Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Puh ha - var SIKKER på at Jeg hørte Anders komme hjem - men han skrev lige at han snart er på vej :unsure nu ligger jeg så for anden gang på 14 dage og har en fornemmelse af at vi ikke er alene i lejligheden!!! Jeg tør ikke stå op og se efter... Eneste trøst er at Anders er på vej hjem...

Det er sikkert ikke andet end naboer og katte, men ligger nu alligevel med hjertebanken og koldsved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh ha - var SIKKER på at Jeg hørte Anders komme hjem - men han skrev lige at han snart er på vej :unsure nu ligger jeg så for anden gang på 14 dage og har en fornemmelse af at vi ikke er alene i lejligheden!!! Jeg tør ikke stå op og se efter... Eneste trøst er at Anders er på vej hjem...

Det er sikkert ikke andet end naboer og katte, men ligger nu alligevel med hjertebanken og koldsved.

Puha det er bare ikke dn djov fornemmelse, hsr flere gange drømt meget livagtigt om tyve i vores hus, det sker selvfølgelig altid når K ikke er hjemme. Håber du faldt i søvn igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er bare ikke dn djov fornemmelse, hsr flere gange drømt meget livagtigt om tyve i vores hus, det sker selvfølgelig altid når K ikke er hjemme. Håber du faldt i søvn igen :)

Det gjorde jeg heldigvis - Anders var hjemme kort efter og så snart jeg hørte at han gik på toilet faldt jeg i søvn. Jeg tænkte at DET gør en tyv alligevel ikke ;) og jeg vidste jo at han var på vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet frisør og blev i 2005 omskolet efter kritisk sygdom. Det er som kontorassistent med speciale i off. Administration.

Det er helt no-go at starte som frisør igen. Jeg har prøvet og betalte dyrt med smerter. Så den er helt lukket.

Job indenfor kontor er pt. Lidt svært at finde :)

Har du overvejet at være underviser (som frisør)? Jeg ved ikke meget om faget da jeg ikke selv er uddannet til frisør, men jeg tænker bare om det måske kunne være en mulighed?

Er selv uddannet indenfor kontor og du har fuldstændigt ret - det ER svært at finde et arbejde på kontorområdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en lille smule mopset over at en eller anden hat har tilsyneladende har efterladt noget spidst i tørretumbleren, hvilket så har lavet hul i en masse af vores vasketøj <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke helt tilfreds med, at ungernes mor og C tager til Jylland ugen op til min termin, så vi skal have U - og manden jo er på arbejde, da han har ferie nu!

Havde nu foretrukket at jeg kun skulle tænke på mig selv op til terminen... Eller i det mindste blev spurgt om det var ok!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke helt tilfreds med, at ungernes mor og C tager til Jylland ugen op til min termin, så vi skal have U - og manden jo er på arbejde, da han har ferie nu!

Havde nu foretrukket at jeg kun skulle tænke på mig selv op til terminen... Eller i det mindste blev spurgt om det var ok!

(null)

:kram Det kan jeg dæleme godt forstå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove... Det er mit barns fødselsdag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke helt tilfreds med, at ungernes mor og C tager til Jylland ugen op til min termin, så vi skal have U - og manden jo er på arbejde, da han har ferie nu!

Havde nu foretrukket at jeg kun skulle tænke på mig selv op til terminen... Eller i det mindste blev spurgt om det var ok!

Ej, det er da heller ikke fedt! Hvad hvis du har født? Skal U så også være hos Jer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove... Det er mit barns fødselsdag :kuller

Hihi, hvor er du sød Mette :D Håber du har fået sovet lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, hvor er du sød Mette :D Håber du har fået sovet lidt :kram2

Det er begrænset :rolleyes Men pyt, det er mit barns fødselsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver op! Nu er jeg to gange kørt af sted for at handle, og begge gange har jeg glemt min pung! Første gang nåede jeg kun et kort stykke vej, men anden gang gik det først op for mig, da jeg stod ved Fakta, at jeg nok havde fået hentet en is i fryseren (som i øvrigt er meget nødvendig kl 10 om formiddagen :D ), men at dankortet stadig var derhjemme...

Jeg tror vist bare,jeg laver noget andet så. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er begrænset :rolleyes Men pyt, det er mit barns fødselsdag :loveshower

Stort tillykke med ham! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuu første løbetur efter fødslen overstået!!! I feal great!!! :D :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det kan jeg dæleme godt forstå!

Tak - kan ikke helt finde ud af om jeg bare er forkælet pap-mor, eller om det er fair at jeg er lettere tosset over det...

Ej, det er da heller ikke fedt! Hvad hvis du har født? Skal U så også være hos Jer??

Synes heller ikke det er fedt... Jeg går ud fra han også skal være der hvis jeg har født på det tidspunkt, men vi har ikke lige talt om det. Fik det af vide i går da vi var ude og spise, så gad ikke lige diskutere det der...

Han kan jo godt være alene om dagen, men synes ikke han skal sove alene, han er trods alt kun 12.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver op! Nu er jeg to gange kørt af sted for at handle, og begge gange har jeg glemt min pung! Første gang nåede jeg kun et kort stykke vej, men anden gang gik det først op for mig, da jeg stod ved Fakta, at jeg nok havde fået hentet en is i fryseren (som i øvrigt er meget nødvendig kl 10 om formiddagen :D ), men at dankortet stadig var derhjemme...

