tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Tror måske at jeg er ved at blive syg. Har kriller i halsen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal køre til møde i Nyborg i morgen og jeg giiiider det ikke! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det træls :(

Hvor længe kan det tage? Indtil næste mens?

Formentlig - hun nævnte, at det så kunne forsinke cyklus lidt, så cirka 5 uger. Skal dog overveje at tage p-piller i mellemtiden for at hjælpe skidtet med at skrumpe...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg så totalt ejer 2 kortærmede T-shirts til Aron... Og INGEN shorts eller sommerdragter... Et eller andet siger mig at jeg skal have skaffet noget...

Jeg stod med præcis den tanke lørdag, så du er ikke den eneste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er SÅ træls... Synes ikke jeg laver andet end at købe børnetøj... Og når jeg så ikke har tid til at holde øje med hvad jeg falder over, så bliver jeg mega frustreret. Det holder jo ligesom ikke at vi nu snart er i juni, og bare intet sommertøj har til ham den Bette... Den store har tøj nok... Hun render altid rundt i nederdele og t-shirts i forvejen, så det er bare et spørgsmål om at hun må undlade strømpebukserne og cardiganen :lol

Bilka kan anbefales, de har faktisk et fint basis sortiment!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At reumatologisk afdeling i Århus IGEN har ændret telefon tid!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mens stadig ikke kan tage sig sammen til at starte ordentligt! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må absolut ikke! Se bryllupsfilm

Var ellers kommet fint videre

Dumme dumme sex&the city film

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu må klokken godt blive 11, så jeg kan komme til lægen... Jeh orker ikke at have ondt mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At reumatologisk afdeling i Århus IGEN har ændret telefon tid!!

Og nu er det så også sekretærer, der tager telefonen :o Så er der en sygeplekerske, der ringer tilbage til mig - MÅSKE i dag, men det kan også være det først bliver i morgen :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må absolut ikke! Se bryllupsfilm

Var ellers kommet fint videre

Dumme dumme sex&the city film

Hvad så? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er det så også sekretærer, der tager telefonen :o Så er der en sygeplekerske, der ringer tilbage til mig - MÅSKE i dag, men det kan også være det først bliver i morgen :shooter

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er det så også sekretærer, der tager telefonen :o Så er der en sygeplekerske, der ringer tilbage til mig - MÅSKE i dag, men det kan også være det først bliver i morgen :shooter

:kram

Hader den slags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hader den slags

Jeg er dælme også træt af det.. Jeg nemlig jeg gerne lige vil have taget blodprøver i dag. Vil virkelig gerne på arbejde i morgen. Det duer bare ikke det her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er det så også sekretærer, der tager telefonen :o Så er der en sygeplekerske, der ringer tilbage til mig - MÅSKE i dag, men det kan også være det først bliver i morgen :shooter

Ret skal være ret. En sygeplejerske har lige ringet. Min kontrol er fremrykket til mandag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ret skal være ret. En sygeplejerske har lige ringet. Min kontrol er fremrykket til mandag. :)

Det var da godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin og varmebølge, når jeg har en kronisk indre hedebølge og stadigt større mængder vand i kroppen, især fingrene, og jeg samtidig skal skrive eksamensopgave og skal til skriftlig eksamen i morgen og torsdag. Med vand i fingrene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaad, har lige hørt i Go Aften Danmark at der er insekter i ALT chokolade, primært kakerlakker :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke fik sagt godnat til Maliva :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaad, har lige hørt i Go Aften Danmark at der er insekter i ALT chokolade, primært kakerlakker :puke

Ja aaaad! Jeg spiser mørk chokolade dagligt! Men i aften springer jeg over :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaad, har lige hørt i Go Aften Danmark at der er insekter i ALT chokolade, primært kakerlakker :puke

Øhh, WHAT?! :BLINK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh, WHAT?! :BLINK

Det var et indslag om stigende kakerlak-problemer i Danmark. Så havde de en biolog inde og fortælle om karkelakker, hvor han så blandt andet fortalte, at når man lavede chokolade, så var det for besværligt/dyrt at si insekter fra chokoladenbønnerne, når man knuste dem, så derfor var der altid insekter med. Jeg synes han sagde at i en almindelig chokolade bar ville der statistisk set være, hvad der svarede til 6 insektben eller lignende i. :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja aaaad! Jeg spiser mørk chokolade dagligt! Men i aften springer jeg over :D

Jeg spiste så faktisk chokolade her til aften alligevel, men jeg SVÆRGER, jeg kunne smage kakerlak-benene, så jeg nød det ikke rigtigt :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et indslag om stigende kakerlak-problemer i Danmark. Så havde de en biolog inde og fortælle om karkelakker, hvor han så blandt andet fortalte, at når man lavede chokolade, så var det for besværligt/dyrt at si insekter fra chokoladenbønnerne, når man knuste dem, så derfor var der altid insekter med. Jeg synes han sagde at i en almindelig chokolade bar ville der statistisk set være, hvad der svarede til 6 insektben eller lignende i. :wacko

:puke :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaad, har lige hørt i Go Aften Danmark at der er insekter i ALT chokolade, primært kakerlakker :puke

Det fylder alt sammen ;)

Ej, sådan noget rører mig ikke - de er trods alt en delikatesse i Kina så de må være egnet som menneske føde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.