MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Vi har også praktisk dag og brugt formiddagen på den helt store rengøring.

Nu kæmper min mand med at putte Leo. Han er, som mange af jer andres, lidt in-between. Han sover stadig i vs, men ikke så længe. Ni ud af ti gange skipper han luren, når vi bare er herhjemme. Han er dog forkølet i dag og virker rigtig træt, så vi tænker det er bedst med en lur.

Nu kom min mand, Leo sover :)

Det er altså lidt svært i denne tid, hvor man aldrig helt ved om de skal sove....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiihhhh.... I må ikke allesammen rykke herover allerede :(

Synes "problemerne" her er lidt mere relevante :) Der sker jo meget fra 1-3 år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhhh.... I må ikke allesammen rykke herover allerede :(

Synes "problemerne" her er lidt mere relevante :) Der sker jo meget fra 1-3 år ;)

Jeg har det på samme måde. Der er virkelig stor forskel på en 1-årig og en 2 1/2-3-årig.

Men Susanne du sniger dig da bare herind ;) Anna er jo også en af 2011-babyerne, selvom hun kom lidt senere på året ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en praktisk dag hjemme - har gjort rent og lige nu er Filippa og far ude at købe de sidste ting, så legehuset kan blive helt færdigt. Der mangler dog stadig møbler.

Filippa kender heller ikke Thomas Tog.

Håber I har en god tur, LilleMi :)

Tak søde :)

Vi havde simpelthen sådan en god tur :yay

Må lige se om jeg kan få lagt nogle billeder herind senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har slet ikke haft ble i dag :yay

Udover da han sov til middag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har slet ikke haft ble i dag :yay

Udover da han sov til middag ;)

Han er godt nok sej! Uden uheld?

Overvejer om vi skal prøve med Filippa...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har slet ikke haft ble i dag :yay

Udover da han sov til middag ;)

Hvor er han dygtig!

Erica har også tisset to gange på toilettet i dag. Efter anden gang spurgte jeg om hun ville have bukserne på uden ble, hvilket hun gerne ville. Efter to ekstra forsøg uden gevinst og et enkelt lille uheld bad hun om at få ble på igen. Men klart et fremskridt - der har hun stået stille længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er godt nok sej! Uden uheld?

Overvejer om vi skal prøve med Filippa...

Jep uden uheld. Han siger til når han skal tisse og så løber vi ud på toilettet ^_^

Han var endda i Zoo i formiddags uden ble. Han ville dog ikke tisse på deres toiletter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dygtig!

Erica har også tisset to gange på toilettet i dag. Efter anden gang spurgte jeg om hun ville have bukserne på uden ble, hvilket hun gerne ville. Efter to ekstra forsøg uden gevinst og et enkelt lille uheld bad hun om at få ble på igen. Men klart et fremskridt - der har hun stået stille længe!

Flot :yay

Det er bestemt et skridt på vej i den rigtige retning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er Theo og Erica gode :yay

Leo er jo helt uden ble og i forgårs havde vi en dag helt uden uheld :yay Men i går gik det helt galt. Han legede næsten hele dagen i gården med en god ven, det var åbenbart for spændende, for han tissede i bukserne hver gang. Nu står den på storvask og så håber vi på en bedre dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forøvrigt startede han dagen i dag med at sige til og komme på toilettet og lave stort. God start, og en glad mor, der ikke skal fjerne det fra bukserne :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de gode :yay

Vi skal have lagt en taktik og så skal vi holde den ;)

Hvad gør I f.eks hvis I skal ud af huset? Får de så ble på eller går de uden og så har I skiftetøj med?

Vi har snakket om at første skridt skal være at når hun kommer hjem fra bh så tager vi bleen af og tilbyder hun kan komme på toilettet og så må hun rende uden ble der. Så må vi håbe hun siger til når hun skal på toilettet men jeg tror hun beder om at få ble på i stedet når hun skal noget <_< ville i så give ble på og lade den blive eller tage af igen når hun er færdig? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh håber snart Felix følger trop men klar det er han ikke.

