MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Ohhhh han er der sammen med 2 af hans fætre og jeg kan ikke have det. Men August elsker dem, og elsker sin Mormor og Olde.

Den ene fætter er simpelhen det rene djævlebarn ( det må man nok ikke syntes om et barn på et babyforum)

Imens vi var der stjal han 20kr fra Min mor pung ( hans farmor, Augusts Mormor)

Tog Augusts sove bamse og forsøgte at skylle den ud i WC'et.

Han hældte 3 *2 liter sodavand ud på græsplænen fordi han ikke måtte få mere. ( drengene havde hver fået 0.5 liter som skulle holde hele dagen, og så var der vand, saftevand, mælk osv for resten)

Han nåede så lige at pande hans lille bror sådan en på bæret at der nok er er blåøje på vej.

Der valgte jeg at HELD OG LYKKE til Mormor og Olde.

Det er bedste jeg ikke er sammen med ham for jeg rummer ham ikke og jeg bliver så sur og virkelig Faster Skrap

Ok. han lyder lidt svær at rumme :huh

Man kan ikke elske alle og nogle børn er altså bare lidt hmm, irriterende ;) Jeg plejer at tage en dyb indånding og messe, det er ikke barnets skyld det er forældrenes. Men på et eller andet tidspunkt kan man ikke messe det mere, så er barnet bare blevet for stort til at man kan undskylde alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok. han lyder lidt svær at rumme :huh

Man kan ikke elske alle og nogle børn er altså bare lidt hmm, irriterende ;) Jeg plejer at tage en dyb indånding og messe, det er ikke barnets skyld det er forældrenes. Men på et eller andet tidspunkt kan man ikke messe det mere, så er barnet bare blevet for stort til at man kan undskylde alt.

Du har helt ret han er 8 og fylder 9 her om nogle uger.

Ja det er forældrenes skyld ingen grænser eller irettesættelse.

Da vi fik frokost havde han spist 2 frikadeller med bedste velbehag tager den 3 i munden spytter den ud over bordet. Fordi han vil have pålægschokolade istedet. Det er bare ikke ok i min verden

Når man er knap 9 burde man ikke hælde sodavand på græsplænen osv.

Desværre følger August med fordi han ser et kæmpe lys i ham.

Så når han har været sammen med ham, kræver det lige en dag eller to uden løse tøjler herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August sover i telt inde på hans værelse der er bare for hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August sover i telt inde på hans værelse der er bare for hyggeligt

Skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har vi endelig skyfri himmel. Så far og Sebastian har planer om, at der skal kigges stjerner med Sebastians stjernekikkert. Det skulle blive mørkt her ved 21 tiden også skal der kigges. Godt det er ferie I morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har vi endelig skyfri himmel. Så far og Sebastian har planer om, at der skal kigges stjerner med Sebastians stjernekikkert. Det skulle blive mørkt her ved 21 tiden også skal der kigges. Godt det er ferie I morgen :)

Fedt det lyder hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kæmper for at få August til at sove.

Det er lidt svært når det er første dag i Lalandia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt det lyder hyggeligt :)

Desværre nåede det at blive overskyet :( så det må blive en anden dag. Som kompensation ser vi læs far og Sebastian :) en film fra national geographic om teleskoper. Det er en fantastisk film åbenbart. ... også er det på hovedet i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kæmper for at få August til at sove.

Det er lidt svært når det er første dag i Lalandia

Det er forståeligt, det er da også spændende :) håber i får nogle gode dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre nåede det at blive overskyet :( så det må blive en anden dag. Som kompensation ser vi læs far og Sebastian :) en film fra national geographic om teleskoper. Det er en fantastisk film åbenbart. ... også er det på hovedet i seng.

Det lyder bare hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forståeligt, det er da også spændende :) håber i får nogle gode dage.

Vi nåede ikke at bade idag da han var helt rundt på skjoldet.

Men det skal vi imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forresten bryllupsdag idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forresten bryllupsdag idag

Stort tillykke. Hvor mange år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Hvor mange år?

6 år sim gift og vi har været sammen snart 15 det er sgu da crazy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 år sim gift og vi har været sammen snart 15 det er sgu da crazy

Ja, sikke tiden går :)

Vi har også lige fejret 6 års bryllupsdag, men har "kun" været sammen 10 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket tillykke med fødselsdagen :yay :yay :yay Og håber I får en super god ferie!

Tusinde tak, det var så bryllupsdag men tanken som tæller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tiden hvor Maja synes bløde gaver et sjove vidst forbi :lol

Vi fejrede hendes fødselsdag med min familie igår, og hun blev vildt begejstret over lejetøjet, men den ene pakke havde farmor lagt tøj ovenpå lejetøjet, og hun sagde "Ej, det er bare tøj?" men da hun så fandt legetøjet nedenunder smed hun bare tøjet til side, og blev rigtig glad for legetøjet. Resten af tøjet hun fik kiggede hun knapt på, men ville lege med legetøjet :lol

Man er vel 4 år :P

Hey tøj for hun jo alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, sikke tiden går :)

Vi har også lige fejret 6 års bryllupsdag, men har "kun" været sammen 10 år :)

Grunden til vi ikke har været gift længere var at jeg ikke ville tror min mand har spurgt 15 gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også det jeg ville have skrevet men det er åbenbart for langt fra hjerne til fingre :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver hyggeligt at få alene hygge med Zia, Lillesøster bliver passet af farmor i morgen så tager vi til Callisto festival, så hun kan få lidt tid sammen med os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke stille her er :) Går det godt med jeres poder :) ?

Sebastian er startet forskole = børnehaveklasse, men her (Tyskland) er det i børnehaveregi. Vi og Sebastian var meget spændte på hvordan det er.

Det var en lidt sløv start, hvor dagen for starten blev udskudt lidt, så vi var sådan lidt hmm, hvad foregår der lige og Sebastian var såååå nervøs/spændt på hvad det var. Han var ganske enkelt ulidelig at være sammen med af bare spænding.

Nu er de igang, de er op til 4 der får undevisning nogle timer dagligt og de har fået penalhus som Sebastian er meget stolt af :) . De leger læringen ind og Sebastian synes det er fantastisk at gå i skole og glæder sig hver dag til at komme afsted :) Samtidig har han det rigtig godt med at det stadig er med tilknytning til børnehaven og hans venner i hans gruppe :) Så vi synes det går super og er yderst tilfredse med at der er en lære/pædagog til 4 børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er noget helt galt, når man kun er 6 år, og har ondt i maven over at skulle i skole :boo

Da vores efterårsferie var slut, var hendes kommentar at hun glædede sig til juleferien :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er noget helt galt, når man kun er 6 år, og har ondt i maven over at skulle i skole :boo

Da vores efterårsferie var slut, var hendes kommentar at hun glædede sig til juleferien :(

 

Puha, det kan ikke være sjovt :(

Har hun sagt noget om, hvorfor hun har det sådan?

 

:kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk... For anden dag i streger Maja taget mine smykker op på sit værelse og leget med dem... Hun ved at hun ikke må, men at hvis hun spurgte ville jeg finde nogle smykker at lege med. Har bare ikke super meget lyst til at en 4-årig bruger mine brilliant-ørenringe og andre arvestykke som legetøj...

Nu skal du da passe på med at være sippet ;)

Det forstår jeg godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens guldkorn:

Elina: "hvem skal så være min datter når jeg bliver voksen?"

Mig: "Så finder du en kæreste - en dreng du kan lide og kysser - og får din egen baby."

Elina: "Det vil jeg ikke! Jeg vil kun finde en pige og kysse." :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.