MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Nogen gode ideer til hvad vi skal lave derinde. Vi ved vi skal på kanalrundfart, på bakken (min mand har aldrig været der), lovet Felix sin første tog tur. Men ellers har vi ikke planlagt det store endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de gode :yay

Vi skal have lagt en taktik og så skal vi holde den ;)

Hvad gør I f.eks hvis I skal ud af huset? Får de så ble på eller går de uden og så har I skiftetøj med?

Vi har snakket om at første skridt skal være at når hun kommer hjem fra bh så tager vi bleen af og tilbyder hun kan komme på toilettet og så må hun rende uden ble der. Så må vi håbe hun siger til når hun skal på toilettet men jeg tror hun beder om at få ble på i stedet når hun skal noget <_< ville i så give ble på og lade den blive eller tage af igen når hun er færdig? :unsure

 

Jeg ville også starte med at tage bleen af derhjemme og så tage den derfra og se hvordan hun reagerer. Jeg ville vente lidt endnu med at lade hende gå uden ble ud af huset, tror jeg. Vi er begyndt at lade Theo være uden ble hele tiden - også ude af huset (undtagen ved lur, nat og når han skal lave pølser, hvor han beder om at få den på.)

 

Hvis hun beder om at få ble på, fordi hun skal tisse, så ville jeg prøve at opmuntre hende til at komme med ud på toilettet først. Men hvis hun ikke vil, så ville jeg give hende ble på. Når hun så har tisset, ville jeg tage bleen af igen og fortsat lade hende rende uden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh alt hvor Felix savner sin far. Han klister sig til mig, vil sove ved mig eller jeg skal putte oppe ved ham, hvilket jeg pt ikke kan grundet smerter i lænden. Glæder mig til at få ham hjem på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh alt hvor Felix savner sin far. Han klister sig til mig, vil sove ved mig eller jeg skal putte oppe ved ham, hvilket jeg pt ikke kan grundet smerter i lænden. Glæder mig til at få ham hjem på fredag.

Det lyder hårdt :kram2 Så er der lang tod til fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hårdt :kram2 Så er der lang tod til fredag.

Meget. Vi har været alene siden sidste mandag. I morges var det første han sagde. Far ikke kommet hjem. Far meget langt væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget. Vi har været alene siden sidste mandag. I morges var det første han sagde. Far ikke kommet hjem. Far meget langt væk.

Årh :( :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget. Vi har været alene siden sidste mandag. I morges var det første han sagde. Far ikke kommet hjem. Far meget langt væk.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også starte med at tage bleen af derhjemme og så tage den derfra og se hvordan hun reagerer. Jeg ville vente lidt endnu med at lade hende gå uden ble ud af huset, tror jeg. Vi er begyndt at lade Theo være uden ble hele tiden - også ude af huset (undtagen ved lur, nat og når han skal lave pølser, hvor han beder om at få den på.)

Hvis hun beder om at få ble på, fordi hun skal tisse, så ville jeg prøve at opmuntre hende til at komme med ud på toilettet først. Men hvis hun ikke vil, så ville jeg give hende ble på. Når hun så har tisset, ville jeg tage bleen af igen og fortsat lade hende rende uden :)

Jeg tror også det bliver den vi bruger som start. Er bare lige kommet i tanke om at den her uge er rigtig dum at starte i fordi vi stort set skal noget hver dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det bliver den vi bruger som start. Er bare lige kommet i tanke om at den her uge er rigtig dum at starte i fordi vi stort set skal noget hver dag <_<

Så kan I da bare vente til næste uge. Det haster jo ikke :) De er trods alt ikke engang fyldt 3 år endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg er smadret!

Theo er lige blevet puttet og han gik ud som et lys. Han har været på tur med vuggestuen hele dagen og kom først hjem kl. 15.30 med bussen. Han har ikke sovet til middag. Han skulle have en ven fra børnehaven med hjem og de to har leget lige indtil nu. Det er nu alligevel hårdt at passe to 3-årige drenge med krudt i røven.

Vi er meget trætte herhjemme nu :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg er smadret!

Theo er lige blevet puttet og han gik ud som et lys. Han har været på tur med vuggestuen hele dagen og kom først hjem kl. 15.30 med bussen. Han har ikke sovet til middag. Han skulle have en ven fra børnehaven med hjem og de to har leget lige indtil nu. Det er nu alligevel hårdt at passe to 3-årige drenge med krudt i røven.

Vi er meget trætte herhjemme nu :zzz

Hvor hyggeligt med venne-besøg! Det har Erica ikke haft endnu.

Men det lyder til at have været en hård dag - specielt for Theo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt med venne-besøg! Det har Erica ikke haft endnu.

