tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det er simpelthen også noget fis <_< Kender det desværre herfra! H. Fik mig vækket da hans vækkeur kimede kl. 4! Melissa stod op ala E., dog 15 min. Senere. M. Har været vågen knap 1 gang i timen og gik først kold torsdag aften kl. 22, behøver jeg sige, at hun var munter? Ironi kan forekomme. 7.30 kom han hjem. Kl. 8.30 meddeler han, at han tager en lur, han er frisk til konfirmation, hvor vi skal kører kl. 10.45. M. Og jeg får tiden til at gå med en gåtur, hvor M. Så går kold, fair nok, det kunne hjælpe os ift. Konfirmationen. Hun vågner så 10.15, så det passede med hun kunne komme i tøj og blive klar sammen med vi andre. Hele dagen har han beklaget sig over, at han var træt <_< Det er er jeg satme også. Jeg har SLET ikke sovet siden kl. 4!! Idiot!

Hader den har skide jagtsæson, især på bukken!! :blink

Ja E faldt også først i søvn kl 21.15 i torsdag så sov kun 8 timer mod normalt 12! Det var også herligt, mens jeg kæmpede med at få hende til at sove, var han luge ude og kigge på terrænet <_<

Det var generelt en dag op ad bakke ;) S var også bare sur resten af dagen, det er jo skønt! Så kan det være at han skal lade være med at gå på jagt, så han bliver så dårligt humør af at stå tidligt op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Holder modvilligt hviledag i specialet. Synes det føles som om at hjernen er ved at brænde sammen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæmorider :shooter

:shooter :shooter :shooter

Har du noget creme? Inden næste fødsel køber jeg creme på forhånd, just in case!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-klamme-pisse-og-en-masse-andre-bandeord VISDOMSTAND! Den kan ikke komme op og så får jeg tandbylder. :(

Det gør så skide ondt og jeg fungere bare slet ikke -selv om jeg er på smertestillende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:shooter :shooter :shooter

Har du noget creme? Inden næste fødsel køber jeg creme på forhånd, just in case!!!

Fik noget af sygeplejersken :) men nøj det gør ondt :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber og opkast!!! Og allermest hader jeg det, når det rammer mit barn!!!

Og når jeg er alene hjemme med hende... Skod lørdag med ellers mega godt vejr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit knæ. Har så forbandet mange smerter i det :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik noget af sygeplejersken :) men nøj det gør ondt :shooter

Det samme her, men først efter et par dage, jeg anede ikke jeg havde nogen før, fordi alting bare gjorde ondt Down there.

Cremen virker heldigvis effektivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare skidt humør idag.

 

Jeg synes jeg har kørt på pumperne den sidste mdr.s tid. Først i DK i påsken, det er ikke lig afslapning og vi sov af h... til. Lige da vi kom hjem, fik Cassandra ondt med tænderne = mange virkelige skodnætter, som jeg har taget. Da det var overstået, bliver manden syg, når han er syg så kan han intet, kun ligge i sin seng :( Endelig så det ud til han blev rask, så skulle der laves alt muligt praktisk = han var ude af huset og jeg stod med børnene. Så blev Cassandra syg = skodnætter til mig igen, plus en meget pylrende pige som kun kan være hos mig, derefter lagde Sebastian sig og sørme om ikke manden min lagde sig igen.

 

Så jeg føler jeg har været alene mor til lidt ekstra krævende børn den sidste mdr.s tid og jeg er bare træt. I den mdr. har jeg heller ikke haft det alt for godt, men har da stået oprejst på benene. Så da manden idag stod op og heldigvis var mere blandt de levende end de døde igen, så blev han mødt af mig som ikke var i det fedeste humør. Han har heldigvis fuld forståelse for mit humør og at jeg er træt, men det er bare røvirriterende at være sur mokke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare skidt humør idag.

Jeg synes jeg har kørt på pumperne den sidste mdr.s tid. Først i DK i påsken, det er ikke lig afslapning og vi sov af h... til. Lige da vi kom hjem, fik Cassandra ondt med tænderne = mange virkelige skodnætter, som jeg har taget. Da det var overstået, bliver manden syg, når han er syg så kan han intet, kun ligge i sin seng :( Endelig så det ud til han blev rask, så skulle der laves alt muligt praktisk = han var ude af huset og jeg stod med børnene. Så blev Cassandra syg = skodnætter til mig igen, plus en meget pylrende pige som kun kan være hos mig, derefter lagde Sebastian sig og sørme om ikke manden min lagde sig igen.

Så jeg føler jeg har været alene mor til lidt ekstra krævende børn den sidste mdr.s tid og jeg er bare træt. I den mdr. har jeg heller ikke haft det alt for godt, men har da stået oprejst på benene. Så da manden idag stod op og heldigvis var mere blandt de levende end de døde igen, så blev han mødt af mig som ikke var i det fedeste humør. Han har heldigvis fuld forståelse for mit humør og at jeg er træt, men det er bare røvirriterende at være sur mokke.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her, men først efter et par dage, jeg anede ikke jeg havde nogen før, fordi alting bare gjorde ondt Down there.

Cremen virker heldigvis effektivt.

Nej, jeg anede heller ikke at jeg havde det, indtil jeg ikke kunne sidde ned, men hurra for lokalbedøvende creme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs,

 

Så har manden lige givet mig besked om, at han har det rigtig skidt igen og umiddelbart er mere blandet de døde end de levende igen :(

Jeg gider bare ikke mere! :boo, nu vil jeg gerne bare have en rask familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs,

Så har manden lige givet mig besked om, at han har det rigtig skidt igen og umiddelbart er mere blandet de døde end de levende igen :(

Jeg gider bare ikke mere! :boo, nu vil jeg gerne bare have en rask familie.

Det lyder :numse

Mange :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs,

Så har manden lige givet mig besked om, at han har det rigtig skidt igen og umiddelbart er mere blandet de døde end de levende igen :(

Jeg gider bare ikke mere! :boo, nu vil jeg gerne bare have en rask familie.

:kram til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg anede heller ikke at jeg havde det, indtil jeg ikke kunne sidde ned, men hurra for lokalbedøvende creme :D

Jeg havde forstuvet haleben, hæmorider og en bristning så ALT gjorde ondt og jeg kunne ikke rigtig gå i en uge, sidde ned i næsten 2 mdr og først efter 4-5 mdr var jeg helt smertefri <_< jeg overlevede på smertestillende og en forstående mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs,

Så har manden lige givet mig besked om, at han har det rigtig skidt igen og umiddelbart er mere blandet de døde end de levende igen :(

Jeg gider bare ikke mere! :boo, nu vil jeg gerne bare have en rask familie.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs,

Så har manden lige givet mig besked om, at han har det rigtig skidt igen og umiddelbart er mere blandet de døde end de levende igen :(

Jeg gider bare ikke mere! :boo, nu vil jeg gerne bare have en rask familie.

Ej men for pokker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lårde tandbyld og visdomstand.

Har siden i morges taget; 7 ipren, 4 panodil og 2 kodimagnyl og det tager bare ikke smerterne :(

Lort!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blod... Blev insemineret tirsdag i sidste uge, og i går begyndte jeg at bløde... Vi må jo bare efter det igen - jeg havde bare sådan håbet, at det bare kunne være nemt denne gang...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blod... Blev insemineret tirsdag i sidste uge, og i går begyndte jeg at bløde... Vi må jo bare efter det igen - jeg havde bare sådan håbet, at det bare kunne være nemt denne gang...:-/

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejdsdag i solen.. Havde åbenbart ikke taget nok solcreme på!!! Er blevet totalt rød... Øv!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :)

 

Humøret har det lidt bedre, efter 2 timers zumba og en bytur med Cassandra hvor vi rigtig hyggede. Går det lidt bedre. Dog stadig med lidt lavt på humør kontoen og en mand der stadig ligger i sengen, men da trods alt bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sur og pylret baby der har brokket sig det meste af eftermiddagen. Har en mistanke om tænder, men det har jeg sgu haft længe, og de kommer ALDRIG! :gal 

Nå, men anyways, så har vi flyttet hans seng ind på hans eget værelse nu.. det bliver spændende! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi de sidste 24 timer har været enige om at gå Aron i søvn og at manden ville gøre det, men når det kommer til stykket går han med ham i 2 minutter og stiller ham så, går ind og sætter sig med en kop kaffe, for han 'er jo stille'.

Da ungen så efter 30' minutter har skreget flere gange og sidder op i barnevognen er det så mig som må gå med ham i 20 minutter for at få ham til at sove...

Klaphat!!!

Hvorfor bad du ikke manden om at gøre det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg også og han svarede at det kunne han gøre om lidt. Han var jo ikke hysterisk...

Åh, det lyder som min mand i en nøddeskal (hele historien). Grr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.