AnnikaF

Smalltalk

533 indlæg i dette emne

Pyeh hvor er jeg bare monster træt for tiden.. det er helt voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber det går over for dig der :) men som sagt er jeg 12 uger henne idag og havde virkelig bedt til at generne ville forsvinde lige så hurtigt som de kom, men sån skulle det åbenbart ikk være :) den første dag jeg trådte ind i uge 6 havde jeg bare kvalme :(

Har hele tiden haft lidt småkvalme, men intet så slemt som de sidste par dage. Håber snart det går bedre for dig.

Og indtil jeg rammer 12+0 og stadig har kvalme, så tror jeg på der er fire uger endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyeh hvor er jeg bare monster træt for tiden.. det er helt voldsomt.

Kender det! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hele tiden haft lidt småkvalme, men intet så slemt som de sidste par dage. Håber snart det går bedre for dig.

Og indtil jeg rammer 12+0 og stadig har kvalme, så tror jeg på der er fire uger endnu :D

Jeg er SÅ meget på dit hold, kvalmen stopper helt sikkert den dag jeg rammer 12+0 - ellers er det falsk reklame!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ meget på dit hold, kvalmen stopper helt sikkert den dag jeg rammer 12+0 - ellers er det falsk reklame!

Haha, man bliver nødt til at holde fast i håbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra:

I fitnesscentret var der i dag for første gang nogen, der spurgte om jeg er gravid, ja faktisk to!

Det var altså lidt sjovt. Så nu er der så meget babybule, at folk godt tør spørge :D

Har I været ude for det endnu?

I øvrigt har vi nakkefoldsscanning om 1 uge. Uh det bliver spændende <3 Første gang vi skal se den lille (eller rettere store)...

I morgen vil min mand fejre mig på min fødselsdag. Er spændt på hvad han finder på. Vi har en tradition for at planlægge hinandens dag. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra:

I fitnesscentret var der i dag for første gang nogen, der spurgte om jeg er gravid, ja faktisk to!

Det var altså lidt sjovt. Så nu er der så meget babybule, at folk godt tør spørge :D

Har I været ude for det endnu?

I øvrigt har vi nakkefoldsscanning om 1 uge. Uh det bliver spændende <3 Første gang vi skal se den lille (eller rettere store)...

I morgen vil min mand fejre mig på min fødselsdag. Er spændt på hvad han finder på. Vi har en tradition for at planlægge hinandens dag. <3

Ej, hvor sjovt at man allerede kan se det. Her hos mig kan man ikk se det, men jeg havde også lidt mave inden jeg blev gravid og den er bare blevet lidt mere hård.

Spændende med nakkefold, store baby? Hvordan ved I at den er det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor sjovt at man allerede kan se det. Her hos mig kan man ikk se det, men jeg havde også lidt mave inden jeg blev gravid og den er bare blevet lidt mere hård.

Spændende med nakkefold, store baby? Hvordan ved I at den er det? :)

Ok. Jeg synes også det er tidligt, at man kan se det. Men det har vi selv kunne længe. Tror måske folk har været bange for at spørge, men nu er de åbenbart sikre i deres sag. Hihi. Og det nytter ikke rigtig at benægte det, selvom vi endnu ikke har været til nakkefoldsscanning.

Altså stor fordi at maven er stor og fordi at jeg, da jeg lige have rundet 7. uge havde en livmor svarende til 8. uge i følge egen læge. Så jeg tror selv, at terminen bliver rykket. Men nu må vi se. Min egen mor er også læge og synes også at mavsen er pænt stor ift. hvor langt jeg er henne.

Jeg har i hvertfald bare en forestilling om at den er stor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Jeg synes også det er tidligt, at man kan se det. Men det har vi selv kunne længe. Tror måske folk har været bange for at spørge, men nu er de åbenbart sikre i deres sag. Hihi. Og det nytter ikke rigtig at benægte det, selvom vi endnu ikke har været til nakkefoldsscanning.

Altså stor fordi at maven er stor og fordi at jeg, da jeg lige have rundet 7. uge havde en livmor svarende til 8. uge i følge egen læge. Så jeg tror selv, at terminen bliver rykket. Men nu må vi se. Min egen mor er også læge og synes også at mavsen er pænt stor ift. hvor langt jeg er henne.

Jeg har i hvertfald bare en forestilling om at den er stor :D

Jamen er du sikker på du ikke er længere henne så? Det kunne også være tvillinger? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er du sikker på du ikke er længere henne så? Det kunne også være tvillinger? ;)

Jeg hepper på tvillinger, så kan vi følges ;)

Man kan ikke rigtigt se det ved mig endnu, men jeg havde også lidt på maven i forvejen. Men de vokser nu lystigt og jeg kan ikke længere trække maven ind, så der går ikke længe, før der sker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er du sikker på du ikke er længere henne så? Det kunne også være tvillinger? ;)

Jeg hepper på tvillinger, så kan vi følges ;)

Man kan ikke rigtigt se det ved mig endnu, men jeg havde også lidt på maven i forvejen. Men de vokser nu lystigt og jeg kan ikke længere trække maven ind, så der går ikke længe, før der sker noget.

Nej jeg er ikke længere henne, for jeg ved hvornår jeg havde første menstruationsdato sidste gang.. Altså min mand ville sikkert elske tvillinger, men jeg tror nu nok jeg håber på en enkelt. Ellers bliver det altså stramt i en to værelses lejlighed. Og vi skulle gerne blive boende nogle år endnu. :rolleyes Jeg føler nu også, der kun er én.. Det er jo alligevel relativt sjældent, at der på naturlig vis kommer tvillinger. Men nu må vi se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg er ikke længere henne, for jeg ved hvornår jeg havde første menstruationsdato sidste gang.. Altså min mand ville sikkert elske tvillinger, men jeg tror nu nok jeg håber på en enkelt. Ellers bliver det altså stramt i en to værelses lejlighed. Og vi skulle gerne blive boende nogle år endnu. :rolleyes Jeg føler nu også, der kun er én.. Det er jo alligevel relativt sjældent, at der på naturlig vis kommer tvillinger. Men nu må vi se!

Man skal aldrig sige aldrig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... de sidste par dage har været lort. Ligamentsmerterne er anderledes. Jeg har konstant kvalme og hovedpine og halsbrand :(

Jeg ved der er andre der har det meget værre, men jeg starter i aktivering i morgen igen efter en pause, så det er bare så vigtigt for mig at ha' det godt :(

Øv øv æv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... de sidste par dage har været lort. Ligamentsmerterne er anderledes. Jeg har konstant kvalme og hovedpine og halsbrand :(

Jeg ved der er andre der har det meget værre, men jeg starter i aktivering i morgen igen efter en pause, så det er bare så vigtigt for mig at ha' det godt :(

Øv øv æv

Åh hvor træls :( men ja, man skal altså helst være frisk når man starter på nyt arbejde. Håber du får det bedre inden imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... de sidste par dage har været lort. Ligamentsmerterne er anderledes. Jeg har konstant kvalme og hovedpine og halsbrand :(

Jeg ved der er andre der har det meget værre, men jeg starter i aktivering i morgen igen efter en pause, så det er bare så vigtigt for mig at ha' det godt :(

Øv øv æv

Uf det lyder ikke rart! Og man kan jo ikke sammenligne, måske pylrer vi andre bare mere ;)

Krydser fingre for, at du har det meget bedre i morgen.

Spændende med aktivering, hvor skal du hen så?

Stort kram til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra:

I fitnesscentret var der i dag for første gang nogen, der spurgte om jeg er gravid, ja faktisk to!

Det var altså lidt sjovt. Så nu er der så meget babybule, at folk godt tør spørge :D

Har I været ude for det endnu?

I øvrigt har vi nakkefoldsscanning om 1 uge. Uh det bliver spændende <3 Første gang vi skal se den lille (eller rettere store)...

I morgen vil min mand fejre mig på min fødselsdag. Er spændt på hvad han finder på. Vi har en tradition for at planlægge hinandens dag. <3

Tillykke med fødselsdagen :)

Der er kun én fra mit arbejde ved mig, som har spurgt to gange, men der har jeg nægtet for hun har spurgt i "åbent forum" begge gange og mere fordi hun kom ind i samtalen og misforstod konteksten :rolleyes

Men hvor er det skønt at man nu rigtig kan se det :) synes nu også min begynder at vokse opad (giver det mening?) :D men den er ikke så fin rund endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor træls :( men ja, man skal altså helst være frisk når man starter på nyt arbejde. Håber du får det bedre inden imorgen.

Det er ikke spor bedre, men sidder da i bussen nu.. :)

Dog lige bag en der har badet sig i parfume :( fyha og ad bvadr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf det lyder ikke rart! Og man kan jo ikke sammenligne, måske pylrer vi andre bare mere ;)

Krydser fingre for, at du har det meget bedre i morgen.

Spændende med aktivering, hvor skal du hen så?

Stort kram til dig :)

Haha og det kommer fra dig ;) arh... jeg tror at det er mig der pylre ;)

Det er så nyt for mig med så stærke symptomer. Jeg havde det ikke med min datter. Så det er lidt svært for mig med alt det kvalme osv.

Før jeg blev sygemeldt, var jeg i aktivering på en cafe inde i Århus by, nær ARos :)

Ikke noget jeg brænder for og det er bestemt ikke mig, så jeg er i gang med at finde en anden løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra:

I fitnesscentret var der i dag for første gang nogen, der spurgte om jeg er gravid, ja faktisk to!

Det var altså lidt sjovt. Så nu er der så meget babybule, at folk godt tør spørge :D

Har I været ude for det endnu?

