Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Fra i dag er der 1 år til jeg rammer 30 år. Åh nej

Tillykke med dagen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fra i dag er der 1 år til jeg rammer 30 år. Åh nej

Tillykke. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i dag er der 1 år til jeg rammer 30 år. Åh nej

Tillykke :) husk 30'erne er de nye 20'er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En del af mandens fødselsdagsgaver. Hvad synes i?

OUa243w.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker :) kan ikk lige quote jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En del af mandens fødselsdagsgaver. Hvad synes i?

OUa243w.jpg

Super fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En del af mandens fødselsdagsgaver. Hvad synes i?

OUa243w.jpg

Så fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En del af mandens fødselsdagsgaver. Hvad synes i?

OUa243w.jpg

Åh de er så fine sådan nogle rammer. Sådan en ønsker sig mig også til min fødselsdag.

Tror bestemt han bliver glad for den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En del af mandens fødselsdagsgaver. Hvad synes i?OUa243w.jpg

Så skøn og personlig en gave :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fint

  

Så fin :)

  

Åh de er så fine sådan nogle rammer. Sådan en ønsker sig mig også til min fødselsdag.

Tror bestemt han bliver glad for den

  

Så skøn og personlig en gave :kuller

Tak piger. Håber også han bliver glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG kan vi rigtig glæde os :)

Manden har i dag sagt hans job op. 1/3 starter han på et nyt spændende job. Nok det bedste han kan få inden for hans fag og med hans baggrund. Det bliver så fedt for ham. Så må jeg lige stramme balderne og holde ud, mens han er under oplæring i Sverige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG kan vi rigtig glæde os :)

Manden har i dag sagt hans job op. 1/3 starter han på et nyt spændende job. Nok det bedste han kan få inden for hans fag og med hans baggrund. Det bliver så fedt for ham. Så må jeg lige stramme balderne og holde ud, mens han er under oplæring i Sverige.

Det er jeg sikker på du nok skal klare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG kan vi rigtig glæde os :)

Manden har i dag sagt hans job op. 1/3 starter han på et nyt spændende job. Nok det bedste han kan få inden for hans fag og med hans baggrund. Det bliver så fedt for ham. Så må jeg lige stramme balderne og holde ud, mens han er under oplæring i Sverige.

Det klarer du fint :kiss Du er ikke ene om at være næsten græsenke ;) Manden tager på skole 3 uger her til marts :) Og tillykke med hans nye job :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG kan vi rigtig glæde os :)Manden har i dag sagt hans job op. 1/3 starter han på et nyt spændende job. Nok det bedste han kan få inden for hans fag og med hans baggrund. Det bliver så fedt for ham. Så må jeg lige stramme balderne og holde ud, mens han er under oplæring i Sverige.

Tillykke med nyt spændende job til din mand :glad håber det bliver rigtig godt for jer begge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker på du nok skal klare :)

  

Det klarer du fint :kiss Du er ikke ene om at være næsten græsenke ;) Manden tager på skole 3 uger her til marts :) Og tillykke med hans nye job :glad

  

Tillykke med nyt spændende job til din mand :glad håber det bliver rigtig godt for jer begge :kram2

Tak tøser. Selvfølgelig klarer vi den. Det er jo ikke nyt han rejser. Men første gang han skal afsted 4 uger i streg så langt væk. Begynder heldigvis at havet netværk hernede så jeg har aftale mindst 2 gange om ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt hele aftenen og et godt stykke af natten på at kigge på huse.. på Bornholm. Det kommer lige pludselig tæt på det hele :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt hele aftenen og et godt stykke af natten på at kigge på huse.. på Bornholm. Det kommer lige pludselig tæt på det hele :O

Skal du flytte til Birnholm? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser. Selvfølgelig klarer vi den. Det er jo ikke nyt han rejser. Men første gang han skal afsted 4 uger i streg så langt væk. Begynder heldigvis at havet netværk hernede så jeg har aftale mindst 2 gange om ugen :)

Det lyder godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du flytte til Birnholm? :unsure

Har søgt ind på uddannelse på Bornholm, så hvis jeg kommer ind skal jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har søgt ind på uddannelse på Bornholm, så hvis jeg kommer ind skal jeg.

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har søgt ind på uddannelse på Bornholm, så hvis jeg kommer ind skal jeg.

Hvilken uddannelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken uddannelse?

 

Sygeplejerske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt hele aftenen og et godt stykke af natten på at kigge på huse.. på Bornholm. Det kommer lige pludselig tæt på det hele :O

Hvor hyggeligt, er selv født og opvokset på den dejlige klippeø... Og husene er jo noget billigere derover sammenlignet med storkøbenhavn ihvertfald...

Hvor på øen kigger i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt, er selv født og opvokset på den dejlige klippeø... Og husene er jo noget billigere derover sammenlignet med storkøbenhavn ihvertfald...

Hvor på øen kigger i?

Kigger inde i Rønne by. Har fundet et hus, der ikke skal gøres synderligt ved, til 550.000 kr for godt 90 m2. Det er jo sindssygt billigt sammenlignet med København.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger inde i Rønne by. Har fundet et hus, der ikke skal gøres synderligt ved, til 550.000 kr for godt 90 m2. Det er jo sindssygt billigt sammenlignet med København.

Hehe ja det er nogen andre priser de har derover :-) min familie er ved at få noget galt i halsen når vi ser på et hus til over 3 mio.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.