tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At J er blevet outsorced af en gut fra enten London eller Sønderborg.

Det betyder at han nu er ansat ved et britisk firma og om 1 år, kan han vælge enten at flytte sin popo til London eller Sønderborg, eller finde nyt arbejde i mellemtiden... :( pis og lort!!!!

 

Øv da! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At J er blevet outsorced af en gut fra enten London eller Sønderborg.

Det betyder at han nu er ansat ved et britisk firma og om 1 år, kan han vælge enten at flytte sin popo til London eller Sønderborg, eller finde nyt arbejde i mellemtiden... :( pis og lort!!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Matas vælger at have 20% rabat på alt, netop som jeg har brugt 600 kr der :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Matas vælger at have 20% rabat på alt, netop som jeg har brugt 600 kr der :prik

Bare i jeres Matas???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare i jeres Matas???

Jeg tror det er alle matas :chin: Kræver bare at man køber for mindst 400, men det gjorde jeg jo så også - IGÅR! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er alle matas :chin: Kræver bare at man køber for mindst 400, men det gjorde jeg jo så også - IGÅR! :prik

Kan du ikke bytte det og så købe igen med rabat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke bytte det og så købe igen med rabat?

Nej, for jeg tog det i brug idag, inden jeg så mailen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, for jeg tog det i brug idag, inden jeg så mailen <_<

Ned og snakke med dem - er der ikke noget med at hvis priserne falder indenfor 14 dage efter dit køb, får du samme pris?

Tjek lige købeloven!

Edit: kan ikke finde det, så måske husker jeg forkert :chin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg fornemmelse omkring baby, ingen at læsse af ved og bare møg dårligt humør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ned og snakke med dem - er der ikke noget med at hvis priserne falder indenfor 14 dage efter dit køb, får du samme pris?

Tjek lige købeloven!

Edit: kan ikke finde det, så måske husker jeg forkert :chin

Jeg kan heller ikke finde noget om det, og min personlige logik siger også at de har deres på det tørre, så tror bare, at jeg må æde den :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg fornemmelse omkring baby, ingen at læsse af ved og bare møg dårligt humør :(

Læs af på os herinde? :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Matas vælger at have 20% rabat på alt, netop som jeg har brugt 600 kr der :prik

Hvis du har købt inden for den sidste uge, kan man nogle gange i nogle butikker gå ind og få differencen udbetalt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læs af på os herinde? :kram :kram :kram

Tak for kram :kram2 Jeg skrev faktisk herinde tidligere, men min besvarelse blev vidst overset - og det kunne mine hormoner ikke lige klare, jeg ved godt det er fjollet.

Nå, J tog sig lige sammen (endelig!) og vi fik snakket, og har nu bestilt en tidlig scanning på fredag. Det har jeg brug for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram2 Jeg skrev faktisk herinde tidligere, men min besvarelse blev vidst overset - og det kunne mine hormoner ikke lige klare, jeg ved godt det er fjollet.

Nå, J tog sig lige sammen (endelig!) og vi fik snakket, og har nu bestilt en tidlig scanning på fredag. Det har jeg brug for!

Jeg så den i hvert fald ikke :huh :oops :unsure

Men det lyder rigtig godt med en snak og en scanning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så den i hvert fald ikke :huh :oops :unsure

Men det lyder rigtig godt med en snak og en scanning :kram2

Det er jo også helt forståeligt at små indlæg forsvinder i mængden. Jeg har bare været bekymret hele dagen og vi har jo ikke sagt det til nogen, så der er jo kun J og jer, og J har bare haft skyklapper på i dag. Og så fik jeg vidst også gjort ham bekymret, og så vil han slet ikke snakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo også helt forståeligt at små indlæg forsvinder i mængden. Jeg har bare været bekymret hele dagen og vi har jo ikke sagt det til nogen, så der er jo kun J og jer, og J har bare haft skyklapper på i dag. Og så fik jeg vidst også gjort ham bekymret, og så vil han slet ikke snakke.

Ja, så er det da også gået helt i hårdknude :kram2 Godt at du alligevel fik snakket med ham. Hvornår skal I så til scanning? Jeg tror på at lille A har det superfint :kram

Edit: Du havde jo skrevet, at det var fredag! :oops Kæft jeg må være træt i hovedet idag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram2 Jeg skrev faktisk herinde tidligere, men min besvarelse blev vidst overset - og det kunne mine hormoner ikke lige klare, jeg ved godt det er fjollet.

Nå, J tog sig lige sammen (endelig!) og vi fik snakket, og har nu bestilt en tidlig scanning på fredag. Det har jeg brug for!

:Kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke bytte det og så købe igen med rabat?

Der er 14 dages prisgaranti - prøv at tage bonen med derned og få en snak med dem.. da jeg stod i Jysk gav vi altid differencen tilbage mod forventning af bon, hvis der var kommet tilbud på en vare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 14 dages prisgaranti - prøv at tage bonen med derned og få en snak med dem.. da jeg stod i Jysk gav vi altid differencen tilbage mod forventning af bon, hvis der var kommet tilbud på en vare.

Man kan altid spørge - og nogle forretninger kører med prisgaranti - men købeloven regulerer det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke har sovet i nat overhovedet, en mave der kører rundt og en mand der ikke kan forstå at jeg ikke bare står op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 14 dages prisgaranti - prøv at tage bonen med derned og få en snak med dem.. da jeg stod i Jysk gav vi altid differencen tilbage mod forventning af bon, hvis der var kommet tilbud på en vare.

Eller køb det samme igen med den nye pris og byt det med den gamle bon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov over for første gang, i flere år, i dag.. Er helt ved siden af mig selv endnu... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Det er noget seriøst lort og J tjekker som det første imorges, de muligheder der er for nyt job. Hans lyst til at arbejde der, er dalet fuldstændigt. Godt han har nogle uger hjemme, til at synke nyheden.

På den positive side, så tror jeg at "chokket" fik mig til at tænke over vores usikre fremtid og MIN fremtid -og jeg rror at jeg har fundet ud af, hvad jeg vil arbejde som og med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Det er noget seriøst lort og J tjekker som det første imorges, de muligheder der er for nyt job. Hans lyst til at arbejde der, er dalet fuldstændigt. Godt han har nogle uger hjemme, til at synke nyheden.

På den positive side, så tror jeg at "chokket" fik mig til at tænke over vores usikre fremtid og MIN fremtid -og jeg rror at jeg har fundet ud af, hvad jeg vil arbejde som og med.

 

Jeg håber han finder ud af det :kram2

 

Og det lyder spændende!! :glad Hvad er det så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber han finder ud af det :kram2

 

Og det lyder spændende!! :glad Hvad er det så?

Jeg er blevet glad for ideen om at blive social rådgiver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.