FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ej hvor fint :)

Ja det er super dejligt! Det var hende selv der til efterfødselssamtalen anbefalede mig at ønske det i næste graviditet, fordi jeg havde lidt et cracy forløb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor dejligt :glad

Ja det er super godt altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er super dejligt! Det var hende selv der til efterfødselssamtalen anbefalede mig at ønske det i næste graviditet, fordi jeg havde lidt et cracy forløb.

Ligger dit forløb herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha ligger brak på sofaen idag...måtte kaste op søndag midnat efter pinse tur og familiehygge....og har måttet geare helt ned igen...og det blev jeg os anbefalet idag til akupunktur for at fortsætte med at have det nogenlunde godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og kigger på uldbodyer (og slapper af, tak Majken :kiss ) og kommer til at tænke på om jeg kan nøjes med 3 stks som vi har til W, eller om baby monstro har brug for flere?

 

Jeg tænker, at man hellere skal købe for få end for mange :) Dels får man måske nogle i gave, og dels ved man ikke, hvor varmt eller koldt et barn man får og hvad behovet så er. Og det er ret ærgeligt at købe en masse lækkert tøj, som aldrig bliver brugt. Så hellere supplere, når behovet er der.

 

Men altså, sidder med samme dilemma med stort set alt tøj. Synes det er så svært at vide, hvor meget jeg bør købe :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger dit forløb herinde?

Ja både min graviditetstråd og også en fødselsberetning som mest af alt dog er en lang brokketale, som jeg skrev da jeg var meget ked af det.

Edit: http://www.babyklar.dk/forum/13564/vores-droemme-baby-min-lille-prop-404-i-dag-kommer-han-3.html/

http://www.babyklar.dk/forum/19112/william-kommer-til-verden.html/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at man hellere skal købe for få end for mange :) Dels får man måske nogle i gave, og dels ved man ikke, hvor varmt eller koldt et barn man får og hvad behovet så er. Og det er ret ærgeligt at købe en masse lækkert tøj, som aldrig bliver brugt. Så hellere supplere, når behovet er der.

 

Men altså, sidder med samme dilemma med stort set alt tøj. Synes det er så svært at vide, hvor meget jeg bør købe :chin:

Det princip har jeg også selv, men lige bodyerne bestiller jeg fra Norge, der er et par ugers leveringstid og de skal bruges fra day one. Men jeg tænker 3 som udgangspunkt og så må vi bare vaske hele tiden hvis det er. Det er jo undertøj, så selv en gylpebaby vil nok ikke grisse dem så hurtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det princip har jeg også selv, men lige bodyerne bestiller jeg fra Norge, der er et par ugers leveringstid og de skal bruges fra day one. Men jeg tænker 3 som udgangspunkt og så må vi bare vaske hele tiden hvis det er. Det er jo undertøj, så selv en gylpebaby vil nok ikke grisse dem så hurtigt...

 

Ahhh, I see. Og især relevant, når I får en vinter-baby :)

Er det nogle særligt lækre norske bodier, du har kig på? Hvis du har lyst, må du gerne smide et link :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhh, I see. Og især relevant, når I får en vinter-baby :)

Er det nogle særligt lækre norske bodier, du har kig på? Hvis du har lyst, må du gerne smide et link :)

Det er disse: http://nostebarn.dk/baby/singletbody-ull-silke.html

De er meget lækre! W bruger dem hver evig eneste dag året rundt (men ikke som lille baby fordi jeg ikke havde fået den mega kærlighed for uld og uld/silke). Iobios uld/silke bodyer og også lækre (ikke lige så lækre som disse) og billigere og kan købes i dk, men jeg går meget bevidst efter at ulden skal være økologisk og så er disse vejen frem.

Fordelen er jo så også at man ikke behøver mange. De 3 jeg vil købe kan bruges de første 4 mdrs tid og så behøver vi ikke købe andet undertøj overhovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja både min graviditetstråd og også en fødselsberetning som mest af alt dog er en lang brokketale, som jeg skrev da jeg var meget ked af det.

