AnnikaF

Smalltalk

533 indlæg i dette emne

Ej hvor lyder det bare som en perfekt dag! Det er simpelthen en skøn tradition, I har med rigtigt at fejre hinanden og gøre noget særligt ud af dagen :)

Åh ja, det ville være nemt med vand, hvis ikke det var fordi jeg er ved at kaste op, så snart jeg får lidt væske ind. Men nu er det som om, det er ved at vende, så jeg krydser fingre for, at det fortsætter! :)

Ej hvor forfærdeligt. Håber da det vender for dig! Håber du er blevet fyldt godt op med væske på hospitalet så! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg været til min første undersøgelse ved lægen. Føler mig hverken mere eller mindre gravid, men det var nu alligevel rart at komme forbi den milepæl. Føler mig lidt mere "i gang" nu, fremfor den ventetid op til :P

De sidste to dage har jeg dog haft mørkere blodigt udflåd (uden egentlig at være blod). Min læge var dog ikke det mindste bekymret, men henviste mig til en scanning for min skyld, så jeg kunne få lidt ro på.

Jeg er nu ikke voldsomt bekymret, mere bare træt af det skal være sådan, men siger da ikke nej til en ekstra scanning :D

Så nu venter jeg bare på indkald til den.. og nakkefold :)

Længere opdatering ;) håber i andre har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til min første undersøgelse ved lægen. Føler mig hverken mere eller mindre gravid, men det var nu alligevel rart at komme forbi den milepæl. Føler mig lidt mere "i gang" nu, fremfor den ventetid op til :P

De sidste to dage har jeg dog haft mørkere blodigt udflåd (uden egentlig at være blod). Min læge var dog ikke det mindste bekymret, men henviste mig til en scanning for min skyld, så jeg kunne få lidt ro på.

Jeg er nu ikke voldsomt bekymret, mere bare træt af det skal være sådan, men siger da ikke nej til en ekstra scanning :D

Så nu venter jeg bare på indkald til den.. og nakkefold :)

Længere opdatering ;) håber i andre har det godt :)

Dejligt med en ekstra scanning, det er så trygt lige at få lov at se at alt er godt :) Men træls med blodigt udflåd, det kunne du da godt være foruden :/ Håber det snart forsvinder igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en ekstra scanning, det er så trygt lige at få lov at se at alt er godt :) Men træls med blodigt udflåd, det kunne du da godt være foruden :/ Håber det snart forsvinder igen :)

Jo tak :) altså når det nu skal være, så må det da gerne blive væk det blod. Men jeg er begyndt at "give lidt op", forstået sådan at jeg da bliver rigtig ked af det hvis jeg mister, men jeg er også bare så dødtræt af at bekymre mig, så jeg accepterer naturen på godt og ondt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak :) altså når det nu skal være, så må det da gerne blive væk det blod. Men jeg er begyndt at "give lidt op", forstået sådan at jeg da bliver rigtig ked af det hvis jeg mister, men jeg er også bare så dødtræt af at bekymre mig, så jeg accepterer naturen på godt og ondt :)

Jeg tror alligevel heller ikke man kan forberede sig på at miste, så man kan ligeså godt glæde sig og nyde det, og i langt de fleste tilfælde går det jo godt, så mon ikke du ender med en smuk julebaby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror alligevel heller ikke man kan forberede sig på at miste, så man kan ligeså godt glæde sig og nyde det, og i langt de fleste tilfælde går det jo godt, så mon ikke du ender med en smuk julebaby :)

Det håber jeg sørme! I går aftes og her til morgen har jeg blødt rigtigt igen, så humøret er helt nede i dag. Jeg har planer om at ringe til min læge og få en akut scanning fremfor den henvisning hun gav mig i går (hendes eget forslag hvis det blev værre).

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro og regne med, men jeg er TRÆT af at bløde og være usikker og se min mand frustreret på sidelinjen fordi han intet kan gøre :(

Så jeg beder om masser af krydsede fingre i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg sørme! I går aftes og her til morgen har jeg blødt rigtigt igen, så humøret er helt nede i dag. Jeg har planer om at ringe til min læge og få en akut scanning fremfor den henvisning hun gav mig i går (hendes eget forslag hvis det blev værre).

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro og regne med, men jeg er TRÆT af at bløde og være usikker og se min mand frustreret på sidelinjen fordi han intet kan gøre :(

Så jeg beder om masser af krydsede fingre i dag :(

Jeg krydser både fingre og tæer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel nok synd for jer. Føler med jer! Og krydser alt hvad der kan krydses <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :(

Vi ar fået en akut scanning her kl 1330. Årh hvor jeg da frygter resultatet!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha Karoline, jeg har opdateret en milliard gange og håber sådan for jer, at du kan komme med nyheden om et flot blinkende hjerte! Krydser alt hvad jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet hjerteblink... Vi er knuste herhjemme. Troede aldrig at det ville gøre så ondt og være så uoverskueligt. Skal lægge stikpiller op når vi er klar, og så få det overstået.

