Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jeg skal heller ikke være på dagpenge ;)

Men ellers er det rigtig som BBM siger :)

Hvad skal du så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad skal du så? :)

Passe W. Med tilskud fra kommunen, i 1 år :) Det er det jeg allerhelst vil - og så bryder jeg mig ikke om at gå rundt på dagpenge uden at ønske at få job. Det virker alt for samfundsnasser til mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passe W. Med tilskud fra kommunen, i 1 år :) Det er det jeg allerhelst vil - og så bryder jeg mig ikke om at gå rundt på dagpenge uden at ønske at få job. Det virker alt for samfundsnasser til mig.

:yay skønt I bor i en kommune det er muligt (det er det fx ikke her i Viborg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay skønt I bor i en kommune det er muligt (det er det fx ikke her i Viborg)

:ditto Bare med Aalborg i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay skønt I bor i en kommune det er muligt (det er det fx ikke her i Viborg)

Det er jeg SÅ glad for!! Det er ikke i mange kommuner at det er muligt desværre. Her i Ringsted er de også gode til at lave arrangementer hvor vi hjemmegående også inviteres, fx er der børnebio en gang om måneden, og vi har været til noget fællessang, og noget trylleshow.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passe W. Med tilskud fra kommunen, i 1 år :) Det er det jeg allerhelst vil - og så bryder jeg mig ikke om at gå rundt på dagpenge uden at ønske at få job. Det virker alt for samfundsnasser til mig.

Hvor FEDT Stephi.!! :glad Tillykke, eller hvad man nu siger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sgu lige forfattet en knald god jobansøgning.. Sagde hende med det faste job, som hun ellers er så glad for.

Som du har tænkt dig at sende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som du har tænkt dig at sende?

Den blev sendt her til eftermiddag :o

Der har budt sig en stilling her i byen. Jeg bliver helt høj ved tanken om om at kunne cykle på arbejde. Og selvom jeg for det meste er glad for det job, jeg har nu, så er jeg bare ikke fan af vagterne, og i sidste ende ser jeg Theodor mindre. :( Så ryger fidusen ved de 30 timer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg SÅ glad for!! Det er ikke i mange kommuner at det er muligt desværre. Her i Ringsted er de også gode til at lave arrangementer hvor vi hjemmegående også inviteres, fx er der børnebio en gang om måneden, og vi har været til noget fællessang, og noget trylleshow.

Fedt at man kan det :yay

Hvad får man så for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at man kan det :yay

Hvad får man så for det?

6.500 i måneden, før skat. Så det er en benhård prioritering, for så mange penge er det jo ikke - altså ikke at jeg klager, det er jo et kæmpe privillegie, men vi skal da lige spare lidt mere.

Jeg havde SU-lån før, hvilket betød at jeg fik 8000 udbetalt.

Men :yay !!! Jeg er SÅ glad for det. Og J også, han er SÅ presset på sit job, så det hjælper ham meget at jeg klarer det huslige, tager alle sygedage, alle de trælse nætter osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor FEDT Stephi.!! :glad Tillykke, eller hvad man nu siger ;)

:kiss tak søde!!

Og nu er jeg heeeeelt færdig på skolen, i dag har jeg fået overrakt eksamensbevis :)

Har i haft dimension endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6.500 i måneden, før skat. Så det er en benhård prioritering, for så mange penge er det jo ikke - altså ikke at jeg klager, det er jo et kæmpe privillegie, men vi skal da lige spare lidt mere.

Jeg havde SU-lån før, hvilket betød at jeg fik 8000 udbetalt.

Men :yay !!! Jeg er SÅ glad for det. Og J også, han er SÅ presset på sit job, så det hjælper ham meget at jeg klarer det huslige, tager alle sygedage, alle de trælse nætter osv :)

Og så sparer i også noget på At han ikke skal i vs/dp jo :)

Det er dejligt for jer!!

Skal han i børnehave næste år eller holder du han hjemme indtil skoletiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6.500 i måneden, før skat. Så det er en benhård prioritering, for så mange penge er det jo ikke - altså ikke at jeg klager, det er jo et kæmpe privillegie, men vi skal da lige spare lidt mere.

Jeg havde SU-lån før, hvilket betød at jeg fik 8000 udbetalt.

Men :yay !!! Jeg er SÅ glad for det. Og J også, han er SÅ presset på sit job, så det hjælper ham meget at jeg klarer det huslige, tager alle sygedage, alle de trælse nætter osv :)

Fedt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så sparer i også noget på At han ikke skal i vs/dp jo :)

Det er dejligt for jer!!

Skal han i børnehave næste år eller holder du han hjemme indtil skoletiden?

Det kommer an på om jeg skal på barsel eller ej. Hvis jeg ikke skal, skal W i børnehave til januar næste år. Hvis jeg skal have barsel er det klart planen at jeg holder hjemme under barslen. Jeg vil gerne at W er i hvert fald 4 før han skal i børnehave. Jeg vil gerne at han bliver en del stærkere end nu, hvor legestue med 2-3 andre børn er MEGET overvældende for ham stadig (vi er kommet der i 1 år).

