Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Det gør du ;) Jeg gør i hvert fald - på de dårlige dage. Heldigvis kigger jeg også på den store og tænker "derfor" og lige nu på 9 ugers baby der sover i armene :kuller

Åh hvor hyggeligt. Det gider Asger ikke længere. Han vil gerne ligge ved os eller nej han vil jo sidde eller stå og smile, grine, pludrer men søvn er kun i barnevognen eller i sengen. En gang imellem kunne nu være hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør du ;) Jeg gør i hvert fald - på de dårlige dage. Heldigvis kigger jeg også på den store og tænker "derfor" og lige nu på 9 ugers baby der sover i armene :kuller

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor hyggeligt. Det gider Asger ikke længere. Han vil gerne ligge ved os eller nej han vil jo sidde eller stå og smile, grine, pludrer men søvn er kun i barnevognen eller i sengen. En gang imellem kunne nu være hyggeligt :)

:ditto med Liv. Det var kun da hun var syg forleden at hun sov først hos mig og så Jonas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg omg omg gå ind og se 50 shades of Grey!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg omg omg gå ind og se 50 shades of Grey!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den bedre end bøgerne ?? Jeg synes godt nok de var ringe nemlig

Har ikke læst dem- det er jo ikke en oscar værdig film men synes den er lækker lavet og ham Grey er så mega freaking lækker hahhaha

Så god underholdning, ikke mere end det, men elsker den det elektriske tiltrækning de to har mellem hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den bedre end bøgerne ?? Jeg synes godt nok de var ringe nemlig

Jeg synes den er hamler fint op med bøgerne :) Den er meget tro til bogen i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er hamler fint op med bøgerne :) Den er meget tro til bogen i hvert fald :)

Okay. Så er det nok ikke noget for mig :( flere veninder har godt nok spurgt om jeg ikke ville mer. Men når bøgerne ikke er mig, så har jeg ikke kunne forstille mig at filmen var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i babybio og se den d.26 så håber at drengene sover eller samarbejder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i babybio og se den d.26 så håber at drengene sover eller samarbejder...

Hahaha det lyder lidt sjovt at de viser den i babybio

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. :(

Logan faldt i et uopmærksomt øjeblik, ned på badeværelset. Der er ca. 5-7 cm. Fra gang-gulvet ned til badeværelsets klinker, så han faldt et stykke ned.

Der har INTET været med øjnene, hans humør eller noget med kvalme osv.

Kun med hans højre fod/ben. Der er intet når vi røre ved det, rykker i det, trykker osv. Men så snart han ligger vægt på det og bruger det, gør det ondt på ham. :unsure

Det er virkeligt mærkeligt, så vi giver det til i morgen tidlig, og vil/kan han stadig ikke gå på det i morgen, må han jo til vagtlægen. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. :(

Logan faldt i et uopmærksomt øjeblik, ned på badeværelset. Der er ca. 5-7 cm. Fra gang-gulvet ned til badeværelsets klinker, så han faldt et stykke ned.

Der har INTET været med øjnene, hans humør eller noget med kvalme osv.

Kun med hans højre fod/ben. Der er intet når vi røre ved det, rykker i det, trykker osv. Men så snart han ligger vægt på det og bruger det, gør det ondt på ham. :unsure

Det er virkeligt mærkeligt, så vi giver det til i morgen tidlig, og vil/kan han stadig ikke gå på det i morgen, må han jo til vagtlægen. :(

Det prøvede vi også med Karla, da hun var Logans alder - c havde hende på skuldrene, og der var en mand, der væltede ind i ham, så hun faldt ned, og han nåede lige at gribe hende, men hendes ene fod ramte jorden.

Any ways, hun reagerede på samme måde, ville ikke støtte på den og havde ondt, men der var ingen reaktion, når vi trykkede/ brokkede etc. Vi tog hende til lægende dagen efter, og i venteværelset begyndte hun selvfølgelig at løbende rundt som om intet var hændt. Lægen kunne ikke finde noget og sagde det bare var slaget :)

Håber det er det samme med Logan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det prøvede vi også med Karla, da hun var Logans alder - c havde hende på skuldrene, og der var en mand, der væltede ind i ham, så hun faldt ned, og han nåede lige at gribe hende, men hendes ene fod ramte jorden.

Any ways, hun reagerede på samme måde, ville ikke støtte på den og havde ondt, men der var ingen reaktion, når vi trykkede/ brokkede etc. Vi tog hende til lægende dagen efter, og i venteværelset begyndte hun selvfølgelig at løbende rundt som om intet var hændt. Lægen kunne ikke finde noget og sagde det bare var slaget :)

Håber det er det samme med Logan :)

Tak for det :kiss

 

Men han vil stadig ikke gå på foden i dag, og det gør ondt når man presser knæ ned mod foden og fod op - så det er desværre en tur til vagtlægen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om mindre end 3 timer har vi (fælles)huset fuld af gæster. Glæder mig men kan næsten ikke overskue det  :rolleyes men det skal jo nok blive super hyggeligt.

 

Min store datter og jeg har i går brugt dagen på at lave: 2 madtærter, kyllingspyd, grøn salat med laks, 2 slags pesto, hønsesalat, tunsalat, 2 flotte lagkager og en brownie. Så i dag skal vi bare lige til bageren efter frisk rugbrød og flutes, så er der serveret! (Drikkevarer er juice og isvand og senere kaffe og kakao).

 

God søndag allesammen. Min blir jo nok med 120 km/t og så er det lige pludselig aften  :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fork hvor er jeg træt - og lykkelig :7himmel

:biglove min familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fork hvor er jeg træt - og lykkelig :7himmel

:biglove min familie

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tilbud om vuggestueplads i dag. Shit, hvor er det vildt! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putter i æg i lasagne?

Min svigerfar er kommet med en opskrift fra en veninde i Canada som skulle være helt fantastisk. Men der røres hytteost sammen med 2 æg i stedet for bechamel sauce. Umiddelbart giver tanken mig ikke de bedste associationer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putter i æg i lasagne?

Min svigerfar er kommet med en opskrift fra en veninde i Canada som skulle være helt fantastisk. Men der røres hytteost sammen med 2 æg i stedet for bechamel sauce. Umiddelbart giver tanken mig ikke de bedste associationer

Nej, det gør jeg ikke. Jeg synes umiddelbart ikke det lyder tiltalende men jeg har heller aldrig set lyset i hytteost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det gør jeg ikke. Jeg synes umiddelbart ikke det lyder tiltalende men jeg har heller aldrig set lyset i hytteost.

Jeg kan godt lide hytteost som pålæg. Ikke varmt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vildt meget ost i.

0OrkM29.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putter i æg i lasagne?

Min svigerfar er kommet med en opskrift fra en veninde i Canada som skulle være helt fantastisk. Men der røres hytteost sammen med 2 æg i stedet for bechamel sauce. Umiddelbart giver tanken mig ikke de bedste associationer

Jeg bruger af og til hytteost i, som et magert alternativ. Men aldrig med æg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i dag er der 1 år til jeg rammer 30 år. Åh nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i dag er der 1 år til jeg rammer 30 år. Åh nej

:kram2 ;)

Tillykke med fødselsdagen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i dag er der 1 år til jeg rammer 30 år. Åh nej

Tillykke med fødselsdagen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.