Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Kan det være noget, de store har lavet?

Det ville med al respekt have lignet dem dårligt :rolleyes og så var der jo det med, at der også var et hos dem selv, at det var afleveret i postkassen, at det var kopieret osv.

Det er fra Super Brugsen :)

Spitze, tak for info. Så har det været tilfældigt, at han har fået en ide i vuggeren om, at der var noget hjemme :)

Er der lagt op til, at man skal troppe op med sit gnidrede brev deroppe og gætte? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I andre (s børn) også fået pudsigt gækkebrev i postkassen "fra mig til dig" på konvolutten og 12 prikker...?

Min svigermor hernede i Sønderborg har fået et gult gækkebrev med 12 prikker "fra mig til dig" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige tilfældigt mine besvarelser på et andet forum om min sukkersyge :)

Ep8zdmy.jpg

Og

OblfGDl.jpg

36+3 blev hun vurderet til 3800 gram mener jeg :)

Tusind tak :kram2

Lillebror er vist nogenlunde samme størrelse. Han blev vurderet til 3390 i onsdags, da jeg var 35+1. Var det udelukkende pga hendes størrelse og din sukkersyge, at du blev sat i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kram2

Lillebror er vist nogenlunde samme størrelse. Han blev vurderet til 3390 i onsdags, da jeg var 35+1. Var det udelukkende pga hendes størrelse og din sukkersyge, at du blev sat i gang?

Ja det var det. Jeg er ikke så høj og har ikke så brede hofter/bækken så for at jeg havde en chance for at føde selv = det bedste for baby, blev jeg sat i gang. Plus sukkersygen ikke er godt for hverken baby eller mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er man, hvis man (som mand) har et barn på 12 år, men samtidig har læst sin kandidat fra 2011-2014? Jeg kan simpelthen ikke gennemskue min nye kollega... Og synes det virker lidt mærkeligt at spørge om hans alder... Jeg er jo ikke ude på andet end at få stillet min nysgerrighed, for jeg kan ikke helt få tingene til at gå op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er man, hvis man (som mand) har et barn på 12 år, men samtidig har læst sin kandidat fra 2011-2014? Jeg kan simpelthen ikke gennemskue min nye kollega... Og synes det virker lidt mærkeligt at spørge om hans alder... Jeg er jo ikke ude på andet end at få stillet min nysgerrighed, for jeg kan ikke helt få tingene til at gå op...

 

Det er svært at sige, når man ikke kender årstallet for hans studentereksamen. Den ligger så godt som altid mellem 18 og 20 år, mens kandidaten er lidt mere flydende.

Hvor gammel ser han ca ud? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at sige, når man ikke kender årstallet for hans studentereksamen. Den ligger så godt som altid mellem 18 og 20 år, mens kandidaten er lidt mere flydende.

Hvor gammel ser han ca ud? :P

Hvis jeg bare skulle gætte uden at vide noget, ville jeg sige 35-37. Men når han selv sige "ret ny-uddannet" vil jeg tro han er yngre... Og han virker som typen der vil opfordre en til at gætte alder, og det er jeg SÅ dårlig til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er man, hvis man (som mand) har et barn på 12 år, men samtidig har læst sin kandidat fra 2011-2014? Jeg kan simpelthen ikke gennemskue min nye kollega... Og synes det virker lidt mærkeligt at spørge om hans alder... Jeg er jo ikke ude på andet end at få stillet min nysgerrighed, for jeg kan ikke helt få tingene til at gå op...

Han kan jo have læst noget andet først.... Jeg er selv 32 og mangler 1,5 år af min professions batchelor fordi det er min 2. uddannelse og jeg har været ude og arbejde i mit gamle fag i 8 år......

Mht barnet er der jo også forskel, nogle får tidligt børn og andre sent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er man, hvis man (som mand) har et barn på 12 år, men samtidig har læst sin kandidat fra 2011-2014? Jeg kan simpelthen ikke gennemskue min nye kollega... Og synes det virker lidt mærkeligt at spørge om hans alder... Jeg er jo ikke ude på andet end at få stillet min nysgerrighed, for jeg kan ikke helt få tingene til at gå op...

Jeg læste kandidat fra 04-07 og er 34, men har gået i 10. klasse. Jeg vil skyde på 30-32 år og så har han fået en tidlig smutter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 623 i kø foran mig. Og jeg skal have mange penge tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 min ventetid kan jeg godt overskue. Håber manden har regner rigtigt så der er lidt plus :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 623 i kø foran mig. Og jeg skal have mange penge tilbage :yay

Er det fordi I har lagt lån om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har en datter på 12 og 34 år men han har ikkr læst noget fancy :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er man, hvis man (som mand) har et barn på 12 år, men samtidig har læst sin kandidat fra 2011-2014? Jeg kan simpelthen ikke gennemskue min nye kollega... Og synes det virker lidt mærkeligt at spørge om hans alder... Jeg er jo ikke ude på andet end at få stillet min nysgerrighed, for jeg kan ikke helt få tingene til at gå op...

Jeg læste min kandidat fra 11 til 14, og jeg bliver 30 i år. Men mine børn er kun knap 4 og knap 1.

