Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Vi serverer altså alt i de gryder det har været i. Tror det er noget generations noget. Min svigermor kunne aldrig drømme om ikke at dække bordet fint. Hos os kan man få forskellige slags tallerkner. Vi tager det altså ikke så tungt.

Dog ville chips komme i glas, fordi vi har skaffet os af med alt plastik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller i en glasskål :D ;)

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle hun da hvertfald have været en ung mor :D

Jeg bliver 21 i år :)

Haha, og jeg bliver ganske rigtig 37 i år :) Jeg skrev biologisk ;) med de ca 16 år, der så er i mellem os, så havde jeg været fertil i endda nogen år, da du blev undfanget ;)

Kh gammelmor :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt tre poser chips i Bilka. Jeg bebrejder jer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville for øvrigt klart spise chokoladen. Mega nemt dilemma :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, og jeg bliver ganske rigtig 37 i år :) Jeg skrev biologisk ;) med de ca 16 år, der så er i mellem os, så havde jeg været fertil i endda nogen år, da du blev undfanget ;)

Kh gammelmor :p

Okay Lise -min mor var faktisk gravid som 16 årige da hun ventede min storebror :lol

Så jeg giver mig, men det føles nu altså ikke sådan.. Altså at nogle af jer kunne være min mor :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C og jeg er åbenbart gået lige forbi et bankrøveri i dag.  :blink Det er lidt vildt at tænke på synes jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C og jeg er åbenbart gået lige forbi et bankrøveri i dag. :blink Det er lidt vildt at tænke på synes jeg.

Freaky!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay Lise -min mor var faktisk gravid som 16 årige da hun ventede min storebror :lol

Så jeg giver mig, men det føles nu altså ikke sådan.. Altså at nogle af jer kunne være min mor :lolhit

Nah, aldersforskel udjævnes med årene - imens jeg var i Grønland, da jeg var 26, var min nærmeste ven en kammesjuk fra karateklubben, der var 46 - jeg tænkte aldrig over de tyve års aldersforskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne finde på at gemme resten af chokoladen et sted min mand ikke ville kigge og spise den i smug over de næste par dage ;)

Og chips serveres i glad eller plast alt efter hvad der lige er ledig og mad serveres i gryderne. Og jeg er godt over 30 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt tre poser chips i Bilka. Jeg bebrejder jer :D

Jeg har også købt chips til X-Factor pga. snakken herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også have chips OG dip!!!! :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også have chips OG dip!!!! :mam

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto <_<

Jep, også <_< Har intet og er alene med pigerne så ingen chips og dip.

Kan så prøve at glæde mig over ikke at blive federe af det - nå!

Men jeg TRÆNGER! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, også <_< Har intet og er alene med pigerne så ingen chips og dip.

Kan så prøve at glæde mig over ikke at blive federe af det - nå!

Men jeg TRÆNGER! :P

:ditto bortset fra det kun er en pige og en fisk jeg er alene med :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, også <_< Har intet og er alene med pigerne så ingen chips og dip.

Kan så prøve at glæde mig over ikke at blive federe af det - nå!

Men jeg TRÆNGER! :P

Glæder mig også bare over at det ikke sætter sig på min røv ;) :p

(Men altså lidt en rookie mistake ikke at købe lidt guf, når du er alene med pigerne en fredag aften ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bortset fra det kun er en pige og en fisk jeg er alene med :p

:D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også bare over at det ikke sætter sig på min røv ;) :p

(Men altså lidt en rookie mistake ikke at købe lidt guf, når du er alene med pigerne en fredag aften ;) )

Stor rookie mistake!! :O :rolleyes Tænkte faktisk på det på vejen hjem. Så nemlig i går at Rema havde B&J på tilbud her torsdag-lørdag :mam

Men jeg har også ondt i maven så bær nok bare holde mig fra at indtage noget overhovedet... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands kollega og hans kone har lige fået at vide, at deres baby vækstmæssigt er 21,5% under gennemsnittet.. Jeg kan ikke huske hvad man siger er 'normalt', men lyder det af meget for jer? :unsure Der er 2 mdr. til termin...

På Hvidovre er det 22% :) hvis ellers barnet ser sundt og raskt ud betyder det ikke noget. Men altså...de dér scanninger er jo som vinden blæser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man mon have brystbetændelse eller betændte mælkekirtler eller sådan noget, selvom man ikke har ammet i over 1,5 år? :unsure

Jeg har simpelthen så ondt i mit ene bryst!! :( jeg har haft ondt siden jeg vågnede i morges, og det er blevet værre og værre i løbet af dagen :unsure eller, det er ikke hele mit bryst der gør ondt. Det er på ydersiden af brystet og ud under armhulen.

