Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jeg er så brugt! Orker simpelthen ingenting. Og er så træt af at jeg står alene med det, det hjælper ikke at sige noget til J, hans svar er "så må du gå tidligt i seng", som om det hjalp, og som om jeg kan sove!

:prik hvis mænd bare kunne se hvad det er vi står med hver eneste dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så brugt! Orker simpelthen ingenting. Og er så træt af at jeg står alene med det, det hjælper ikke at sige noget til J, hans svar er "så må du gå tidligt i seng", som om det hjalp, og som om jeg kan sove!

Jeg tror nok at jeg ville enten skrive ned hvad jeg har laver en hel dag eller lave være med at lave noget i en periode.

Simpelhen tage ud af huset og hygge mig

Så skal du se når der ingen rene underhakkere er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nok at jeg ville enten skrive ned hvad jeg har laver en hel dag eller lave være med at lave noget i en periode.

Simpelhen tage ud af huset og hygge mig

Så skal du se når der ingen rene underhakkere er

Ha ha ja. Jeg ville også føle mig ret provokeret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nok at jeg ville enten skrive ned hvad jeg har laver en hel dag eller lave være med at lave noget i en periode.

Simpelhen tage ud af huset og hygge mig

Så skal du se når der ingen rene underhakkere er

Og helst en dag han bare er DØD træt og ingen overskud har ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg skulle lige til at lave pandekagedej og så opdager jeg at mælken er for gammel <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg må være træls selskab siden jeg var så meget luft i dag. Fik at vide, at de rigtig gerne ville have besøg og så blev jeg total ignoreret. Behøver jeg at sige at det var absolut sidste gang jeg var en tur i skoven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg må være træls selskab siden jeg var så meget luft i dag. Fik at vide, at de rigtig gerne ville have besøg og så blev jeg total ignoreret. Behøver jeg at sige at det var absolut sidste gang jeg var en tur i skoven!

Hvem var du på tur med? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem var du på tur med? :unsure

Felix og jeg ville hente Jan på hans hold på smukfest, hvor jeg også var med indtil vi fik Felix, så kender da de fleste endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix og jeg ville hente Jan på hans hold på smukfest, hvor jeg også var med indtil vi fik Felix, så kender da de fleste endnu.

Der er ikke noget som festivaler, der kan være indspist, når man støder til senere. De har sikkert ikke selv fattet, at du ikke fik den bedste velkomst, men synd at du fik en øv-oplevelse ud af det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget som festivaler, der kan være indspist, når man støder til senere. De har sikkert ikke selv fattet, at du ikke fik den bedste velkomst, men synd at du fik en øv-oplevelse ud af det :kram2

Rigtig træls. Spildte en halv dag i skide gidt vejr når jeg kunne have været på legepladsen med de andre høns og unger og være sat pris på. Men det ved jeg da til en anden gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig træls. Spildte en halv dag i skide gidt vejr når jeg kunne have været på legepladsen med de andre høns og unger og være sat pris på. Men det ved jeg da til en anden gang.

Han er ikke sød ved dig!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er ikke sød ved dig!

:kram

Jo min mand kunne godt se det og tog også initiativet tim at nu skulle vi hjem. Men det var bare ikke rart at sidde der og være luft. Ville ønske han konfrontrede dem til min fordel men tænker at det gør han ikke. Men han har fået at vide at jeg kommer der ikke mere.

Er nok bare mest ked af at jeg lader mig påvirke så meget af det men føler mig sky lidt såret. Men det er i hvert fald ikke venner der behandler en sådan. For det var engang rigtig gode venner.

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo min mand kunne godt se det og tog også initiativet tim at nu skulle vi hjem. Men det var bare ikke rart at sidde der og være luft. Ville ønske han konfrontrede dem til min fordel men tænker at det gør han ikke. Men han har fået at vide at jeg kommer der ikke mere.

Er nok bare mest ked af at jeg lader mig påvirke så meget af det men føler mig sky lidt såret. Men det er i hvert fald ikke venner der behandler en sådan. For det var engang rigtig gode venner.