Jeg tænker ikke, at du kan bruge hans uddanbelse til så meget i dit gætværk, han kunne være startet som 40-årig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste min kandidat fra 11 til 14, og jeg bliver 30 i år. Men mine børn er kun knap 4 og knap 1.

Jeg tænker ikke, at du kan bruge hans uddanbelse til så meget i dit gætværk, han kunne være startet som 40-årig ;)

Lige præcis. Jeg er selv en af dem der bliver 'sent' færdiguddannet, fordi jeg har prøvet alt muligt andet før jeg tog uddannelse (og fordi jeg var er par stykker igennem, før jeg fandt hylden), så uddannelses-år kan man vel ikke bruge til så meget :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er man, hvis man (som mand) har et barn på 12 år, men samtidig har læst sin kandidat fra 2011-2014? Jeg kan simpelthen ikke gennemskue min nye kollega... Og synes det virker lidt mærkeligt at spørge om hans alder... Jeg er jo ikke ude på andet end at få stillet min nysgerrighed, for jeg kan ikke helt få tingene til at gå op...

Min bror blev færdig med sin kandidat som 40årig, uden at have læst andet først.. :) Og ingen børn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands kollega og hans kone har lige fået at vide, at deres baby vækstmæssigt er 21,5% under gennemsnittet.. Jeg kan ikke huske hvad man siger er 'normalt', men lyder det af meget for jer? :unsure Der er 2 mdr. til termin...

jeg blev scannet pga jeg fladt ned af trappenomkring uge 28, der var klaudia 17 % for lille. 3-4 uger siden var 20% for lille med fulgte sin egen kurve og jeg blev ikke scannet mere, jeg spurgte lægen derinde hvis hun følger hvad vil hun så veje. Jamen 2900 g. Da jeg så gik i fødsel i uge 39+3 så vudere de hende til 3 kg men da hun kom ud vejede hun kun 2400 g. Og var 30% for lille. Vi blev indlagt på neo i 14 dage indtil hun havde taget nok på og jeg selv kunne amme.

Da hun blev født var 2 hun streger under normalen på alle kurverne for vægt, nu ligger hun kun 1 under. Men klaudia har ikke taget skade af at være lille men hun er bare lidt sværrer at finde tøj til da hun har normal længde, hun er 1 år om 1,5 uge og bruger stadig str 74 som virker dejlig i størrelsen ikke for og ikke for stor. Hun gik først i str 56 da hun var 3 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er man, hvis man (som mand) har et barn på 12 år, men samtidig har læst sin kandidat fra 2011-2014? Jeg kan simpelthen ikke gennemskue min nye kollega... Og synes det virker lidt mærkeligt at spørge om hans alder... Jeg er jo ikke ude på andet end at få stillet min nysgerrighed, for jeg kan ikke helt få tingene til at gå op...

Jeg læste kandidat 2007-2009 og bliver 32.

Jeg kunne i teorien jo fint have et barn på 12, hvis jeg havde fået en som 20-årig :D

Jeg tror mere du skal tænke barnet er 12år og han har sikkert fået det i starten af 20erne. Så han er vel 32-34år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I andre (s børn) også fået pudsigt gækkebrev i postkassen "fra mig til dig" på konvolutten og 12 prikker...?

Min chef har lavet gækkebrevet til børnebørnene og der er 12 prikker. 6 for mormor og 6 for morfar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres alders-input :glad

I har jo ret i, at man sagtens kan være sent færdig med kandidaten. Jeg har selv en veninde på 34 der stadig ikke er færdig... Men det er ikke fordi han har den vilde erhvervserfaring. Primært diverse studiejobs... Men han kan jo have været evighedsstuderende som min veninde...

Nå, nok om ham. Jeg gætter på 33 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres alders-input :glad

I har jo ret i, at man sagtens kan være sent færdig med kandidaten. Jeg har selv en veninde på 34 der stadig ikke er færdig... Men det er ikke fordi han har den vilde erhvervserfaring. Primært diverse studiejobs... Men han kan jo have været evighedsstuderende som min veninde...

Nå, nok om ham. Jeg gætter på 33 ;)

Alder er altid svært.... Jeg er 32 men bliver næsten altid skudt til først i 20'erne, nogle spørger oven i købet hvem der er den ældste af mig og min lillesøster og der er altså 10 år imellem os så det er min søster svært utilfreds over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alder er altid svært.... Jeg er 32 men bliver næsten altid skudt til først i 20'erne, nogle spørger oven i købet hvem der er den ældste af mig og min lillesøster og der er altså 10 år imellem os så det er min søster svært utilfreds over

Da vi lige var flyttet ind her, og jeg var 24, overhørte jeg vores naboer omtale os som et par i starten af 30'erne. :blink :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi I har lagt lån om?

Nej, for de papirer er først ved at blive lavet. Jeg har ikke kigget nærmere på det, men jeg sørger for at forskudsregistrere, så jeg er sikker på at få noget tilbage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja, jeg skal af med 2.500,- i skat - fred være. Jeg havde glemt at revidere mine pensionsindbetalinger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ellers for første gang nogensinde rent faktisk udfyldt vores forskudsopgørelser. Det kunne jeg så åbenbart ikke finde ud af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.