MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Elsker det her billede af Felix. Han står omme ved mig på forsædet og kigger på dyr med nedrullet vindue :loveshower

zoCm2rp.jpg

Godt billede :) Og hvor ser han stor ud :o Hvornår er det han er fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt billede :) Og hvor ser han stor ud :o Hvornår er det han er fra?

Han er fra februar. 3 år og 3 mdr. Kan slet ikke forstå vi er på vej nød de fire :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har faktisk været uden ble siden i torsdags. Altså 4 dage. Og jeg tror at vi satser og sender ham afsted på tur til skovbørnehaven i morgen uden ble også :goodluck Så må han få en masse skiftetøj med i rygsækken ;)

Hvis han da ikke er syg i morgen :(

 

Skal han allerede starte i bh i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal han allerede starte i bh i morgen?

Nej men han skal med en voksen og et barn fra vuggestuen, der også skal starte. Det er en del af deres indkøring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har været uden ble i 7 timer i dag. Denne gang var han selv med til at bestemme det. Han har haft uheld men det gik meget bedre end sidste gang vi prøvede. Han har leget med naboens børn det meste af dagen og også været en del uopmærksom så alt i alt synes jeg det er godkendt :)

 

:super

 

Filippa nåede ca ½ time uden ble og med 1 uheld - sikkert fordi hun legede i sandkassen. Hun blev ikke ked af uheldet, fik rent tøj på og ud og lege igen, men ville så gerne have ble på efter lidt tid. Godt gået, synes jeg, af en første gang. Baby-steps ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Filippa nåede ca ½ time uden ble og med 1 uheld - sikkert fordi hun legede i sandkassen. Hun blev ikke ked af uheldet, fik rent tøj på og ud og lege igen, men ville så gerne have ble på efter lidt tid. Godt gået, synes jeg, af en første gang. Baby-steps ;)

Ja små skridt og nu er I i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg tænkt på Theo i dag. Er så spændt på at høre hvordan turen til skovbørnehaven er gået. Han er afsted uden ble :blink, han kender ikke så mange og han var lidt snottet. Men vi syntes ikke at han skulle gå glip af besøget deroppe.

Glæææææder mig til at hente ham! Håber han har klaret det godt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg tænkt på Theo i dag. Er så spændt på at høre hvordan turen til skovbørnehaven er gået. Han er afsted uden ble :blink, han kender ikke så mange og han var lidt snottet. Men vi syntes ikke at han skulle gå glip af besøget deroppe.

Glæææææder mig til at hente ham! Håber han har klaret det godt :blush

 

Det kan jeg godt forstå. Jeg håber han har haft en god dag - vejret har i hvert fald gjort sit for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg tænkt på Theo i dag. Er så spændt på at høre hvordan turen til skovbørnehaven er gået. Han er afsted uden ble :blink, han kender ikke så mange og han var lidt snottet. Men vi syntes ikke at han skulle gå glip af besøget deroppe.

Glæææææder mig til at hente ham! Håber han har klaret det godt :blush

Glæder mig til en god update :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg håber han har haft en god dag - vejret har i hvert fald gjort sit for det ;)

Glæder mig til en god update :)

Tak begge to :)

Jeg har heldigvis en rigtig god update :yay

Da hans pædagog træder ud af bussen siger hun: "han er SÅ klar til skovbørnehave" :loveshower

Bagved hende ser jeg hans stolte glade ansigt sammen med de store børn. Han stod så sødt med sin rygsæk på. Åh jeg er så glad og lettet :biglove

På vej hjem fortalte han om en pige han havde leget med :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering Lillemi! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag for Theo. De er som regel meget klar til børnehave skiftet. Det er være med deres mødre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god eftermiddag uden ble til Felix :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering Lillemi! :loveshower

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to :)

Jeg har heldigvis en rigtig god update :yay

Da hans pædagog træder ud af bussen siger hun: "han er SÅ klar til skovbørnehave" :loveshower

Bagved hende ser jeg hans stolte glade ansigt sammen med de store børn. Han stod så sødt med sin rygsæk på. Åh jeg er så glad og lettet :biglove

På vej hjem fortalte han om en pige han havde leget med :7himmel

Hvor dejligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra, Maria! :yay :glad Store dreng :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ Maja har halm i ørene i disse dage... Som i at vi kan bede hende kigge på os, hvor vi så fx vil fortælle hende at når hun har taget tøj på, så skal vi køre op til farmor og farfar, og vi når knapt nok forbi "Maja, kig lige på mig... Når du har taget tøj på..." og så er hun distraheret med noget andet, og lukker totalt af for hvad vi siger til hende...

 

Når man er alene med hende, så er hun SÅ god til at høre efter - men når hun er sammen med andre, så skulle man tro hun aldrig hørte efter... Suk...

 

Mon det er en fase når man er knap 5???

