MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Hvor er Theo sej! Og stor! :o :7himmel

Jeg var i Dyrehaven og meget kortvarigt på Bakken efter en is i går og slap nu af, der var mange mennesker! :blink

Jeg cyklede frem og tilbage forbi bilerne, der holdt i kø flere km på Klampenborgvej for at komme ind på parkeringspladsen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Erica tissede på toilettet igen i morges. Hun sagde godt nok hun skulle lave adr, men der kom kun tis. Jeg tror hun er helt klar til at smide bleen om en måned eller to - hun skal lige se alle de andre bh tisse på toilet, og så vil hun også :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at læse betalings-service og indse at bh er 1200kr billigere end vs! :yay Vi skal godt nok selv have bleer med, men det er forhåbenligt kun for en kort periode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj vi har haft en dejlig dag :biglove

I formiddags var vi i Zoo. Theo var med far ude at tisse i et pissoir til børn. Han stod så fint op og tissede ^_^

Hjemme sov han til middag i 3 timer og derefter kørte vi en tur på Bakken. Vi havde egentlig ikke regnet med at Theo ville prøve noget, men han endte alligevel med at prøve en masse ting og han var bare sej til det. Synes virkelig at der sker noget med ham for tiden! :blink

Han vandt et gevær og to bolde. Inden vi tog hjem var han igen på toilettet. Så endnu en dag helt uden ble og uden uheld :yay

Hvor er han dygtig :)

Vi var også på Bakken i går. Ronja ville ikke prøve noget til at starte med, men efter aftensmaden ville hun gerne prøve et par ting. Hun var også med Jonas med oppe i vandrutsjebanen og den tog hun bare i stiv arm selvom hun blev rimelig våd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at læse betalings-service og indse at bh er 1200kr billigere end vs! :yay Vi skal godt nok selv have bleer med, men det er forhåbenligt kun for en kort periode.

Det faldt vores også da Ronja blev 2,8 år :yay vi skal så ikke have bleer med selv - det har de stadig dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er Theo sej! Og stor! :o :7himmel

Jeg var i Dyrehaven og meget kortvarigt på Bakken efter en is i går og slap nu af, der var mange mennesker! :blink

Jeg cyklede frem og tilbage forbi bilerne, der holdt i kø flere km på Klampenborgvej for at komme ind på parkeringspladsen :blink

Der var nemlig vanvittig mange mennesker. Har aldrig set så mange derude før :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dygtig :)

Vi var også på Bakken i går. Ronja ville ikke prøve noget til at starte med, men efter aftensmaden ville hun gerne prøve et par ting. Hun var også med Jonas med oppe i vandrutsjebanen og den tog hun bare i stiv arm selvom hun blev rimelig våd :D

Ej hvor sjovt :) Ærgerligt at vi ikke opdagede hinanden. Men det var jo næsten umuligt at se en hånd for sig med alle de mennesker :blink

Hvor er hun sej at hun turde prøve vandrutsjebanen :o :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih glæder mig til at skal have Felix med på bakken nu i uge 30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt :o :)

Men ja der var vanvittig mange mennesker. Da vi gik ved 12-tiden stod folk i kø langt ned af fortovet. Godt man har årskort ^_^

 

Apropos årskort, så skal tumligerne jo snart have deres eget, når de ikke længere er tumlinger. En veninde har givet mig det tip at købe medlemsskab af PandaClub (Verdensnaturfondens børneklub) fremfor et årskort til zoo. Med et PandaClub-kort får man adgang til 10 forskellige dyreparker og zoos i DK (godt nok flest i Jylland, men det kunne jo være man kom forbi ;)) for færre penge end et årskort til zoo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos årskort, så skal tumligerne jo snart have deres eget, når de ikke længere er tumlinger. En veninde har givet mig det tip at købe medlemsskab af PandaClub (Verdensnaturfondens børneklub) fremfor et årskort til zoo. Med et PandaClub-kort får man adgang til 10 forskellige dyreparker og zoos i DK (godt nok flest i Jylland, men det kunne jo være man kom forbi ;)) for færre penge end et årskort til zoo.

Smart. Det vil jeg lige huske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har ikke haft ble på i dag! :yay Det blev til et tisseuheld i bukserne, tis i badebassin og adr i badebassinet <_<

Men også til tis i toilettet og tis i potten.

Så alt i alt en succes. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stolt dreng der indvier sin farvel ble gave.

gmplxdZ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stolt dreng der indvier sin farvel ble gave.

gmplxdZ.jpg

Hvor er den sej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos årskort, så skal tumligerne jo snart have deres eget, når de ikke længere er tumlinger. En veninde har givet mig det tip at købe medlemsskab af PandaClub (Verdensnaturfondens børneklub) fremfor et årskort til zoo. Med et PandaClub-kort får man adgang til 10 forskellige dyreparker og zoos i DK (godt nok flest i Jylland, men det kunne jo være man kom forbi ;)) for færre penge end et årskort til zoo.

