FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Så har jeg bestilt en kønsfarvet babyrede :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg bestilt en kønsfarvet babyrede :wub

 

Hvor er det skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår i graviditeten får man mest ud af en 3D-skanning? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt :loveshower

Ja det er så :yay

Dejligt at få sat køn på den lille :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt en kønsfarvet babyrede :wub

Åh dejligt at endelig vide hvad man skal købe :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår i graviditeten får man mest ud af en 3D-skanning? :)

Vi var afsted 28+4 og det var perfekt :) Jeg tror nok, jeg var 29+1 med Valdemar, også helt perfekt. Jeg tror måske, tommelfingerreglen hedder 28-32 uger, men du må ikke hænge mig op på det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gosh, jeg synes der er pigebabyboom, eller er det bare mig? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted 28+4 og det var perfekt :) Jeg tror nok, jeg var 29+1 med Valdemar, også helt perfekt. Jeg tror måske, tommelfingerreglen hedder 28-32 uger, men du må ikke hænge mig op på det :chin:

Okay :) Jeg fik jo et lille 3D-sneak peak da jeg var til tidlig scanning i uge 10. Og jeg synes faktisk, at det var meget sjovt at kunne se hele baby. Synes nogen gange, at de der 3D-billeder er meget close up/klemt sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) Jeg fik jo et lille 3D-sneak peak da jeg var til tidlig scanning i uge 10. Og jeg synes faktisk, at det var meget sjovt at kunne se hele baby. Synes nogen gange, at de der 3D-billeder er meget close up/klemt sammen :)

Altså jeg er MEGET glad for vores close-ups ;) Men jeg kan ikke sige mig fri for også at være en smule misundelig på jer, der har set hele baby i 3D :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er MEGET glad for vores close-ups ;) Men jeg kan ikke sige mig fri for også at være en smule misundelig på jer, der har set hele baby i 3D :7himmel

Hele baby er det nu ikke fordi baby sjælden passer ind i 3D boksen så der skæres lige en hånd et halvt ben og lidt af næsen :lol men jo lidt glad for at se en lille tyk mave og små fingre der bevæger sig :biglove men når det så er sagt er der jo ikke meget udtryk på sådan et lille pus! Næsen er ikke fuldt udviklet, øjen lågene er stadig lukket sammen og trækkene er slet ikke fremherskende endnu.

Vi har faktisk ikke brugt 3D billederne til meget andet end at se på et par gange og så komme i barnets bog! Nok fordi de er så små når vi har fået det lavet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele baby er det nu ikke fordi baby sjælden passer ind i 3D boksen så der skæres lige en hånd et halvt ben og lidt af næsen :lol men jo lidt glad for at se en lille tyk mave og små fingre der bevæger sig :biglove men når det så er sagt er der jo ikke meget udtryk på sådan et lille pus! Næsen er ikke fuldt udviklet, øjen lågene er stadig lukket sammen og trækkene er slet ikke fremherskende endnu.

Vi har faktisk ikke brugt 3D billederne til meget andet end at se på et par gange og så komme i barnets bog! Nok fordi de er så små når vi har fået det lavet.

Der er nok fordele ved alle slags billeder :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, hvor det snurrer og prikker i mine hænder og arme :( Men det er bare endnu en - ufarlig - gravidgene, ikke sandt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, hvor det snurrer og prikker i mine hænder og arme :( Men det er bare endnu en - ufarlig - gravidgene, ikke sandt?

Det lyder som karpaltunnel syndrom :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som karpaltunnel syndrom :kram2

Som er helt normalt og ufarligt, right? Og tak for kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som er helt normalt og ufarligt, right? Og tak for kram :kram2

jo, fuldstændig- mange får det som gravid :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo, fuldstændig- mange får det som gravid :kiss

Fint fint. Hurra for flere gener :rolleyes Men sålænge det er ufarligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor har jeg sover dårligt i nat. Lillebror har bokset rundt det meste af natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som er helt normalt og ufarligt, right? Og tak for kram :kram2

Og går helt i sig selv efter fødsel - snakkede lige med min fys om der sidst :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fint fint. Hurra for flere gener :rolleyes Men sålænge det er ufarligt :)

Få Brian til at massere Dine skuldre, det hjalp mig rigtig meget da jeg var gravid med Mie (altså at Anders gjorde :lol ). Og så venepumpe øvelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og går helt i sig selv efter fødsel - snakkede lige med min fys om der sidst :kram

Godt godt, rart at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0 :o :loveshower

Så er jeg sq indenfor normal fødselsperiode :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gosh, jeg synes der er pigebabyboom, eller er det bare mig? :D

Før var det mest drengebabyboom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gosh, jeg synes der er pigebabyboom, eller er det bare mig? :D

Det er også kun godt med flere piger til alle de drenge der lige var en overgang herinde :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gosh, jeg synes der er pigebabyboom, eller er det bare mig? :D

Jeg har tænkt præcis det samme - men som de andre siger, er det vist godt med alle de drenge der var en overgang :P det jævner sig lidt ud nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter dejlig, stille og rolig fødselsdag i går er min krop fuldstændig færdig i dag.. Sov 4 timer for at vågne op til en omgang opkast, derefter holdt baby fest i maven og jeg kunne ikke sove i 3 timer. Dagen skal vidst bare bruges på sofaen, når nu det skal være så hårdt at blive et år ældre.

Min mor har været så sød at strikke til Blop og hun havde taget det med i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.