 

 

Tja, det tror jeg. Jeg har i hvert fald hørt (= når der er andre) min svigerinde MANGE gange sige til sine to drenge "hvor mange gange skal jeg sige det til dig?!?" og "Det var 13 gange - skal vi op på 23 gange ligesom sidst?" og alderen passer vist meget fint med de knap 5 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god eftermiddag uden ble til Felix :)

 

 

Det lyder til han er på rette vej! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ Maja har halm i ørene i disse dage... Som i at vi kan bede hende kigge på os, hvor vi så fx vil fortælle hende at når hun har taget tøj på, så skal vi køre op til farmor og farfar, og vi når knapt nok forbi "Maja, kig lige på mig... Når du har taget tøj på..." og så er hun distraheret med noget andet, og lukker totalt af for hvad vi siger til hende...

Når man er alene med hende, så er hun SÅ god til at høre efter - men når hun er sammen med andre, så skulle man tro hun aldrig hørte efter... Suk...

Mon det er en fase når man er knap 5???

Du har lige beskrevet Liva på 7,5 år :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to :)

Jeg har heldigvis en rigtig god update :yay

Da hans pædagog træder ud af bussen siger hun: "han er SÅ klar til skovbørnehave" :loveshower

Bagved hende ser jeg hans stolte glade ansigt sammen med de store børn. Han stod så sødt med sin rygsæk på. Åh jeg er så glad og lettet :biglove

På vej hjem fortalte han om en pige han havde leget med :7himmel

Hvor er det bare godt at høre :yay

Bortset fra at det ikke er så fedt at han skal starte med at være væk, er jeg vildt misundelig på Theos plads. Vi har fravalgt skovbørbehave, da vi synes det er alt for meget at være væk 8-16 hver dag. Men halvdelen af tiden er jo helt perfekt! Super fedt for Theo :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har Leo haft sidste rigtige dag i vs. I morgen for vi dem på besøg for at sige farvel og så starter han mandag i bh. Så underligt men også vildt fedt. Leo virker meget klar :yay

Det bliver min mand der skal køre ind, da jeg starter arbejde på mandag. Dårlig timing, men det går jo nok. Jeg er dog lidt misundelig på min mand, gad godt få en fornemmelse for Leos nye hverdag. Det må jeg jo håbe jeg kan få hurtigt ved at hente/bringe :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra, Maria! :yay :glad Store dreng :7himmel

 

Ja det er nemlig til at råbe hurra over ^_^

 

 

Hvor er det bare godt at høre :yay

Bortset fra at det ikke er så fedt at han skal starte med at være væk, er jeg vildt misundelig på Theos plads. Vi har fravalgt skovbørbehave, da vi synes det er alt for meget at være væk 8-16 hver dag. Men halvdelen af tiden er jo helt perfekt! Super fedt for Theo :yay

 

Ja, jeg ville også under normale omstændigheder fravælge at han skulle være væk så længe hver dag, men fordi det kun er halvdelen af tiden, så er det jo bare perfekt. For de får altså også SÅ meget ud af at være afsted. Og faktisk er de kun afsted fra 8.30-15.30 :)

 

 

I dag har Leo haft sidste rigtige dag i vs. I morgen for vi dem på besøg for at sige farvel og så starter han mandag i bh. Så underligt men også vildt fedt. Leo virker meget klar :yay

Det bliver min mand der skal køre ind, da jeg starter arbejde på mandag. Dårlig timing, men det går jo nok. Jeg er dog lidt misundelig på min mand, gad godt få en fornemmelse for Leos nye hverdag. Det må jeg jo håbe jeg kan få hurtigt ved at hente/bringe :S

 

Hvad skal I have med til afslutning? Jeg kom lige i tanke om at jeg hellere må forberede noget i aften. Jeg tænker lidt en bollekagemand og nogle bananis :unsure

 

Skal Leo starte i en ny institution? Theo går i en integreret, så vi skal ikke køre ham ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en god øve uden ble dag :) det ender med det lykkes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig til at råbe hurra over ^_^

Ja, jeg ville også under normale omstændigheder fravælge at han skulle være væk så længe hver dag, men fordi det kun er halvdelen af tiden, så er det jo bare perfekt. For de får altså også SÅ meget ud af at være afsted. Og faktisk er de kun afsted fra 8.30-15.30 :)

Hvad skal I have med til afslutning? Jeg kom lige i tanke om at jeg hellere må forberede noget i aften. Jeg tænker lidt en bollekagemand og nogle bananis :unsure

Skal Leo starte i en ny institution? Theo går i en integreret, så vi skal ikke køre ham ind.

Leo går også i integreret, så indkøringen har nærmest været igang siden jul ;) Alligevel starter de som om barnet ikke kender stedet, så ser de hvordan han tager det. Men pædagogen siger det allerede virker som om Leo går der, så det skulle gerne gå nemt :)

Vi får vs på besøg til morgenboller, så det er dejligt nemt. De tager hjem igen til frokost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en god øve uden ble dag :) det ender med det lykkes!

Hvor er han god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.