FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Efter dejlig, stille og rolig fødselsdag i går er min krop fuldstændig færdig i dag.. Sov 4 timer for at vågne op til en omgang opkast, derefter holdt baby fest i maven og jeg kunne ikke sove i 3 timer. Dagen skal vidst bare bruges på sofaen, når nu det skal være så hårdt at blive et år ældre.

Min mor har været så sød at strikke til Blop og hun havde taget det med i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg blevet spurgt for første gang om jeg har født fordi min mand trillede med barnevognen. Ja det er jo så bare Marius der ikke har frigivet den endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter dejlig, stille og rolig fødselsdag i går er min krop fuldstændig færdig i dag.. Sov 4 timer for at vågne op til en omgang opkast, derefter holdt baby fest i maven og jeg kunne ikke sove i 3 timer. Dagen skal vidst bare bruges på sofaen, når nu det skal være så hårdt at blive et år ældre.

Min mor har været så sød at strikke til Blop og hun havde taget det med i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :o :loveshower

Så er jeg sq indenfor normal fødselsperiode :o

:yay :loveshower så er du ved at være der! Det er så spændende :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er  vi officielt igang med babyværelset - tremmeseng samlet idag :yay Det kommer tættere, og tættere på :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi officielt igang med babyværelset - tremmeseng samlet idag :yay Det kommer tættere, og tættere på :wub

Ih hvor stort! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt træt træt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :loveshower så er du ved at være der! Det er så spændende :biglove

Mega :o Hvornår mon han kommer ? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at blive småstresset over, at vi ikke har ét navn, som vi regner med at baby skal hedde :rolleyes

Lille menneske, hvad er du for en? En Melissa, en Elisabeth eller noget helt tredje? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega :o Hvornår mon han kommer ? :D

Når som helst fra nu af! :glad Det er crazy :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når som helst fra nu af! :glad Det er crazy :biglove

Meget ;) Skal bare lige have afholdt min fødselsdag D. 5. Juni, så tror jeg det er ok han kommer (holder min fødselsdag 12 dage i god tid, da jeg har fødselsdag 2 dage efter termin). Bliver spændende om vi skal dele fødselsdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor stort! :kuller

Ja det er skønt :yay og om 14 dage har min mand malet værelset - så kan jeg for alvor bygge rede. Dét glæder jeg mig til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at blive småstresset over, at vi ikke har ét navn, som vi regner med at baby skal hedde :rolleyes

Lille menneske, hvad er du for en? En Melissa, en Elisabeth eller noget helt tredje? :help

Ingen stress :kram2

Jeg er helt sikker på - om i er sikre inden hun finder udgangen eller ej, så er i ikke i tvivl når i ser hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget ;) Skal bare lige have afholdt min fødselsdag D. 5. Juni, så tror jeg det er ok han kommer (holder min fødselsdag 12 dage i god tid, da jeg har fødselsdag 2 dage efter termin). Bliver spændende om vi skal dele fødselsdag :D

Uh spændende! :D Jeg har jo selv termin 5 dage inden min fødselsdag (og en uge inden Valdemars), så her risikerer vi også delefødselsdage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skønt :yay og om 14 dage har min mand malet værelset - så kan jeg for alvor bygge rede. Dét glæder jeg mig til :loveshower

Det er altså også bare top hyggeligt :kuller

Er spændt på, hvor meget, jeg får bygget rede :unsure Vi har jo lissom kun ét børneværelse, som pt er pænt meget drenget og blåt (og rodet :rolleyes), så det bliver lidt en udfordring at gøre det til lillesøsters værelse også :chin:

Ingen stress :kram2

Jeg er helt sikker på - om i er sikre inden hun finder udgangen eller ej, så er i ikke i tvivl når i ser hende :)

Tak :kram2 Altså det er ikke sådan, at jeg er i panik, jeg kan bare mærke, at navnet føltes mere "på plads" med Valdemar, og jeg vil gerne lige gå og vænne mig til det, inden familien får det at vide (hvilket jeg regner med at de gør umiddelbart efter fødslen - sådan gjorde vi i hvert fald med Valdemar). Og jeg synes bare ikke, at noget af det føles sådan HELT sikkert :unsure Men måske kommer det, når vi begynder at få hendes "møbler" og ting klar? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende! :D Jeg har jo selv termin 5 dage inden min fødselsdag (og en uge inden Valdemars), så her risikerer vi også delefødselsdage :D

Her er det storebror der risikere at komme til st dele fødselsdag med baby. Har termin 7 dage efter storebrors fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at blive småstresset over, at vi ikke har ét navn, som vi regner med at baby skal hedde :rolleyes

Lille menneske, hvad er du for en? En Melissa, en Elisabeth eller noget helt tredje? :help

Den er svær :)

Vi har fundet et navn nu :) så må vi håbe at det holder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja, jeg har termin præcis på min søns fødselsdag.

Håber virkelig at bebs kommer før eller efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22+0 i dag :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22+0 i dag :-D

Tillykke.

22+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmmm Daim :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon hun vil dele opskriften på djævlehuen??

Skal nok lige spørge til det næste gang jeg snakker med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok lige spørge til det næste gang jeg snakker med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15+0 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror min krop øver sig i at være i søvnunderskud.. Har sovet max 4 timer sammenhængende de sidste to nætter.. Er så træt og kan bare slet ikke sove.. Og kvalmen/opkast gør det ikke bedre.. Øv øv øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.