Men nu kan vi endelig bare tage den een dag af gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss tak søde!!

Og nu er jeg heeeeelt færdig på skolen, i dag har jeg fået overrakt eksamensbevis :)

Har i haft dimension endnu?

Hvor skønt altså!!

Det har vi først på onsdag. Tror alle dem der er færdige på skolen har det i næste uge, sådan at der ikke har været larm i kantinen under eksamensperioden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken er 20.30 fredag aften og jeg er faktisk på vej i seng :o Jonas er på arbejde og kommer først hjem efter midnat, Liv er lige faldet i søvn og Ronja er ved det. Når hun sover lægger jeg mig i sengen og ser lidt netflix og falder forhåbentlig i søvn tidligt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen ved at tude af frustration og ondt i maven over at Adam tydeligvis kæmper med et eller andet.

Fra han bliver puttet om aftenen til vi starter dagen (I dag var det kl 3 <_< ) vågner han hver halve time og er dybt ulykkelig! Det tager i hvert fald ti minutter at få ham ned igen. Det startede tirsdag og er blevet værre for hver dag.

Jeg har hele dagen været overbevist om at det var tænder, det hele passede, men han er lagt til natten på en smule Panodil, efter aftale med lægen, og gummedråber og alligevel vågnede han første gang 1 time efter han var faldet i søvn. Det tog 30 minutter at putte ham. Og 2,5 time efter putning har jeg været inde ved ham fire gange.

Jeg kan slet ikke rumme, at jeg ikke ved hvad der stikker ham og jeg derfor ikke kan hjælpe ham :boo

Det virker som om at det hjælper at ligge ham på siden :chin:

Hvis nogle har nogle kloge ord, må I meget gerne dele dem og ellers bare et kram :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han er ikke i nærheden af et tigerspring - det ville ellers have givet mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen ved at tude af frustration og ondt i maven over at Adam tydeligvis kæmper med et eller andet.

Fra han bliver puttet om aftenen til vi starter dagen (I dag var det kl 3 <_< ) vågner han hver halve time og er dybt ulykkelig! Det tager i hvert fald ti minutter at få ham ned igen. Det startede tirsdag og er blevet værre for hver dag.

Jeg har hele dagen været overbevist om at det var tænder, det hele passede, men han er lagt til natten på en smule Panodil, efter aftale med lægen, og gummedråber og alligevel vågnede han første gang 1 time efter han var faldet i søvn. Det tog 30 minutter at putte ham. Og 2,5 time efter putning har jeg været inde ved ham fire gange.

Jeg kan slet ikke rumme, at jeg ikke ved hvad der stikker ham og jeg derfor ikke kan hjælpe ham :boo

Det virker som om at det hjælper at ligge ham på siden :chin:

Hvis nogle har nogle kloge ord, må I meget gerne dele dem og ellers bare et kram :boo

Måske I skulle få tjekket hans ører? Det kunne jo godt lyde som om det ikke er rart for ham at ligge ned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske I skulle få tjekket hans øre? Det kunne jo godt lyde som om det ikke er rart for ham at ligge ned..

Kan det godt bare komme ud af ingenting? Og burde Panodil ikke afhjælpe det? :chin: hans seng er hævet i hovedenden, er der ikke også noget med ører og det?

Det mærkelige er at hans søvn om dagen er problemfri. Han falder i søvn på max ti minutter i barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det godt bare komme ud af ingenting? Og burde Panodil ikke afhjælpe det? :chin: hans seng er hævet i hovedenden, er der ikke også noget med ører og det?

Det mærkelige er at hans søvn om dagen er problemfri. Han falder i søvn på max ti minutter i barnevognen.

E har aldrig haft noget med ørerne, så ved det ikke helt. Jeg synes bare, at have læst, at det tit er om natten de stakkels MØB børn bøvler..

Og mon ikke ting med ørerne kan komme lige så pludseligt som en forkølelse eller lign :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E har aldrig haft noget med ørerne, så ved det ikke helt. Jeg synes bare, at have læst, at det tit er om natten de stakkels MØB børn bøvler..

Og mon ikke ting med ørerne kan komme lige så pludseligt som en forkølelse eller lign :kram2

god pointe ;) han har været en anelse forkølet indtil for en uges tid siden :chin: åh, og så er det weekend og 1813 er et mareridt her i regionen :(

Tak for kram! Jeg sidder bare og tuder, fordi det gør så ondt på mig at han er ked. Og fordi mine nerver sidder uden på tøjet over hvornår han vågner igen og er ked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt lyde som ørene i hvert fald. Elliot har altid sovet fint om dagen når han har haft møb. Men nætterne har været hårde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg endnu engang tigge en masse kram uden forklaring?

:kram :kram :kram :kram anytime :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

god pointe ;) han har været en anelse forkølet indtil for en uges tid siden :chin: åh, og så er det weekend og 1813 er et mareridt her i regionen :(

Tak for kram! Jeg sidder bare og tuder, fordi det gør så ondt på mig at han er ked. Og fordi mine nerver sidder uden på tøjet over hvornår han vågner igen og er ked.

Ja, 1813 sucks!

Håber I får en bedre nat og det "bare" er tænder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.