FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har sådan en dag hvor jeg bare glæder mig til barsel og at kunne sumpe en hel dag i sengen. Selvom jeg er deltidssygemeldt ender det altid med at der er et eller andet der skal ordnes den pågældende dag... I dag skal jeg fx til akupunktur for min smerter, hvilket jo er en god ting, men jeg har bare lyst til at sumpe/sove.

6 dage til barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

8 dage til kønsscanning, åh det er svært at vente nu!

Åh det forstår jeg godt :) Spændende :glad

Hvor langt er du der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror baby har vendt sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby har vendt sig. Idag ligger hovedet ned af. Dejligt!

Selv om det har været en redselsfuld nat, som ikke gav meget søvn til mor, pga koldbøtter og tisseture.

Håber hovedet stadig vender nedad på mandag når jeg skal scannes igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det forstår jeg godt :) Spændende :glad

Hvor langt er du der?

14+0, jeg synes det er lidt pinligt at komme første mulige dag, men vi kan desværre slet ikke i weekenden som ellers først var planen. Så jeg må bare sluge min flovhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes nærmest jeg har mens-smerter :( det gør også ligesom ondt foran ved skambenet.. Og med mega hovedpine lige nu, så tror jeg ikke der skal meget til at skubbe mig ud i totalt-hormonella-øv-humør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0, jeg synes det er lidt pinligt at komme første mulige dag, men vi kan desværre slet ikke i weekenden som ellers først var planen. Så jeg må bare sluge min flovhed.

Det er da ikke pinligt :D Da vi var til kønsscanning målte damen i øvrigt baby til kun at være 13+6 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor har jeg ondt i maven idag :( Det bliver vist en dag på sofaen...

:ditto + ondt alle andre steder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke pinligt :D Da vi var til kønsscanning målte damen i øvrigt baby til kun at være 13+6 :whistling

Jeg synes det virker lidt desperat, hvilket jo egentligt er ret tæt på hvordan jeg har det :Lolhit

J foreslog mandagen hvor jeg er 14+3, jeg var ved at falde ned af stolen!

Desuden er den scanning MINDST ligeså meget for at se at baby (selvfølgelig!!!) har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det virker lidt desperat, hvilket jo egentligt er ret tæt på hvordan jeg har det :Lolhit

J foreslog mandagen hvor jeg er 14+3, jeg var ved at falde ned af stolen!

Desuden er den scanning MINDST ligeså meget for at se at baby (selvfølgelig!!!) har det godt.

Baby har det selvfølgelig helt fantastisk :kram2

Hehe jeg overvejede overhovedet ikke, at det kunne virke desperat, da vi var afsted. Måske utålmodigt, men det må man også godt være :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i ryg og mave :-(

For få dage siden sagde jeg: jeg kan da sagtens holde mig på jobbet indtil barsel.

Hmm, nu begynder jeg at tvivle.

I talt med at maven vokser, har jeg mere og mere svært ved at fuldføre mit job.

Det er virkelig hårdt nu, syntes jeg :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon lillebror er ved at skrue sig fast. Tror aldrig jeg har mærket bevægelse så langt nede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Har lige haft den store tudetur.

Efter 2 min hos akupunktur jordemoderen, vidste jeg bare at jeg aldrig skulle have meldt mig til det... Du må ikke dit og du må ikke dat... Jeg må for filan ingenting - og ja jeg ved det er for, at jeg ikke skal døje mere end højst nødvendigt og ikke få kroniske smerter efter graviditeten, men det betyder samtidig, at der kommer en endnu større byrde på min i forvejen stressede mand. Aldrig har jeg ønsket mig så meget at min graviditet bare var ovre, så jeg kan holde op med at være en byrde for alle omkring mig :boo

Og nej jeg ved godt baby skal blive derinde endnu og jeg vil ikke føde for tideligt, men man er virkelig i kul-kælderen når man et kort øjeblik fortryder at man er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i svømmehallen. Blev ikke til så meget svømning, da jeg er lidt en kylling for dybt vand og brystsvømning er no-go med mit bækken, og er ikke super tryg i crawl :unsure

Så egentlig mest div øvelser - men hold nu op hvor var det rart at komme langs og røre sig lidt andet end en gåtur med hunden :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjjjj jeg har fået så tør hus på arme og ben.