I øvrigt har vi nakkefoldsscanning om 1 uge. Uh det bliver spændende <3 Første gang vi skal se den lille (eller rettere store)...

I morgen vil min mand fejre mig på min fødselsdag. Er spændt på hvad han finder på. Vi har en tradition for at planlægge hinandens dag. <3

Hurraaa og tillykke med fødselsdagen :)

Sikke en hyggelig tradition med at planlægge hinandens dag :) Spændende hvad manden mon finder på i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra:

I fitnesscentret var der i dag for første gang nogen, der spurgte om jeg er gravid, ja faktisk to!

Det var altså lidt sjovt. Så nu er der så meget babybule, at folk godt tør spørge :D

Har I været ude for det endnu?

I øvrigt har vi nakkefoldsscanning om 1 uge. Uh det bliver spændende <3 Første gang vi skal se den lille (eller rettere store)...

I morgen vil min mand fejre mig på min fødselsdag. Er spændt på hvad han finder på. Vi har en tradition for at planlægge hinandens dag. <3

Stort tillykke med fødselsdagen :-D

Håber du får en skøn dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... de sidste par dage har været lort. Ligamentsmerterne er anderledes. Jeg har konstant kvalme og hovedpine og halsbrand :(

Jeg ved der er andre der har det meget værre, men jeg starter i aktivering i morgen igen efter en pause, så det er bare så vigtigt for mig at ha' det godt :(

Øv øv æv

Håber at du er kommet igennem dagen, med symptomer der har været til at holde ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brokke brokke brok!

Æv hvor er jeg træt af det her, har brugt hele eftermiddagen og aftenen først hos Lægevagten og siden på sygehuset. Først troede de jeg var ved allerede at udvikle svangerskabsforgiftning, fordi jeg blev dårligere og dårligere og havde konstant hovedpine, men jeg var heldigvis "bare" dehydreret, så jeg kom på sygehuset og fik væske i drop. Slap heldigvis for indlæggelse, men er jo også på sygehuset hver anden dag for tiden, så de ser mig jo også så rigeligt ;)

I nat kommer min skønne kæreste hjem til mig hos mine forældre, hold op jeg glæder mig, så bliver alting meget mere overskueligt :)

Undskyld al min pylren, skulle bare lige af med det! :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brokke brokke brok!

Æv hvor er jeg træt af det her, har brugt hele eftermiddagen og aftenen først hos Lægevagten og siden på sygehuset. Først troede de jeg var ved allerede at udvikle svangerskabsforgiftning, fordi jeg blev dårligere og dårligere og havde konstant hovedpine, men jeg var heldigvis "bare" dehydreret, så jeg kom på sygehuset og fik væske i drop. Slap heldigvis for indlæggelse, men er jo også på sygehuset hver anden dag for tiden, så de ser mig jo også så rigeligt ;)

I nat kommer min skønne kæreste hjem til mig hos mine forældre, hold op jeg glæder mig, så bliver alting meget mere overskueligt :)

Undskyld al min pylren, skulle bare lige af med det! :/

Pylr du bare alt det du har behov for ;) :kram2

Kan godt forstå det er træls at rende ind og ud af sygehuset. Håber snart du får det bedre, så der kommer ro på.

Og dejligt at kæresten kommer og kan putte om dig :) det er utrolig hvor meget én person kan gøre ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres lykønskninger! Hihi. Det havde jeg da slet ikke regnet med :-)

Jeg havde en fantastisk dag. Fik lækker morgenmad, smukke blomster, en dejlig frokost med udsigt over vandet, kiggede på fisk om dagen på den blå planet og spiste fisk om aftenen på en running sushi restaurant. Helt igennem en skøn dag sammen med min dejlige mand.

Det er synd for alle jer, der er så dårlige :-( Især dig, Anikka, lyder til det er noget af en omgang. Men husk da lige at drikke vand, kære. Det er da sådan en nem ting, som du faktisk kan gøre noget ved! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres lykønskninger! Hihi. Det havde jeg da slet ikke regnet med :-)

Jeg havde en fantastisk dag. Fik lækker morgenmad, smukke blomster, en dejlig frokost med udsigt over vandet, kiggede på fisk om dagen på den blå planet og spiste fisk om aftenen på en running sushi restaurant. Helt igennem en skøn dag sammen med min dejlige mand.

Det er synd for alle jer, der er så dårlige :-( Især dig, Anikka, lyder til det er noget af en omgang. Men husk da lige at drikke vand, kære. Det er da sådan en nem ting, som du faktisk kan gøre noget ved! :-)

Ej hvor lyder det bare som en perfekt dag! Det er simpelthen en skøn tradition, I har med rigtigt at fejre hinanden og gøre noget særligt ud af dagen :)

Åh ja, det ville være nemt med vand, hvis ikke det var fordi jeg er ved at kaste op, så snart jeg får lidt væske ind. Men nu er det som om, det er ved at vende, så jeg krydser fingre for, at det fortsætter! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER