tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At lægen ikke kan finde ud af hvad mit håndled. Røntgen og ultralyd viste ingenting. Så nu er det kun operation tilbage for at finde ud af hvad det er. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved godt man ikke skal brokke sig over andre vil hjælpe, men nu gør jeg det altså alligevel..

Snakkede med min mor til morgen om at Theodor havde holdt mig vågen med sin hoste næsten hele natten. Hun ville gerne komme forbi og være med ham nogle timer så jeg kan sove. Sagde hun gerne måtte komme så snart det passede hende - der var klokken 7.

Nu har hun lige skrevet, at jeg ikke skal gå og vente alt for meget, for hun skal lige drikke kaffe med min bror inden hun en gang kommer :shooter

Så nu er jeg fornærmet og skrev tilbage at hun ikke behøver komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få eksamensopgaven udleveret og opleve at der absolut INTET konstruktivt foregår mellem ørerne på mig. Tvært i mod synes jeg at den berømte klap er kommet på besøg :boo  - stresser lidt over den, fordi det er den opgave jeg bare SKAL nå at få lavet færdig, på kortere tid end der er sat af til den fra seminariets side  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få eksamensopgaven udleveret og opleve at der absolut INTET konstruktivt foregår mellem ørerne på mig. Tvært i mod synes jeg at den berømte klap er kommet på besøg :boo - stresser lidt over den, fordi det er den opgave jeg bare SKAL nå at få lavet færdig, på kortere tid end der er sat af til den fra seminariets side :unsure

:kram Kender det godt, men man finder altid en løsning :kram2 Gå en lille tur eller tag dig er varmt bad og se om ikke hjernen vågner :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt man ikke skal brokke sig over andre vil hjælpe, men nu gør jeg det altså alligevel..

Snakkede med min mor til morgen om at Theodor havde holdt mig vågen med sin hoste næsten hele natten. Hun ville gerne komme forbi og være med ham nogle timer så jeg kan sove. Sagde hun gerne måtte komme så snart det passede hende - der var klokken 7.

Nu har hun lige skrevet, at jeg ikke skal gå og vente alt for meget, for hun skal lige drikke kaffe med min bror inden hun en gang kommer :shooter

Så nu er jeg fornærmet og skrev tilbage at hun ikke behøver komme.

 

Det er sgu da også :prik Når hun har lovet at komme, skal hun jo ikke planlægge alt muligt andet ind imellem :blink

 

:kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få eksamensopgaven udleveret og opleve at der absolut INTET konstruktivt foregår mellem ørerne på mig. Tvært i mod synes jeg at den berømte klap er kommet på besøg :boo  - stresser lidt over den, fordi det er den opgave jeg bare SKAL nå at få lavet færdig, på kortere tid end der er sat af til den fra seminariets side  :unsure

 

:kram Følg Barbamamas råd - er sikker på det vil hjælpe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes sjældent jeg har noget rigtigt brokke mig over ift. min mand, men jeg er sgu godt nok lidt træt af ham lige nu <_< Det er sikkert småting, men lige nu fylder det altså i mit hoved og fodrer min irritation!

 

Jeg var helt smadret mandag aften og syg i går med dårlig mave, så må jeg sgu erkende, at jeg forventer, at han er lidt mere fremme i skoene end ellers og tager en ekstra tørn - også af de ting, som jeg normalt ville klare.

 

I søndags købte han ind og købte blandt andet nogle pakker hakket oksekød, som blot blev stillet i køleskab. Mandag aften laver han kødsovs af den ene pakke, men de to andre stadig står på køl (de skal fryses ned). Nu her til formiddag ser jeg så, at de STADIG står på køl til trods for, at jeg nævnte det for ham igen i går aftes. Så nu har jeg pakket dem ned på trods af, at min kvalme ikke mindskes under lugten af råt kød og ser så, at den ene pakke sådan set havde holdbarhedsdato i går :prik Sendte også en sms til ham om det - den har jeg sjovt nok ikke fået svar på.

 

Der har siden mandag stået to blå IKEA-poser med tøj, der skulle lægges sammen. Normalt tager jeg det hurtigt, for gider ikke have det stående og glo. Men som skrevet var jeg færdig mandag og syg i går. Har han så gjort noget? Nej, ikke før til morgen hvor han har taget den ene pose og lagt sammen og delvist lagt på plads.

