Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

I dag har min mormor og morfar diamantbryllup. Tænk at have været gift i 60 år :o :loveyou

Årh hvor fint :biglove Tillykke med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor fint :biglove Tillykke med dem :)

:ditto :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er både skæg og lidt irriterende til tider, min mand :P 

Vi har en flaske vand stående i køleskabet, så vi altid har koldt vand og drikke. Igår aftes tager han så noget at drikke og spørger mig om jeg vil have noget vand. Ja tak siger jeg, og så kommer han over til mig og holder truende vandflasken lige hen over min kavalergang. Jeg hæver mine øjenbryn lidt og kigger bestemt på ham, men gør ellers ikke noget, da jeg ikke tror på at han vil gennemføre det, men så hælder han sgu pludselig! :O

Så koldt vand løb lige ned mellem mine bryster og lidt ned på maven og om på ryggen. SHIT det var koldt og jeg kunne ret hurtigt komme op af stolen! :lol 

"Du sagde bare at du ville have noget vand - ikke hvordan!" griner han så bare imens jeg slår ham og skælder ud  :klap 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er både skæg og lidt irriterende til tider, min mand :P

Vi har en flaske vand stående i køleskabet, så vi altid har koldt vand og drikke. Igår aftes tager han så noget at drikke og spørger mig om jeg vil have noget vand. Ja tak siger jeg, og så kommer han over til mig og holder truende vandflasken lige hen over min kavalergang. Jeg hæver mine øjenbryn lidt og kigger bestemt på ham, men gør ellers ikke noget, da jeg ikke tror på at han vil gennemføre det, men så hælder han sgu pludselig! :O

Så koldt vand løb lige ned mellem mine bryster og lidt ned på maven og om på ryggen. SHIT det var koldt og jeg kunne ret hurtigt komme op af stolen! :lol

"Du sagde bare at du ville have noget vand - ikke hvordan!" griner han så bare imens jeg slår ham og skælder ud :klap

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er både skæg og lidt irriterende til tider, min mand :P

Vi har en flaske vand stående i køleskabet, så vi altid har koldt vand og drikke. Igår aftes tager han så noget at drikke og spørger mig om jeg vil have noget vand. Ja tak siger jeg, og så kommer han over til mig og holder truende vandflasken lige hen over min kavalergang. Jeg hæver mine øjenbryn lidt og kigger bestemt på ham, men gør ellers ikke noget, da jeg ikke tror på at han vil gennemføre det, men så hælder han sgu pludselig! :o

Så koldt vand løb lige ned mellem mine bryster og lidt ned på maven og om på ryggen. SHIT det var koldt og jeg kunne ret hurtigt komme op af stolen! :lol

"Du sagde bare at du ville have noget vand - ikke hvordan!" griner han så bare imens jeg slår ham og skælder ud  :klap 

Det ville han jo helt sikkert ikke turde hvis der ikke var god stemning imellem jer på bundlinien  :D bølle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er både skæg og lidt irriterende til tider, min mand :P

Vi har en flaske vand stående i køleskabet, så vi altid har koldt vand og drikke. Igår aftes tager han så noget at drikke og spørger mig om jeg vil have noget vand. Ja tak siger jeg, og så kommer han over til mig og holder truende vandflasken lige hen over min kavalergang. Jeg hæver mine øjenbryn lidt og kigger bestemt på ham, men gør ellers ikke noget, da jeg ikke tror på at han vil gennemføre det, men så hælder han sgu pludselig! :O

Så koldt vand løb lige ned mellem mine bryster og lidt ned på maven og om på ryggen. SHIT det var koldt og jeg kunne ret hurtigt komme op af stolen! :lol

"Du sagde bare at du ville have noget vand - ikke hvordan!" griner han så bare imens jeg slår ham og skælder ud :klap

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville han jo helt sikkert ikke turde hvis der ikke var god stemning imellem jer på bundlinien  :D bølle!

