FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg blev IKKE vildt dårlig :kram2 Altså jeg var da sådan lidt ør resten af dagen, men det var slet ikke forfærdeligt, og man ved jo, hvorfor man har det sådan ;)

Og mht at føde i vand, så forstår jeg godt dit ønske (jeg ønskede selv det samme!), og det er ikke for at tage modet fra dig, men altså, der kan jo ske alt muligt andet dumt, der gør, at du ikke kan føde i vand. Jeg regnede med at skulle føde i vand lige indtil vandet gik. Det var grønt = ingen vandfødsel <_< Bare for at sige, at det er ikke til at vide uanset hvad. Desværre. Men jeg håber selvfølgelig for dig, at du ender med at kunne :goodluck

Og jeg ville også gerne have været i kar, men det var der da på ingen måde tid til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og jeg ville også gerne have været i kar, men det var der da på ingen måde tid til :rolleyes

Og nogle steder har de heller ikke kar på alle fødestuer (I Aalborg har de kun på én stue), så der kan det glippe på noget så dumt, som at karret er optaget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Eller ligesom de der "dextrosol" tabletter (druesukker), man engang kunne købe i kiosker. Jeg synes slet ikke, det er så galt :kram2

Åh ja, dem smager de præcis som! Hvilket jo nok ikke er så mærkeligt :P

 

Faktisk, så tror jeg, at en stor del af dem der er ved at kaste op, eller rent faktisk gør det, gør det af psykiske årsager ligeså meget som fysiske. Fordi man har hørt det er åh så forfærdeligt, så man har pisket en stemning op, adrenalinen kører OG man har ikke spist i lang tid. Hvis der bare var en der stak dig sådan et glas uden så mange dikkedarer, så ville man uden problemer drikke det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, dem smager de præcis som! Hvilket jo nok ikke er så mærkeligt :P

Faktisk, så tror jeg, at en stor del af dem der er ved at kaste op, eller rent faktisk gør det, gør det af psykiske årsager ligeså meget som fysiske. Fordi man har hørt det er åh så forfærdeligt, så man har pisket en stemning op, adrenalinen kører OG man har ikke spist i lang tid. Hvis der bare var en der stak dig sådan et glas uden så mange dikkedarer, så ville man uden problemer drikke det ;)

Enig. Jeg kiggede på det, og var sådan lidt "er det bare det?" Jeg havde forestillet mig at det var helt tykt og snotagtigt og kemisk og ulækkert. Men det er altså bare vand med sukker. Det er ikke skønt, men det er heller ikke tortur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter faktisk ikke at drikke det. Jeg er rimelig hardcore til søde ting ;) Jeg synes bare, der er mange, der siger, at de bliver dårlige, når de får noget at spise bagefter?

Jeg er helt med på, at der kan ske rigtig mange ting, som udelukker vandfødsel. Jeg vil bare hellere have den ødelagt af noget "akut" end pga noget så dumt som sukkersyge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter faktisk ikke at drikke det. Jeg er rimelig hardcore til søde ting ;) Jeg synes bare, der er mange, der siger, at de bliver dårlige, når de får noget at spise bagefter?

Jeg er helt med på, at der kan ske rigtig mange ting, som udelukker vandfødsel. Jeg vil bare hellere have den ødelagt af noget "akut" end pga noget så dumt som sukkersyge.

Jeg havde taget snacks med til bagefter - en kakaomælk og en cultura med drys. Jeg fattede ikke, at ingen andre havde mad med, men jeg spiste min mad inden jeg forlod sygehuset og jeg havde det overhovedet ikke dårligt bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op af første portion sukkervand, men jeg kaster jo op af alting så det kan man ikke stole på.... Jeg fik en lille sandwich og lidt skyr bagefter og havde det udemærket til trods for min PCOS...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nervøs for glukosebelastning i morgen :(

Er sikker på det nok skal gå :kram

Nogen steder tilbyder de citron i sukkervandet, men det synes jeg bliver noget undelig smag :huh

Jeg skal afsted næste tirsdag for 2. gang og jeg glæder mig ikke. Det er så kedelig med 2 timers kukkeluren i venteværelset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde taget snacks med til bagefter - en kakaomælk og en cultura med drys. Jeg fattede ikke, at ingen andre havde mad med, men jeg spiste min mad inden jeg forlod sygehuset og jeg havde det overhovedet ikke dårligt bagefter.

Jeg har pakket bananer og muslibarer. Og så køber jeg nok en sandwich på vejen hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter faktisk ikke at drikke det. Jeg er rimelig hardcore til søde ting ;) Jeg synes bare, der er mange, der siger, at de bliver dårlige, når de får noget at spise bagefter?

Jeg er en af dem der får det dårlig bagefter. Men jeg et forberedt på det, så derfor venter jeg med at spise til jeg kommer hjem. Så spiser jeg, så går der ca. 10-15 min og så må jeg lige ligge en halv time og det er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove.. Bah.. Tænker vist bare for meget på fremtiden! Savner helt min baby i maven, selvom jeg aldrig har mødt hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay.. 2-3 timers søvn.. Nu jeg udhvilet.. Eller noget!

Lovely at vågne fordi man skal tisse.. Stå op og håbe man ikke vågner helt så man kan sove lidt mere.. Men noooo.. Baby er sulten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det kun til max 2 timers søvn :( Jeg glæder mig ikke til min lange køretur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det kun til max 2 timers søvn :( Jeg glæder mig ikke til min lange køretur :(

Puha.. Jeg føler med dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukoseblanding indtaget. Synes virkelig ikke, det var slemt!

Men skal man ikke have taget en blodprøve inden? Det fik jeg ikke :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukoseblanding indtaget. Synes virkelig ikke, det var slemt!

Men skal man ikke have taget en blodprøve inden? Det fik jeg ikke :chin:

Dejligt at det ikke var slemt! :)

Jeg fik heller ikke taget blodprøve inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk tsk. Bestilte tøj til baby IGÅR, og allerede idag har jeg fundet for 400 kr nye "must-haves" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det ikke var slemt! :)

Jeg fik heller ikke taget blodprøve inden :)

Jeg googlede det lige, og kunne se, at det vist ikke er standardprocedure. I min facebookterminsgruppe er der bare mange, der har skrevet om deres tal FØR sukkervandet. Meget mærkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede det lige, og kunne se, at det vist ikke er standardprocedure. I min facebookterminsgruppe er der bare mange, der har skrevet om deres tal FØR sukkervandet. Meget mærkeligt!

Tjah. Måske synes nogle læger, at det er interessant, hvor meget tallet stiger. Men min var bare interesseret i slut-tallet, der skulle være under et eller andet. :) Jeg tænker at det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der har hørt fra BSB? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der nogen, der har hørt fra BSB? :balloons

Havde faktisk selv tænkt på det samme. Dejligt at der var nogen der havde svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukoseblanding indtaget. Synes virkelig ikke, det var slemt!

Men skal man ikke have taget en blodprøve inden? Det fik jeg ikke :chin:

Nej 2 timer efter indtaget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal spise konstant for tiden <_<

Har spist morgenmad for 1,5 time siden og nu er jeg ved at DØ af sult igen... Hvad sker der lige for det?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.