Vi har sovet hjemme i nat efter 2 nætter ude. Hvor end det var dejligt at være hos mormor og morfar har vi begge sovet godt i nat tiltrængt i vores egne senge :) på fredag kommer far hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Erica ikke selv beder om det, så tror jeg bare vi oftere og oftere opfordrer hende til at gå uden ble herhjemme, men have den på når vi skal hjemmefra. Så kan vi håber på at der går længere og længere tid før hun beder om at få den på igen, nu går der højst et par timer.

Vi skal lige godt over et skift til bh før vi gør noget mere aktivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hygger med madpakker på trampolinen i det gode vejr

HUEdS2f.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hygger med madpakker på trampolinen i det gode vejr

HUEdS2f.jpg

Hvor ser det bare hyggeligt ud :yay

Men hvor sælen har I fundet så godt vejr i dag?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de gode :yay

Vi skal have lagt en taktik og så skal vi holde den ;)

Hvad gør I f.eks hvis I skal ud af huset? Får de så ble på eller går de uden og så har I skiftetøj med?

Vi har snakket om at første skridt skal være at når hun kommer hjem fra bh så tager vi bleen af og tilbyder hun kan komme på toilettet og så må hun rende uden ble der. Så må vi håbe hun siger til når hun skal på toilettet men jeg tror hun beder om at få ble på i stedet når hun skal noget <_< ville i så give ble på og lade den blive eller tage af igen når hun er færdig? :unsure

Vi har skiftetøj med. Han får kun ble på om natten, er spændt på hvornår han smider den...

I dag har der igen ikke været nogle uheld :yay (heldigt når man er på besøg hos farmor :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare hyggeligt ud :yay

Men hvor sælen har I fundet så godt vejr i dag?? ;)

Tja, i Østjylland har der i hvert fald været godt vejr. Vi har rendt rundt i bare ben og korte ærmer hele dagen - helt ind til Erica skulle puttes ;)

De store drenge (6 og 8 år) til den fødselsdag vi var til har sågar badet i badebassin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare hyggeligt ud :yay

Men hvor sælen har I fundet så godt vejr i dag?? ;)

Min telefons vejrudsigt har påstået regn i dag men vi har haft lækker vejr med varme og solskin. Dog med flere skyer sidst på eftermiddagen. Vi bor mellem Horsens og Silkeborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, i Østjylland har der i hvert fald været godt vejr. Vi har rendt rundt i bare ben og korte ærmer hele dagen - helt ind til Erica skulle puttes ;)

De store drenge (6 og 8 år) til den fødselsdag vi var til har sågar badet i badebassin ;)

  

Min telefons vejrudsigt har påstået regn i dag men vi har haft lækker vejr med varme og solskin. Dog med flere skyer sidst på eftermiddagen. Vi bor mellem Horsens og Silkeborg :)

Heldige jer! Her har det stået ned i stænger siden middagstid. Ret øv, når vi nu har købt møbler til Filippas legehus :rolleyes men det gode vejr skulle komme igen senere på ugen her på Østsjælland også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede at spørge Filippa om hun ville prøve at gå uden ble her i eftermiddag. Det ville hun gerne og fortalte stolt far, at nu var hun for stor til ble. Da vi kom nedenunder, ville hun tisse på toilettet, men der kom ikke noget og bagefter ville hun have ble på igen. Hun blev helt ked i ansigtsudtrykket, da jeg spurgte, om hun ikke ville prøve uden ble lidt mere, så det droppede vi. Vi må prøve at spørge igen jævnligt den næste tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige jer! Her har det stået ned i stænger siden middagstid. Ret øv, når vi nu har købt møbler til Filippas legehus :rolleyes men det gode vejr skulle komme igen senere på ugen her på Østsjælland også ;)

Husk at gemme noget af det gode vejr til når vi kommer over i uge 30 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at gemme noget af det gode vejr til når vi kommer over i uge 30 :D

Husk at gemme noget af det gode vejr til når vi kommer over i uge 30 :D

Kommer I da så forbi på det østsjællandske? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer I da så forbi på det østsjællandske? :)

Går ud fra København er en del af Østsjælland. Vi har lejet en lejlighed på Nørrebro nogle dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går ud fra København er en del af Østsjælland. Vi har lejet en lejlighed på Nørrebro nogle dage :)

Det er det bestemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.