 

Det er da smart. Og selvom man ikke skulle komme forbi Jylland, så er selve kortet altså billigere end Zoos eget kort? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da smart. Og selvom man ikke skulle komme forbi Jylland, så er selve kortet altså billigere end Zoos eget kort? :)

Ja, vist kun 25 kroner og zoo-kortet har også nogle rabatter, men ikke så gode så vidt jeg har orienteret mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stolt dreng der indvier sin farvel ble gave.

gmplxdZ.jpg

Han ser ud til at hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sprang middagsluren over i dag og der har intet været at mærke :O

Hun sov til næsten 8.30 og kom ind at sove ca 13.30 efter en tur i mg. Efter over en halv halv time og vi havde været derinde to gange, sagde hun, at hun ikke var træt. Så hun kom op og hun har bare været glad resten af dagen :)

Måske er hun i gang med de første skridt mod at droppe luren nu de også siger i bh, at hun jævnligt ikke sover? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica beder oftere og oftere om at komme på toilettet og oftere og oftere er der (tisse)gevinst! :yay

 

Vi har haft gæster i weekenden, så der har hun haft ble på - men jeg tror hun ret snart er klar til at smide den, i hvert fald herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sprang middagsluren over i dag og der har intet været at mærke :O

Hun sov til næsten 8.30 og kom ind at sove ca 13.30 efter en tur i mg. Efter over en halv halv time og vi havde været derinde to gange, sagde hun, at hun ikke var træt. Så hun kom op og hun har bare været glad resten af dagen :)

Måske er hun i gang med de første skridt mod at droppe luren nu de også siger i bh, at hun jævnligt ikke sover? :chin:

Det kunne det da godt tyde på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica beder oftere og oftere om at komme på toilettet og oftere og oftere er der (tisse)gevinst! :yay

Vi har haft gæster i weekenden, så der har hun haft ble på - men jeg tror hun ret snart er klar til at smide den, i hvert fald herhjemme :D

Dygtig :glad Det lyder da som om at hun er ved at være klar.

Jeg grubler over hvordan vi får lært Theo at lave pølser på toilettet. Han har ikke ble på mere og tisser alle sine tåre på toilettet. Men når han skal lave pølser beder han om at få ble på og laver dem der <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sprang middagsluren over i dag og der har intet været at mærke :o

Hun sov til næsten 8.30 og kom ind at sove ca 13.30 efter en tur i mg. Efter over en halv halv time og vi havde været derinde to gange, sagde hun, at hun ikke var træt. Så hun kom op og hun har bare været glad resten af dagen :)

Måske er hun i gang med de første skridt mod at droppe luren nu de også siger i bh, at hun jævnligt ikke sover? :chin:

Det er i hvert fald skønt hvis de selv vælger den fra. Men tror nu hun skal være noget ældre inden de vil holde op med at putte hende i bh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtig :glad Det lyder da som om at hun er ved at være klar.

Jeg grubler over hvordan vi får lært Theo at lave pølser på toilettet. Han har ikke ble på mere og tisser alle sine tåre på toilettet. Men når han skal lave pølser beder han om at få ble på og laver dem der <_<

 

Det har jeg hørt om rigtig mange børn, der beder om. Jeg ved ikke hvad løsningen er, men jeg kan huske at nogle børn er bange for det, der kommer ud. At de har mistet noget af sig selv og ikke kan forstå det.

Erica spørger ofte til at få lov til at se den fyldte ble. Det håber jeg gør det nemmere for hende, så hun er fuldt bevidst om hvordan adr ser ud og er klar over, at det er det, der skal ned i toilettet.

 

Måske det kommer af sig selv, når han ser børnehavebørnene lave stort på toilettet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtig :glad Det lyder da som om at hun er ved at være klar.

Jeg grubler over hvordan vi får lært Theo at lave pølser på toilettet. Han har ikke ble på mere og tisser alle sine tåre på toilettet. Men når han skal lave pølser beder han om at få ble på og laver dem der <_<

Vi har samme problem. Felix laver dog pølserne i sine bukser. Vi snakker hver gang om, hvilke muligheder han har i stedet for og synes også selv det er ulækkert.

Men i morgen sendes han i bh uden ble men med masser af ekstra tøj. Håber det kommer til at gå godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i hvert fald skønt hvis de selv vælger den fra. Men tror nu hun skal være noget ældre inden de vil holde op med at putte hende i bh.

 

Øh - hvorfor det? Det er jo bh, der har spurgt ind til om hun kunne hoppe over den, da hun mere forstyrrede de andre børn og ikke virkede til at have brug for den.

 

Pædagogerne i Ericas VS var da helt med på at stoppe med middagslur selvom det er flere måneder siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh - hvorfor det? Det er jo bh, der har spurgt ind til om hun kunne hoppe over den, da hun mere forstyrrede de andre børn og ikke virkede til at have brug for den.

Det Jeg tænker på var at hvis hun ikke var klar tænker jeg at de vil putte hende et stykke tid endnu. Felix stoppede også fordi han forstyrrede de andre børn. I vores bh kan vi bede dem om at give ham en lur, hvis han trænger en gang i mellem.

Pædagogerne i Ericas VS var da helt med på at stoppe med middagslur selvom det er flere måneder siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.