tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det har i dag været en hård og træls dag for William, det forstår jeg godt - men jeg magter seriøst ikke puttekrig lige nu. Sov nu bare lille skat!

Tænker på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Teenager der synes det er ok at svine far til for noget han slet ikke har gjort, og når man så korrigerer og siger det ikke er rigtigt bare siger "glem det", men helt sikkert stadig synes hun har ret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så så man lige mig skvatte ud af vores havedør og forvride højre ankel :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Postdanmark... som ikke gider bringe pakker ud men bare sender en sms om at den kan hentes på posthuset. Et posthus som ikke ligger i bus forbindelse med hvor vi bor. Føler mig dum at jeg har købt varer på nettet for at gøre mit liv lettere, og jeg så stadig skal bruge flere timer på at hente tingene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Postdanmark... som ikke gider bringe pakker ud men bare sender en sms om at den kan hentes på posthuset. Et posthus som ikke ligger i bus forbindelse med hvor vi bor. Føler mig dum at jeg har købt varer på nettet for at gøre mit liv lettere, og jeg så stadig skal bruge flere timer på at hente tingene.

hvor er det? Det kan være at vi kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare at denne dag hurtigt skal overståes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare at denne dag hurtigt skal overståes..

:ditto*tusind! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, LilleMi og ønskebebs :kiss

Det går heldigvis meget bedre med anklen i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare at denne dag hurtigt skal overståes..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto*tusind! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At uretfærdige ting sker for gode mennesker, som har fortjent bedre... !! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At uretfærdige ting sker for gode mennesker, som har fortjent bedre... !!

Enig!!! Synes der er alt for mange søde piger, der kæmper og/eller mister for tiden :boo :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det? Det kan være at vi kan hjælpe.

Veri centeret. Og vi bor oppe i Skejby så skal enten gå eller med ca 3 busser. Mange tak for tilbuddet men jeg tror jeg vil prøve at få Melissa til det, hun går på Risskov gymnasium og starter igen mandag, så for hende er det ikke så langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til dem som har haft en dårlig dag - håber den er endt i fred og ro trods alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At uretfærdige ting sker for gode mennesker, som har fortjent bedre... !!

:ditto det er bare ikke fair

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kææææmpe :kram til alle dem som trænger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig!!! Synes der er alt for mange søde piger, der kæmper og/eller mister for tiden :boo :kram

Det er bare ikke fair :boo :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto*tusind! :(

Hvad er der sket? :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig!!! Synes der er alt for mange søde piger, der kæmper og/eller mister for tiden :boo :kram

 

Lige præcis!!  :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der sket? :( :kram2

Det har bare generelt været en dårlig dag. Troede den ville slutte ok, men ikke rigtig :(

Men med Stephanie i går og Majs i dag, skal jeg aldeles ikke klage! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis... Vi pillede et skab ned med skydelåger - som kørte ind over min finger. M blev ved at sige jeg skulle give slip, fordi jeg sagde det gjorde ondt. Resulut rykkede han sig og tog bedre fat i skabet, med det resultat at lågen kørte hen over min finger så jeg sad fast. Jeg skreg af lungers fulde kræft pga smerte, og da jeg kom fri var min finger tydeligt blevet mast. Der gik overraskende nok ikke hul nogle steder, og den er ved at have "foldet sig ud", men er til gengæld blevet noget hævet og er ved at skifte farve :(

Håber ikke jeg skal forbi skadestuen med den... Har hverken tid til at sidde der og kukkelurer, eller at der er noget galted fingeren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig!!! Synes der er alt for mange søde piger, der kæmper og/eller mister for tiden :boo :kram

:ditto :boo

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejde i morgen - er slet ikke klar! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis... Vi pillede et skab ned med skydelåger - som kørte ind over min finger. M blev ved at sige jeg skulle give slip, fordi jeg sagde det gjorde ondt. Resulut rykkede han sig og tog bedre fat i skabet, med det resultat at lågen kørte hen over min finger så jeg sad fast. Jeg skreg af lungers fulde kræft pga smerte, og da jeg kom fri var min finger tydeligt blevet mast. Der gik overraskende nok ikke hul nogle steder, og den er ved at have "foldet sig ud", men er til gengæld blevet noget hævet og er ved at skifte farve :(

Håber ikke jeg skal forbi skadestuen med den... Har hverken tid til at sidde der og kukkelurer, eller at der er noget galted fingeren!

Av! Håber den bedrer sig snart!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.