Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Så er mit første barn flyttet hjemmefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er mit første barn flyttet hjemmefra.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææææ, der åbner sørme en starbucks i Aalborg! Spændende :D

Er det en joke? Eller er det sandt? :D er giga starbucks fan efter en tur derpå i udlandet.

Ender jo med at man bliver nødt til at flytte nordpå :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mit første barn flyttet hjemmefra.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mit første barn flyttet hjemmefra.

Hvordan har du det med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak

:kram

Tak

Hvordan har du det med det?

Åh blandet, det er lidt en tanke man skal vænne sig til tror jeg på linie med tanken om at jeg fylder 40 næste år, reelt er det jo ikke noget som ændrer så meget men pludselig føler jeg mig enormt gammel :rolleyes

Min søn har været på efterskole i 2 år og nu er han flyttet op til sin far, så bortset fra at hans ting nu er væk og hans post ikke længere kommer her mærker vi ikke stor forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne sove... Baby sover i maven, så kan ikke engang give ham skylden ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det en joke? Eller er det sandt? :D er giga starbucks fan efter en tur derpå i udlandet.

Ender jo med at man bliver nødt til at flytte nordpå :P

Hehe det ville da være en ret dårlig joke :P Der åbner en lige ved Salling, hvis det siger dig noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Tak

Åh blandet, det er lidt en tanke man skal vænne sig til tror jeg på linie med tanken om at jeg fylder 40 næste år, reelt er det jo ikke noget som ændrer så meget men pludselig føler jeg mig enormt gammel :rolleyes

Min søn har været på efterskole i 2 år og nu er han flyttet op til sin far, så bortset fra at hans ting nu er væk og hans post ikke længere kommer her mærker vi ikke stor forskel.

:kram Du er da IKKE gammel :klap (<-- kærlige klaps ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det ville da være en ret dårlig joke :P Der åbner en lige ved Salling, hvis det siger dig noget :)

Salling fonden er igang med at åbne starbucks ;) Der er også kommet en i salling i Århus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Salling fonden er igang med at åbne starbucks ;) Der er også kommet en i salling i Århus :)

Og den åbner i dag :) har jeg hørt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og den åbner i dag :) har jeg hørt

Jeg håber det! Der står bare "åbner snart" ;) Min barsel slutter efter denne uge, så Starbucks kunne være en god afslutning :D haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det! Der står bare "åbner snart" ;) Min barsel slutter efter denne uge, så Starbucks kunne være en god afslutning :D haha!

Vi var en tur i århus i mandags, der stod der på en skilt, at de åbnede idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh røv! Vi har fået virus på den bærbare computer. Et falsk antivirus program der har indstaleret sig selv og nu fuldstændig har overtaget computeren, det hedder Attentive Antivirus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var en tur i århus i mandags, der stod der på en skilt, at de åbnede idag :)

:yay :balloon Læææækkert!! Jeg skal både ind til byen i morgen og fredag :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh røv! Vi har fået virus på den bærbare computer. Et falsk antivirus program der har indstaleret sig selv og nu fuldstændig har overtaget computeren, det hedder Attentive Antivirus!

Det har jeg også oplevet engang :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var en tur i århus i mandags, der stod der på en skilt, at de åbnede idag :)

I århus :D ih endnu bedre ;) ih hvor er man dog kaffoman når sådan en nyhed kan få en til at danse :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i de dage hvor alt bare er :numse og man ikke får lavet dagens gode gerning - men man bare har lyst til at gå i seng og starte forfra imorgen???

Jeg tror det er vejret der gør det! Har ellers været i et laaangt bad, set fjernsyn, snakket med en veninde og ellers lavet ingenting (fordi det er hvad mit energi nevau er til)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i de dage hvor alt bare er :numse og man ikke får lavet dagens gode gerning - men man bare har lyst til at gå i seng og starte forfra imorgen???

Jeg tror det er vejret der gør det! Har ellers været i et laaangt bad, set fjernsyn, snakket med en veninde og ellers lavet ingenting (fordi det er hvad mit energi nevau er til)!

Kender det så godt!!

Igår nævnte jeg for C, at man bare ikke kan have off-dage på samme måde som før man fik barn.

Man kan ikke bare gå i hi under dynen til kl 18, bestille en pizza, trøstespise den, for der efter at gå i seng og sove til næste dag...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I århus :D ih endnu bedre ;) ih hvor er man dog kaffoman når sådan en nyhed kan få en til at danse :P

Jep ;)

Vi var også trætte af at den ikke var åben i mandags ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i de dage hvor alt bare er :numse og man ikke får lavet dagens gode gerning - men man bare har lyst til at gå i seng og starte forfra imorgen???

Jeg tror det er vejret der gør det! Har ellers været i et laaangt bad, set fjernsyn, snakket med en veninde og ellers lavet ingenting (fordi det er hvad mit energi nevau er til)!

Ville ønske jeg havde mulighed for at have en sådan dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til frisøren i dag for første gang i laaaaang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske jeg havde mulighed for at have en sådan dag...

Og jeg ville ønske at jeg ikke havde muligheden da det jo er en del af problemstillingen - arbejdsløshed er :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay samtale i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Projekt lær at spise fisk er i fuld gang i aften er det fish'n'chips og så impuls købte Anders noget thai agtigt fisk og rejer i en boks fra Aldi - her lugter ret meget af fisk :unsure men hvis det ikke smager mig må jeg leve af pommes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.