MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Det gik bedre. Hun faldt stadig først i søvn kl 9 som hun har gjort det sidste længe stykke tid, så det blev heldigvis ikke senere. Hun brugte ikke lige så lang tid på at kalde og karte rundt som hun plejer.

Hun sover ca 1,5 time i vs til lur og herhjemme tager hun nogle gange to-tre timer hvor vi så er begyndt at vække hende hvis det bliver for sent. Men det ændre faktisk ikke noget for hun falder stadig sent i søvn. Vi har prøvet en dag hvor hun var ude hele dagen og kun fik et kvarters lur hvor hun alligevel først faldt i søvn kl 21.30.

Jeg synes det er lidt svært at finde ud af hvad vi skal gøre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Felix siger at han ikke længere savner sin far og at han ikke glæder sig til han kommer hjem. Han gad ikke engang snakke med ham over FaceTime.12 dage er bare for længe adskilt fra sin far når man er 3.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er da også svært at han skal rejse så meget :( Hvor længe skal han så være væk?

En uge og så skal der gerne være ro på indtil uge 32. Han har fået forbud mod at være frivillig på festivalen i år. Han må være hjemme ved os i hele hans sommerferie. Det er vist ikke for meget forlangt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uge og så skal der gerne være ro på indtil uge 32. Han har fået forbud mod at være frivillig på festivalen i år. Han må være hjemme ved os i hele hans sommerferie. Det er vist ikke for meget forlangt.

Ej det er det da bestemt ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uge og så skal der gerne være ro på indtil uge 32. Han har fået forbud mod at være frivillig på festivalen i år. Han må være hjemme ved os i hele hans sommerferie. Det er vist ikke for meget forlangt.

Det lyder godt nok hårdt :kram2

Og MEGET rimeligt han bliver sammen med jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bedre. Hun faldt stadig først i søvn kl 9 som hun har gjort det sidste længe stykke tid, så det blev heldigvis ikke senere. Hun brugte ikke lige så lang tid på at kalde og karte rundt som hun plejer.

Hun sover ca 1,5 time i vs til lur og herhjemme tager hun nogle gange to-tre timer hvor vi så er begyndt at vække hende hvis det bliver for sent. Men det ændre faktisk ikke noget for hun falder stadig sent i søvn. Vi har prøvet en dag hvor hun var ude hele dagen og kun fik et kvarters lur hvor hun alligevel først faldt i søvn kl 21.30.

Jeg synes det er lidt svært at finde ud af hvad vi skal gøre :unsure

Vi har det på samme måde. Leo sover lur i vs, men sjældent her hjemme. Han falder ofte sent i seng og så vågner han ml 5-6. Jeg synes godt nok det er alt for lidt søvn (også for forældrene :p) men aner ikke hvad vi kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er Felix på tur med bh. De skal på en eller anden børne bondegård. Han glædede sig til busturen men var ikke helt tilfreds med, at der ikke var løver :D

Glæder mig til at høre om han har haft en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er Felix på tur med bh. De skal på en eller anden børne bondegård. Han glædede sig til busturen men var ikke helt tilfreds med, at der ikke var løver :D

Glæder mig til at høre om han har haft en god dag :)

Haha, det er da også sløjt, at de ikke lige kunne fremskaffe nogen løver! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør jeres børn om morgenen når de vågner? (altså jer der har børn, som selv kan komme ud af sengen) Det er som om Marlon han ikke har fundet ud af, at man godt kan gå ud af sengen efter man er blevet puttet...

Vi har aldrig oplevet at han er stået ud af sengen selv, heller ikke om aftenen eller natten. Om morgenen kalder han bare på en af os, og sidder så ellers pænt  i sengen, og venter på at blive hentet  :rolleyes Altså... Vi har så heller aldrig opfordret ham til at stå op selv, for på en måde er det jo super rart at han altid bliver i sengen (altså om aftenen/natten).... Men jeg tænker bare, at det ville være rart for ham, at han selv kunne stå op og finde os når han vågner.

Står jeres selv op? Og har i haft problemer med at de kommer op hele tiden når de egentlig burde sove så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sover stadig i tremmeseng ;)

Det er lige gået op for mig i dag, at han kun har 4 dage tilbage i vuggestuen :blink :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er i dag selv kommet ind til os og hun gjorde det også i går. Vi har nævnt for hende, at hun gerne selv må komme ind til os, men det er længe siden sidst, så måske hun bare først var klar nu. Hun er generelt ikke fan af at blive løftet/båret rundt - hun vil selv ;)

Det har ikke umiddelbart nogen sammenhæng med putningen - hun bliver liggende, når hun er puttet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo kommer selv ind til os hver morgen og når han vågner om natten. Det kom helt af sig selv. Han forstår som regel godt at han skal blive liggende når han er blevet puttet. Der er dog dage, hvor han er fyldt med dårlige undskyldninger og står op for at få vand o.lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør jeres børn om morgenen når de vågner? (altså jer der har børn, som selv kan komme ud af sengen) Det er som om Marlon han ikke har fundet ud af, at man godt kan gå ud af sengen efter man er blevet puttet...

Vi har aldrig oplevet at han er stået ud af sengen selv, heller ikke om aftenen eller natten. Om morgenen kalder han bare på en af os, og sidder så ellers pænt i sengen, og venter på at blive hentet :rolleyes Altså... Vi har så heller aldrig opfordret ham til at stå op selv, for på en måde er det jo super rart at han altid bliver i sengen (altså om aftenen/natten).... Men jeg tænker bare, at det ville være rart for ham, at han selv kunne stå op og finde os når han vågner.

