Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Wubtihuu - weekend ophold med Anders i weekenden :yay

Hvor fedt majs. Håber I får en skøn weekend.

:love

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ville jeg gerne have en mand der sagde "nu hvor du er syg, så aflyser jeg mine aften-aftaler, så du kan slappe lidt af når jeg kommer hjem fra arbejde".

I stedet fik jeg en reminder om at jeg skulle bage kage i aften, som han skal have med på arbejde i morgen for at fejre fødselsdag og barsel. Det er altså ikke lige det jeg gider!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg gerne have en mand der sagde "nu hvor du er syg, så aflyser jeg mine aften-aftaler, så du kan slappe lidt af når jeg kommer hjem fra arbejde".

I stedet fik jeg en reminder om at jeg skulle bage kage i aften, som han skal have med på arbejde i morgen for at fejre fødselsdag og barsel. Det er altså ikke lige det jeg gider!

:kiss og :kram

Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg gerne have en mand der sagde "nu hvor du er syg, så aflyser jeg mine aften-aftaler, så du kan slappe lidt af når jeg kommer hjem fra arbejde".

I stedet fik jeg en reminder om at jeg skulle bage kage i aften, som han skal have med på arbejde i morgen for at fejre fødselsdag og barsel. Det er altså ikke lige det jeg gider!

Jeg synes altså også, at det ville være meget rimeligt hvis du fortalte ham, at han kunne bage sin kage selv, eller måtte forbi bageren i morgen tidlig! :prik

God bedring søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss og :kram

Rigtig god bedring

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså også, at det ville være meget rimeligt hvis du fortalte ham, at han kunne bage sin kage selv, eller måtte forbi bageren i morgen tidlig! :prik

God bedring søde! :kram2

Tak. Han har lovet kollegerne at de får is og chokoladekage og nu har jeg fået købt ind. Men synes sgu heller ikke det er ok. Glæder mig til vi skal på ferie, for pt. Har vi ikke rigtig tid og overskud til at få talt om tingene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså også, at det ville være meget rimeligt hvis du fortalte ham, at han kunne bage sin kage selv, eller måtte forbi bageren i morgen tidlig! :prik

God bedring søde! :kram2

:ditto!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Han har lovet kollegerne at de får is og chokoladekage og nu har jeg fået købt ind. Men synes sgu heller ikke det er ok. Glæder mig til vi skal på ferie, for pt. Har vi ikke rigtig tid og overskud til at få talt om tingene :(

 

Jeg synes stadigvæk det må være ham, der skal bage, hvis der skal bages..... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadigvæk det må være ham, der skal bage, hvis der skal bages..... :kram2

Enig!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadigvæk det må være ham, der skal bage, hvis der skal bages..... :kram2

:ditto det er jo ikke raket videnskab at bage en kage, det handler om at kunne læse, tælle, veje og styre en håndmixer, kunne tænde en ovn og stille et bage ur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PMS-woman :shooter :sm :boo :shooter

Anders er heldigvis guld værd i de her situationer! Tager totalt pis på alting og giver ekstra krammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og jeg har snakket om at Maj-måned, skal være en "ruske-dyner og folde lagner" måned.

Vi skal styrke vores forhold og finde glæden ved hinanden igen.

Det hedder hver dag :) Godt at han har barsel i 3 uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså, jeg har drømt om min venindes mand i nat. Aner ikke hvor det kommer fra, jeg kan selvfølgelig rigtig godt lide ham, men vi talte om vi ikke kunne have sex dels pga jeg er gravid og vores ægtefæller ville blive kede af det. Det er simpelthen for underligt hvad man drømmer nogle gange....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og jeg har snakket om at Maj-måned, skal være en "ruske-dyner og folde lagner" måned.

Vi skal styrke vores forhold og finde glæden ved hinanden igen.

Det hedder hver dag :) Godt at han har barsel i 3 uger ;)

Hvordan går det med det? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså, jeg har drømt om min venindes mand i nat. Aner ikke hvor det kommer fra, jeg kan selvfølgelig rigtig godt lide ham, men vi talte om vi ikke kunne have sex dels pga jeg er gravid og vores ægtefæller ville blive kede af det. Det er simpelthen for underligt hvad man drømmer nogle gange....

Hehe. Jeg kender det :p Jeg drømte den anden nat, at vi byttede partnere med et vennepar af vores. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. Jeg kender det :p Jeg drømte den anden nat, at vi byttede partnere med et vennepar af vores. :blush

:p det er mærkeligt!

Og vi skal ses imorgen, så nu er jeg spændt på hvilke tanker der dukker op når jeg ser ham :blush For egentlig er han er pæn fyr, så det var ikke nogen dårlig drøm ;)

Jeg tror det var fordi veninden og jeg talte om hvilke typer vi er til forleden, men ja... Underligt ihvertfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu jeg ikke kommer til Robbie koncert sammen med manden, så glæder jeg mig til at vi lørdag skal have pizza til aftensmad, spise foran tv'et og spise den, råhygge - dog uden :hump pga. de lorte blødninger <_< Men alt for den lille bebs :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være træt af pletblødninger.

Har gjort hver eneste måned siden jeg skiftede p pille mærke, da mine cilest udgik :( har max 7 dage hvor jeg ikke bløder pr mdr. Oftest er det kun 5.

