FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ligger lige forsigtigt herind! Jeg har nemlig testet positiv igår og i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligger lige forsigtigt herind! Jeg har nemlig testet positiv igår og i dag :loveshower

Tillykke og velkommen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger lige forsigtigt herind! Jeg har nemlig testet positiv igår og i dag :loveshower

Tillykke og velkommen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak - hvor er i søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke helt at de var tilfreds med en sukkermåling i øret i går, når de 2 andre jeg har fået lavet, har været fastende og med det der ulækre sukkervand... Det var da noget mere gravidvenligt med et lille stik i øret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke helt at de var tilfreds med en sukkermåling i øret i går, når de 2 andre jeg har fået lavet, har været fastende og med det der ulækre sukkervand... Det var da noget mere gravidvenligt med et lille stik i øret...

Det er fordi de to andre var belastnings-test og det igår var sikkert bare alm blodsukker-måling :)

Belastnings-test fortæller hvordan din krop håndterer glukose, fastende og under kontrollerede forhold, en alm måling er "bare" et øjebliksbillede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi de to andre var belastnings-test og det igår var sikkert bare alm blodsukker-måling :)

Belastnings-test fortæller hvordan din krop håndterer glukose, fastende og under kontrollerede forhold, en alm måling er "bare" et øjebliksbillede :)

:super Tak for forklaringen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke helt at de var tilfreds med en sukkermåling i øret i går, når de 2 andre jeg har fået lavet, har været fastende og med det der ulækre sukkervand... Det var da noget mere gravidvenligt med et lille stik i øret...

Ja det er to helt forskellige analyser... En del hospitaler tager også prøve i øret eller fingeren til glucosebelastningstesten i stedet for en alm veneprøve... Jeg får taget aktuel blodsukkeranalyse hver gang jeg er til JM og på hospitalet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuh velkommen herover når i kommer... :)

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg synes der er lang tid til barsel <_<

Kunne sagtens bare gå hjemme fra nu af ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er fysen overstået.

Det tror jeg sgu ikke gav noget :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Komisk at ligge hos sin fys og lave knibeøvelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med at holde mig i ro. Det er jeg bare ikke god til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Komisk at ligge hos sin fys og lave knibeøvelser

Hi hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi hi

Det var bestemt ikke hihihi da jeg lå der

;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Sindsygt meget lyst til cheasy yoghurt vanilje, med frisk frugt stykker.

Mmmmmmmmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten :ditto :lol

Du var da godt nok til en vildt tidlig NF!!! Var det 11+0 eller hvordan???

Det var 11+2 var jeg kommet en dag før eller var mine blodprøver taget en dag før så havde jeg skulle have haft en ny tid såå :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres søde kommentarer, piger :kiss

De varmede ovenpå trælse kommentarer om hvor stor jeg var og de ofte tilbagevendende erkendelser af, at der også er markant mere fedt på maven end jeg egentlig bryder mig om <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres søde kommentarer, piger :kiss

De varmede ovenpå trælse kommentarer om hvor stor jeg var og de ofte tilbagevendende erkendelser af, at der også er markant mere fedt på maven end jeg egentlig bryder mig om <_<

What? Jeg ser da ikke noget fedt på den stramme mave :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til barsel... Glæder mig til at slippe for yderliger kommentarer om hvor stor jeg er og "er du sikker på der ikke er 2?" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Jeg ser da ikke noget fedt på den stramme mave :blink

Det er der - trust me :rolleyes

Det er fordi jeg er så god til at være mere eller mindre udspilet, at det ikke ser sådan ud, når jeg står op :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til barsel... Glæder mig til at slippe for yderliger kommentarer om hvor stor jeg er og "er du sikker på der ikke er 2?" <_<

De stopper ikke, kommentarene, bare fordi man går på barsel :rolleyes

Hold kæft man skal høre på meget rundt omkring -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der - trust me :rolleyes

Det er fordi jeg er så god til at være mere eller mindre udspilet, at det ikke ser sådan ud, når jeg står op :P

Lillesøster skal jo også have lidt fedt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte det samme... Jeg gad godt have din mave... Vil du bytte???

Ej, kan godt se det kom til at lyde værre end det er. Jeg gider jo ikke rigtig bekymre mig om det, for er sikker på det nok skal forsvinde igen. Jeg har bare lige haft et par trælse dage og er oveni virkelig trist over, at jeg stadig ikke kan mærke hende, mens jeg læser om alle dem der er langt kortere henne end mig, der begynder at mærke liv :( Jeg er nu en uge længere henne end da jeg mærkede liv med Anna og jeg ved det her er min sidste graviditet, så er virkelig ked af at gå glip af flere ugers bobler og puf :(

I guder, hvor er jeg ynkelig - sorry!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillesøster skal jo også have lidt fedt :kuller

Det skal hun da! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.