Ja han ved jo at han kan slippe afsted med det og jeg kan se det sjove i det :P Det er absolut ikke første gang at han gør noget lignende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev kastet i pigernes badebassin i går, fordi jeg gav ham vand. Det er typisk os at lave vandkamp :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er både skæg og lidt irriterende til tider, min mand :P

Vi har en flaske vand stående i køleskabet, så vi altid har koldt vand og drikke. Igår aftes tager han så noget at drikke og spørger mig om jeg vil have noget vand. Ja tak siger jeg, og så kommer han over til mig og holder truende vandflasken lige hen over min kavalergang. Jeg hæver mine øjenbryn lidt og kigger bestemt på ham, men gør ellers ikke noget, da jeg ikke tror på at han vil gennemføre det, men så hælder han sgu pludselig! :o

Så koldt vand løb lige ned mellem mine bryster og lidt ned på maven og om på ryggen. SHIT det var koldt og jeg kunne ret hurtigt komme op af stolen! :lol

"Du sagde bare at du ville have noget vand - ikke hvordan!" griner han så bare imens jeg slår ham og skælder ud  :klap 

Haha det er SÅ vigtigt at man kan pjatte lidt i hverdagen  :balloon 

Er der en der kan få mig til at hyle af grin så er det min kæreste, han har den sjoveste tilgang til livet hvilket er så fantastisk  

   :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi taget "snakken" igen i aftes - vi løber sur i det her kærlighedsliv, eller faktisk bare liv for tiden, så det er meget tiltrængt. Min kæreste lyder så opgivende, han syns han har sagt det samme en million gange så hvorfor skal vi snakke om det igen. Men vi er bare nødt til at snakke ind i mellem, også selv om det er for at gentage nogle ting. Både godt og skidt. Syns godt nok der er meget skidt for tiden. OG syns godt nok han er gnaven og sur og ikke siger tingene særlig pænt til os andre i familien rigtig meget. Jeg gav mig rigtig meget i går, og lovede at blive bedre til at lukke skabe og skuffer (men forstår stadig ikke at det nu skal være så vigtigt, og hvis det er, hvorfor kan han så ikke bare lukke dem... men jeg skal nok prøve!) og en masse andre ting. Og så fik jeg sagt "JEG har brug for at du i et stykke tid overdriver hvor begejstret du er for når jeg har gjort noget - købt ind, lavet lækker sund mad, gjort køkkenet rent osv, også selv om du syns det er helt almindeligt. Jeg vil ha kærlige klaps i numsen og smil og ros!". Trods en masse tårer (for sådan reagerer jeg nu engang når snakken går tæt på) syns jeg faktisk det var en god snak og er fuld af håb i dag.

 

Jeg blev lidt klogere på hvad der får ham til at føle vi har et godt forhold og hvad han har brug for - nemli at vi tager UD sammen og gør ting som par, fx shopping (ikke den daglige men en tur i city) eller en gå tur eller en tur til stranden, en date osv. Så jeg vil prøve at være bedre til at sige JA, for jeg er stadig ikke god til at skulle ud, men det er også godt for mig, og hvis det er godt for forholdet så er det jo dobbelt win. Tror ikke jeg helt var klar over han syns det er så vigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I need a piece of advice:

 

Jeg elsker min kæreste, han er helt fantastisk og skøn.

MEN(Ja, der er altid men) Han har en enorm sexlyst. Og har altid haft det.

Jeg kan stå op og ligne udskidt æblegrød, og så har han stadig ligemeget lyst til mig.

 

I går stod jeg i ridebukser på vej ud af døren.. "Årh kan vi ikke lige.. DU ser så godt ud, du er så lækker. Bare hurtigt?"

 

Jeg tænder på ham. Det ved jeg at jeg gør... Men jeg tænder ikke på at der bliver tigget, og det nærmest er hele tiden. Det er i hvert fald hver dag... Mange gange om dagen.

Hvordan forklarer jeg ham det?

 

Please, ikke quote

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal i hvert fald ikke sige det i situationen, men vente til en stille stund, måske efter sex hvor han er lydhør. Forsøg ikke at gøre det til et issue i jeres forhold.