Læste lidt på nettet om det, hvor de skrev at det var fordi der var for lidt hormon i. Og at man så skulle skifte mærke. (det var med det mærke jeg får nu der blev skrevet om)

Jeg spurgte så min læge om det, fordi jeg synes det er for meget, plus at jeg bløder ved sex.

Hun mener så at jeg bare skal tage en ekstra pille de dage jeg pletbløder, dvs dobbelt dosis.

Det bryder jeg mig bestemt ikke om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være træt af pletblødninger.

Har gjort hver eneste måned siden jeg skiftede p pille mærke, da mine cilest udgik :( har max 7 dage hvor jeg ikke bløder pr mdr. Oftest er det kun 5.

Læste lidt på nettet om det, hvor de skrev at det var fordi der var for lidt hormon i. Og at man så skulle skifte mærke. (det var med det mærke jeg får nu der blev skrevet om)

Jeg spurgte så min læge om det, fordi jeg synes det er for meget, plus at jeg bløder ved sex.

Hun mener så at jeg bare skal tage en ekstra pille de dage jeg pletbløder, dvs dobbelt dosis.

Det bryder jeg mig bestemt ikke om.

Det synes jeg da der lyder mærkeligt :blink Jeg har ikke hørt om at man skulle tage 2 p-piller om dagen. Så går ideen med systemet bag på pillerne da også i stykker...

Kan godt forstå du ikke er tryg ved det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være træt af pletblødninger.

Har gjort hver eneste måned siden jeg skiftede p pille mærke, da mine cilest udgik :( har max 7 dage hvor jeg ikke bløder pr mdr. Oftest er det kun 5.

Læste lidt på nettet om det, hvor de skrev at det var fordi der var for lidt hormon i. Og at man så skulle skifte mærke. (det var med det mærke jeg får nu der blev skrevet om)

Jeg spurgte så min læge om det, fordi jeg synes det er for meget, plus at jeg bløder ved sex.

Hun mener så at jeg bare skal tage en ekstra pille de dage jeg pletbløder, dvs dobbelt dosis.

Det bryder jeg mig bestemt ikke om.

Det lyder godt nok også mærkeligt. Hvilket mærke får du nu? Jeg mener at have hørt, at cilest er på vej tilbage i handlen, jeg kan tjekke det for dig på arbejdet i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu jeg ikke kommer til Robbie koncert sammen med manden, så glæder jeg mig til at vi lørdag skal have pizza til aftensmad, spise foran tv'et og spise den, råhygge - dog uden :hump pga. de lorte blødninger <_< Men alt for den lille bebs :wub

 

Så må I kramme, kysse og putte i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være træt af pletblødninger.

Har gjort hver eneste måned siden jeg skiftede p pille mærke, da mine cilest udgik :( har max 7 dage hvor jeg ikke bløder pr mdr. Oftest er det kun 5.

Læste lidt på nettet om det, hvor de skrev at det var fordi der var for lidt hormon i. Og at man så skulle skifte mærke. (det var med det mærke jeg får nu der blev skrevet om)

Jeg spurgte så min læge om det, fordi jeg synes det er for meget, plus at jeg bløder ved sex.

Hun mener så at jeg bare skal tage en ekstra pille de dage jeg pletbløder, dvs dobbelt dosis.

Det bryder jeg mig bestemt ikke om.

 

Øh, det lyder mærkeligt, synes jeg :blink

 

Har du mulighed for at spørge en anden læge (tænkte hvis du er i et lægehus med flere læger? - det gjorde jeg sidst, jeg var utryg ved et svar :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med det? :-)

Både og.. Vi har misset 4 eller 5 dage, men vi startede også den 26. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være træt af pletblødninger.

Har gjort hver eneste måned siden jeg skiftede p pille mærke, da mine cilest udgik :( har max 7 dage hvor jeg ikke bløder pr mdr. Oftest er det kun 5.

Læste lidt på nettet om det, hvor de skrev at det var fordi der var for lidt hormon i. Og at man så skulle skifte mærke. (det var med det mærke jeg får nu der blev skrevet om)

Jeg spurgte så min læge om det, fordi jeg synes det er for meget, plus at jeg bløder ved sex.

Hun mener så at jeg bare skal tage en ekstra pille de dage jeg pletbløder, dvs dobbelt dosis.

Det bryder jeg mig bestemt ikke om.

Inden jeg blev gravid var jeg på nogle særlige p-piller (tre-trins, mener de hedder triminetta?) men altså der var forskellige hormoner i løbet af måneden. Hvis jeg ikke tog dem, voldblødte jeg KONSTANT! :( altså med konstant natbind mv (altså også selvom jeg var på almindelige p-piller..) når jeg havde mens var det 5 dage med voldsom blødning og smerter. Da jeg stoppede med dem, blev jeg gravid i 1.forsøg.

Min læge har hele tiden ønsket at jeg skulle have hormonspiral efter min fødsel, og hvor er det bare den bedste beslutning nogensinde. Nu pletbløder jeg en dag om mdr.. Og har ingen smerter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg da der lyder mærkeligt :blink Jeg har ikke hørt om at man skulle tage 2 p-piller om dagen. Så går ideen med systemet bag på pillerne da også i stykker...

Kan godt forstå du ikke er tryg ved det :kram

Nej det er jeg virkelig ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER