Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Er der nogen, der ser Xfactor? Hvem holder I med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen, der ser Xfactor? Hvem holder I med? :)

Jeg ser det :) Jeg synes ikke, at jeg har haft en favorit for alvor i år, men jeg undede virkelig City Bois at vinde. Af de tre finalister, er jeg nok mest til Ivarson osv. :) Hvem holder du med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der ser Xfactor? Hvem holder I med? :)

Jeg har set ca et kvart afsnit, men har fået ordre af min mand om at heppe på IBN.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det :) Jeg synes ikke, at jeg har haft en favorit for alvor i år, men jeg undede virkelig City Bois at vinde. Af de tre finalister, er jeg nok mest til Ivarson osv. :) Hvem holder du med?

 

Jeg var virkelig også overrasket over, at de røg ud sidst :blink

 

Jeg synes, at Emilie er den bedste, der nogensinde har været med i Xfactor, men synes egentlig ikke, at den sang var så god til hende :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se lidt mere gang i IBN :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der ser Xfactor? Hvem holder I med? :)

Jeg holder med Jogvan... Men er vist også lidt en lille rocker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder med Jogvan... Men er vist også lidt en lille rocker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en X factor tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dilemma:

I morgen skal vi til min nevøs fødselsdag (6år).

Jeg har selvfølgelig lyst til at fejre min nevø, men jeg er så flad i batterierne at selv almindelig dagligdag er lidt af en mundfuld pt. Det skal også tillægges at selvom jeg hygger mig til sådanne fødselsdage, så bliver jeg meget drænet for energi så jeg tit sidder og tuder hjem i bilen :blush

Vi sås med disse mennesker vi skal ses med i morgen for 14 dage siden til fødselsdag og vi skal afsted til ny fødselsdag på torsdag.

Så er det så, at J har tilbudt at tage W med til den her fødselsdag i morgen uden mig. Det er min familie, men han hygger sig godt med dem, og når vi er afsted snakker J og jeg knap nok fordi han hygger med mændene. Det vil jo så være lidt anerledes hvis han står med eneansvar over W.

De vil være væk fra 10tiden til maks 20, men det lød som om J mente de så ville komme hjem og spise klokken 18. (Hvis jeg er med er det væk 10-20).

Hvad tænker i?

Skal jeg mande mig op og tage til fødselsdag, som sikkert bliver hyggelig omend hård

Eller

Skal jeg sende J og W og nyde lidt ro hjemme?

Enig med BBM.!

Det er ok at tænke på sig selv :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er bange for at være alene hjemme? :unsure

Jeg kørte Søren og Anna til toget i går morges og skal være alene til onsdag, når jeg kører på arbejde. Jeg var virkelig utryg da jeg gik i seng i går aftes, selvom alle døre er låst, jeg slog alarmen til og al min fornuft siger mig, at det er fjollet. Der holder jo sågar en bil i indkørslen, så hvorfor skulle nogen komme ind.

Det ændrer ikke på, at jeg havde totalt hjertebanken, da jeg gik i seng og da jeg vågnede for at tisse (som jeg plejer) omkring kl. 04 og samtidig havde drømt, at jeg blev vildt forskrækket, så måtte jeg tage mig sammen og gå ind på Annas værelse og låne en bamse, som jeg krammede fast, mens jeg faldt i søvn igen.

Jeg er freaking 33 år gammel og har faktisk boet alene af flere omgange, uden at være bange. Jeg er satme ikke stolt af mig selv! :blush :(

Søren fortalte Anna i morges, at jeg havde lånt hendes Abe. Det synes hun var sjovt og jeg måtte godt låne ham ;) :biglove

Aben tager en tjans mere :blush lcfyVzV.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er bange for at være alene hjemme? :unsure

Jeg kørte Søren og Anna til toget i går morges og skal være alene til onsdag, når jeg kører på arbejde. Jeg var virkelig utryg da jeg gik i seng i går aftes, selvom alle døre er låst, jeg slog alarmen til og al min fornuft siger mig, at det er fjollet. Der holder jo sågar en bil i indkørslen, så hvorfor skulle nogen komme ind.

Det ændrer ikke på, at jeg havde totalt hjertebanken, da jeg gik i seng og da jeg vågnede for at tisse (som jeg plejer) omkring kl. 04 og samtidig havde drømt, at jeg blev vildt forskrækket, så måtte jeg tage mig sammen og gå ind på Annas værelse og låne en bamse, som jeg krammede fast, mens jeg faldt i søvn igen.

Jeg er freaking 33 år gammel og har faktisk boet alene af flere omgange, uden at være bange. Jeg er satme ikke stolt af mig selv! :blush :(

Jeg er også bange :( især efter indbrud :( men min fantasi er også mega vild...

