FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har smovset vandmelon til aften. Muuums!!

Snyyyd :p

Det havde jeg ellers bedt min kæreste om at købe, men han handlede på gåben med Theo, så det blev for meget at bære <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har smovset vandmelon til aften. Muuums!!

Uh det havde jeg lyst til i går.. Men var i tvivl om de var gode nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det havde jeg lyst til i går.. Men var i tvivl om de var gode nu?

samme her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sådan en gravid øv-dag. Føler virkelig at mini-fidusen har lagt sig tungt i bækkenet iforhold til før... Så det har virkelig jaget i de nedre regioner.

Til gengæld er der så meget liv og glad dage derinde, at jeg har fået kvalme af det og nå ja, en million toiletbesøg mere end jeg plejer, hvor der 9 ud af 10 gange stort set intet kommer ud.

10 uger to-go (er seriøst begyndt at håbe på det kun er 7 uger).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.

Fik købt mig en tør vandmelon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist 1,5 vandmelon på 2 dage :Blush ej W har virkelig hjulpet ihærdigt. Og de var super gode :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist 1,5 vandmelon på 2 dage :Blush ej W har virkelig hjulpet ihærdigt. Og de var super gode :sandie

Snyd.

Min var tør :\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 5+3 og har hvad der føles som sådan voldsomme menstruationssmerter i dag, ikke kun lige når man bøjer sig for meget (som i de første halvanden uge), men nu også når jeg ligger ned, og det skifter mellem at være på venstre eller højre side nederst på maven. Er det normalt?

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg hader at jeg pt skal kæmpe med maven om natten :( Jeg vil så gerne få sovet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min melon var virkelig saftig og fuld af smag! Mums! Har skåret lidt så jeg kan have det med i skole. Uhmm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyyyd :P

Det havde jeg ellers bedt min kæreste om at købe, men han handlede på gåben med Theo, så det blev for meget at bære <_<

Se, der ville jeg have lavet en preggo scene: "FOR MEGET AT BÆRE!?!?! Jeg bærer vores barn i ni måneder!! Så med mindre du finder en 3,5 kg tung vandmelon, putter den ind under trøjen og til sidst føder den, vil jeg ikke høre flere dårlige undskyldninger!"

Ok måske ikke... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 5+3 og har hvad der føles som sådan voldsomme menstruationssmerter i dag, ikke kun lige når man bøjer sig for meget (som i de første halvanden uge), men nu også når jeg ligger ned, og det skifter mellem at være på venstre eller højre side nederst på maven. Er det normalt?

:help

Selvom det kun er måneder siden jeg var der, så har jeg allerede glemt lidt om, hvordan det var. Men jeg husker også at være meget "spændt op" nederst i maven ligesom ved mens og så på skift lette smerter i sidderne af livmoderen. Det kan godt være tidlige ligamentsmerter. Jeg var i øvrigt sikker på, at jeg ikke var gravid, da jeg testede positivt, fordi jeg havde klare menssmerter. Så selvom det er ubehageligt med smerter, så er det nok bare fordi underlivet arbejder med at producere baby og udvide sig. Håber du kommer til at nyde din graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min melon var virkelig saftig og fuld af smag! Mums! Har skåret lidt så jeg kan have det med i skole. Uhmm!

Uh så tror jeg, at jeg vil prøve af købe en, når der skal handles næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg ud at købe en storebrorgave til Marius og en lille ting han også kan give lillebror :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg ud at købe en storebrorgave til Marius og en lille ting han også kan give lillebror :wub

Ligger du billeder i din tråd? Jeg savner inspiration :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger du billeder i din tråd? Jeg savner inspiration :p

Det skal jeg nok. Jeg er lige kommet hjem og er SMADRET og har kun været i toys r us og Bilka :o så jeg skal lige have kræfter igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lykke :7himmel da jeg lagde mig til at sove lå jeg på ryggen og kunne mærke hun moslede lidt og så lagde jeg hænderne på maven og kunne for første gang TYDELIGT og helt uden tvivl mærke hende gennem maveskindet :7himmel 4 los 3 forskellige steder :boks :tak micromoysen DET havde jeg brug for!!! (Tudede faktisk lige lidt af glæde og lettelse :blush )

Og så kunne jeg sove trygt i lidt over en time indtil min blære vækkede mig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok. Jeg er lige kommet hjem og er SMADRET og har kun været i toys r us og Bilka :o så jeg skal lige have kræfter igen :D

Åh jeg kender følelsen - blev forpustet over vasketøjet :rolleyes håber seriøst det er behandlings egnet hvad end jeg har!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun i 22 uge og er allerede helt helt færdig på jobbet når klokken slår 11:00

Og det er min dag endda kun halvt overstået.

:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lykke :7himmel da jeg lagde mig til at sove lå jeg på ryggen og kunne mærke hun moslede lidt og så lagde jeg hænderne på maven og kunne for første gang TYDELIGT og helt uden tvivl mærke hende gennem maveskindet :7himmel 4 los 3 forskellige steder :boks :tak micromoysen DET havde jeg brug for!!! (Tudede faktisk lige lidt af glæde og lettelse :blush )

Og så kunne jeg sove trygt i lidt over en time indtil min blære vækkede mig :prik

:Yay Sådan lillesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg kender følelsen - blev forpustet over vasketøjet :rolleyes håber seriøst det er behandlings egnet hvad end jeg har!!!

Ja og så sad den kække ekspedient ved kassen i Bilka og spurgte hvordan går det. Tjoh prøv at se på mig :D

Håber du får nogle svar imorgen, så du har noget at forholde dig til :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for første gang i lang tid, fået lov at sove længe idag.

Helt til kl. 9:30 :)

Dog kan jeg ikke mærke hende idag ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun i 22 uge og er allerede helt helt færdig på jobbet når klokken slår 11:00

Og det er min dag endda kun halvt overstået.

:-(

Jeg er i uge 21+3 og jeg synes også at jeg er ved at være smadret kl. 11, selvom jeg mødte kl. 8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå måske skulle jeg stå op :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå måske skulle jeg stå op :lol

Er det nødvendigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.