FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Men jeg er bare kun i 31. uge :unsure

Ja okay.

Jeg er i uge 38.

Man jeg havde også lige de symptomer deromkring.

Specielt når jeg havde gået rigtig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja okay.

Jeg er i uge 38.

Man jeg havde også lige de symptomer deromkring.

Specielt når jeg havde gået rigtig meget.

Okay. Husker det bare slet ikke fra min første graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Husker det bare slet ikke fra min første graviditet.

Hvis du bliver for usikker, så kan du jo altid kontakte lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er liv :loveshower

Puha jeg er lettet og begyndte at tude helt vildt. Havde verdens sødeste jordemoder :)

Åh, hvor dejligt at høre :loveshower

Jeg havde det jo på samme måde idag - måske ikke helt så nervøs, men var også virkelig bange for at det var det. Så er hjertelyd altså bare det aller bedste at høre i hele verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver så godt jeg kan :unsure Tak :kram2

Har heldigvis kun 5 arbejdsdage tilbage.

Jeg er jo toptrænet fra min første graviditet og har egentligt haft plukveer fra uge 14 denne gang. Men jeg er ikke begejstret for når de gør så ondt! Og heller ikke, da N i formiddags borede sig ned af, den kombination var uhyggelig :O Han har heldigvis droppet at søge sydpå igen og ligger nu og tæsker i højre side :)

Min største frygt er virkelig at føde før tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at du fik ringet, lpd! :kuller

Dejligt de tog dig alvorligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor længe er det okay for en gravid at have maveinfluenza???

I eftermiddags og her til aften har jeg kastet en hel del op, også mere end det jeg har indtaget, og det som kommer ud i den anden ende virker som ren vand.

Det siger sig selv, at det forstyrrer væskebalancen, men jeg har forsøgt at sippe lidt Vand, men det kommer op igen.

Hvor længe skal der gå før man evt kontakter læge???

Jeg er i dag 26+0

Hvis der går mere end et par dage hvor du ikke kan holde væske, så skal du søge læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis noget er i håndkøb og lægen siger ok for det, til mig som gravid. Er det så helt hul i hovedet at jeg er mega bekymret over at tage det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis noget er i håndkøb og lægen siger ok for det, til mig som gravid. Er det så helt hul i hovedet at jeg er mega bekymret over at tage det?

Hvis lægen har sagt god for det er det jo ok, men jeg forstår dig godt.

De få gange jeg har taget medicin under graviditeten har jeg også tænkt "åh nej - hvad nu hvis..."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis noget er i håndkøb og lægen siger ok for det, til mig som gravid. Er det så helt hul i hovedet at jeg er mega bekymret over at tage det?

 

Det er ikke hul i hovedet at være bekymret. Det hedder vist bare at være gravid ;)

 

Jeg tog min første tyggetablet imod halsbrand i går, og havde det også helt dårligt over det :D

Men nøj hvor var det skønt at kunne falde i søvn med det samme uden halsbrand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0 :loveshower

 

9 uger tilbage :o 

 

Har nu også halsbrand, selvom jeg sidder op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0 :loveshower

9 uger tilbage :o

Har nu også halsbrand, selvom jeg sidder op <_<

:loveshower

Jeg er også begyndt at tage en tyggetablet præventivt, når jeg går i seng og jeg sover meget bedre og vågner ikke efter 1-2 timer med den ledeste halsbrand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Jeg er også begyndt at tage en tyggetablet præventivt, når jeg går i seng og jeg sover meget bedre og vågner ikke efter 1-2 timer med den ledeste halsbrand!

Ja det er altså virkelig rart :)

Jeg vågner dog mange gange om natten for tiden. Både på grund af halsbrand og fordi jeg skal tisse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til NF. Er egentlig ikke så nervøs, vi har set liv ved 9+0. Ved Karla var jeg SÅ spændt og nervøs. Måske bliver jeg det i morgen eller når vi sidder i venteværelset..

Hvor længe er det egentligt sådan en scanning tager? Vi har en lidt sen tid, og skal gerne kunne nå at hente Karla..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til NF. Er egentlig ikke så nervøs, vi har set liv ved 9+0. Ved Karla var jeg SÅ spændt og nervøs. Måske bliver jeg det i morgen eller når vi sidder i venteværelset..

Hvor længe er det egentligt sådan en scanning tager? Vi har en lidt sen tid, og skal gerne kunne nå at hente Karla..

Vores tog ca en halv time, og så lige ventetiden inden vi kom til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meh... har da ikke kastet op i dag, men har det godt nok stadig skidt... Det er lykkedes mig at drikke et par glas vand, spise et par sunlolly og et par helt hvide pitabrød uden noget...

Må lige finde ud af hvad jeg gør med aftensmad til familien... Har godt nok svært ved at overskue at skulle kokkerere i dag også...

Madlavning er bare ikke fedt, når man selv har det skidt <_< :kram2

Her ender det rigtig ofte med rugbrød,når jeg ikke har energien. Det kan hurtigt pimpes op med et par fiskefileter, frikadeller eller hvad man nu lige kan trylle frem fra fryseren :)

Vi har fået rugbrød til aften så ofte den seneste tid, jeg endda har haft mareridt om at A's venner opfordrede ham til at gå fra mig fordi jeg serverede rugbrød så ofte :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores tog ca en halv time, og så lige ventetiden inden vi kom til :rolleyes

Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster er begyndt at have hikke ind imellem. Det er nøjagtig ligeså irriterende, som jeg husker det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster er begyndt at have hikke ind imellem. Det er nøjagtig ligeså irriterende, som jeg husker det :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er sunket! :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er sunket! :o :yay

Spændende! :yay :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig lidt over, om min baby slet ikke skal sove i dag? Han okser rundt og sparker og møffer og slår kolbøtter og går helt amok :kuller det er nu ret hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! :yay :bd :bd

 

Jaaaa, jeg håber det betyder, at han vil til og ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa, jeg håber det betyder, at han vil til og ud :D

Min mave sank for noget tid siden.

Og hun har stadig ikke vist tegn på at hun vil ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.