Tak :)

Sikke da noget hø!!! Ud til højre med dem, så er der mere plads til dem der betyder noget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pisse sur på Henrik lige nu. Argh øv. Hader når vores weekend blir ødelagt fordi han er en idiot :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da noget hø!!! Ud til højre med dem, så er der mere plads til dem der betyder noget :kram

Tak :) Helt enig. Det er livet simpelthen for kort til. Men øv. Nu bliver det nok endnu svære at accepterer at Jan skal være en del af det hold :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pisse sur på Henrik lige nu. Argh øv. Hader når vores weekend blir ødelagt fordi han er en idiot :(

:kram

Håber I bliver gode venner igen hurtigt og når at få en dejlig weekend til trods for en træls start!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pisse sur på Henrik lige nu. Argh øv. Hader når vores weekend blir ødelagt fordi han er en idiot :(

Øv :(

Hva så? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er meget presset på arbejde ( sys jeg meget ofte han er :-S ) men det lader han så gå ud over os ved at være sur konstant, når han ikke arbejder vel og mærke. I nat græd Zoey ekstra meget og vi kunne ikk få ro på hende. Da han udbryder "hold nu kæft for fanden" det var bare dråben for mig. Så i morges nævnte jeg det for ham og han smed skylden på mig. Jeg var for langsom til at finde hendes ble og til at give hende afta med. Desuden savnede han sit liv før hende osv.

Og så blev jeg sur. For har flere gange sagt hun ikk selv har bestemt at komme til verden og savner han livet før hende må han smutte.

Anyway endte med jeg bad ham om at skride og tænke over det hele.

Vi har nu snakket om han skal blive bedre til at sige når han er presset på job, for så kan han jo sove på sofaen osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha må lige smide denne kommentar fra Henrik.

Han kommer hen til mig og undskylder for det der skete. Og siger så "hver gang jeg siger du har en lille penis mener jeg det ikke"

Øh jeg var total blank :-P han forklarede så at det betød jeg ikke skulle tro på når han sagde noget negativt til mig og Zoey og jeg betyder alt for ham. Hehe sødt men satme en sær formulering :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg sørmer alene hjemme igen. Eller Felix ligger trygt i sin seng og sover og jeg trøstespiser en skål slik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg sørmer alene hjemme igen. Eller Felix ligger trygt i sin seng og sover og jeg trøstespiser en skål slik.

:kram2 (selvom jeg nu er lidt misundelig på den skål slik... :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og helst en dag han bare er DØD træt og ingen overskud har ;)

Haha, hvor er i gode dig og MLM.

Han er altså tosset min mand. Jeg tror slet ikke han forstår hvor meget jeg rent faktisk laver i løbet af en dag. Han sagde i torsdags at jeg bare skulle slappe af og bare passe William i hverdagene. Det er så 2 dage nu hvor jeg ikke har gjort andet en at rydde op efter når jeg har spist, vasket bleer og vasket 2 maskiner med hovedsagligt Williams tøj. Og her ligner LORT. Og jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind, men jeg bliver altså nød til at få ham til at forstå hvor meget jeg laver, og ikke at lave det er nok den bedste måde. Basta!

Og jeg bliver også seriøst nød til at slappe af, jeg har dumme amme problemer pt som jeg flere steder kan læse mig frem til skyldes stress, uro og træthed - og amningen skal altså ikke lide under!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, hvad med at tage på en uges (eller weekend) ferie med en veninde og lad manden bruge den tid på at være alene med William? Jeg tror kun at de mænd, der selv tager alenetid på barsel forstår hvor hurtigt dagene går uden at man "har nået noget"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg sørmer alene hjemme igen. Eller Felix ligger trygt i sin seng og sover og jeg trøstespiser en skål slik.

Skulle i ikke i Legoland imorgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, hvad med at tage på en uges (eller weekend) ferie med en veninde og lad manden bruge den tid på at være alene med William? Jeg tror kun at de mænd, der selv tager alenetid på barsel forstår hvor hurtigt dagene går uden at man "har nået noget"...

Det er en udemærket ide men kræver nok at William er lidt ældre og ikke blir ammet tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.