Måske kan du nævne hvad du tænder på, fremfor hvad du ikke tænder på. Evt. Opfølge med sige pænt nej tak når han tigger. Så kan han selv ligge 2 og 2 sammen uden du sårer hans følelser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi taget "snakken" igen i aftes - vi løber sur i det her kærlighedsliv, eller faktisk bare liv for tiden, så det er meget tiltrængt. Min kæreste lyder så opgivende, han syns han har sagt det samme en million gange så hvorfor skal vi snakke om det igen. Men vi er bare nødt til at snakke ind i mellem, også selv om det er for at gentage nogle ting. Både godt og skidt. Syns godt nok der er meget skidt for tiden. OG syns godt nok han er gnaven og sur og ikke siger tingene særlig pænt til os andre i familien rigtig meget. Jeg gav mig rigtig meget i går, og lovede at blive bedre til at lukke skabe og skuffer (men forstår stadig ikke at det nu skal være så vigtigt, og hvis det er, hvorfor kan han så ikke bare lukke dem... men jeg skal nok prøve!) og en masse andre ting. Og så fik jeg sagt "JEG har brug for at du i et stykke tid overdriver hvor begejstret du er for når jeg har gjort noget - købt ind, lavet lækker sund mad, gjort køkkenet rent osv, også selv om du syns det er helt almindeligt. Jeg vil ha kærlige klaps i numsen og smil og ros!". Trods en masse tårer (for sådan reagerer jeg nu engang når snakken går tæt på) syns jeg faktisk det var en god snak og er fuld af håb i dag.

Jeg blev lidt klogere på hvad der får ham til at føle vi har et godt forhold og hvad han har brug for - nemli at vi tager UD sammen og gør ting som par, fx shopping (ikke den daglige men en tur i city) eller en gå tur eller en tur til stranden, en date osv. Så jeg vil prøve at være bedre til at sige JA, for jeg er stadig ikke god til at skulle ud, men det er også godt for mig, og hvis det er godt for forholdet så er det jo dobbelt win. Tror ikke jeg helt var klar over han syns det er så vigtigt.

Dejligt i fik snakket! Det ER nemlig vigtigt. Vi skal også snart gøre noget for vi er blevet dem der sidder i hvert sit rum efter kl 20 og går i seng på forskellige tidspunkter :rolleyes

Så vi skal lige stramme op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal i hvert fald ikke sige det i situationen, men vente til en stille stund, måske efter sex hvor han er lydhør. Forsøg ikke at gøre det til et issue i jeres forhold.

Måske kan du nævne hvad du tænder på, fremfor hvad du ikke tænder på. Evt. Opfølge med sige pænt nej tak når han tigger. Så kan han selv ligge 2 og 2 sammen uden du sårer hans følelser!

Jeg synes sgu det er et issue at han står der med våde hundeøjne og nærmest slikker sig om munden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sgu det er et issue at han står der med våde hundeøjne og nærmest slikker sig om munden...

Det er det også men det BEHØVER ikke blive et større skænderi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I need a piece of advice:

 

Jeg elsker min kæreste, han er helt fantastisk og skøn.

MEN(Ja, der er altid men) Han har en enorm sexlyst. Og har altid haft det.

Jeg kan stå op og ligne udskidt æblegrød, og så har han stadig ligemeget lyst til mig.

 

I går stod jeg i ridebukser på vej ud af døren.. "Årh kan vi ikke lige.. DU ser så godt ud, du er så lækker. Bare hurtigt?"

 

Jeg tænder på ham. Det ved jeg at jeg gør... Men jeg tænder ikke på at der bliver tigget, og det nærmest er hele tiden. Det er i hvert fald hver dag... Mange gange om dagen.

Hvordan forklarer jeg ham det?

 

Please, ikke quote

Sjovt som man kan have modsatte problemer i sine forhold :P Herhjemme er problemet at han aldrig lægger op til sex! Og så gør jeg det heller ikke, fordi det får mig til at føle han ikke har lyst til mig og så føler jeg mig bestemt ikke attraktiv = vi har aldrig sex! Sidste gang vi havde sex var i februar måned <_< Jeg ved at han elsker mig og også synes at jeg er smuk og dejlig, men han er bare ikke den typiske sexhungrende fyr og han tænker vitterligt ikke over det! Jeg håber sådan at vi kan vende det igen, når jeg er kommet ovenpå fysisk efter fødslen.

