Fru H

Smalltalk

293 indlæg i dette emne

Så er vores lille Charlie kommet til verden.. I nat kl 3.20 efter 7 døgns igangsættelse som absolut ikke gik som forventet. Men den historie kommer når vi er kommet på plads :-) han vejer 2852 g og er 50 cm lang. Og helt perfekt. De to store forguder deres nye lillebror.. Pøj pøj til alle jer andre og en masse vestøv.. :-)

Tillykke med Charlie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fødte Wilma i nat, 3710 gram og 50 cm :)

Tillykke med Wilma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi forbi JM (39+2), hun skønnede lillepigen til 3400 g :) OG mærkede indvendigt! Jeg havde sørme udslettet livmoderhals og var 3 cm åbne, så hun lavede lige hindeløsning nu hun var igang :D håber snart der kommer skrid i tingene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi forbi JM (39+2), hun skønnede lillepigen til 3400 g :) OG mærkede indvendigt! Jeg havde sørme udslettet livmoderhals og var 3 cm åbne, så hun lavede lige hindeløsning nu hun var igang :D håber snart der kommer skrid i tingene :)

Næ hvor godt! Så er der da lidt fremgang hos dig :) Håber hindeløsningen sætter skub i tingene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores lille gut kommet til verden, 2 uger før termin! Det blev til et akut kejsersnit, da hans hjertelyd dykkede for meget under veerne til sidst. Han er helt perfekt, og dygtig til at spise, sove og lave i bleen :) Held og lykke til jer der fortsat venter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores lille gut kommet til verden, 2 uger før termin! Det blev til et akut kejsersnit, da hans hjertelyd dykkede for meget under veerne til sidst. Han er helt perfekt, og dygtig til at spise, sove og lave i bleen :) Held og lykke til jer der fortsat venter!

Ej hvor dejligt, tillykke med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores lille gut kommet til verden, 2 uger før termin! Det blev til et akut kejsersnit, da hans hjertelyd dykkede for meget under veerne til sidst. Han er helt perfekt, og dygtig til at spise, sove og lave i bleen :) Held og lykke til jer der fortsat venter!

Ej hvor stort! Tillykke med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores lille gut kommet til verden, 2 uger før termin! Det blev til et akut kejsersnit, da hans hjertelyd dykkede for meget under veerne til sidst. Han er helt perfekt, og dygtig til at spise, sove og lave i bleen :) Held og lykke til jer der fortsat venter!

Tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah ja hvad har jeg så fået lavet i dag - ikke en pind ;-) hæ hæ

Tænk sig så mange november bebser der er kommet - jeg er meget utålmodig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu vores lille pige i armene. Hun er lidt af en krabat, 54cm og 4180g. Fødslen startede med vandafgang og derefter veer. Vi har det skønt, jeg er fuldstændig forelsket og kan slet ikke sove på trods af et rimelig langt forløb. Flere detaljer følger senere. Stort tillykke til jer andre der har født og massere af vestøv til jer der venter lidt endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu vores lille pige i armene. Hun er lidt af en krabat, 54cm og 4180g. Fødslen startede med vandafgang og derefter veer. Vi har det skønt, jeg er fuldstændig forelsket og kan slet ikke sove på trods af et rimelig langt forløb. Flere detaljer følger senere. Stort tillykke til jer andre der har født og massere af vestøv til jer der venter lidt endnu.

Tillykke med jeres "lille" pige :) Jeg glæder mig til detaljer og billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så begynder der at ske noget her i gruppen.... Stort tillykke til alle jer der har født... Glæder mig til at se billeder og glæder mig til det bliver min tur.... Louise 40+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha - jeg blev indlagt onsdag eftermiddag med veer hvert 8. minut, de tiltog noget (smertemæssigt) i løbet af aftenen og de var ved at sende mig videre til fødegangen, der var dog drøn travlt, så de valgte at give mig en "cocktail" og håbe på, den gav ro, så jeg kunne få sovet lidt og være klar. Natten igennem blev de ved at komme regelmæssigt med ca. otte minutters interval, jeg fik lidt søvn fra 4-6, afbrudt hver gang der var veer, men fik da sovet i pauserne. Ved syv tiden var jeg i bad, hvorefter veerne tog voldsomt til, jeg kunne knap stå op. De fik mig i seng og jeg fik besked på at spise noget mad, så jeg var klar. Og så ... gik veerne ellers helt i sig selv engang over middag. Jeg blev undersøgt igen igen, pænt smertefuld øvelse under veer, skal jeg hilse at sige, knap så slem uden veer ;) Den ledende tvilling havde trukket hovedet lidt tilbage igen og min livmoderhals var heldigvis stadig små to cm, men ellers var jeg blød som smør. Så i går eftermiddags fik jeg lov at blive udskrevet igen. Martin har nu taget ferie fremtil barsel, så han kan koble af og nusse om mig - jeg er totalt kvæstet efter den her omgang. Men jeg glæder mig nu stadig til fødsel - veer er nok også nemmere at komme sig over, hvis de ender med børn! ;)

Jeg blev scannet i går, tvillingerne vokser ikke så godt mere, de ligger lige på grænsen til normalområdet, men min fødselslæge synes, det var okay. De var i går (35+1) 2186 g og 2333 g, hvilket er -11 og -16 procent, grænsen går ved -15 %, så det er okay. Om end jeg selv er ret skuffet. Håber jeg kan holde på dem fremtil igangsættelse, som bliver 38+0 - min læge ville dog ikke give mig en tid, for "det bliver bare en masse frem og tilbage med aflysning". Håber jeg kan modbevise ham, når nu de ikke er helt så klar, som alle ellers troede.

