FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Vi har i dag fået to store kasser med tøj hjem fra min svigerfars og hans kones venner. Vi har fået det helt gratis, og har bare fået at vide, at det vi ikke vil have skal videre til genbrug. Så nu skal der rigtig gang i sorteringen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har i dag fået to store kasser med tøj hjem fra min svigerfars og hans kones venner. Vi har fået det helt gratis, og har bare fået at vide, at det vi ikke vil have skal videre til genbrug. Så nu skal der rigtig gang i sorteringen :D

Uhh jeg elsker sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm lakridspiber :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh jeg elsker sådan noget

 

Ja, det er skønt at folk er så hjælpsomme og søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm lakridspiber :mam

 

Årh, mmmmmm. Det tror jeg da vist nok lige, at jeg skal have mig i morgen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm lakridspiber :mam

Ikke dårligt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mars-is :yay :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til min 2. Lægebesøg i dag og min SF mål var helt fint :) og ingen blærebetændelse til mig..

Tilgengæld slipper jeg ikke for blodsukker belastning.. Ad bad hvorfor skulle det ligge til familien

Jeg er ikke begejstret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mars-is :yay :blush

Ej nu stopper I. Sidder her med sukkertrang og har intet :( :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu stopper I. Sidder her med sukkertrang og har intet :( :D

Haha beklager. Vidst mig der fik startet det :-/

Men men, når nu bebs er poppet ud, så er det jo slut. Så jeg vælger at nyde lidt mens jeg kan ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha beklager. Vidst mig der fik startet det :-/

Men men, når nu bebs er poppet ud, så er det jo slut. Så jeg vælger at nyde lidt mens jeg kan ;-)

Det kan være jeg skal til at udnytte mine 3 sidste uger +/- :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være jeg skal til at udnytte mine 3 sidste uger +/- :D

Jeg er igang med mine sidste 12 dage. Og har kastet mig over hindbær og Oreos med hvid chokolade overtræk. Uhhhhhh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bare rigtig hormonella-trist :( Og evner ikke at bede om omsorg fra B så ligger bare sådan lidt og glor alene med det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bare rigtig hormonella-trist :( Og evner ikke at bede om omsorg fra B så ligger bare sådan lidt og glor alene med det :(

:ditto dog uden at have lyst til at dele det med J, åbenbart nemmere at det dele det med hele verden online :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, er nået til det punkt hvor alle synes det er skidesjovt at begynde at kalde mig "tykke", "tyksak", eller bare sige "du er nok ved at blive tyk hva?"... Det er fint nok når det kommer fra tætte familiemedlemmer, for så kan jeg godt leve med at det er kærligt ment, men det er ærlig talt ikke sjovt at høre det 5-10 gange om dagen fra diverse kollegaer eller endda vildt fremmede mennesker. Det går sgu lidt udover humøret!

 

 

Godt at man kan komme hjem til en sød mand der placerer en på sofaen med katten at nusse med, mens han ordner aftensmad <3 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto dog uden at have lyst til at dele det med J, åbenbart nemmere at det dele det med hele verden online :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, er nået til det punkt hvor alle synes det er skidesjovt at begynde at kalde mig "tykke", "tyksak", eller bare sige "du er nok ved at blive tyk hva?"... Det er fint nok når det kommer fra tætte familiemedlemmer, for så kan jeg godt leve med at det er kærligt ment, men det er ærlig talt ikke sjovt at høre det 5-10 gange om dagen fra diverse kollegaer eller endda vildt fremmede mennesker. Det går sgu lidt udover humøret!

Godt at man kan komme hjem til en sød mand der placerer en på sofaen med katten at nusse med, mens han ordner aftensmad <3

Det har jeg mange kunder der gør.

Jeg hopper bare med på joken og siger "Ja, det er alt for meget kage"

Men vi er jo forskellige :)

Og jeg er også træt af at høre det, hvis det altid er de samme der siger det..

Mine kolleger er dog gode til at lade være at sige det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg mange kunder der gør.

Jeg hopper bare med på joken og siger "Ja, det er alt for meget kage"

Men vi er jo forskellige :)

Og jeg er også træt af at høre det, hvis det altid er de samme der siger det..

Mine kolleger er dog gode til at lade være at sige det..

 

Jeg giver dem også altid bare noget gas igen, for jeg vil ikke være hende der den overfølsomme gravide :P Men "hø-hø" værdien daler når man har hørt det samme, fra de samme mennesker, hver dag i en uge ;)

 

Måske man skulle oprette en tråd hvor vi kan samle alle ideer til gode comebacks på "tykke"-joken?  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver dem også altid bare noget gas igen, for jeg vil ikke være hende der den overfølsomme gravide :P Men "hø-hø" værdien daler når man har hørt det samme, fra de samme mennesker, hver dag i en uge ;)

Måske man skulle oprette en tråd hvor vi kan samle alle ideer til gode comebacks på "tykke"-joken? :rolleyes

Det er sandt.

Jeg har en kunde der kommer hver dag, der altid kommer med dem samme joke.

Så er det ikke sjovt mere :)

Det kunne være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver dem også altid bare noget gas igen, for jeg vil ikke være hende der den overfølsomme gravide :P Men "hø-hø" værdien daler når man har hørt det samme, fra de samme mennesker, hver dag i en uge ;)

Måske man skulle oprette en tråd hvor vi kan samle alle ideer til gode comebacks på "tykke"-joken? :rolleyes

Jeg har givet den gas på det punkt her er mine svar....Dog er det kun til fremmede eller nogle jeg ikke er venner\familie med.

"Der er også tre derinde"

"Jeg er sq da ikke gravid"

"lige over selv tykke"

"Jeg er da vist ikke den eneste der gik i kagefælden hva"

"Jeg må vist hellere ringe og få pengene retur fra den fedtsugning så"

"Jeg deltager i et forsøg Marabou støtter"

Mine svar afhænger lidt af hvor frække fremmede folk er. Folk ved bussen og i supermarked får alt hvad jeg kan trække af tilbage svar. Jeg syntes det er så uforskammet at de henvender sig med noget så personligt når jeg ikke kender dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet den gas på det punkt her er mine svar....Dog er det kun til fremmede eller nogle jeg ikke er venner\familie med.

"Der er også tre derinde"

"Jeg er sq da ikke gravid"

"lige over selv tykke"

"Jeg er da vist ikke den eneste der gik i kagefælden hva"

"Jeg må vist hellere ringe og få pengene retur fra den fedtsugning så"

"Jeg deltager i et forsøg Marabou støtter"

Mine svar afhænger lidt af hvor frække fremmede folk er. Folk ved bussen og i supermarked får alt hvad jeg kan trække af tilbage svar. Jeg syntes det er så uforskammet at de henvender sig med noget så personligt når jeg ikke kender dem.

Haha tak for et godt grin :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet den gas på det punkt her er mine svar....Dog er det kun til fremmede eller nogle jeg ikke er venner\familie med.

"Der er også tre derinde"

"Jeg er sq da ikke gravid"

"lige over selv tykke"

"Jeg er da vist ikke den eneste der gik i kagefælden hva"

"Jeg må vist hellere ringe og få pengene retur fra den fedtsugning så"

"Jeg deltager i et forsøg Marabou støtter"

Mine svar afhænger lidt af hvor frække fremmede folk er. Folk ved bussen og i supermarked får alt hvad jeg kan trække af tilbage svar. Jeg syntes det er så uforskammet at de henvender sig med noget så personligt når jeg ikke kender dem.

Ååååh.

Mavekramper af grin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet den gas på det punkt her er mine svar....Dog er det kun til fremmede eller nogle jeg ikke er venner\familie med.

"Der er også tre derinde"

"Jeg er sq da ikke gravid"

"lige over selv tykke"

"Jeg er da vist ikke den eneste der gik i kagefælden hva"

"Jeg må vist hellere ringe og få pengene retur fra den fedtsugning så"

"Jeg deltager i et forsøg Marabou støtter"

Mine svar afhænger lidt af hvor frække fremmede folk er. Folk ved bussen og i supermarked får alt hvad jeg kan trække af tilbage svar. Jeg syntes det er så uforskammet at de henvender sig med noget så personligt når jeg ikke kender dem.

:LOL

Fedt med nogen der kan gi igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 og sidste arbejdsdag inden barsel. Hvor Søren blev tiden lige af? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 og sidste arbejdsdag inden barsel. Hvor Søren blev tiden lige af? ;)

:yay :glad Fedt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.