Men jeg lader også lyset være tændt nedenunder og sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er bange for at være alene hjemme? :unsure

Jeg kørte Søren og Anna til toget i går morges og skal være alene til onsdag, når jeg kører på arbejde. Jeg var virkelig utryg da jeg gik i seng i går aftes, selvom alle døre er låst, jeg slog alarmen til og al min fornuft siger mig, at det er fjollet. Der holder jo sågar en bil i indkørslen, så hvorfor skulle nogen komme ind.

Det ændrer ikke på, at jeg havde totalt hjertebanken, da jeg gik i seng og da jeg vågnede for at tisse (som jeg plejer) omkring kl. 04 og samtidig havde drømt, at jeg blev vildt forskrækket, så måtte jeg tage mig sammen og gå ind på Annas værelse og låne en bamse, som jeg krammede fast, mens jeg faldt i søvn igen.

Jeg er freaking 33 år gammel og har faktisk boet alene af flere omgange, uden at være bange. Jeg er satme ikke stolt af mig selv! :blush :(

Jeg har det på præcis samme måde! Jeg plejer at lade lyset i gangen og stuen være tændt om natten, så jeg er sikker på, jeg ikke tænder lyset og ser en fremmed stå i mørket. Det er nok mit store mareridt, når jeg er alene hjemme.

Det er super irrationelt, men ikke desto mindre sådan det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også bange :( især efter indbrud :( men min fantasi er også mega vild...

Men jeg lader også lyset være tændt nedenunder og sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på præcis samme måde! Jeg plejer at lade lyset i gangen og stuen være tændt om natten, så jeg er sikker på, jeg ikke tænder lyset og ser en fremmed stå i mørket. Det er nok mit store mareridt, når jeg er alene hjemme.

Det er super irrationelt, men ikke desto mindre sådan det er.

Alarmen sørger for det ikke kan ske for mig - alarmen ville gå før han kom i nærheden af soveværelset. Ved virkelig ikke hvad jeg ville gøre uden! :o

Tak fordi I også godt tør indrømme I er bange. Så føler jeg mig ikke helt så ynkelig :rolleyes :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er bange for at være alene hjemme? :unsure

Jeg kørte Søren og Anna til toget i går morges og skal være alene til onsdag, når jeg kører på arbejde. Jeg var virkelig utryg da jeg gik i seng i går aftes, selvom alle døre er låst, jeg slog alarmen til og al min fornuft siger mig, at det er fjollet. Der holder jo sågar en bil i indkørslen, så hvorfor skulle nogen komme ind.

Det ændrer ikke på, at jeg havde totalt hjertebanken, da jeg gik i seng og da jeg vågnede for at tisse (som jeg plejer) omkring kl. 04 og samtidig havde drømt, at jeg blev vildt forskrækket, så måtte jeg tage mig sammen og gå ind på Annas værelse og låne en bamse, som jeg krammede fast, mens jeg faldt i søvn igen.

Jeg er freaking 33 år gammel og har faktisk boet alene af flere omgange, uden at være bange. Jeg er satme ikke stolt af mig selv! :blush :(

Søren fortalte Anna i morges, at jeg havde lånt hendes Abe. Det synes hun var sjovt og jeg måtte godt låne ham ;) :biglove

Aben tager en tjans mere :blush lcfyVzV.jpeg

Jeg lader lyset brænde, og jeg tager hunden med i soveværelset. Hunden er lille og blød, og er den største tøsedreng nogensinde, men det hjælper med lidt varme og liv :)

Jeg har aldrig været bange, før jeg flyttede sammen med min (nu) mand, men nu har jeg åbenbart vænnet mig så meget til, at han er der, at jeg ikke rigtig kan finde ud af at være alene hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men alarmen gør mig også en smule utryg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke lide det! Jeg låser døren når jeg er alene hjemme, og jeg kan høre ALLE lyde i huset. Det er sgu lidt pinligt, men ikke desto mindre sådan det er. Vi har desværre ikke alarm :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige at da vi boede inde i byen, kunne jeg ikke lide at være alene hjemme, men efter vi er flyttet herud på bøhlandet, så har jeg ingen problemer.

 

Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor :chin: det burde vel egentligt være omvendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er bange for at være alene hjemme? :unsure

Jeg kørte Søren og Anna til toget i går morges og skal være alene til onsdag, når jeg kører på arbejde. Jeg var virkelig utryg da jeg gik i seng i går aftes, selvom alle døre er låst, jeg slog alarmen til og al min fornuft siger mig, at det er fjollet. Der holder jo sågar en bil i indkørslen, så hvorfor skulle nogen komme ind.

Det ændrer ikke på, at jeg havde totalt hjertebanken, da jeg gik i seng og da jeg vågnede for at tisse (som jeg plejer) omkring kl. 04 og samtidig havde drømt, at jeg blev vildt forskrækket, så måtte jeg tage mig sammen og gå ind på Annas værelse og låne en bamse, som jeg krammede fast, mens jeg faldt i søvn igen.

