MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Fin seng til Theo :)

Mht vs stop havde jeg det lige som jer men Felix var super klar til bh og der var ingen problem. Han faldt hurtigt til og dannede lynhurtigt nye relationer. Det er det gode ved børn i den alder. Der er så gode til at finde nye legekammerater og de gamle er derfor hurtigt glemt.

Håber det kommer til at gå godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fin seng til Theo :)

Mht vs stop havde jeg det lige som jer men Felix var super klar til bh og der var ingen problem. Han faldt hurtigt til og dannede lynhurtigt nye relationer. Det er det gode ved børn i den alder. Der er så gode til at finde nye legekammerater og de gamle er derfor hurtigt glemt.

Håber det kommer til at gå godt :kram2

Tak :) Håber det kommer til at gå lige sådan med Theo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er også i den grad klar til børnehaven. Den næsteældste på stuen er over et år yngre end hende, så det er ikke så spændende længere ;)

 

Heldigvis går hun i integreret institution, så hun har allerede været rigtig meget ovenpå (hvor bh er) og med ude på deres legeplads. Så selve skiftet frygter jeg ikke - hun kender de voksne i bh og alle hendes jævnaldrende fra vs-stuen (op til et halvt år ældre end hende) er jo i børnehaven - så hun glæder sig bare til at komme til at lege med dem igen.

 

Jo, hun mister voksenkontakten til sine vs-pædagoger, men af en eller andet grund ser jeg ikke det som kritisk. Jeg ved ikke rigtig hvorfor - måske fordi jeg ikke selv kommer til at savne dem? :unsure Altså, de er da meget søde og Erica er tydelig glad ved dem - men de er ikke nogen jeg har kemi med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi spontankøbte lige denne juniorseng i dag :yayattachicon.gifimage.jpg

Theo blev så glad for den og han ligger og sover i den nu :7himmel

Han blev liggende i den selvom vi gik ud af værelset og så faldt han selv i søvn som han plejer. Jeg synes han er sej :) Nu er det spændende om han selv løber ind til os i morgen, når han vågner ^_^

 

 

Sejt! Elsker spontankøb! :yay

 

Jeg glæder mig også MEGET til at vise Erica sin nye seng. Den skal bare lige bygges først... :whistling

 

Men hun får den i fødselsdagsgave - og jeg glæææææder mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er meget glad for at der er en hule nedenunder ^_^ Og så tror jeg at han synes at det er ret sejt at man skal op af en stige ;)

I butikken prøvede han også én af de senge, hvor man kan rutsje ned. Synes bare den ville fylde for meget på hans værelse og kunne også godt blive lidt bekymret for om det ville blive svært at holde ham i sengen, når der er en rutsjebane, der lokker ;)

Jeg tror faktisk også at han kommer til at ligge og kalde, som han plejer :)

Den kiggede jeg også på men det er der ikke plads til på værelset og så tænker jeg også som dig at Ronja ville være svær at holde i sengen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! Elsker spontankøb! :yay

Jeg glæder mig også MEGET til at vise Erica sin nye seng. Den skal bare lige bygges først... :whistling

Men hun får den i fødselsdagsgave - og jeg glæææææder mig!!

Og vi glæder os til at se billeder af den nye seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ingen løver til Felix på børnebondegården. Så i dag skal vi finde løver :) vi har besluttet os for at købe årskort til Givskud zoo i år. Glæder mig til kvalitets tid med familien nu vi alle er samlet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er også i den grad klar til børnehaven. Den næsteældste på stuen er over et år yngre end hende, så det er ikke så spændende længere ;)

Heldigvis går hun i integreret institution, så hun har allerede været rigtig meget ovenpå (hvor bh er) og med ude på deres legeplads. Så selve skiftet frygter jeg ikke - hun kender de voksne i bh og alle hendes jævnaldrende fra vs-stuen (op til et halvt år ældre end hende) er jo i børnehaven - så hun glæder sig bare til at komme til at lege med dem igen.

Jo, hun mister voksenkontakten til sine vs-pædagoger, men af en eller andet grund ser jeg ikke det som kritisk. Jeg ved ikke rigtig hvorfor - måske fordi jeg ikke selv kommer til at savne dem? :unsure Altså, de er da meget søde og Erica er tydelig glad ved dem - men de er ikke nogen jeg har kemi med.

Vi er begge meget glade for de voksne og jeg kommer helt sikkert til at savne dem. Så jeg synes det bliver lidt hårdt. Håber ikke Theo har det så slemt som mig ;) :D

Theo går også i integreret og har også været på legeplads med bh den sidste uges tid. Desværre kender han kun 1 barn på den stue han skal gå på. Det er en delvis skovbørnehave og hans første uge er en skovuge, så der skal han være afsted fra 8-16. Det er en lang dag, synes jeg :unsure og så er det jo ikke det hus han kender og plejer at være i. Ej jeg bekymrer mig måske for meget. Synes bare det er en lidt hård start :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ingen løver til Felix på børnebondegården. Så i dag skal vi finde løver :) vi har besluttet os for at købe årskort til Givskud zoo i år. Glæder mig til kvalitets tid med familien nu vi alle er samlet igen :)

God ide. Vi nyder også vores årskort til zoo. Det gør bare at man kan slappe mere af når man så er der for man behøver ikke nå det hele.