 

Oveni havde han så heller ikke købt cola og chips til mig i går, som han ved jeg gerne vil have, når jeg har kvalme og dårlig mave. Så det har jeg sgu selv købt nu og jeg spiser det også nu! Nå! :rolleyes

 

Som sagt - småting, men Jesus, sker der virkelig intet, hvis ikke jeg gør det? :wacko

 

Brok slut :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Kender det godt, men man finder altid en løsning :kram2 Gå en lille tur eller tag dig er varmt bad og se om ikke hjernen vågner :goodluck

Tak, jeg prøver med det varme bad og en kop kaffe  :tak Og også held og lykke med slutspurten på dit speciale - det lyder til at du har fint styr på det, selvom du ikke er så sikker på selv hele tiden (jf. din vejleders respons)  :kram

 

:kram Følg Barbamamas råd - er sikker på det vil hjælpe!

Jeg håber det sådan. Tak for  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerinde og hendes kæreste gennem 14 år er gået fra hinanden, og hun fandt i dag ud af at han har haft en anden siden marts engang.. :prik

Det er røv på SÅ mange punkter!

1. Det er fandme nederen gjort, især fordi han har holdt hende hen med 'Jeg skal tænke over tingene' i 2,5 måned, i stedet for bare at få det overstået!

2. Jeg er SÅ dårlig til 'knust-hjerte'-sorg.. :blush 'Knust-hjerte'-vrede er meget mere mig!

3. Selvfølgelig er hun helt ødelagt, og hun er her en del, og jeg kan da ikke lade være med at tænke på, hvordan det påvirker Storm? :unsure

Nogen der ved det?

4. Vi er rigtig gode venner med hans bror og hans kæreste (kone om 2,5 uge), og jeg vil være SÅ ked af hvis det påvirker vores forhold til dem..

Total egotripper-piv.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår altså ikke at mine bryster bliver større. I følge graviditetstesterne er jeg ikke gravid... De er bare ømme, ubehagelige og blevet større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få eksamensopgaven udleveret og opleve at der absolut INTET konstruktivt foregår mellem ørerne på mig. Tvært i mod synes jeg at den berømte klap er kommet på besøg :boo - stresser lidt over den, fordi det er den opgave jeg bare SKAL nå at få lavet færdig, på kortere tid end der er sat af til den fra seminariets side :unsure

Hvorfor på kortere tid? Hvad skal du op i?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor på kortere tid? Hvad skal du op i?

:kram

Det er en opgave i pædagogik på læreruddannelsen. På kortere tid, fordi den oprindelige afleveringsfrist er temmelig tæt på min termin og både jordemoder og jeg er ret sikre på at jeg føder før tid, fordi jeg har lidt voldsomt af kraftige og mange plukveer siden uge 20 og min livmoderhals har været ret kort ret længe. Så for at være sikker på at være færdig med opgaven inden jeg evt. føder, må den gøres færdig før tid og så kan jeg altid få en medstuderende til at aflevere den, i tilfælde af at lillemanden i maven har glemt sin kalender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En gang i morgen. Hvornår aner jeg ikke. Finder nok heller ikke ud af det før han er her ;)

Du er super sej for at kunne gøre det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note to self: STOP med at putte kakao i æggekaffen! Det kommer IKKE til at smage af chokolade, men bare af BITTER kaffe. FAT DET SÅ! :klap

*hælder æggekaffe ud for gud ved hvilken gang*

Bah...! :rolleyes

 

Kender du mon denne? :)

 

http://www.klidfaster.dk/2014/03/varm-kakao-med-g-og-smr.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg har frådende lyst til CHIPS!

Det bliver man ikke slank af. Har jeg hørt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu da også :prik Når hun har lovet at komme, skal hun jo ikke planlægge alt muligt andet ind imellem :blink

:kram til dig!

Og det ligner hende bare ikke.. Men vi aftalte jo ikke er fast tidspunkt, så kan alligevel ikke helt få mig til at klage til hende.

Men jeg er da også overlevet dagen alligevel. Og hun ved godt jeg er fornærmet. Men det er jeg sgu nok så ofte :p haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Både til denne og den anden du skrev omkring stress, arbejde osv :kram

Kan godt forstå du reagerede som du gjorde. Da min mor gjorde samme nummer satte jeg mig ned og tudede... din metode er nok lidt mere konstruktiv trods alt. Det er sgu nederen når man beder om hjælp, og det så ikke rigtig bliver set :kram

Tak søde! :kiss

Ved nu ikke hvor konstruktivt det er at blive fornærmet og så slet ikke ville have hjælp :p Ville bare være dødirriteret på hende hvis hun kom..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerinde og hendes kæreste gennem 14 år er gået fra hinanden, og hun fandt i dag ud af at han har haft en anden siden marts engang.. :prik

Det er røv på SÅ mange punkter!

1. Det er fandme nederen gjort, især fordi han har holdt hende hen med 'Jeg skal tænke over tingene' i 2,5 måned, i stedet for bare at få det overstået!