Jeg tror vist bare,jeg laver noget andet så. ;)

Ahahahaha.... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand har taget den endegyldige beslutning for mig, jeg har nu barsel til januar (+ meget lidt skole fra januar til april) frem for september (med meget lidt skole frem til november). Som han sagde ville jeg ikke selv kunne tage beslutningen, og dermed ende med at sidde og være rigtig ked af det henne i klassen. Og han har helt ret.

Jeg er glad for at han har valgt det for mig, 1 af mine argumenter for at starte var jo min dårlige samvittighed over stadig at være studerende og at jeg derfor ville blive så hurtig som muligt færdig. Men det siger J er noget sludder, han er bare glad for at jeg passer så godt på Williamberg :loveshower Jeg elsker altså min mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand har taget den endegyldige beslutning for mig, jeg har nu barsel til januar (+ meget lidt skole fra januar til april) frem for september (med meget lidt skole frem til november). Som han sagde ville jeg ikke selv kunne tage beslutningen, og dermed ende med at sidde og være rigtig ked af det henne i klassen. Og han har helt ret.

Jeg er glad for at han har valgt det for mig, 1 af mine argumenter for at starte var jo min dårlige samvittighed over stadig at være studerende og at jeg derfor ville blive så hurtig som muligt færdig. Men det siger J er noget sludder, han er bare glad for at jeg passer så godt på Williamberg :loveshower Jeg elsker altså min mand

Åh, det er så skønt, når de kære mænd skære igennem og ind imellem tager beslutninger for os!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand har taget den endegyldige beslutning for mig, jeg har nu barsel til januar (+ meget lidt skole fra januar til april) frem for september (med meget lidt skole frem til november). Som han sagde ville jeg ikke selv kunne tage beslutningen, og dermed ende med at sidde og være rigtig ked af det henne i klassen. Og han har helt ret.

Jeg er glad for at han har valgt det for mig, 1 af mine argumenter for at starte var jo min dårlige samvittighed over stadig at være studerende og at jeg derfor ville blive så hurtig som muligt færdig. Men det siger J er noget sludder, han er bare glad for at jeg passer så godt på Williamberg :loveshower Jeg elsker altså min mand

Åh skønt, dejligt han tog beslutningen for dig. :D Og at du samtidigt med er glad for den beslutning han tog for dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... har fået ondt i halsen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke helt tilfreds med, at ungernes mor og C tager til Jylland ugen op til min termin, så vi skal have U - og manden jo er på arbejde, da han har ferie nu!

Havde nu foretrukket at jeg kun skulle tænke på mig selv op til terminen... Eller i det mindste blev spurgt om det var ok!

(null)

Bare IKKE i orden!

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg men :gal

Vi HAVDE lige sådan en god dag men:

Først så finder jeg ud af at jeg har glemt min pung hos mine forældre

Så ødelægger Mie svigerforældrenes lille figur der ligner deres afdøde hund

Så er kyllinge kødet råt indeni - hvilket jeg finder ud af EFTER jeg har spist af det.

Så får jeg min mens - meget uventet

Så vrisser jeg lidt fordi jeg bare er SÅ skuffet fordi der ikke rigtig er sket noget på :hump området den sidste måneds tid pga en blanding af adskillelse, søvnmangel og tidsmangel. Nu er vi i sommerhus og har endelig chancer i massevis. Anders bliver så selvfølgelig lidt HRMPF over min kommentar for det er jo ikke nogens skyld.

Og så har jeg ingen bind med!!!

GODT Anders er sådan en sød og dejlig mand som bare lige har overskud til at redde situationen totalt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh !!!! Køre nye puttevaner med Z. Og fordi jeg blir irriteret over det går dårligt i dag skriver Henrik at han bare tager over. Ja det lyder sikkert sødt i andres øre, men jeg blir røvprovoketet. For vi har aftalt jeg ikk må give op og Z skal vide jeg blir ved. Så føler han bare tilbyder det fordi han ved jeg siger nej. Og nu er jeg jo selv skyld i jeg sidder her for han har jo tilbudt at tage over. Arh mænd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh !!!! Køre nye puttevaner med Z. Og fordi jeg blir irriteret over det går dårligt i dag skriver Henrik at han bare tager over. Ja det lyder sikkert sødt i andres øre, men jeg blir røvprovoketet. For vi har aftalt jeg ikk må give op og Z skal vide jeg blir ved. Så føler han bare tilbyder det fordi han ved jeg siger nej. Og nu er jeg jo selv skyld i jeg sidder her for han har jo tilbudt at tage over. Arh mænd

:kram Jeg forstår dig!!! Brian tilbyder også at tage over og det irriterer også mig. Dog tror jeg, at han oprigtigt gerne vil tage over. Men jeg vil jo ikke bare fritages for putning, jeg vil have det til at fungere selv (og gerne have et kram/skulderklap bagefter). Det har jeg så sagt til han, og på nogle punkter har han fattet det. Og andre ikke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh !!!! Køre nye puttevaner med Z. Og fordi jeg blir irriteret over det går dårligt i dag skriver Henrik at han bare tager over. Ja det lyder sikkert sødt i andres øre, men jeg blir røvprovoketet. For vi har aftalt jeg ikk må give op og Z skal vide jeg blir ved. Så føler han bare tilbyder det fordi han ved jeg siger nej. Og nu er jeg jo selv skyld i jeg sidder her for han har jo tilbudt at tage over. Arh mænd

Åh, jeg bliver også mega provokeret, når S gør det, hvis jeg sidder og kæmper med Edith.. Og hader nmelig det der med, at det så er min egen skyld :prik

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.