Rigtig god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge meget glade for de voksne og jeg kommer helt sikkert til at savne dem. Så jeg synes det bliver lidt hårdt. Håber ikke Theo har det så slemt som mig ;) :D

Theo går også i integreret og har også været på legeplads med bh den sidste uges tid. Desværre kender han kun 1 barn på den stue han skal gå på. Det er en delvis skovbørnehave og hans første uge er en skovuge, så der skal han være afsted fra 8-16. Det er en lang dag, synes jeg :unsure og så er det jo ikke det hus han kender og plejer at være i. Ej jeg bekymrer mig måske for meget. Synes bare det er en lidt hård start :blush

Det ville jeg også synes var en hård start! Ville det ikke være en idé lige at give de nye en uge eller to i huset inden de hiver dem med i skoven? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg også synes var en hård start! Ville det ikke være en idé lige at give de nye en uge eller to i huset inden de hiver dem med i skoven? :unsure

Det kan de ikke. Stuerne er afsted 14 dage og derefter hjemme 14 dage. Han starter så tilfældigvis op i en uge, hvor hans stue er afsted i skoven.

Jeg ville gerne have startet med at give ham nogle korte dage, men det er jo så ikke rigtig en mulighed, når de først vender hjem med bussen kl. 15.30-16.

Håber han tager det i stiv arm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide. Vi nyder også vores årskort til zoo. Det gør bare at man kan slappe mere af når man så er der for man behøver ikke nå det hele.

Rigtig god tur :)

Vi plejer at have fri adgang til Aalborg zoo men der er så langt så det plejer kun at blive en gang om året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker det her billede af Felix. Han står omme ved mig på forsædet og kigger på dyr med nedrullet vindue :loveshower

zoCm2rp.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo kom selv trippende ind til os i morges kl. 7.10 :yay

Til gengæld er han bare blevet voldsomt snottet. Tvivler virkelig på at han kan komme afsted i morgen. Og der skulle han ellers på besøg i skovbørnehaven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo kom selv trippende ind til os i morges kl. 7.10 :yay

Til gengæld er han bare blevet voldsomt snottet. Tvivler virkelig på at han kan komme afsted i morgen. Og der skulle han ellers på besøg i skovbørnehaven :(

Hvor hyggeligt :)

Kan det evt være allergi der driller ham? Det mistænker jeg ved Ronja men det er så også fordi hun får lidt knopper engang imellem især når vi er udenfor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt :)

Kan det evt være allergi der driller ham? Det mistænker jeg ved Ronja men det er så også fordi hun får lidt knopper engang imellem især når vi er udenfor :(

Åh det håber jeg sørme ikke :unsure

Hans far er græsallergiker <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle tilbagemeldingerne, det lyder ikke til det er helt unormalt det Marlon gør ;)

Puh, synes godt nok også der sker meget lige nu.... Marlon vokser som ukrudt, og har nu sovet uden ble den sidste uge (uden uheld :yay ) og på fredag siger vi farvel til sutten..... Store dreng altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det håber jeg sørme ikke :unsure

Hans far er græsallergiker <_<

Vi har begge allergi herhjemme så Ronja er rimelig udsat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker det her billede af Felix. Han står omme ved mig på forsædet og kigger på dyr med nedrullet vindue :loveshower

zoCm2rp.jpg

 

Hvor er han blevet stor! Og hvor det dog klæder ham med det korte hår! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han blevet stor! Og hvor det dog klæder ham med det korte hår! :loveshower

Tak søde :) Ja håret det klipper hans far men synes det klæ'r han godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har været uden ble i 7 timer i dag. Denne gang var han selv med til at bestemme det. Han har haft uheld men det gik meget bedre end sidste gang vi prøvede. Han har leget med naboens børn det meste af dagen og også været en del uopmærksom så alt i alt synes jeg det er godkendt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har været uden ble i 7 timer i dag. Denne gang var han selv med til at bestemme det. Han har haft uheld men det gik meget bedre end sidste gang vi prøvede. Han har leget med naboens børn det meste af dagen og også været en del uopmærksom så alt i alt synes jeg det er godkendt :)

 

Det er da rigtig fint! 

 

Jeg spurgte Erica i dag om hun ville rende rundt uden ble - det ville hun ikke :( Så vi er lige et skridt tilbage igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har været uden ble i 7 timer i dag. Denne gang var han selv med til at bestemme det. Han har haft uheld men det gik meget bedre end sidste gang vi prøvede. Han har leget med naboens børn det meste af dagen og også været en del uopmærksom så alt i alt synes jeg det er godkendt :)

Hvor flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da rigtig fint!

Jeg spurgte Erica i dag om hun ville rende rundt uden ble - det ville hun ikke :( Så vi er lige et skridt tilbage igen...

Det er det samme med Ronja :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har faktisk været uden ble siden i torsdags. Altså 4 dage. Og jeg tror at vi satser og sender ham afsted på tur til skovbørnehaven i morgen uden ble også :goodluck Så må han få en masse skiftetøj med i rygsækken ;)

Hvis han da ikke er syg i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.