Jeg er freaking 33 år gammel og har faktisk boet alene af flere omgange, uden at være bange. Jeg er satme ikke stolt af mig selv! :blush :(

Søren fortalte Anna i morges, at jeg havde lånt hendes Abe. Det synes hun var sjovt og jeg måtte godt låne ham ;) :biglove

Aben tager en tjans mere :blush lcfyVzV.jpeg

Du er IKKE den eneste :kiss

Jeg er også - og som en del andre har vi også haft indbrud (i mens vi var hjemme) MEN.. Jeg var også bange for at være alene hjemme før indbruddet.

Når jeg er alene hjemme - tvinger jeg mig igennem alle rum i huset, tænder lyset og kigger... Og konstaterer at alt er som det skal være.

Det får mig både ud af comforzonen, men giver også en tryghed i at vide at alt er ok. Og langsomt bygger en tro op på at jeg faktisk godt kan klare at være alene.

Jeg sover så ikke lige så godt, som når min mand er hjemme.. Men sådan må det være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader også at være alene hjemme (om aften og natten, elsker det om dagen).

Jeg var stort set aldrig bange da jeg boede alene, men der var min lejlighed så lille at jeg kunne overskue den.

Selvom W ikke ligefrem kan stille noget op mod mine fantasi monstre, så hjælper det dog at han er hjemme. Før W så jeg altid tv til jeg faldt i søvn af det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er virkelig også alene hjemme bange, især i det nye hus! Før boede vi jo i lejlighed, med folk over, under og rundt om og katte der gav liv. Så boede vi hos svigerfar som havde alarm på vinduer og havedøre og selvom vi nu bor 25 meter fra landbetjenten ja så er jeg hunderæd. Det sekund Mie er lagt i seng så venter jeg på Anders kommer hjem. Jeg føler mig nok lidt barnlig, så er glad for andre har det på samme måde, så er jeg nok meget normal alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alarmen sørger for det ikke kan ske for mig - alarmen ville gå før han kom i nærheden af soveværelset. Ved virkelig ikke hvad jeg ville gøre uden! :o

Tak fordi I også godt tør indrømme I er bange. Så føler jeg mig ikke helt så ynkelig :rolleyes :lovebk

Ikke ynkelig :kram2 Du er ikke alene :P

Jeg er ofte alene med ungerne om natten, manden arbejder dag, aften, nat i 7 dage og har så fri i 4-5 dage efterfølgende. Men går der længe imellem jeg er alene om natten, så er jeg også bange- men er sgu nødt til ikke at være bange, for ungernes skyld ;) At jeg så er det, det er en anden side af sagen :blush

Edit: dejligt at se vi er mange på bange-vognen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at være alene om natten, så sover jeg nærmest ikke.

Jeg barrikaderer mig nærmest, helt inde i soveværelset med alle børn og dyr.

Sådan har det altid været. Vinduer kigger jeg aldrig ud af efter det bliver mørkt.

Har boet i lejlighed siden jeg flyttede hjemmefra, og har oplevet en gang at min dør blev sparket ind og en forvirret mandsperson stod i min gang. (Det var sent en aften kort før jeg skulle i seng)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag haft denne samtale med min kære mand:

 

R: Klokken er mange, skal du ikke op

S: Jeg har det dårligt. Jeg har været oppe den halve nat og være syg

R: Jeg syns vi skal i IKEA i dag

S: Håber du og Lilly får en god tur så

R: Nå... men jeg vil i hvert fald i bad først

S: Håber du og Lilly får et godt bad så

R: ... (lægger sig ved siden af mig og kigger kærligt på mig)

R: Hvis jeg nu prøver at ha sex med dig kaster du så op igen?

S: Du skal ikke røre ved mig

R: Kom Lilly, mor er syg

 

Jeg har det heldigvis bedre. Men hvordan er det lige mænds hjerner virker igen? Kvinde i seng = automatisk invitation til sex?  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag haft denne samtale med min kære mand:

R: Klokken er mange, skal du ikke op

S: Jeg har det dårligt. Jeg har været oppe den halve nat og være syg

R: Jeg syns vi skal i IKEA i dag

S: Håber du og Lilly får en god tur så

R: Nå... men jeg vil i hvert fald i bad først

S: Håber du og Lilly får et godt bad så

R: ... (lægger sig ved siden af mig og kigger kærligt på mig)

R: Hvis jeg nu prøver at ha sex med dig kaster du så op igen?

S: Du skal ikke røre ved mig

R: Kom Lilly, mor er syg

Jeg har det heldigvis bedre. Men hvordan er det lige mænds hjerner virker igen? Kvinde i seng = automatisk invitation til sex? :D

Ha ha jeg tænkte straks at hans målestok for hvor syg du er og om du "pjækker" er om du siger nej til sex :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.