 

Men undskyld at jeg lige skulle dreje det over på mig :P For at vende tilbage til dig, så prøv at minde dig selv om at det jo er rigtig godt at han tænder så meget på dig! Så du ikke automatisk får en negativ følelse og reaktion hver gang han laver tilnærmelser. Og så er du nødt til at snakke med ham, men det skal gøres lidt forsigtigt og ikke i øjeblikket hvor han står med våde hundeøjne og tungen hængende ud af munden :) Som Majs siger, så gerne i puttefasen efter sex. Husk at mind ham om at du elsker at have sex med ham - fortæl alle de gode ting ved ham og hvad du tænder på. Men også at tiggeri altså er et turn-off - og prøv istedet at pejl ham ind på hvad han så skal gøre for at få dig i det rette humør og tænde dig.

Hvis sex hver dag er for meget for dig, skal han også vide dette. Prøv at hør ham om der er andre ting, der evt. kan erstatte sex lidt for ham, såsom klap i måsen, massage osv, så du måske kan give ham mere af det istedet nogle dage indimellem at I har sex, så du kan få et lille pusterum. Han må jo også være interesseret i at du bevarer lysten og ikke kører surt i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt som man kan have modsatte problemer i sine forhold :P Herhjemme er problemet at han aldrig lægger op til sex! Og så gør jeg det heller ikke, fordi det får mig til at føle han ikke har lyst til mig og så føler jeg mig bestemt ikke attraktiv = vi har aldrig sex! Sidste gang vi havde sex var i februar måned <_< Jeg ved at han elsker mig og også synes at jeg er smuk og dejlig, men han er bare ikke den typiske sexhungrende fyr og han tænker vitterligt ikke over det! Jeg håber sådan at vi kan vende det igen, når jeg er kommet ovenpå fysisk efter fødslen.

Men undskyld at jeg lige skulle dreje det over på mig :P For at vende tilbage til dig, så prøv at minde dig selv om at det jo er rigtig godt at han tænder så meget på dig! Så du ikke automatisk får en negativ følelse og reaktion hver gang han laver tilnærmelser. Og så er du nødt til at snakke med ham, men det skal gøres lidt forsigtigt og ikke i øjeblikket hvor han står med våde hundeøjne og tungen hængende ud af munden :) Som Majs siger, så gerne i puttefasen efter sex. Husk at mind ham om at du elsker at have sex med ham - fortæl alle de gode ting ved ham og hvad du tænder på. Men også at tiggeri altså er et turn-off - og prøv istedet at pejl ham ind på hvad han så skal gøre for at få dig i det rette humør og tænde dig.

Hvis sex hver dag er for meget for dig, skal han også vide dette. Prøv at hør ham om der er andre ting, der evt. kan erstatte sex lidt for ham, såsom klap i måsen, massage osv, så du måske kan give ham mere af det istedet nogle dage indimellem at I har sex, så du kan få et lille pusterum. Han må jo også være interesseret i at du bevarer lysten og ikke kører surt i det.

Jeg ved godt at det er lidt et luksusproblem, men nogle gange får jeg jo skyldfølelse fordi jeg ikke lige har lyst. Og jeg mener når jeg siger, han har altid lyst! Også når han er syg!

Og vi har fantastisk sex, nogle gange flere gange om dagen, i perioder hver dag... Men hvis der så går 2-3 dage så bliver han ulidelig! "Eeeej hvor er du smuk! Nu har jeg heller ikke fået sex i tre dage" med våde øjne, nærmest fråde om munden!

Men du har helt ret i at jeg liiiige må vende det om engang for han er altid god til at kysse mig og tage mig i hånden og sige jeg er fantastisk, eller hvad han finder på! Det har du ret i, at jeg måske også burde sætte pris på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er helt fair, at du ikke har lyst hver dag, flere gange om dagen. Jeg bliver helt udmattet bare ved tanken.  :wacko

 

Jeg synes helt klart i skal snakke om det, ellers bliver det jo ikke bedre. Og jeg synes også godt det kan være en "voksen-til-voksen"-snak. Hvis det bare er noget, du sådan lige slynger ud med et glimt i øjet, så tror jeg ikke det har den store effekt. 

