FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

De stopper ikke, kommentarene, bare fordi man går på barsel :rolleyes

Hold kæft man skal høre på meget rundt omkring -_-

Nej.. De kommer nemlig bare fra andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, kan godt se det kom til at lyde værre end det er. Jeg gider jo ikke rigtig bekymre mig om det, for er sikker på det nok skal forsvinde igen. Jeg har bare lige haft et par trælse dage og er oveni virkelig trist over, at jeg stadig ikke kan mærke hende, mens jeg læser om alle dem der er langt kortere henne end mig, der begynder at mærke liv :( Jeg er nu en uge længere henne end da jeg mærkede liv med Anna og jeg ved det her er min sidste graviditet, så er virkelig ked af at gå glip af flere ugers bobler og puf :(

I guder, hvor er jeg ynkelig - sorry!!!

Det er ikke ynkeligt! Jeg forstår altså godt, at du er ked af det :kram2

Krydser alt hvad jeg kan for at hun snart bokser igennem den dumme moderkage :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, al den kvalme og dårligdom hele dagen, resulteret i opkast hertil aften... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj min ryg er såååååå slem nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres søde kommentarer, piger :kiss

De varmede ovenpå trælse kommentarer om hvor stor jeg var og de ofte tilbagevendende erkendelser af, at der også er markant mere fedt på maven end jeg egentlig bryder mig om <_<

Jeg føler mig stor som et hus <_< +6 kilo er sq for meget på det her tidspunkt i forhold til, hvad jeg har det bedst med. Sådan kan man sq godt have det, selvom man godt ved, at man objektivt set er ok kørende...

Og hun skal nok snart tæve løs på dig - dumme moderkage :klap

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De stopper ikke, kommentarene, bare fordi man går på barsel :rolleyes

Hold kæft man skal høre på meget rundt omkring -_-

  

Nej.. De kommer nemlig bare fra andre

Nej men heldigvis kan jeg undgå dem størstedelen af tiden, i stedet for at skulle høre på dem flere gange dagligt.

Glæder mig bare til at skulle trisse rundt hjemme i min barselsboble

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig stor som et hus <_< +6 kilo er sq for meget på det her tidspunkt i forhold til, hvad jeg har det bedst med. Sådan kan man sq godt have det, selvom man godt ved, at man objektivt set er ok kørende...

Og hun skal nok snart tæve løs på dig - dumme moderkage :klap

:kram2

Jeg aner ikke hvor meget jeg har taget på, faktisk. Måske jeg skulle overveje at undersøge sagen... :unsure

 

Ja, dumme moderkage! :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vejningsdag i morgen, og er denne gang ret spændt, fordi det har været første uge i graviditeten uden madlede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig ved uge skiftet, altså ved xx+0 dagene :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej puha! Det er fandme ikke smart at være på camping, når jeg er ved at kaste op HVER gang jeg skal gå på offentligt toilet :rolleyes De er overhovedet ikke særligt klamme, men bare forestillingen om hvor klamme de kunne være, er åbenbart nok!

Jeg er faktisk generelt træt af at jeg får slem kvalme af at tænke på ting! Og selvfølgelig møg træt af kvalmen i det hele taget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig tirsdag for at være med i taberdysten :lol

Altså, jeg forsøger ikke at tabe mig. Mit mål er udelukkende at holde øje med min vægt. Så husker jeg nemlig at veje mig :lol

Pt har jeg tabt mig omkring 400 g siden jeg blev gravid, og det skyldes at mit stofskifte åbenbart er højere end når jeg ikke er gravid..

Jeg tabte 4 kilo de første 12 uger af min graviditet.

Og har pt, "kun" taget 2-3 kilo på.

Oh vejer mig en gang om ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hormonella-attack. :( Gå væk, gå væk, GÅVÆK!!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig ved uge skiftet, altså ved xx+0 dagene :super

Det gjorde jeg også med Anna, men det har der ikke været meget af denne gang, ligesom det også har stået sløjt til med kontinuiteten i mavebillederne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg også med Anna, men det har der ikke været meget af denne gang, ligesom det også har stået sløjt til med kontinuiteten i mavebillederne :rolleyes

:ditto De der mavebilleder er blevet meget tilfældige i denne graviditet. Og vægten har jeg haft fremme, når jeg lige har tænkt over det, hvilket vel max er 6-7 gange :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hormonella-attack. :( Gå væk, gå væk, GÅVÆK!!! :klap

De kommer altid ubelejligt..

Lorte hormoner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kommer altid ubelejligt..

Lorte hormoner.

Mega. Har det både som om at jeg skal kaste op og tude :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvor meget jeg har taget på, faktisk. Måske jeg skulle overveje at undersøge sagen... :unsure

 

Ja, dumme moderkage! :prik

  

Jeg vejer mig ved uge skiftet, altså ved xx+0 dagene :super

  

Jeg vejer mig tirsdag for at være med i taberdysten :lol

Altså, jeg forsøger ikke at tabe mig. Mit mål er udelukkende at holde øje med min vægt. Så husker jeg nemlig at veje mig :lol

Pt har jeg tabt mig omkring 400 g siden jeg blev gravid, og det skyldes at mit stofskifte åbenbart er højere end når jeg ikke er gravid..

  

Det gjorde jeg også med Anna, men det har der ikke været meget af denne gang, ligesom det også har stået sløjt til med kontinuiteten i mavebillederne :rolleyes

  

:ditto De der mavebilleder er blevet meget tilfældige i denne graviditet. Og vægten har jeg haft fremme, når jeg lige har tænkt over det, hvilket vel max er 6-7 gange :rolleyes

Mavebilleder er totalt tilfældigt - og hvor jeg sidst fik taget løbende fotografbilleder (nu jeg ENDELIG var gravid), så er der dømt badeværelsesspejlselfies denne gang.. :rolleyes

Jeg vejer mig løbende - det er vigtigt for mig at følge med med mulighed for at slå bremsen noget i (hvilket så er aktuelt nu <_< ).

Faktisk er jeg lidt ambivalent, for sidst blev jeg måske egentlig lidt for hurtigt tynd efter juniors ankomst, og jeg mistænker lidt en sammenhæng med min kun lige netop tilstrækkelige mælkeproduktion - og samtidig har jeg bare IKKE lyst til at bule ud over det hele... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega. Har det både som om at jeg skal kaste op og tude :boo

:kram i seng med dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram i seng med dig.

Tak. :kram2 Er lige krøbet under dynen med Pretty Little Liars (første afsnit) og kamille te :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op med krampe i benet. Det er bare slet ikke fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto De der mavebilleder er blevet meget tilfældige i denne graviditet. Og vægten har jeg haft fremme, når jeg lige har tænkt over det, hvilket vel max er 6-7 gange :rolleyes

Jeg har vejet mig 2 gange indtil nu og er uge 26 og har kun taget mavebilleder i de første uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i klubben af dem, der ikke får taget regelmæssige mavebilleder her 2. gang :rolleyes

Er dog ved at prøve at ændre på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele min krop klør.... Arg!! Har gjort det siden i går aftes! Så træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele min krop klør.... Arg!! Har gjort det siden i går aftes! Så træls!

Har du overvejet at få det tjekket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.