Men det lyder til at have været en hård dag - specielt for Theo ;)

Det er en dreng, som gik på Theos stue inden han rykkede op i børnehave og så bor han i samme ejendom, som os. De leger tit i haven og i dag tog vi ham så med hjem, da vi hentede, så moderen kunne få ordnet nogle ting.

Det var super hyggeligt, men også hårdt. Vi nyder sofaen nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg er smadret!

Theo er lige blevet puttet og han gik ud som et lys. Han har været på tur med vuggestuen hele dagen og kom først hjem kl. 15.30 med bussen. Han har ikke sovet til middag. Han skulle have en ven fra børnehaven med hjem og de to har leget lige indtil nu. Det er nu alligevel hårdt at passe to 3-årige drenge med krudt i røven.

Vi er meget trætte herhjemme nu :zzz

Hold da op der har været gang i den.

Felix leger stadig kun med naboens børn men han nyder det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op jeg er smadret!

Theo er lige blevet puttet og han gik ud som et lys. Han har været på tur med vuggestuen hele dagen og kom først hjem kl. 15.30 med bussen. Han har ikke sovet til middag. Han skulle have en ven fra børnehaven med hjem og de to har leget lige indtil nu. Det er nu alligevel hårdt at passe to 3-årige drenge med krudt i røven.

Vi er meget trætte herhjemme nu :zzz

 

Pyh... Det lyder også temlig anstrengende. Både for drengene, og for jer ;) Marlon havde faktisk også sin egen første playdate i sidste uge. Marlon og drengen her, havde spurgt nogle gange, om Marlon ikke måtte komme med ham hjem og lege en dag efter børnehaven. Og da jeg kender moderen ret godt, og drengene hygger, så skulle det da prøves :) Men da moderen så skulle hente, havde Marlon ikke lyst alligevel :P Så vi venter lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh... Det lyder også temlig anstrengende. Både for drengene, og for jer ;) Marlon havde faktisk også sin egen første playdate i sidste uge. Marlon og drengen her, havde spurgt nogle gange, om Marlon ikke måtte komme med ham hjem og lege en dag efter børnehaven. Og da jeg kender moderen ret godt, og drengene hygger, så skulle det da prøves :) Men da moderen så skulle hente, havde Marlon ikke lyst alligevel :P Så vi venter lidt endnu ;)

Nårh det kan da også være lidt overvældende, når man ikke er ældre ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I håb om at jeg ikke skal bruge 1,5 time med Ronja i dag for at få hende til at sove er jeg først gået i gang med at putte ca 45 min senere. Spændende om det virker. Jeg synes bare det er så sent for sådan en lille en men de5 lader til hun er b-menneske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I håb om at jeg ikke skal bruge 1,5 time med Ronja i dag for at få hende til at sove er jeg først gået i gang med at putte ca 45 min senere. Spændende om det virker. Jeg synes bare det er så sent for sådan en lille en men de5 lader til hun er b-menneske

 

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I håb om at jeg ikke skal bruge 1,5 time med Ronja i dag for at få hende til at sove er jeg først gået i gang med at putte ca 45 min senere. Spændende om det virker. Jeg synes bare det er så sent for sådan en lille en men de5 lader til hun er b-menneske

Hvordan er det gået?

Og hvordan er det nu - sover hun stadig lur?

Erica var også svær at putte i perioden op til at luren skulle skippes, måske det er derfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået?

Og hvordan er det nu - sover hun stadig lur?

Erica var også svær at putte i perioden op til at luren skulle skippes, måske det er derfor?

Det samme oplevede vi med Felix. Han snakkede snildt en time inden vi fik ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix siger at han ikke længere savner sin far og at han ikke glæder sig til han kommer hjem. Han gad ikke engang snakke med ham over FaceTime.12 dage er bare for længe adskilt fra sin far når man er 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix siger at han ikke længere savner sin far og at han ikke glæder sig til han kommer hjem. Han gad ikke engang snakke med ham over FaceTime.12 dage er bare for længe adskilt fra sin far når man er 3.

Puh ha, tolv dage er godt nok også lang tid! :(

Her er der også kontant afregning bare hvis faren ikke har puttet nogle dage i streg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix siger at han ikke længere savner sin far og at han ikke glæder sig til han kommer hjem. Han gad ikke engang snakke med ham over FaceTime.12 dage er bare for længe adskilt fra sin far når man er 3.

Årh :( Hvornår er det han kommer hjem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh :( Hvornår er det han kommer hjem?

På fredag men er kun hjemme en uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På fredag men er kun hjemme en uge :(

Åh det er da også svært at han skal rejse så meget :( Hvor længe skal han så være væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.