MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Erica og jeg er også på vej på camping sammen med mine forældre. Sidder lige nu i tog og glæder os til at være fremme og at vejret bliver bedre.

Felix elsker bare det ret konsekvense udeliv. Håber vejret er blevet bedre og i får en god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til Tyskland og handle i morgen og jeg spurgte Felix om der var noget han gerne vil have dernede fra. Han svarer ja ... tænkepause ... Ketchup :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God campingtur til Felix og Erica :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder nu og venter på Erica falder i søvn. Regnen stoppede på vej herop, så det var dejligt.

Vi har nydt ALLE legepladserne og at her er større børn (som vi kender) der vil lege med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder nu og venter på Erica falder i søvn. Regnen stoppede på vej herop, så det var dejligt.

Vi har nydt ALLE legepladserne og at her er større børn (som vi kender) der vil lege med hende.

Det lyder rigtig hyggeligt :) Jeg har også foreslået kæresten at vi skulle prøve at tage på camping med Theo. Især fordi hans forældre har en campingvogn vi kan låne. Men han gider ikke bakse med det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder nu og venter på Erica falder i søvn. Regnen stoppede på vej herop, så det var dejligt.

Vi har nydt ALLE legepladserne og at her er større børn (som vi kender) der vil lege med hende.

Skønt. Felix havde slet ikke tid til at snakke da han ringede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig hyggeligt :) Jeg har også foreslået kæresten at vi skulle prøve at tage på camping med Theo. Især fordi hans forældre har en campingvogn vi kan låne. Men han gider ikke bakse med det <_<

Vi lånte svigernes campingvogn sidste sommer og det var virkelig et stort hit. Dengang boede vi lejlighed og Felix elskede udelivet. Legepladserne og poolen og hans to kusiner, der var så gode i mod ham. Vi skal af sted igen men ikke i år, da vi vil til København og har lejet en lejlighed på Nørrebro :)

Håber du kan få ham overtalt for det er fantastisk samvær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig hyggeligt :) Jeg har også foreslået kæresten at vi skulle prøve at tage på camping med Theo. Især fordi hans forældre har en campingvogn vi kan låne. Men han gider ikke bakse med det <_<

Jeg (vi) kommer også kun af sted, når det er sammen med mine forældre :D

Vi bor så i hytte, men mine forælde sørger for ALT (læs: sengetøj, håndklæder, håndsæbe, toiletpapir, salt og peber, affaldsposer, mad, drikkevarer, grill og alt muligt andet, som man selv skal huske at tage med) Så dejligt nemt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg (vi) kommer også kun af sted, når det er sammen med mine forældre :D

Vi bor så i hytte, men mine forælde sørger for ALT (læs: sengetøj, håndklæder, håndsæbe, toiletpapir, salt og peber, affaldsposer, mad, drikkevarer, grill og alt muligt andet, som man selv skal huske at tage med) Så dejligt nemt :p

Ja det lyder nemt og hyggeligt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har haft en fantastisk tur i campingvogn med bedstemor og bedstefar og ville slet ikke med hjem igen :) dejligt han er så nem at få passet af andre.

Så den 20-21 juni vil vi se om vi kan få brugt vores gavekort til et hotelophold og så er det mormor og morfars tur til at passe Felix :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også et gavekort til kroophold. Det må vi da snart se at få brugt :) Theo er heldigvis også super til at blive passet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også et gavekort til kroophold i julegave og vi skal faktisk af sted her i weekenden til Sverige :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når jeg ikke har overskud om morgenen, så jeg ender med at blive sur på min datter, der ikke hører efter :boo

Dum start på en lang dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når jeg ikke har overskud om morgenen, så jeg ender med at blive sur på min datter, der ikke hører efter :boo

Dum start på en lang dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Hader når jeg ikke har overskud om morgenen, så jeg ender med at blive sur på min datter, der ikke hører efter  :boo

Dum start på en lang dag  :(

 

 

 

Åh det kender jeg godt. Hun har sikkert en god dag i bh :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ellers forsøgt at undgå den men nu ramte plaster perioden Felix. Så nu forlanger han plaster så snart han slår sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ellers forsøgt at undgå den men nu ramte plaster perioden Felix. Så nu forlanger han plaster så snart han slår sig.

He he ^_^

Jeg tror faktisk slet ikke at Theo ved hvad et plaster er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har lavet pølser på toilettet både i går og i dag :yay

Han har indtil nu bedt om at få ble på, når han skulle lave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har lavet pølser på toilettet både i går og i dag :yay

Han har indtil nu bedt om at få ble på, når han skulle lave.

Hvor er han dygtig :)

Her kæmper vi stadig med nr 2 :( men han er blevet rigtig dygtig til at selv gå på toilet når han skal tisse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he ^_^

Jeg tror faktisk slet ikke at Theo ved hvad et plaster er.

Tror også han har lært det af de lidt større børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ellers forsøgt at undgå den men nu ramte plaster perioden Felix. Så nu forlanger han plaster så snart han slår sig.

Den har Ronja været i i et års tid nu <_< nogle perioder værre end andre og lige nu skal der plaster på alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har lavet pølser på toilettet både i går og i dag :yay

Han har indtil nu bedt om at få ble på, når han skulle lave.

Hvor er han god :)

Ronja vil ikke engang gå uden ble i øjeblikket <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Erica sendt i bh uden ble for første gang!

Hun havde ikke ble på søndag og mandag og hun havde kun et uheld. Tirsdag valgte hun dog selv at have ble på, men i dag ville hun ikke.

Spændende hvordan det går!

Hun har stadig tilgode at lave stort på toilettet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han god :)

Ronja vil ikke engang gå uden ble i øjeblikket <_<

Sådan nogle perioder havde Theo også. Det skal nok komme igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver Erica sendt i bh uden ble for første gang!

Hun havde ikke ble på søndag og mandag og hun havde kun et uheld. Tirsdag valgte hun dog selv at have ble på, men i dag ville hun ikke.

Spændende hvordan det går!

Hun har stadig tilgode at lave stort på toilettet...

Hvordan er det gået? :)

Theo er på sin 4. uge uden ble. Tror godt snart man kan sige at han ikke bruger ble mere ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.