Jeres sexliv er vigtigt for forholdet, så det bør være noget i kan snakke om. 

 

Jeg ville sætte mig ned og snakke med ham, med slukket fjernsyn/ computer etc. og puttede børn, og fortælle ham, at du godt er klar over, at han har et stort behov, men at du altså ikke kan følge med. Ikke noget anklagende, ikke noget med at få ham til at lyde (og føle sig) som en hund, der tigger og savler ved bordet - men bare tage udgangspunkt i, at I er forskellige, og det er ok, men at I må finde en løsning, der virker for jer begge. 

Måske kan du foreslå, at den næste uge/ måned (hvad du synes), er det kun dig, der må tage initiativ. Eller at han måske prøver at gøre opmærksom på hans lyst på en mere "dæmpet" måde, at han i prøver i stedet at sige "jeg har lyst, har du?" eller "har du lyst til noget?" (eller en anden måde, hvor han ikke tigger, men alligevel spørger) og så må han respektere dit nej, hvis du ikke har lyst. :)

Det behøver ikke at være en gravalvorlig snak, men alvorlig nok til, at han lytter, og I får snakket konstruktivt om det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt i fik snakket! Det ER nemlig vigtigt. Vi skal også snart gøre noget for vi er blevet dem der sidder i hvert sit rum efter kl 20 og går i seng på forskellige tidspunkter :rolleyes

Så vi skal lige stramme op!

Ind med noget romantik ja!

 

Ih fik en meget kærlig kompliment i dag for mine hakkebøffer med bobby bønner og kartoffelbåde  :D næsten for meget, men jeg labber det i mig, jeg har jo selv bedt om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ind med noget romantik ja!

Ih fik en meget kærlig kompliment i dag for mine hakkebøffer med bobby bønner og kartoffelbåde :D næsten for meget, men jeg labber det i mig, jeg har jo selv bedt om det

Ha ha - man kan aldrig få for mange komplimenter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du læst bogen 'kærlighedens 5 sprog'? Den findes også på engelsk og hedder noget a la 'the 5 languages Of love'.

Jeg kan kun anbefale at i begge læser den! Je synes min mand var en padde at ville have mig til at læse den, men det gav bare så god mening! Man kunne måske læse den sammen? Altså højtlæsning i sengen?

Den fortæller egentlig meget godt at vi bare er forskellige, ser forskellige ting, der er ting som betyder noget for den ene som er totalt ligegyldigt for den anden osv. Men hvis den ene bliver 'fyldt op' af ex fysisk berøring og den anden fyldes op af at gå ud sammen og give opmærksomhed på den måde, så vil man naturligt udtrykke sin kærlighed på den måde man selv gerne vil mødes på.

Men man kan vælge at arbejde på at vise det på den måde som partneren ønsker - og det kræver øvelse - men det gør vidundere for partnerens følelse af at være elsket.

Det er også en god bog at snakke om de ting man allerede har diskuteret en million gange, uden at det bliver den samme snak! Det kommer til at handle meget mere om hvordan man kan vise sin elskede at man elsker dem - og det giver et kick når man kan se at det gør en forskel.

Super svar, tak. Altså hver gang jeg har hørt om den bog har jeg tænkt "jaaa... det lyder godt" så jeg må hellere komme skridtet videre og finde og åbne den  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg synes det er rigtig svært for tiden.. Vi bøvler lidt med Elliot herhjemme - han er utilfreds meget af tiden, men jeg tænker det er tigerspring+tænder+reaktion på vuggestue-start. Det er også en sprængfarlig cocktail. Derudover sover han ikke sådan skide godt for tiden, så vi er ved at være lidt slidte herhjemme.

