Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Nogen har lagt en plade chokolade i vores postkasse?! :blink :D :huh :unsure :lolhit

De er gået forkert! Send venligst til. "Stephanie, Højen 70" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er gået forkert! Send venligst til. "Stephanie, Højen 70" ;)

:D

Men det er sgu da lidt suspekt alligevel, når man ikke ved, hvem det er fra? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen har lagt en plade chokolade i vores postkasse?! :blink :D :huh :unsure :lolhit

Det er ik mig, jeg er igang med min egen :D

Hmm.. Hvis pakken er uåbnet, ka du vel bare spise det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ik mig, jeg er igang med min egen :D

Hmm.. Hvis pakken er uåbnet, ka du vel bare spise det ;)

Jamen den er uåbnet. Synes bare det er top weird! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen den er uåbnet. Synes bare det er top weird! :P

Det er da helt klart også!! Men hvis man ved en fejl smider en plade chokolade i en postkasse hos en gravid kvinde, er det altså bare bad luck!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da helt klart også!! Men hvis man ved en fejl smider en plade chokolade i en postkasse hos en gravid kvinde, er det altså bare bad luck!! ;)

Haha good point! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har faktisk været en rigtig god dag. Jeg er bare træt...

 

For dem der kan huske at jeg har bekymret mig for min mor, som blev opereret to gange for kræft i skjoldbruskkirtlen i efteråret, vil jeg lige opdatere med at min mor har været til samtale på sygehuset og fået godt nyt: Alt ser fredeligt ud, hun skal have en efterbehandling med radioaktivt jod i maj, og fortstat tjekkes hver 6. måned, men der er ingen grund til bekymring i øjeblikket. Oven i det er hun så aktiv og positiv som nogensinde, og min stedfar viser støtte og interesse mere end sædvanligt og går ligefrem ture med hende, bare fordi vejret er forårsagtigt. Det er så godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen har lagt en plade chokolade i vores postkasse?! :blink :D :huh :unsure :lolhit

Kan det være nogen herinde fra, der ved, at du godt kan lide chokolade? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har faktisk været en rigtig god dag. Jeg er bare træt...

For dem der kan huske at jeg har bekymret mig for min mor, som blev opereret to gange for kræft i skjoldbruskkirtlen i efteråret, vil jeg lige opdatere med at min mor har været til samtale på sygehuset og fået godt nyt: Alt ser fredeligt ud, hun skal have en efterbehandling med radioaktivt jod i maj, og fortstat tjekkes hver 6. måned, men der er ingen grund til bekymring i øjeblikket. Oven i det er hun så aktiv og positiv som nogensinde, og min stedfar viser støtte og interesse mere end sædvanligt og går ligefrem ture med hende, bare fordi vejret er forårsagtigt. Det er så godt!

Dejligt at læse ❤️Håber på fortsat fremgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være nogen herinde fra, der ved, at du godt kan lide chokolade? :D

Haha det ved man da aldrig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man er en BK-pige, når man er ved at bruge BK smiley koder i sms'er, på facebook og instagram :lol

: kram2 har jeg skrevet SÅ mange gange, for så at indse at det er noget vrøvl andre steder :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man er en BK-pige, når man er ved at bruge BK smiley koder i sms'er, på facebook og instagram :lol

: kram2 har jeg skrevet SÅ mange gange, for så at indse at det er noget vrøvl andre steder :P

Jeps!

Samt at ville anvende bk-forkortelser i Wordfeud! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre, der ligesom mig, har det som om at baby tiden (altså de første 3-4 måneder) med vores nu halvstore tumlinger, føles sådan lidt som en drøm - sådan lidt udvisket på en måde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre, der ligesom mig, har det som om at baby tiden (altså de første 3-4 måneder) med vores nu halvstore tumlinger, føles sådan lidt som en drøm - sådan lidt udvisket på en måde?

Nej sådan har jeg det også. Kan faktisk huske skræmmende lidt fra den tid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej sådan har jeg det også. Kan faktisk huske skræmmende lidt fra den tid :unsure

Det er derfor I bliver gravide igen, ellers havde man nok sprunget lidt af den tid over ;) :D For mange vender søvnen osv. Præcis omkring de 3-4 mdr.

Og stort tillykke til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps!

Samt at ville anvende bk-forkortelser i Wordfeud! :)

Haha - jeg har adskillige gange prøvet at skrive BK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre, der ligesom mig, har det som om at baby tiden (altså de første 3-4 måneder) med vores nu halvstore tumlinger, føles sådan lidt som en drøm - sådan lidt udvisket på en måde?

Også her. Tænker sommetider at så lille har Marius da aldrig været....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en lang dag alene med børnene er der nu ro i lejligheden og just-eat er på vej med burger og milkshake. :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er derfor I bliver gravide igen, ellers havde man nok sprunget lidt af den tid over ;) :D For mange vender søvnen osv. Præcis omkring de 3-4 mdr.

Og stort tillykke til dig :kram2

Ha ha god pointe :D Om 9 måneder så tænker jeg: "hvorfor gjorde vi det dog igen?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre, der ligesom mig, har det som om at baby tiden (altså de første 3-4 måneder) med vores nu halvstore tumlinger, føles sådan lidt som en drøm - sådan lidt udvisket på en måde?

Nej sådan har jeg det også :( Jeg priser mig lykkelig for vores billeder, video og andre mindeting, for de støtter min hukommelse lidt, men helt friskt er det ikke. Jeg tænker, at det måske hænger sammen med, hvor dårligt jeg sov dengang :chin: Men generelt er min episodiske hukommelse bare ikke så god, som jeg ville ønske :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha god pointe :D Om 9 måneder så tænker jeg: "hvorfor gjorde vi det dog igen?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - jeg har adskillige gange prøvet at skrive BK :D

Eller ÆL eller ÆT ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre, der ligesom mig, har det som om at baby tiden (altså de første 3-4 måneder) med vores nu halvstore tumlinger, føles sådan lidt som en drøm - sådan lidt udvisket på en måde?

Sådan har jeg det med Malivas 1. år. :(

Det har nok også mere at gøre, med det følelsesmæssige kaos for mig - men det gør mig virkeligt ked af det. 

Jeg kan ikke huske at ha' taget nogen af de billeder som jeg har, eller videoer...

Det er lidt skræmmende for mig... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes så til gengæld at nu, hvor jeg er gravid igen, så får jeg en god del (positive) "flashbacks" fra Valdemars første par dage :kuller Så måske er der også noget hormonelt i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha god pointe :D Om 9 måneder så tænker jeg: "hvorfor gjorde vi det dog igen?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.