MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Tillykke Maja :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med Maja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til og med Maja :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Maja :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Maja! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh Simon har en "jeg vil ikke ...." periode. Sagt med en rigtig klynkestemme og ca 100 gange allerede i dag. Please lad det være en kort fase. Jeg er ved at blive sindssyg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Maja :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører Maja og jeg helt officielt til herinde - i dag bliver min store pige 3 år :hurra :balloon

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for lykønskninger til Maja :) vi har haft en rigtig dejligt dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva fik et tantrum i børnehaven imorges :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

faldt over et godt tilbud, så har fået købt vinterjakke og flyverdragt til Caroline, så vil tiden vise om det passer når det skal bruges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

faldt over et godt tilbud, så har fået købt vinterjakke og flyverdragt til Caroline, så vil tiden vise om det passer når det skal bruges

Hvor, hvor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte didriksons med 50 % på trendyshop, så gav 500 kr for flyverdragt og 350 kr for vinterjakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet en varm dreng i børnehaven, der er lidt ved siden af sig selv. Nævnte det for en pædagog og hun nævnte det nok var varmen for de havde da glemt at tilbyde børnene vand hele eftermiddagen. Jeg er faktisk lidt vred. Ved ikke om det er berettiget eller jeg bare er hønemor. Nu har han fået en is og fyldt sin drikkedunk op for han var tørstig sjovt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hentet en varm dreng i børnehaven, der er lidt ved siden af sig selv. Nævnte det for en pædagog og hun nævnte det nok var varmen for de havde da glemt at tilbyde børnene vand hele eftermiddagen. Jeg er faktisk lidt vred. Ved ikke om det er berettiget eller jeg bare er hønemor. Nu har han fået en is og fyldt sin drikkedunk op for han var tørstig sjovt nok.

Jeg ville også blive sur!

De spæner jo rundt og husker jo ikke selv at sige til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også blive sur!

De spæner jo rundt og husker jo ikke selv at sige til.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også blive sur!

De spæner jo rundt og husker jo ikke selv at sige til.

:ditto

Nede i Ronjas bh har de hængt kopper op til alle børnene så de selv kan lægge ind og tage vand. Det fungerer meget godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Theos børnehave har de store vanddunke stående med haner, så børnene selv kan fylde deres krus op på legepladsen :)

 

Det samme gjorde vi i den institution jeg arbejdede i engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Theos børnehave har de store vanddunke stående med haner, så børnene selv kan fylde deres krus op på legepladsen :)

Det samme gjorde vi i den institution jeg arbejdede i engang.

Det plejer de også nede i Felix børnehave. Men i dag har de så glemt det.

Nu har han fået en masse at drikke, et bad, mad var ikke et hit men yoghurt var og han virker bedre tilpas igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det plejer de også nede i Felix børnehave. Men i dag har de så glemt det.

Nu har han fået en masse at drikke, et bad, mad var ikke et hit men yoghurt var og han virker bedre tilpas igen.

Sket er sket men det gør det ikke ok. Det er ok at nævne overfor dem at Felix faktisk havde det ret skidt og det er noget du forventer ikke sker igen. Det er ok at gå til lederen og tage en stille snak med ham/hende hvis det er.

Han er deres ansvar når han er dernede og så skal du kunne stole på at de tager sig af ham!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo lå i sin seng her til aften og sagde pludselig: "Mor det er dejligt, at du er færdig med eksamen, og at du aldrig mere skal til eksamen, for jeg savnede dig SÅ meget" :boo :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo lå i sin seng her til aften og sagde pludselig: "Mor det er dejligt, at du er færdig med eksamen, og at du aldrig mere skal til eksamen, for jeg savnede dig SÅ meget" :boo :biglove

Årh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bagefter fortalte han om et mareridt han havde haft. Så sagde jeg, at han måtte drømme nogle gode ting i stedet for. Så sagde han: "Ja jeg drømmer om dig og far og Otto (vores hund) - og babyen der snart kommer ud - altså til jul" :biglove

Ej hvor det lille hoved tænker meget :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige blære mig med min super uber kodyl seje datter. Der bare afleverede sutterne i sofaen oven på tegning og brev til suttefeen som det mest naturlige. Og det sidste hun sagde da Anders puttede var "jeg bruger ikke sut Mere" 2 min efter kaldte hun på Anders og sagde "det er svært at sove" mens hun kiggede ned på hjørnet af sin seng hvor der plejer at ligge sutter. Men et kram og kys og så var der ikke mere!!! Nu sover hun! MEGA sej pige der SÅ meget fortjener en hvid kjole med glimmer og en prinsesse krone fra suttefeen :biglove <--- stolt morhjerte smiley

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.