R tager det ikke så godt! Han er ked af det, føler ikke Elliot kan lide ham, fordi han er altid er sur når de er sammen (siger han! Han glemmer bare alle de gode stunder hvor de leger), han synes det hele er træls lige nu. Jeg synes også det er hårdt for tiden, men jeg ved også at det sikkert er en fase, og så kommer vores glade dreng igen. Men jeg kan også mærke at jeg får det rigtig skidt og bliver ked af det på Elliots vegne, når hans far ind i mellem siger (til mig) at han ikke gider ham, når han er så sur.

Hvad fanden gør jeg? Jeg har forsøgt at forklare ham at det er en fase, og at han er nødt til at prøve at huske på alle de gode stunder vi har, når det hele stiger ham til hovedet. Derudover er vi også nødt til ikke at blive sure på Elliot, for det er bare en rigtig dårlig spiral. Jeg kan bare mærke at jeg hellere vil klare det hele selv og have en nogenlunde glad mand, men det dur jo ikke. Øv jeg synes det er træls! :(  Og så knuser det mit hjerte når han i arrigskab siger at vi fandme ikke skal have flere børn  :boo  :boo  :boo 
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg synes det er rigtig svært for tiden.. Vi bøvler lidt med Elliot herhjemme - han er utilfreds meget af tiden, men jeg tænker det er tigerspring+tænder+reaktion på vuggestue-start. Det er også en sprængfarlig cocktail. Derudover sover han ikke sådan skide godt for tiden, så vi er ved at være lidt slidte herhjemme.

R tager det ikke så godt! Han er ked af det, føler ikke Elliot kan lide ham, fordi han er altid er sur når de er sammen (siger han! Han glemmer bare alle de gode stunder hvor de leger), han synes det hele er træls lige nu. Jeg synes også det er hårdt for tiden, men jeg ved også at det sikkert er en fase, og så kommer vores glade dreng igen. Men jeg kan også mærke at jeg får det rigtig skidt og bliver ked af det på Elliots vegne, når hans far ind i mellem siger (til mig) at han ikke gider ham, når han er så sur.

Hvad fanden gør jeg? Jeg har forsøgt at forklare ham at det er en fase, og at han er nødt til at prøve at huske på alle de gode stunder vi har, når det hele stiger ham til hovedet. Derudover er vi også nødt til ikke at blive sure på Elliot, for det er bare en rigtig dårlig spiral. Jeg kan bare mærke at jeg hellere vil klare det hele selv og have en nogenlunde glad mand, men det dur jo ikke. Øv jeg synes det er træls! :( Og så knuser det mit hjerte når han i arrigskab siger at vi fandme ikke skal have flere børn :boo :boo :boo

Det er en fase. Det er en fase. Det er en fase.

Om en måned ser tingene måske helt anderledes ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fase. Det er en fase. Det er en fase.

Om en måned ser tingene måske helt anderledes ud :kram2

:ditto :kram Jeg har været præcis der, hvor R er nu og har hvæst endnu værre ting, og se, hvor jeg er nu. ;) Det er i stunder som disse, at vi må huske, at det er i medgang OG modgang, at vi elsker hinanden og at det bliver godt igen. :kram2

Kan det tænkes at R - ligesom min Brian - også har det sådan, at han bliver lidt bims og mut af at have ferie for længe? Og at det så bliver bedre, når han starter op igen?

Mht. at "klare det hele selv" så tror jeg, det kan være en ok midlertidig løsning HVIS du orker det. Så får R en pause, og han og E skal nok finde hinanden igen :kram2 Men det er HÅRDT, I know! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fase. Det er en fase. Det er en fase.

Om en måned ser tingene måske helt anderledes ud :kram2

Et helt enig med LilleMi :kram2 :kram2

Det ER en fase og R. Er nødt til at være den voksne og fornuftige! E. Har dårlige dage som vi andre, men der går jo nogen tid endnu, før han kan give udtryk for det. Og når han så kan, så vil R. Møde andre udtryk fra E., som gør ham ked af det. Børn er ganske fantastiske, men det er da noget af en prøvelse indimellem ;) Kan det være mangel på søvn der taler for R.?

Håber I finder ud af det, kan du forklare ham, at det er nogle af de faser der er, uden at han føler du taler ned til ham? Måske det kan hjælpe :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER