FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Nogen der ved om det er normalt at have så ondt nederst i maven? Det føles som om min mave skal eksplodere og hver gang lillebror røre på sig er det bare endnu værer...

Edit: Det er helt nede omkring skambenet det gør så ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogen der ved om det er normalt at have så ondt nederst i maven? Det føles som om min mave skal eksplodere og hver gang lillebror røre på sig er det bare endnu værer...

Edit: Det er helt nede omkring skambenet det gør så ondt...

Har du overvejet lige at ringe til FG? Synes du er ret hårdt ramt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet lige at ringe til FG? Synes du er ret hårdt ramt!

Ja når manden lige kommer ind, så skal jeg lige i et koldt bad og have taget min temperatur... Så tror jeg jeg giver dem en kald...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heldigvis fået en glad og tilpas mand hjem :glad

Dejligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja når manden lige kommer ind, så skal jeg lige i et koldt bad og have taget min temperatur... Så tror jeg jeg giver dem en kald...

Som skrevet i din tråd, synes det lyder som en god ide!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige med hovedpiner og graviditet?

Har lige haft en stortudende veninde i røret. Hun er 17+1 og har de sidste par uge lidt af konstante hovedpiner, som gør nas. Hun er grædefærdig fordi kæresten er ved at være træt af det og er lidt efter hende, fordi hun ikke orker at lave andet end at passe sit job.

Er det normalt at have så meget hovedpine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige med hovedpiner og graviditet?

Har lige haft en stortudende veninde i røret. Hun er 17+1 og har de sidste par uge lidt af konstante hovedpiner, som gør nas. Hun er grædefærdig fordi kæresten er ved at være træt af det og er lidt efter hende, fordi hun ikke orker at lave andet end at passe sit job.

Er det normalt at have så meget hovedpine?

Jeg havde en periode med voldsom hovedpine, hvilket skyldes væskemangel.. Kunne ikke få vand ned (kvalme og opkast), så lægen anbefalede saftevand.

Ved jo selvfølgelig ikke om det kan være årsagen for din veninde ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt sikker på i når det i skal piger - men kender godt det der stadie af panik man nogle gange kan ramme, når tiden bare flyver forbi en :kram2

Håber du har ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige med hovedpiner og graviditet?

Har lige haft en stortudende veninde i røret. Hun er 17+1 og har de sidste par uge lidt af konstante hovedpiner, som gør nas. Hun er grædefærdig fordi kæresten er ved at være træt af det og er lidt efter hende, fordi hun ikke orker at lave andet end at passe sit job.

Er det normalt at have så meget hovedpine?

Jeg havde hovedpine indtil uge 20- stort set hver dag :( JM sagde det var en alm. Gene.. Men virkelig træls ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde hovedpine indtil uge 20- stort set hver dag :( JM sagde det var en alm. Gene.. Men virkelig træls ja

Øv det var længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hater så meget på halsbrand i dag :( ÆV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har gået rundt i 2,5 time i dag. Nøj jeg er øm i mave og skamben nu.

Lavede også havearbejde 1,5 time i formiddags. Min krop er færdig for i dag :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hater så meget på halsbrand i dag :( ÆV!

Det er også forfærdeligt <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu magle jeg er hormonel...

Vi var i kirke i formiddags. Jeg tudede under lovsangen, jeg tudede da der var barnevelsignelsen, og morfaderen bad for barnet, jeg tudede da jeg kom til at tænke på hvilken salme jeg godt kunne tænke mig når Baby skal barnevelsignes, jeg tudede da Aron sagde at han var en puttetrold, jeg tudede da jeg blev nervøs for om et vennepar havde glemt vores aftale i eftermiddag (det havde de ikke...) Ej, jamen det er jo helt åndssvagt!!!

Pt kan jeg ikke engang åbne FruNielsens tråd uden at tude!!!

Barnevelsignelse er det en slags dåb? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :)

Samme tanke, dybest set. Forskellen er bare at vi ikke tror på barnedåb med troens dåb - dvs at man kan først blive døbt når man selv kan tage stilling. Tilgengæld har vi så barnevelsignelse, hvor vi beder om Guds velsignelse over barnet og familien :)

Ah okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :)

Samme tanke, dybest set. Forskellen er bare at vi ikke tror på barnedåb med troens dåb - dvs at man kan først blive døbt når man selv kan tage stilling. Tilgengæld har vi så barnevelsignelse, hvor vi beder om Guds velsignelse over barnet og familien :)

Ej, jeg håber ikke, at det støder nogen, men det giver da egentlig meget mere mening, end den måde, man gør det på i folkekirken, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har måske skoldkopper, jeg har haft som barn, er der nogen risiko for baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har måske skoldkopper, jeg har haft som barn, er der nogen risiko for baby?

Nej ikke sålænge du hR haft det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke sålænge du hR haft det.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første lyseblå strik 289v5n5.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg jo så også :lol :lol

Det er dybest set et spørgsmål om hvordan man ser på arvesynden. I folkekirken (den lutheranske kirke) tror man på at arvesynden er gældende fra fødselen. Dvs dør et barn inden det er døbt, kommer det ikke ind i himlen. Vi tror på at arvesynden først 'rammer' når man er i stand til at træffe et valg mellem livet med Gud eller ej. Der er ingen fast alder, men en eller anden dag, vil man som menneske være der hvor man kan vælge mellem det ene og det andet, og den dag kommer arvesynden i effekt - sådan helt simpelt forklaret. Dvs at vi tror på at børn altid kommer i Himlen. Ikke dermed sagt at hvis man bare undlader at melde sig ind / ud af en kirke så er man uden arvesynden - det handler om at være i stand til st træffe valget. Og jo ikke noget der kommer fra den ene dag til den anden.

Ej... Nu skal dette ikke være en religiøs debat - sorry

Det kunne ellers blive en interessant debat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg jo så også :lol :lol

Det er dybest set et spørgsmål om hvordan man ser på arvesynden. I folkekirken (den lutheranske kirke) tror man på at arvesynden er gældende fra fødselen. Dvs dør et barn inden det er døbt, kommer det ikke ind i himlen. Vi tror på at arvesynden først 'rammer' når man er i stand til at træffe et valg mellem livet med Gud eller ej. Der er ingen fast alder, men en eller anden dag, vil man som menneske være der hvor man kan vælge mellem det ene og det andet, og den dag kommer arvesynden i effekt - sådan helt simpelt forklaret. Dvs at vi tror på at børn altid kommer i Himlen. Ikke dermed sagt at hvis man bare undlader at melde sig ind / ud af en kirke så er man uden arvesynden - det handler om at være i stand til st træffe valget. Og jo ikke noget der kommer fra den ene dag til den anden.

Ej... Nu skal dette ikke være en religiøs debat - sorry

Men utroligt spændende om ikke andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første lyseblå strik 289v5n5.jpg

Hvor er den fin ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydsede halvvejs i går - det er altså vildt! Og fantastisk :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.