Det ligner da løgn og creme fjerner det ikke.

Typisk når det snart er sommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hus=hud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0, jeg synes det er lidt pinligt at komme første mulige dag, men vi kan desværre slet ikke i weekenden som ellers først var planen. Så jeg må bare sluge min flovhed.

 

Ha ha :D De skriver jo selv fra 14+0 ;)

 

Men jeg forstår dig godt. Jeg havde det også lidt på samme måde :)

 

Nøj, hvor er det spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjjjj jeg har fået så tør hus på arme og ben.

Det ligner da løgn og creme fjerner det ikke.

Typisk når det snart er sommer

Ja det er ik godt timet.. Er det mere end hvad en god scrub og olie kan klare?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i svømmehallen. Blev ikke til så meget svømning, da jeg er lidt en kylling for dybt vand og brystsvømning er no-go med mit bækken, og er ikke super tryg i crawl :unsure

Så egentlig mest div øvelser - men hold nu op hvor var det rart at komme langs og røre sig lidt andet end en gåtur med hunden :yay :yay

Er selv li kommet hjem fra varm vands træning og kan kun give dig ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er selv li kommet hjem fra varm vands træning og kan kun give dig ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Har lige haft den store tudetur.

Efter 2 min hos akupunktur jordemoderen, vidste jeg bare at jeg aldrig skulle have meldt mig til det... Du må ikke dit og du må ikke dat... Jeg må for filan ingenting - og ja jeg ved det er for, at jeg ikke skal døje mere end højst nødvendigt og ikke få kroniske smerter efter graviditeten, men det betyder samtidig, at der kommer en endnu større byrde på min i forvejen stressede mand. Aldrig har jeg ønsket mig så meget at min graviditet bare var ovre, så jeg kan holde op med at være en byrde for alle omkring mig :boo

Og nej jeg ved godt baby skal blive derinde endnu og jeg vil ikke føde for tideligt, men man er virkelig i kul-kælderen når man et kort øjeblik fortryder at man er gravid

Øv det lyder ikke sjovt :( Mon ikke manden er ok med at skulle stå for hus og mad den korte periode, når du nu bygger et nyt barn til ham? Men hader også selv at skulle bede om hjælp, så forstår dig godt. Hjalp nålene slet ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder ikke sjovt :( Mon ikke manden er ok med at skulle stå for hus og mad den korte periode, når du nu bygger et nyt barn til ham? Men hader også selv at skulle bede om hjælp, så forstår dig godt. Hjalp nålene slet ikke?

Min mand var heldigvis en sand klippe, da han kom hjem. Han sagde jeg bare skulle sige til hvis der var ekstra ting jeg skulle have hjælp med.

Det var nok ligeså meget det faktum at sidde med sundhedsfagligt personale og så bare få at vide, at man ingenting måtte og går i forkerte sko, sidder forkert og dyrker motion forkert. Men som min mand sagde, så undersøgte hun mig jo ikke, hun stillede blot en række spørgsmål. Så han synes jeg ligeså meget skulle lytte til min krop.

Det var første gang, og jeg skal først forvente at nålene virker efter et par behandlinger, men jeg synes faktisk allerede det har hjulpet lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dommen jeg frygtede.

Svangerskabsforgiftning!!!

Øv! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dommen jeg frygtede.

Svangerskabsforgiftning!!!

Øv! <_<

Øv :kram

Må du så blive hjemme eller skal du indlægges?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det slået fast med syvtommer søm, min allerstørste crawing med W, McDonald's mad, er et totalt no go i denne graviditet. Shit jeg er skidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.