FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har du overvejet at få det tjekket?

Jep, skal til læge og have taget blodprøve kl.11.40

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog lige en test her til morgen, har dem jo alligevel liggende. To knaldrøde streger indenfor 30 sekunder. Ja ja, bekræftigelse er dejligt :D 

 

Vores ene hund har de sidste to morgener vækket mig kl. 4, hun synes åbenbart vi skal begynde at øve at man ikke får søvn når baby kommer ;-) skønt.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, skal til læge og have taget blodprøve kl.11.40

:super Det er virkelig ulidelig når det klør så meget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Det er virkelig ulidelig når det klør så meget :kram

Meget.. Og min krop klør generelt meget, men ikke på den her måde. Har også ret ondt i både fingre og tæer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Jeg ser da ikke noget fedt på den stramme mave :blink

Du har altså en fin mave. Min mave er der ekstra fedt på. Ikke på din :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. :kram2 Er lige krøbet under dynen med Pretty Little Liars (første afsnit) og kamille te :)

Pas på! Man kan blive afhængig af PLL :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på! Man kan blive afhængig af PLL :P

Jamen det er jo dét, jeg har ladet mig forstå ;) Og jeg tror, jeg er hooked efter bare to afsnit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt lidt over dét med at få sukkersyge under graviditeten.

Da siger de jo at barnet kan blive større 5-6 kilo barn.

Men når man nu får sådan et stort barn, vil barnet så hele dens liv være større end gennemsnittet eller vil det forsvinde hen af vejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu man har det stramt med amning så er det da SUPER skønt at man 19+4 opdager at man begynder at lække - ih tak krop!! <_<

Da jeg tog BHen af igår aftes var højre vorte klistret fast og en dråbe rendte ned <_<

Amme indlæg skal nu findes frem! Og sex vinker vi farvel til indtil jeg ikke er en madpakke mere!!

Sur hormonella kvinde = MIG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt lidt over dét med at få sukkersyge under graviditeten.

Da siger de jo at barnet kan blive større 5-6 kilo barn.

Men når man nu får sådan et stort barn, vil barnet så hele dens liv være større end gennemsnittet eller vil det forsvinde hen af vejen?

Altså min Valdemar var godt nok ikke helt oppe på 5 kg, men stadig over normkurven (4630).

Han var noget større end gennemsnittet i lang tid (da han var 3 mdr sagde sp, at man godt kunne tro, han var 6 mdr) og er vist stadig høj af sin alder nu som knap 3-årig, men han er ikke påfaldende/problematisk stor og bestemt ikke tyk :)

Den eneste, der nogensinde har påpeget det som problematisk, var en dagplejepædagog, der fik lavet en uheldig bemærkning om, at det kunne være en ulempe for ham, at han var stor (og motorisk hurtig) af sin alder, fordi folk så måske ville forvente mere af ham, end han kunne. Det har vi dog heldigvis aldrig oplevet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jo dét, jeg har ladet mig forstå ;) Og jeg tror, jeg er hooked efter bare to afsnit :D

Det er også god stener tv. Og en smule uhyggeligt til tider ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu man har det stramt med amning så er det da SUPER skønt at man 19+4 opdager at man begynder at lække - ih tak krop!! <_<

Da jeg tog BHen af igår aftes var højre vorte klistret fast og en dråbe rendte ned <_<

Amme indlæg skal nu findes frem! Og sex vinker vi farvel til indtil jeg ikke er en madpakke mere!!

Sur hormonella kvinde = MIG!

Nitte! :kram Det ville jeg godt nok også være træt af, uanset hvordan jeg har det med amning. Det mælk skal bare kun komme, når det skal i babys mund! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu man har det stramt med amning så er det da SUPER skønt at man 19+4 opdager at man begynder at lække - ih tak krop!! <_<

Da jeg tog BHen af igår aftes var højre vorte klistret fast og en dråbe rendte ned <_<

Amme indlæg skal nu findes frem! Og sex vinker vi farvel til indtil jeg ikke er en madpakke mere!!

Sur hormonella kvinde = MIG!

 

Irriterende når det nu generer dig så meget <_< :kram2

 

Kan I ikke have sex, hvis du har mælk i brysterne? Det bliver da en lang pause :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også god stener tv. Og en smule uhyggeligt til tider ;)

Det virker i hvert fald som noget, jeg snildt kunne fordrive en mængde barsel med :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende når det nu generer dig så meget <_< :kram2

Kan I ikke have sex, hvis du har mælk i brysterne? Det bliver da en lang pause :unsure

Vi KAN godt, men det er ikke noget nogen af os forventer sker. Mælk i brysterne er bare kæmpe moodkiller. Vi er heldigvis begge ok med det! Der findes andre måder at tilfredsstille mænd på og jeg er bare "slukket".

Det samme skete dengang med Mie og det ødelagde ikke noget. Så længe vi snakker om det er det ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi KAN godt, men det er ikke noget nogen af os forventer sker. Mælk i brysterne er bare kæmpe moodkiller. Vi er heldigvis begge ok med det! Der findes andre måder at tilfredsstille mænd på og jeg er bare "slukket".

Det samme skete dengang med Mie og det ødelagde ikke noget. Så længe vi snakker om det er det ok!

Jeg havde bh på, med indlæg i, og bryster måtte ikke røres ved. Så gik det fint, med ingen mælk nogen upassende steder. J savnede vidst lidt noget fri afgang, men det var da bedre end ingen sex :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi KAN godt, men det er ikke noget nogen af os forventer sker. Mælk i brysterne er bare kæmpe moodkiller. Vi er heldigvis begge ok med det! Der findes andre måder at tilfredsstille mænd på og jeg er bare "slukket".

Det samme skete dengang med Mie og det ødelagde ikke noget. Så længe vi snakker om det er det ok!

Enig i at dryppende mælkebryster ikke er særligt ophidsende for nogen parter. Det er det i hvert fald ikke herhjemme.

Vi klarede os dog med bh og ammeindlæg, så vi droppede ikke helt lagengymnastikken, men hvis lysten heller ikke rigtig er der, ja så er det jo godt at I kan tage andre metoder i brug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi KAN godt, men det er ikke noget nogen af os forventer sker. Mælk i brysterne er bare kæmpe moodkiller. Vi er heldigvis begge ok med det! Der findes andre måder at tilfredsstille mænd på og jeg er bare "slukket".

Det samme skete dengang med Mie og det ødelagde ikke noget. Så længe vi snakker om det er det ok!

Jeg/vi har det lidt på samme måde (så er virkelig glad for at jeg ikke lækker endnu :blush). Mælkebryster er bare mega turn-off. <_< Vi kunne godt have sex efter fødslen, selvom jeg ammede, men det er bare slet ikke det samme med bh og indlæg (og 100% no-go uden).

Hvis jeg lækkede nu, hvor jeg samtidig også er hval-størrelse og har sygt meget luft i maven og halsbrand, så tror jeg sgu næsten det kunne være lige meget med det sex der :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt lidt over dét med at få sukkersyge under graviditeten.

Da siger de jo at barnet kan blive større 5-6 kilo barn.

Men når man nu får sådan et stort barn, vil barnet så hele dens liv være større end gennemsnittet eller vil det forsvinde hen af vejen?

 

Min mor havde (såvidt vides) ikke svangerskabsdiabetes, men har alligevel født nogen ret store børn. Jeg var den mindste og vejede 4300 g, jeg er helt normal af størrelse i dag, men var udviklingsmæssigt foran det meste af min barndom.

Mine brødre var endnu større, min ældste lillebror blev skønnet til at have tabt sig et kilo, mens han lå i maven, så han vejede "kun" 5 kg, da han kom ud og var lidt over 60 cm (min mor rystede på hovedet, da hun opdagede jeg har købt tøj i str. 56 og sagde, at det var der ikke nogen af os, der nogensinde har brugt :P ). Igennem hans barndom har han faktisk været lidt mindre end gennemsnittet, han er dog også blevet en helt almindelig voksen på 1,84 m ;) Men han voksede til ret sent. Han var dog en kæmpebaby, vi har et billede, hvor jeg holder ham, da jeg er tre år, og vi er nærmest lige store :P Det ser ret stenet ud.

Min mindste lillebror vejede 5500 g og var så til gengæld kun 56 cm (den lille prop :D ), han har udviklingsmæssigt også altid været en af de største i hans klasse, og er også endt med at blive lidt højere end gennemsnittet (han er lige omkring 1,90 m).

 

Min pointe er nok bare, at jeg ikke kun tror det kommer an på fødselsvægten, hvor stor man ender med at blive, men også en masse andre faktorer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bh på, med indlæg i, og bryster måtte ikke røres ved. Så gik det fint, med ingen mælk nogen upassende steder. J savnede vidst lidt noget fri afgang, men det var da bedre end ingen sex :)

Det virker ikke herhjemme. Efter fødslen forsøgte vi det hvilket resulterede i gennemblødt bh, vi opdagede det heldigvis først bagefter men så var det ligesom ødelagt :rolleyes - jeg har bare for meget mælk og så stimulerer sex åbenbart nedløbs refleksen <_< så det er :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i at dryppende mælkebryster ikke er særligt ophidsende for nogen parter. Det er det i hvert fald ikke herhjemme.

Vi klarede os dog med bh og ammeindlæg, så vi droppede ikke helt lagengymnastikken, men hvis lysten heller ikke rigtig er der, ja så er det jo godt at I kan tage andre metoder i brug

Som jeg skrev til Stephie så er bh + ammeindlæg afprøvet og det duede ikke og har lidt ødelagt det for os :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt lidt over dét med at få sukkersyge under graviditeten.

Da siger de jo at barnet kan blive større 5-6 kilo barn.

Men når man nu får sådan et stort barn, vil barnet så hele dens liv være større end gennemsnittet eller vil det forsvinde hen af vejen?

Jeg vejede næsten 4800 g ved fødslen.. I "baby-tiden" var jeg godt polstret men som barn, teenager og voksen har jeg været meget slank, pga højt stofskifte..

Jeg er endt med at være ret høj - men det er nok mere gener fra min far. Så nej - der behøver ikke betyde "evig" overvægt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg/vi har det lidt på samme måde (så er virkelig glad for at jeg ikke lækker endnu :blush). Mælkebryster er bare mega turn-off. <_< Vi kunne godt have sex efter fødslen, selvom jeg ammede, men det er bare slet ikke det samme med bh og indlæg (og 100% no-go uden).

Hvis jeg lækkede nu, hvor jeg samtidig også er hval-størrelse og har sygt meget luft i maven og halsbrand, så tror jeg sgu næsten det kunne være lige meget med det sex der :lol

Det er det i hvert fald her :lol men hey vi har været afskilt i 6 mdr. Det klarede vi og vi har været gravid, fødsel og nybagte forældre møllen igennem før og det klarede vi også. Det er nok lettere denne gang :p for det er IKKE for evigt, det ved vi da trods alt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi KAN godt, men det er ikke noget nogen af os forventer sker. Mælk i brysterne er bare kæmpe moodkiller. Vi er heldigvis begge ok med det! Der findes andre måder at tilfredsstille mænd på og jeg er bare "slukket".

Det samme skete dengang med Mie og det ødelagde ikke noget. Så længe vi snakker om det er det ok!

Hvis det er ok med jer begge, så er det jo heller ikke noget problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.