Edit: http://www.babyklar.dk/forum/13564/vores-droemme-baby-min-lille-prop-404-i-dag-kommer-han-3.html/

http://www.babyklar.dk/forum/19112/william-kommer-til-verden.html/

Ok :super

Jeg fulgte nemlig ikke så meget med i 12-babyerne, da jeg selv havde travlt med min egen 11-baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt! Det er lidt en snak, ligesom ved lægen, men her tæller holdning og bekymringer også. Og hvis du er heldig må du høre hjertelyd :)

Synes det var en rigtig fesen oplevelse <_< Bonus var dog hjertelyd, men det var sku lidt antiklimaks. Skal nok lige lave en længere Update senere. Men pt er jeg ikke vildt fan af JM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg fik det pludselig rigtig skidt i dag på arbejdet :( Begyndte at svede, følte jeg skulle kaste op og besvime.

Ikke særlig fedt når man står midt i en 3. klasse og er i gang med at undervise :unsure

Sådan får jeg det også nogen gange. Som regel hjælper noget at drikke og lidt mad. Mistænker at det er blodsukkeret der daler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det var en rigtig fesen oplevelse <_< Bonus var dog hjertelyd, men det var sku lidt antiklimaks. Skal nok lige lave en længere Update senere. Men pt er jeg ikke vildt fan af JM.

Der sker jo egentlig heller ikke rigtig noget til de besøg der :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok :super

Jeg fulgte nemlig ikke så meget med i 12-babyerne, da jeg selv havde travlt med min egen 11-baby ;)

Hehe W er fra 13 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker jo egentlig heller ikke rigtig noget til de besøg der :rolleyes

Der var både JM og studerende. Og følte bare de snakkede til mig som om jeg var dum som en dør <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe W er fra 13 ;)

Ha ha sorry :D Ja der kan du bare se ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var både JM og studerende. Og følte bare de snakkede til mig som om jeg var dum som en dør <_<

Ej nå :huH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nå :huH

Ja sådan havde jeg det også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg tror jeg vil uddanne mig/tag kursus under min barsel :-)

Jeg faldt lige over -slankekurs rådgiver-

Det lydt vildt spændende og sikkert tiltrængt på det tidspunkt ;-)

Samtidig kan jeg hjælpe andre når jeg er færdig :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde mand har købt flæskesvær til mig :biglove Total pluspoint der!!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh havde en god weekend og så søndag midnat måtte jeg virkelig kaste op...som om kroppen straffede mig for ikke at have hvilet nok...igår gik ok...men idag har jeg bare ligget brak og været skidt tilpas og træt...øv øv...håber på bedring i morgen da...for manden skal arbejde de næste 3 dage...suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en tur på fødegangen...

Kan nu godt undvære at skulle så meget her ned, men ved jo godt det er for min og babys bedste.

Indtil videre er alle prøver gode. Ctg fin, og venter svar på blodprøverne. (Minimum 1 time endnu. <_< ) og så kommer der en læge og snakker med mig når hun er færdig med et KS. Gad vide hvorfor jeg skal snakke med en læge???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en tur på fødegangen...

Kan nu godt undvære at skulle så meget her ned, men ved jo godt det er for min og babys bedste.

Indtil videre er alle prøver gode. Ctg fin, og venter svar på blodprøverne. (Minimum 1 time endnu. <_< ) og så kommer der en læge og snakker med mig når hun er færdig med et KS. Gad vide hvorfor jeg skal snakke med en læge???

Kæft det lyder strenge!!! Er spændt på hvad lægen siger :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en tur på fødegangen...

Kan nu godt undvære at skulle så meget her ned, men ved jo godt det er for min og babys bedste.

Indtil videre er alle prøver gode. Ctg fin, og venter svar på blodprøverne. (Minimum 1 time endnu. <_< ) og så kommer der en læge og snakker med mig når hun er færdig med et KS. Gad vide hvorfor jeg skal snakke med en læge???

Åh hvor surt.. Godt at alle prøverne er gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft det lyder strenge!!! Er spændt på hvad lægen siger :unsure

Åh hvor surt.. Godt at alle prøverne er gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.