MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Han lyder også som en herre der har planer for livet :), men ja, det er nok ikke power ranger han skal falde tilbage på, men de andre ting kan da lade sig gøre ;)og kært han vil op til Astrid :) Dejlig tankegang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har Maja fødselsdag og hun er nu officielt 4 år :balloon :balloon

Bare røv at skulle dele hende, for det betyder jo desværre at vi i år IKKE har hende til hendes fødselsdag, men pænt må vente til d. 11. august med at fejre hende... (Hun kommer dog hjem på søndag). Fordelen ved at hun ikke er hjemme i dag, er dog at vi så har hende til jul - og det er da klart en optur at se frem til :)

Tillykke med hende :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Maja fødselsdag og hun er nu officielt 4 år :balloon :balloon

Bare røv at skulle dele hende, for det betyder jo desværre at vi i år IKKE har hende til hendes fødselsdag, men pænt må vente til d. 11. august med at fejre hende... (Hun kommer dog hjem på søndag). Fordelen ved at hun ikke er hjemme i dag, er dog at vi så har hende til jul - og det er da klart en optur at se frem til :)

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Maja fødselsdag og hun er nu officielt 4 år :balloon :balloon

Bare røv at skulle dele hende, for det betyder jo desværre at vi i år IKKE har hende til hendes fødselsdag, men pænt må vente til d. 11. august med at fejre hende... (Hun kommer dog hjem på søndag). Fordelen ved at hun ikke er hjemme i dag, er dog at vi så har hende til jul - og det er da klart en optur at se frem til :)

Stort tillykke! :glad

Men ja, ærgerligt at i ikke kan fejre hende på dagen. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til August kommer hjem så skal der ekspederes perleplader

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til August kommer hjem så skal der ekspederes perleplader

Lyder hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder hyggeligt :)

Det var det og der blev produceret i stor stil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Sebastian ferie, det er nu meget rart at kunne tage det helt med ro :)

Planen for idag er, at når Cassandra sover sin middagslur, så skal Sebastian og jeg dyrke lidt zumba. Han har allerede sat vand klar til det for han regner med det bliver hård motion :) Jeg er lidt spændt på hvor længe han er med, men hyggeligt han vil :) Derudover har vi planer om at spille junior matador og så er der bagt gulerodskage til eftermiddagshygge, så skal der slappes af til tv og spilles wii. Så afslapningsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der dømt ferie i eftermiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Sebastian ferie, det er nu meget rart at kunne tage det helt med ro :)

Planen for idag er, at når Cassandra sover sin middagslur, så skal Sebastian og jeg dyrke lidt zumba. Han har allerede sat vand klar til det for han regner med det bliver hård motion :) Jeg er lidt spændt på hvor længe han er med, men hyggeligt han vil :) Derudover har vi planer om at spille junior matador og så er der bagt gulerodskage til eftermiddagshygge, så skal der slappes af til tv og spilles wii. Så afslapningsdag :)

Hvordan gik det med jeres zumba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med jeres zumba

Han holdt ud i 10 min, men vil gerne prøve igen en anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian faldt igår på trappen og fik en meget lille hudafskrabning. Nøj han gik op i den og spurgte meget hvornår den ville forsvinde. Tilsidst blev jeg spurgt om det var noget man døde af. Jeg var lidt flad af grin over ham. Idag er det så glemt igen!

Skørre knægt. Han har ikke ligefrem prøvet at få sår særlig mange gange, men han synes det var rigtig sejt den ene gang han har slået hul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian faldt igår på trappen og fik en meget lille hudafskrabning. Nøj han gik op i den og spurgte meget hvornår den ville forsvinde. Tilsidst blev jeg spurgt om det var noget man døde af. Jeg var lidt flad af grin over ham. Idag er det så glemt igen!

Skørre knægt. Han har ikke ligefrem prøvet at få sår særlig mange gange, men han synes det var rigtig sejt den ene gang han har slået hul.

Herligt! :D

Og sejt, at han ville danse zumba med dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige ryddet op på 1. salen i dag. SKØNT at kunne se gulvet igen, og en påmindelse om at jeg en eller anden gang skal have gået alt Majas legetøj igennem for til dels at få babylegetøjet tilbage ind på Arons værelse, og til dels få smidt alt det ud hvor der mangler en brik osv osv osv.

Og så har det den bivirkning at jeg savner Maja :( Der er aaaaalt for længe til på søndag hvor Maja kommer hjem :(

:kram

Åh, den oprydning... Det minder mig om, at vores soveværelse vist er fyldt med Barbiemad. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige ryddet op på 1. salen i dag. SKØNT at kunne se gulvet igen, og en påmindelse om at jeg en eller anden gang skal have gået alt Majas legetøj igennem for til dels at få babylegetøjet tilbage ind på Arons værelse, og til dels få smidt alt det ud hvor der mangler en brik osv osv osv.

Og så har det den bivirkning at jeg savner Maja :( Der er aaaaalt for længe til på søndag hvor Maja kommer hjem :(

Skønt at få ryddet op.