Nu vil jeg bare ind på sofaen, kramme min mand og dyne, drikke cola og spise snøfler.

Tak for tanker og krydsede fingre <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet hjerteblink... Vi er knuste herhjemme. Troede aldrig at det ville gøre så ondt og være så uoverskueligt. Skal lægge stikpiller op når vi er klar, og så få det overstået.

Nu vil jeg bare ind på sofaen, kramme min mand og dyne, drikke cola og spise snøfler.

Tak for tanker og krydsede fingre <3

Åh nej hvor gør det mig ondt! Er helt tom for ord. Stort kram til jer! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet hjerteblink... Vi er knuste herhjemme. Troede aldrig at det ville gøre så ondt og være så uoverskueligt. Skal lægge stikpiller op når vi er klar, og så få det overstået.

Nu vil jeg bare ind på sofaen, kramme min mand og dyne, drikke cola og spise snøfler.

Tak for tanker og krydsede fingre <3

Det gør mig så ondt! Kan I ikke tage nogle dage sammen og bare være tæt på hinanden og glemme alt omkring jer? Give jer tid til at være kede af det og komme oven på igen..

Hold om hinanden og hold fast i jeres kærlighed! Der skal nok komme en smuk og dejlig lille baby ud af det en dag <3

Sender jer masser af kærlige tanker. Føler med jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet hjerteblink... Vi er knuste herhjemme. Troede aldrig at det ville gøre så ondt og være så uoverskueligt. Skal lægge stikpiller op når vi er klar, og så få det overstået.

Nu vil jeg bare ind på sofaen, kramme min mand og dyne, drikke cola og spise snøfler.

Tak for tanker og krydsede fingre <3

Ej det gør mig baRe sig rigtig ondt. Det er simpelthen så forfærdeligt :-( håber snart det lykkes for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet hjerteblink... Vi er knuste herhjemme. Troede aldrig at det ville gøre så ondt og være så uoverskueligt. Skal lægge stikpiller op når vi er klar, og så få det overstået.

Nu vil jeg bare ind på sofaen, kramme min mand og dyne, drikke cola og spise snøfler.

Tak for tanker og krydsede fingre <3

:kram :kram :kram :kram !!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, Martin har lige fortalt, at han vil holde ti ugers barsel med mig og tvillingerne. Det er nye toner, i starten var det to uger og MÅSKE lidt ferie. Men jeg glæder mig! Plus at så slipper jeg for at rende rundt alene og helt glemme resten af verden. Skønt! Og i hele januar bor min søster hos os, så der skal jeg sooove ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet hjerteblink... Vi er knuste herhjemme. Troede aldrig at det ville gøre så ondt og være så uoverskueligt. Skal lægge stikpiller op når vi er klar, og så få det overstået.

Nu vil jeg bare ind på sofaen, kramme min mand og dyne, drikke cola og spise snøfler.

Tak for tanker og krydsede fingre <3

Åååååååååååååh, Karoline. Det gør mig så ondt. Sender kæmpe kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vandrejournal i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg vandrejournal i dag :)

Dejligt dejligt, så er der jo styr på den del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og tanker. Hver og en betyder rigtig meget :kram2

Det har været en frygtelig oplevelse. Sindssyge smerter, svimmelhed, opkast, rysten, ingen søvn eller mad, og en forbandet masse tårer.

Jeg har svært ved at forstå at der pludselig ikke er noget i min mave længere. Det er så uvirkeligt, trods det fysiske.

Men held og lykke til jer andre <3 jeg tager en lille pause herinde, men vil nok komme og "kigge til jer" ind imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj øj øj, maks seks måneder til tvillingerne bliver inviteret ud til os! Det er vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj øj øj, maks seks måneder til tvillingerne bliver inviteret ud til os! Det er vildt!

Ih det blir så spændende med sån to små venner. Der er også præcis 6 måneder til min termin idag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det blir så spændende med sån to små venner. Der er også præcis 6 måneder til min termin idag :-)

Det er vildt at tænke på. Der er nu lidt længere til min termin, men jeg bliver sat igang senest 38+0 fordi der sker for mange skader på dem de sidste to uger af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt at tænke på. Der er nu lidt længere til min termin, men jeg bliver sat igang senest 38+0 fordi der sker for mange skader på dem de sidste to uger af graviditeten.

Det er da også fint hvis du kan holde på dem indtil 38+0, det blir en vild jul med sån to små basser :-) vil I egentlig ha kønnene at vide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også fint hvis du kan holde på dem indtil 38+0, det blir en vild jul med sån to små basser :-) vil I egentlig ha kønnene at vide?

Ja jeg håber jeg kan holde på dem dertil, men nu ser vi. Det er helt uoverskueligt med jul, vi skal efter planen til Jylland og fejre jul, huha - udfordring med to små spædbørn, men vi finder vel ud af det ;)

Åh kønnene, først var vi sikre på, vi ikke ville vide det, så besluttede vi alligevel, at vi var for nysgerrige. Nu er vi så vist tilbage ved, at vi venter til fødslen og så bare har tre sæt navne parat.

Hvad med jer - vil I vide det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER