der spørger og skal ha hjælp til diverse.... og manden har glemt hjernen i firmabilen eller noget :rolleyes og fatter hat!

Ja, hvis gan er sur, så er det da ikke dit problem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det hele endte som det skulle :)

kender SÅ godt den følelse at man skal bare liiiige ha 10min fred til at få gjort et eller andet... men det ender så med at tage 30-40 min fordi man bliver afbrudt konstant af tumling, der spørger og skal ha hjælp til diverse.... og manden har glemt hjernen i firmabilen eller noget :rolleyes og fatter hat!

Ja, hvis gan er sur, så er det da ikke dit problem ;)

Lige præcis, det er mega irriterende :rolleyes

Jeg tror, han er ok igen, han er i hvert fald begyndt at smalltalke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis, det er mega irriterende :rolleyes

Jeg tror, han er ok igen, han er i hvert fald begyndt at smalltalke ;)

Dejligt :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde! Det er nemlig skide frustrerende!! 

Hvis jeg kunne hente dine børn for dig, så havde jeg dælme gjord det! Der er intet værre end at gå med smerter OG børn oveni hatten.. :/

Du er så sødt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram, Vinnus og Taz, håber jeres læger snart tager jer seriøst :kram

Stephi, hvad er der med din læge? :unsure

Som sådan ikke noget. De er jo gode nok. Er aldrig blevet forkert behandlet. Men jeg føler mig altid forkert ved at komme, som en pyldrehøne ved at ringe ang William, alt er forhastet og det psykiske og personlige tæller ligesom ikke. De er KUN medicinske. Og jeg er bare mere end en skal der bærer rundt på nogle organer de kan fixe.

Giver det overhovedet mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sådan ikke noget. De er jo gode nok. Er aldrig blevet forkert behandlet. Men jeg føler mig altid forkert ved at komme, som en pyldrehøne ved at ringe ang William, alt er forhastet og det psykiske og personlige tæller ligesom ikke. De er KUN medicinske. Og jeg er bare mere end en skal der bærer rundt på nogle organer de kan fixe.

Giver det overhovedet mening?

Ja det synes jeg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menstruationssmerter :( det er 2 gang i 3-4 år at jeg har mens, så jeg havde helt glemt hvor ondt det gør :(

Lige nu fortryder jeg næsten at jeg er begyndt på P-piller, så jeg skal døje med noget så dumt som menstruation :unsure

Den eneste fordel ved pco, er at man slipper for det møg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menstruationssmerter i stor stil :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg på fjerde dagen nu. :( det har jeg bare ikke tid til, når der kommer 28 gæster til fødselsdag imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg på fjerde dagen nu. :( det har jeg bare ikke tid til, når der kommer 28 gæster til fødselsdag imorgen.

:kram God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nå du stå tidligere op Jonas! Har sagt det så mange gange før <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyst til toast + mug på toastbrød <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg på fjerde dagen nu. :( det har jeg bare ikke tid til, når der kommer 28 gæster til fødselsdag imorgen.

Håber du når at blive frisk! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg på fjerde dagen nu. :( det har jeg bare ikke tid til, når der kommer 28 gæster til fødselsdag imorgen.

:kram god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige kat er blevet aflivet... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige kat er blevet aflivet... :boo

:kram Føler med dig. Vi mistede vores igår :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uvished <_<

Og posten har lige været her men havde ikke mine teste med fra billigeteste.dk. Jeg troede man var sikker på at de kom dagen efter bestilling. Møg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skal bruge weekenden i Skejby men bare mit guld bliver rask igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skal bruge weekenden i Skejby men bare mit guld bliver rask igen.

Øv, hvad er der galt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg må bruge min omsorgsdag, på lortebleer.

Det var sådan set meningen den skulle være brugt på råhygge og en tur på legeplads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.