Står jeres selv op? Og har i haft problemer med at de kommer op hele tiden når de egentlig burde sove så?

Ronja er helt på samme måde som Marlon ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er helt på samme måde som Marlon ;)

Felix også. Han skal have lov får han går nogle steder. Helt fint med mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica sover også stadig i tremmeseng, men hun har længe kunnet komme ud af den. Hvilket hun mest har benyttet sig af om aftenen :prik

Først her den sidste uges tid er hun begyndt selv at komme ind til os om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er i dag selv kommet ind til os og hun gjorde det også i går. Vi har nævnt for hende, at hun gerne selv må komme ind til os, men det er længe siden sidst, så måske hun bare først var klar nu. Hun er generelt ikke fan af at blive løftet/båret rundt - hun vil selv ;)

Det har ikke umiddelbart nogen sammenhæng med putningen - hun bliver liggende, når hun er puttet :)

Hvor er hun dygtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer også lidt om Theo skal i juniorseng snart :unsure

Kan bare slet ikke overskue, hvis han kommer til at benytte sig for meget af at kunne komme ud af sengen selv ;)

Han er for 2. dag afsted uden ble i vuggestuen. Er spændt på hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi spontankøbte lige denne juniorseng i dag :yaypost-570-0-83082600-1400868542_thumb.jpg

Theo blev så glad for den og han ligger og sover i den nu :7himmel

Han blev liggende i den selvom vi gik ud af værelset og så faldt han selv i søvn som han plejer. Jeg synes han er sej :) Nu er det spændende om han selv løber ind til os i morgen, når han vågner ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi spontankøbte lige denne juniorseng i dag :yay image.jpg

Theo blev så glad for den og han ligger og sover i den nu :7himmel

Han blev liggende i den selvom vi gik ud af værelset og så faldt han selv i søvn som han plejer. Jeg synes han er sej :) Nu er det spændende om han selv løber ind til os i morgen, når han vågner ^_^

Hvor er han sej! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi spontankøbte lige denne juniorseng i dag :yay image.jpg

Theo blev så glad for den og han ligger og sover i den nu :7himmel

Han blev liggende i den selvom vi gik ud af værelset og så faldt han selv i søvn som han plejer. Jeg synes han er sej :) Nu er det spændende om han selv løber ind til os i morgen, når han vågner ^_^

Fedt han blev så glad for den :yay Spændende med i morgen. Der er ikke noget som at vågne ved at en tumling står og stirrer på en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt han blev så glad for den :yay Spændende med i morgen. Der er ikke noget som at vågne ved at en tumling står og stirrer på en ;)

Han plejer bare at sidde i sengen og råbe "moooooooaaaaar" :D Så nu må vi se om han gør det alligevel ;)

Synes der sker mange stor-dreng-ting for tiden. Ny seng. Ingen ble. Børnehavestart. Det er vildt :blink

Vi må snart lave en ny baby :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sover stadig i tremmeseng ;)

Det er lige gået op for mig i dag, at han kun har 4 dage tilbage i vuggestuen :blink :unsure

Jeg løste dette indlæg og tænkte "Erica har heldigvis længere tid" og først her et døgn efter går det op for mig at det har hun ikke! :blink

3 hverdage, så har vi børnehavebørn! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løste dette indlæg og tænkte "Erica har heldigvis længere tid" og først her et døgn efter går det op for mig at det har hun ikke! :blink

3 hverdage, så har vi børnehavebørn! :)

Ja det er helt vildt :blink

På mandag skal Theo med bh op i skovbørnehaven, så han har faktisk kun tirsdag og onsdag tilbage i vuggestuen. Talte lige om afslutning med de voksne i dag. Puha jeg synes det er lidt vemodigt at skulle sige farvel til dem.

Synes egentlig også at det er lidt synd for Theo, at han pludselig bare ikke skal ned til de voksne mere. Han er jo rigtig glad for dem. Så det bliver godt nok underligt.

Tror altså at jeg fælder en lille tåre, når vi skal sige farvel på onsdag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi spontankøbte lige denne juniorseng i dag :yay image.jpg

Theo blev så glad for den og han ligger og sover i den nu :7himmel

Han blev liggende i den selvom vi gik ud af værelset og så faldt han selv i søvn som han plejer. Jeg synes han er sej :) Nu er det spændende om han selv løber ind til os i morgen, når han vågner ^_^

Det ligner den Ronja har ;)

Hvor er han sej bare at lægge sig til at sove som normalt :yay

Ronja lægger stadig og kalder om morgenen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner den Ronja har ;)

Hvor er han sej bare at lægge sig til at sove som normalt :yay

Ronja lægger stadig og kalder om morgenen ;)

Han er meget glad for at der er en hule nedenunder ^_^ Og så tror jeg at han synes at det er ret sejt at man skal op af en stige ;)

I butikken prøvede han også én af de senge, hvor man kan rutsje ned. Synes bare den ville fylde for meget på hans værelse og kunne også godt blive lidt bekymret for om det ville blive svært at holde ham i sengen, når der er en rutsjebane, der lokker ;)

Jeg tror faktisk også at han kommer til at ligge og kalde, som han plejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.