FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Er det meget mærkeligt hvis jeg laver en portion nachos til morgenmad? Jeg har mega meget kvalme og madlede og det eneste jeg har lyst til er nachos :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det meget mærkeligt hvis jeg laver en portion nachos til morgenmad? Jeg har mega meget kvalme og madlede og det eneste jeg har lyst til er nachos :lolhit

Synes det lyder rigtig fornuftigt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det meget mærkeligt hvis jeg laver en portion nachos til morgenmad? Jeg har mega meget kvalme og madlede og det eneste jeg har lyst til er nachos :lolhit

Jeg spiser rugbrød med mayonnaise (i stedet for smør) og kyllingepålæg både morgen og middag.. Jeg dømmer ikke! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det meget mærkeligt hvis jeg laver en portion nachos til morgenmad? Jeg har mega meget kvalme og madlede og det eneste jeg har lyst til er nachos :lolhit

DO IT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det lyder rigtig fornuftigt ^_^

Er hoppet i tøjet, så nu skal der handles ind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser rugbrød med mayonnaise (i stedet for smør) og kyllingepålæg både morgen og middag.. Jeg dømmer ikke! :lol

Puha mayonaise - får det dårligt bare ved tanken!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DO IT!!!

I WILL ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha mayonaise - får det dårligt bare ved tanken!

Ja, man skulle tro det ville gøre kvalmen værre.. Men nej! Ikke endnu i hvert fald, jeg er kun 4+2, så der kan ske meget endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm føler mig ikke taget særligt alvorligt da jeg ringede til Jm.

Fik at vide at det nok bare var blærebetændelse og at jeg skulle kontakte lægen. Hun lød ret sur faktisk, som om jeg spildte hendes tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det meget mærkeligt hvis jeg laver en portion nachos til morgenmad? Jeg har mega meget kvalme og madlede og det eneste jeg har lyst til er nachos :lolhit

Hvornår skal jeg komme? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm føler mig ikke taget særligt alvorligt da jeg ringede til Jm.

Fik at vide at det nok bare var blærebetændelse og at jeg skulle kontakte lægen. Hun lød ret sur faktisk, som om jeg spildte hendes tid.

Øv, sådan skal det altså ikke være :( Du har altså ikke spildt deres tid! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal jeg komme? ;)

Nu, hvis du skal nå at have nogen!!

Godt der ingen som kan se mig nu (frådende og nærmest angribende gravid med munden fuld af nachos og ost)

Mums hvor er det godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm føler mig ikke taget særligt alvorligt da jeg ringede til Jm.

Fik at vide at det nok bare var blærebetændelse og at jeg skulle kontakte lægen. Hun lød ret sur faktisk, som om jeg spildte hendes tid.

Hm <_<

Men så må du få ringet til lægen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu, hvis du skal nå at have nogen!!

Godt der ingen som kan se mig nu (frådende og nærmest angribende gravid med munden fuld af nachos og ost)

Mums hvor er det godt!!

Ha ha :haha

Jeg får helt lyst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, sådan skal det altså ikke være :( Du har altså ikke spildt deres tid! :kram2

Nej det bør ikke være sådan. Det giver da bestemt ikke en lyst til at ringe igen, hvis man er i tvivl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm <_<

Men så må du få ringet til lægen :kram2

Det har jeg gjort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Hvordan kan de først have tid til at tjekke urin imorgen??? I vores lægehus kan jeg komme med det i hele deres åbningstid uden at bestille tid eller noget... Det kunne jeg også hos min gamle læge

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gør det egentlig ondt at føde? Altså hvorfor mon naturen har indrettet det sådan? :chin:

Det er noget med at alle pattedyr (altså dem der kan føde), føler smerte ved veer/fødselen, fordi de skal søge til et sikkert sted inden baby kommer. Altså ve=av, betyder jeg skal finde et sted hvor min baby ikke bliver spist af rovdyr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget med at alle pattedyr (altså dem der kan føde), føler smerte ved veer/fødselen, fordi de skal søge til et sikkert sted inden baby kommer. Altså ve=av, betyder jeg skal finde et sted hvor min baby ikke bliver spist af rovdyr...

Ah :chin:

Men behøver det virkelig gøre SÅ ondt? :rolleyes <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Hvordan kan de først have tid til at tjekke urin imorgen??? I vores lægehus kan jeg komme med det i hele deres åbningstid uden at bestille tid eller noget... Det kunne jeg også hos min gamle læge.

Øv, øv for en oplevelse med at ringe til JM... de er der jo ligesom for at hjælpe, og når du er i kendt JM-ordning så burde de være ekstra hjælpsomme... Håber hun bare havde en dårlig dag!!!!

Aner det ikke. Men de havde åbenbart fået et afbud, så jeg kan komme kl 13 i dag.

Det var virkelig en dårlig oplevelse at ringe til dem. Troede også at når man var i kendt ordning, så var der i det mindste "samme service " som når man ringer til Fg. Ikke ringere.

Hun lød som om jeg havde vækket hende faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne jo bare lade være med at være kvinder og give Adam det æble... Han skulle da bare selv plukke sin frugt hvis han er sulten :lol :lol

Ej, jeg tænker egentlig det er smart nok, fordi der skal liiiige gå en rum tid fra vi har født inden vi tænker 'DET var en god ide at gentage'... Så får kroppen liiiige lov til at komme sig lidt :p

Ha ha ja hun var en værre én hende Eva. Tænk hvad hun har udsat os alle for sidenhen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28v7ul0.jpg

William tager det der baby forberedelse dybt seriøst - og bruger selvfølgelig sengeranden som gymnastikredskab :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, Tak! Ja er 17+ og får endnu en lille dreng i april :loveshower

Har vidst kun skrevet det i terminsgruppen og på insta og face men der følges vi vidst ikke?

Tillykke! :loveshower

Og yay for at følges på Insta ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, jeg synes altså godt nok de plukveer gør ondt :(

Hvor meget er for ondt? Mærkede aldrig nogen med Aksel, så det er ret nyt territorie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.