2. Jeg er SÅ dårlig til 'knust-hjerte'-sorg.. :blush 'Knust-hjerte'-vrede er meget mere mig!

3. Selvfølgelig er hun helt ødelagt, og hun er her en del, og jeg kan da ikke lade være med at tænke på, hvordan det påvirker Storm? :unsure

Nogen der ved det?

4. Vi er rigtig gode venner med hans bror og hans kæreste (kone om 2,5 uge), og jeg vil være SÅ ked af hvis det påvirker vores forhold til dem..

Total egotripper-piv.. :D

Jeg kan så godt følge dig! Min bror gik for få uger siden fra min svoger efter næsten 15 år sammen.. :o :( Jeg er ærlig talt fornærmet på min bror, for jeg synes det er så synd for min svoger. Min bror havde bare intet sagt før han havde besluttet sig for at flytte.

Og jeg vil ikke miste min svoger. Han har været i mit liv siden jeg var 9 år, altså! Og Theodor får måske ikke sin tante Henrik som min søsters drenge har haft :( Øv! Han er bare den bedste til børn og et af de rareste mennesker..

Nu snakker jeg vist bare :p

Det er okay at være lidt egoistisk! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er super sej for at kunne gøre det :kiss

Egentlig skulle han jo være i Afghanistan lige nu. Så en øvelse burde være piece of cake :p

... Og så fik jeg lyst til kage! :o No shit jeg ikke taber mig. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en opgave i pædagogik på læreruddannelsen. På kortere tid, fordi den oprindelige afleveringsfrist er temmelig tæt på min termin og både jordemoder og jeg er ret sikre på at jeg føder før tid, fordi jeg har lidt voldsomt af kraftige og mange plukveer siden uge 20 og min livmoderhals har været ret kort ret længe. Så for at være sikker på at være færdig med opgaven inden jeg evt. føder, må den gøres færdig før tid og så kan jeg altid få en medstuderende til at aflevere den, i tilfælde af at lillemanden i maven har glemt sin kalender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay. Jeg læser også til lærer, så derfor var jeg lige ekstra nysgerrig :)

Held og lykke!

Hvor dejligt med en lidelsesfælle :-)

Hvor i landet læser du? Og er du på den gamle læreruddannelse eller den nye modul-opbyggede?

Tusind tak, det skal nok gå hvis jeg kender mig selv ret. Hader bare en dårlig start :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået en mail fra Gladsaxe kommune med titlen "Pladsanvisningen har sendt tilbud om institutionsplads til dig".

Tænker FEEEEDT! ENDELIG får vi plads :yay

Og går ind på pladsanvisningens hjemmeside og så er det en plads, som vi ikke er skrevet op til! Hvad fanden er det?!? Jeg gider ikke flytte E for at flytte igen og jeg gider cykle en lang omvej hver dag indtil hun skal i skole. Og jeg gider altså heller ikke at have en plads i et ikke så roligt område med skyderier lige om hjørnet :(

Og jeg har snakket (maaaaange gange) med pladsanvisningen om at vi IKKE vil stå på garantilisten.. :prik :numse :box :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg har frådende lyst til CHIPS!

Det bliver man ikke slank af. Har jeg hørt. ;)

 

Gør man ikke?!?!? :blink :o

 

Så er det fandme ikke særlig smart, at jeg HAR frådet en HEL pose chips ALENE i dag :blush (noget jeg ALDRIG gør, men kunne ikke styre mig efter manden ikke købte dem i går, da jeg havde dårlig mave, og nu posen var åben... :blabla Dårlige undskyldninger!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået en mail fra Gladsaxe kommune med titlen "Pladsanvisningen har sendt tilbud om institutionsplads til dig".

Tænker FEEEEDT! ENDELIG får vi plads :yay

Og går ind på pladsanvisningens hjemmeside og så er det en plads, som vi ikke er skrevet op til! Hvad fanden er det?!? Jeg gider ikke flytte E for at flytte igen og jeg gider cykle en lang omvej hver dag indtil hun skal i skole. Og jeg gider altså heller ikke at have en plads i et ikke så roligt område med skyderier lige om hjørnet :(

Og jeg har snakket (maaaaange gange) med pladsanvisningen om at vi IKKE vil stå på garantilisten.. :prik :numse :box :angry

 

Det er fandme også op af bakken :prik

 

Hvad gør du nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt med en lidelsesfælle :-)

Hvor i landet læser du? Og er du på den gamle læreruddannelse eller den nye modul-opbyggede?

Tusind tak, det skal nok gå hvis jeg kender mig selv ret. Hader bare en dårlig start :-/

 

Jeg læser på 3. år på Frederiksberg Seminarium, så jeg er på den gamle. Skal op i almen didaktik på mandag :unsure

Hvad med dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.