Jeg må sige, jeg synes det er så skønt den kærlighed man kan mærke du har til Maja. Det er ikke alle der har den kærlighed til deres bonusdatter og jeg synes det er skønt, at du har :biglove

Herligt! :D

Og sejt, at han ville danse zumba med dig!

Jeg synes også det er så dejligt, at han vil danse med mig. Det var ham selv der foreslog det, jeg var ellers ved at have alle mulige gode undskyldninger for at stå over. Så godt han kunne hanke op i mig, kan jo ikke sige nej når han spørger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen idag startede med en pisse sur Sebastian, som bare var træt og provokerende. Efter lige, at have fået ridset spillereglerne op herhjemme, har han været super dejlig :)

Dagen er gået med lidt afslapning, ungerne har hygget sig sådan sammen og der har været glade hvin og hyl fra stuen specielt da de spillede minigolf :) Sebastian og jeg har spillet crockett, jeg lammetævede ham 1 gang og derefter lammetævede han mig :) Så vi er vist meget lige efterhånde. Derefter stod den på junior matador og så var vi brugt og har slappet af siden :)

Jeg håber i har haft en god dag og god weekend til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha vores dag har været udfordrende skal vi ikke sige det sådan.

Baby vågen kl meget tidligt en lur i formiddag og ikke mere.

August hjem fra BH og så har der været gæster siden. Og lige idag magter jeg det ikke.

Jeg ligger faktisk ligenu og putter Alma og lader op til at være social igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det gik med at være social MLM?

Vi var på hospitalet med lillesøster igår og i ventetiden ville Sebastian gerne lige måles. Han er vokset 7 cm. på 4 mdr.! Han spiser også konstant pt. hvilket ikke gør noget da han har et BMI på 13,65 og under 13,5 så er han i følge enletterebarndom.dk undervægtig. Så det gør intet, at han æder som en hest pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LOL Så er Maja hjemme og har lige fået sin fødselsdagsgave: En rød legetøjsstøvsuger (underlige barn hehe). Hun åbnede den og sagde "Det' jo den... Det' jo den... det' jo den jeg havde ønsket mig!" :lol Inden hun åbnede den sagde hun "Jeg tror det er legetøjsnøgler, for det har jeg ønsket mig" :lol

Kært :)

Sebastian har også haft sådan en rød legetøjsstøvsuger og han elskede den ;) Han er nok også mærkelig, der var ihvertfald ikke mange drengefarvede, så vi var glade da vi fandt den i rød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det gik med at være social MLM?

Vi var på hospitalet med lillesøster igår og i ventetiden ville Sebastian gerne lige måles. Han er vokset 7 cm. på 4 mdr.! Han spiser også konstant pt. hvilket ikke gør noget da han har et BMI på 13,65 og under 13,5 så er han i følge enletterebarndom.dk undervægtig. Så det gør intet, at han æder som en hest pt.

Det var røvtur, vores hus er bare en banegård indimellem og med minus søvn aaargh men det gik.

Hvordan går det med lillesøster.

Og seriøst 7 cm på 4 mdr CHRIST manner der er gang i ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LOL Så er Maja hjemme og har lige fået sin fødselsdagsgave: En rød legetøjsstøvsuger (underlige barn hehe). Hun åbnede den og sagde "Det' jo den... Det' jo den... det' jo den jeg havde ønsket mig!" :lol Inden hun åbnede den sagde hun "Jeg tror det er legetøjsnøgler, for det har jeg ønsket mig" :lol

Skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August er i vores sommerhus sammen med Olde og Mormor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt med lidt hygge kun for ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt med lidt hygge kun for ham!

Ohhhh han er der sammen med 2 af hans fætre og jeg kan ikke have det. Men August elsker dem, og elsker sin Mormor og Olde.

Den ene fætter er simpelhen det rene djævlebarn ( det må man nok ikke syntes om et barn på et babyforum)

Imens vi var der stjal han 20kr fra Min mor pung ( hans farmor, Augusts Mormor)

Tog Augusts sove bamse og forsøgte at skylle den ud i WC'et.

Han hældte 3 *2 liter sodavand ud på græsplænen fordi han ikke måtte få mere. ( drengene havde hver fået 0.5 liter som skulle holde hele dagen, og så var der vand, saftevand, mælk osv for resten)

Han nåede så lige at pande hans lille bror sådan en på bæret at der nok er er blåøje på vej.

Der valgte jeg at HELD OG LYKKE til Mormor og Olde.

Det er bedste jeg ikke er sammen med ham for jeg rummer ham ikke og jeg bliver så sur og virkelig Faster Skrap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var røvtur, vores hus er bare en banegård indimellem og med minus søvn aaargh men det gik.

Hvordan går det med lillesøster.

Og seriøst 7 cm på 4 mdr CHRIST manner der er gang i ham

Argh, irriterende, men godt det gik.

Det går godt med lillesøster. Hun har borelia, hun tager godt imod behandlingen.

Jeg var godt nok også overrasket over den vækstspurgt! Jeg er spændt på hvad hans farmor og farfar siger til ham når vi kommer til DK her om nogle uger. De har ikke set ham i de 4 mdr. Så han må jo være blevet kæmpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.