Jeg har googlet og googlet, men jeg kan simpelthen ikke regne ud, hvad det er der kan få det til at gøre så ondt :unsure :(

Jeg havde brystbetændelse da jeg var 19 år, og aldrig havde været gravid. Lægerne havde svært ved at tro på mig, og spurgte mange gange, om jeg var helt sikker på at jeg ikke ammede. :D

Så jeg vil da mene at du godt kan have brystbetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man mon have brystbetændelse eller betændte mælkekirtler eller sådan noget, selvom man ikke har ammet i over 1,5 år? :unsure

Jeg har simpelthen så ondt i mit ene bryst!! :( jeg har haft ondt siden jeg vågnede i morges, og det er blevet værre og værre i løbet af dagen :unsure eller, det er ikke hele mit bryst der gør ondt. Det er på ydersiden af brystet og ud under armhulen.

Jeg har googlet og googlet, men jeg kan simpelthen ikke regne ud, hvad det er der kan få det til at gøre så ondt :unsure :(

Ja, der kan jo i princippet gå betændelse i alt væv. Har du feber?

Det lyder træls :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde brystbetændelse da jeg var 19 år, og aldrig havde været gravid. Lægerne havde svært ved at tro på mig, og spurgte mange gange, om jeg var helt sikker på at jeg ikke ammede. :D

Så jeg vil da mene at du godt kan have brystbetændelse.

Haha, det lyder som min mor der, da hun var gravid med mig (ældste barn), gentagne gange blev spurgt om hun var sikker på hun ikke havde været gravid (og ret langt henne) tidligere. Hun mente også hun nok kunne huske hvis det havde været tilfældet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hvis man ammer så er man nok ikke rigtig i tvivl :D men jeg kan godt forstå at lægerne undrede sig lidt, for "man" forbinder jo mest brystbetændelse med amning...

Jeg må hellere smutte til lægen på mandag, hvis ikke det er blevet betydeligt bedre til den tid :unsure

Selvom jeg ikke ligefrem har lyst til at flashe mit bryst for fremmede mennesker :rolleyes

Nej ingen feber, og jeg føler mig slet ikke syg :unsure jeg har bare mega ondt i mit bryst :unsure

Ja det er virkelig træls! Især fordi at Dennis ikke er hjemme hele næste uge, så jeg er alene med børnene og jeg kan knap nok bevæge min højre arm <_<

Tak for kram, søde :kiss

Mælkeknude? Det fik min søster 1 år efter hun stoppede med at amme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hvis man ammer så er man nok ikke rigtig i tvivl :D men jeg kan godt forstå at lægerne undrede sig lidt, for "man" forbinder jo mest brystbetændelse med amning...

Jeg må hellere smutte til lægen på mandag, hvis ikke det er blevet betydeligt bedre til den tid :unsure

Selvom jeg ikke ligefrem har lyst til at flashe mit bryst for fremmede mennesker :rolleyes

Nej ingen feber, og jeg føler mig slet ikke syg :unsure jeg har bare mega ondt i mit bryst :unsure

Ja det er virkelig træls! Især fordi at Dennis ikke er hjemme hele næste uge, så jeg er alene med børnene og jeg kan knap nok bevæge min højre arm <_<

Tak for kram, søde :kiss

Jeg ville da lige give lægen et kald.

Er det rødt og varmt? Hvis ikke, så er det nok ikke betændelse, nu du heller ikke har feber. Men du skal jo ikke have ondt. Og en mælkeknude er jo ikke det mest oplagte nu du ikke ammer. Hvad det så kunne være, aner jeg ikke, men det gør din læge måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i bilen med Noah der stadig sover (og ikke har fået middagslur pga fødselsdag).

Pludselig kommer nabo-manden ud og på vej id af døren kommer han lige med en sviner til konen. Han går ind igen og kommer ud en gang til med bemærkningen om, at "hun heller ikke laver en skid når hun er hjemme".

Rimelig akavet at overhøre! Tror slet ikke han havde set jeg sad i bilen før bagefter...

Hun går hjemme med to børn på 2,5. Jeg tænker det mere eller mindre er et job i sig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.