Så lidt sker der da, og så alligevel ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte i nat lille Andrea på 3350 g og 50 cm :)

Detaljer kommer senere når vi har samlet lidt op på søvnfronten ;)

Et lille billed af vores pige ca 12 timer gammel

DoCSun0.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte i nat lille Andrea på 3350 g og 50 cm :)

Detaljer kommer senere når vi har samlet lidt op på søvnfronten ;)

Et lille billed af vores pige ca 12 timer gammel

DoCSun0.jpg

Ej hvor er hun fin! Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu vores lille pige i armene. Hun er lidt af en krabat, 54cm og 4180g. Fødslen startede med vandafgang og derefter veer. Vi har det skønt, jeg er fuldstændig forelsket og kan slet ikke sove på trods af et rimelig langt forløb. Flere detaljer følger senere. Stort tillykke til jer andre der har født og massere af vestøv til jer der venter lidt endnu.

Tillykke m bebse ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer, louisef og Mynthe! Fantastisk følelse, ikke? Håber I alle har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte i nat lille Andrea på 3350 g og 50 cm :)

Detaljer kommer senere når vi har samlet lidt op på søvnfronten ;)

Et lille billed af vores pige ca 12 timer gammel

DoCSun0.jpg[/

Tillykke - så fin ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg gang i endnu en begivenhedsrig weekend - desværre ikke fordi jeg er ved at føde, det ville jeg da ellers gerne!

Startede fredag m total roskildesyge - heldigvis uden feber - men anyways pragtfuldt :-( sov det meste af lørdagen væk, mens far og storebror rodede samtlige legesager ud og købte lidt nyt - nu har jeg det ganske godt og er på vej til familie tamtam.... Når ja og så har vi et års bryllupsdag ;) ikke at der er tid til det!

Glæder mig virkelig til at vise babybilleder frem. Er kun 38+2 i dag og kan ikke vente. Storebror er født 38+4 så håber ikke jeg skal vente for længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg gang i endnu en begivenhedsrig weekend - desværre ikke fordi jeg er ved at føde, det ville jeg da ellers gerne!

Startede fredag m total roskildesyge - heldigvis uden feber - men anyways pragtfuldt :-( sov det meste af lørdagen væk, mens far og storebror rodede samtlige legesager ud og købte lidt nyt - nu har jeg det ganske godt og er på vej til familie tamtam.... Når ja og så har vi et års bryllupsdag ;) ikke at der er tid til det!

Glæder mig virkelig til at vise babybilleder frem. Er kun 38+2 i dag og kan ikke vente. Storebror er født 38+4 så håber ikke jeg skal vente for længe!

lyder ikke så hyggeligt med roskildesyge... Håber du er frisk igen... Jeg har født begge mine drenge 19 dage og 10 dage før termin.... Men denne her gang ligger jeg på Hvidovre med for meget fostervand og venter på at blive sat i gang, 40+4 men har ikke lavet andet end at vente på de har tid til at tage vandet de sidste 25 timet :-( håber snart du får lov at føde for vil godt skrive under på det på ingen måde er sjovt at gå over tid.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyder ikke så hyggeligt med roskildesyge... Håber du er frisk igen... Jeg har født begge mine drenge 19 dage og 10 dage før termin.... Men denne her gang ligger jeg på Hvidovre med for meget fostervand og venter på at blive sat i gang, 40+4 men har ikke lavet andet end at vente på de har tid til at tage vandet de sidste 25 timet :-( håber snart du får lov at føde for vil godt skrive under på det på ingen måde er sjovt at gå over tid.....

Tænker på dig :-) håber virkeligt det går "nemt" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov er ikke 40+4 er 41+4 men det gør det jo slet ikke beder.... Tak :-) vi håber også snart der sker noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vestøv m ekstra vestøv til dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er jeg træt af at være gravid, det er ikke fordi det gør mig noget at have min dejlige guldklump inde i maven, men med smerter siden uge 10 og nu har jeg låsninger i ryggen i hele højre side, så jeg er nød til at have en stok at støtte mig til, smerterne bliver lige pludselige så voldsomme at mine ben forsvinder under mig, rigtig ubehageligt. Puha det var lige lidt brok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er jeg træt af at være gravid, det er ikke fordi det gør mig noget at have min dejlige guldklump inde i maven, men med smerter siden uge 10 og nu har jeg låsninger i ryggen i hele højre side, så jeg er nød til at have en stok at støtte mig til, smerterne bliver lige pludselige så voldsomme at mine ben forsvinder under mig, rigtig ubehageligt. Puha det var lige lidt brok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER