AnnikaF

Smalltalk

533 indlæg i dette emne

Ja jeg håber jeg kan holde på dem dertil, men nu ser vi. Det er helt uoverskueligt med jul, vi skal efter planen til Jylland og fejre jul, huha - udfordring med to små spædbørn, men vi finder vel ud af det ;)

Åh kønnene, først var vi sikre på, vi ikke ville vide det, så besluttede vi alligevel, at vi var for nysgerrige. Nu er vi så vist tilbage ved, at vi venter til fødslen og så bare har tre sæt navne parat.

Hvad med jer - vil I vide det?

Hold da op, I har da nok mod på det med sån to små :) men fedt syns jeg det er. Det gælder jo bare om at holde en masse pauser i løbet af turen.

Ja, vi skal til en kønsscanning her når jeg er 16 uger henne, jeg er så nysgerrig at det halve kunne være nok, så vi betaler os fra det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, I har da nok mod på det med sån to små :) men fedt syns jeg det er. Det gælder jo bare om at holde en masse pauser i løbet af turen.

Ja, vi skal til en kønsscanning her når jeg er 16 uger henne, jeg er så nysgerrig at det halve kunne være nok, så vi betaler os fra det ;-)

Nå hvor spændende! Der er vel egentlig heller ikke længe til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå hvor spændende! Der er vel egentlig heller ikke længe til.

Nej, jeg er 14 uger henne i dag så lidt over 14 dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg er 14 uger henne i dag så lidt over 14 dage :-)

Ja så er det snart! Jeg troede egentlig de fleste scanningsklinikker gav kønsgaranti fra 14+?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det snart! Jeg troede egentlig de fleste scanningsklinikker gav kønsgaranti fra 14+?

hmm det ved jeg faktisk ikke. Men det passer fint for så har jeg en scanning hver måned. Har jo lige været til nakkefold og så kønsscanning derefter står den jo på md scanning her i juli :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurrraaaaa! Jeg har omsider taget lidt på og har fået lov at komme hjem til skønne Værløse i næste uge :) Øj jeg glæder mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurrraaaaa! Jeg har omsider taget lidt på og har fået lov at komme hjem til skønne Værløse i næste uge :) Øj jeg glæder mig! :)

åh så dejligt for dig/jer, vi håber det fortsætter i den retning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen er jeg 10 uger henne! :yay det bliver SÅ lækkert er være to-cifret og lidt mindre bekymret for tab, en et-cifret og gå og være mere og mere bekymret hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurrraaaaa! Jeg har omsider taget lidt på og har fået lov at komme hjem til skønne Værløse i næste uge :) Øj jeg glæder mig! :)

HURRAAAA :yay :yay lad det varer ved!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen er jeg 10 uger henne! :yay det bliver SÅ lækkert er være to-cifret og lidt mindre bekymret for tab, en et-cifret og gå og være mere og mere bekymret hver dag.

Ih, det er så dejligt at nå til to-cifret. Håber da for dig at bekymringerne bliver mindre. Vil bare sige at mine bekymringer slet ikke er blevet mindre selvom jeg er 14 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK! Og ja vi håber det varer ved med lidt bedring :)

Og tillykke med tocifret fra i morgen Tazdiginez (hvor stammer det screen-navn egentlig fra?).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er så dejligt at nå til to-cifret. Håber da for dig at bekymringerne bliver mindre. Vil bare sige at mine bekymringer slet ikke er blevet mindre selvom jeg er 14 uger henne.

Hihi... Jeg var godt nok også nervøs ved Maliva, men er lidt mere afslappet denne gang. :) Tjekker dog alligevel efter blod, hver gang jeg har tisset :blush

TAK! Og ja vi håber det varer ved med lidt bedring :)

Og tillykke med tocifret fra i morgen Tazdiginez (hvor stammer det screen-navn egentlig fra?).

Det håber vi!!

Taaark :D tazdiginez er et gaaaaaammelt navn. Da jeg gik i 6. klasse var der noget der hed ofir-chat. To veninder og jeg sad ofte derinde og brugte vores kælenavne fra dengang, sammensat på en fed måde.

Jeg blev kaldt taz og en anden digi og den sidste nez :) Så det er derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm, vi har lige bestilt ferie til Italien :) Hold nu op jeg glæder mig til sol, sommer, skøn mad, pool og masser af gode bøger. Jeg må ikke flyve efter uge 12 pga. tvillingerne (liiige voldsomt nok!?), så vi må starte bilen og tøffe derned i stedet, hurra for klimaanlæg! Ej det er nu også lækkert med køretur ned gennem bjergene, så det er godt nok :)

Martin kom til Jylland på besøg fra i går og bliver til i morgen, hvor vi skal til nakkefoldsscanning. Og så kommer min lillesøster et par dage hjem til mine forældre, hun flytter til Australien om fire uger, så jeg skal se hende så meget som muligt indtil da! Så alt er skønt, på trods af den evige kvalme og opkast. Nu efterfulgt af at min næse er tilstoppet af blod hver morgen og at jeg hoster/kaster blod op :/ Andre der oplever det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh 2 uger idag til kønsscanning :-):-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm, vi har lige bestilt ferie til Italien :) Hold nu op jeg glæder mig til sol, sommer, skøn mad, pool og masser af gode bøger. Jeg må ikke flyve efter uge 12 pga. tvillingerne (liiige voldsomt nok!?), så vi må starte bilen og tøffe derned i stedet, hurra for klimaanlæg! Ej det er nu også lækkert med køretur ned gennem bjergene, så det er godt nok :)

Martin kom til Jylland på besøg fra i går og bliver til i morgen, hvor vi skal til nakkefoldsscanning. Og så kommer min lillesøster et par dage hjem til mine forældre, hun flytter til Australien om fire uger, så jeg skal se hende så meget som muligt indtil da! Så alt er skønt, på trods af den evige kvalme og opkast. Nu efterfulgt af at min næse er tilstoppet af blod hver morgen og at jeg hoster/kaster blod op :/ Andre der oplever det?

Puha, det lyder da lidt voldsomt. Har ikke prøvet det, men kaster heller ikke op. Hvad siger JM og lægerne til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder da lidt voldsomt. Har ikke prøvet det, men kaster heller ikke op. Hvad siger JM og lægerne til det?

Jeg har faktisk ikke spurgt, for det er gået lidt i sig selv igen og tvillingerne havde det skønt på scanningen i går, så jeg tænker, det ikke rigtigt et noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i øvelokalet og indspille med manden min i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk ikke spurgt, for det er gået lidt i sig selv igen og tvillingerne havde det skønt på scanningen i går, så jeg tænker, det ikke rigtigt et noget :)

Nu lyder jeg sikkert som lidt for mor-agtig, men jeg ville ringe til lægen, hvis jeg var dig. Du skal jo både passe på tvillingerne og dig selv ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lyder jeg sikkert som lidt for mor-agtig, men jeg ville ringe til lægen, hvis jeg var dig. Du skal jo både passe på tvillingerne og dig selv ;-)

Jaa det er rigtigt nok. Men har før hostet og kastet blod op, fordi min hals bliver så smadret af det. Og det med næseblod tilskriver jeg mere de skrøbelige slimhinder, som er karakteristisk for graviditet. Min mor er sygeplejerske, og hun mente ikke der skete noget, så længe det er frisk blod, er det nok bare en rift. Så medmindre det kommer igen, så satser jeg på, at alt er fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du har ret, Annika.

Men jeg ville nu alligevel ringe til lægen hvis det var mig. Min mor er læge, men hun hverken behandler eller stiller diagnoser for mig. Det er min læges opgave.

Det er selvfølgelig din egen beslutning, men jeg deler nu Stugans bekymring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag kom vi forbi en Change-butik, hvor de havde 2 sæt undertøj for 1 sæts pris!

Det var jo intet mindre end fantastisk, så jeg fik langt om længe købt nyt undertøj. Det viste sig at være endnu mere tiltrængt end ventet, jeg er nemlig gået fra 65D til 65G (3 skåle op!). Haha det var noget af en overraskelse. Håber godt nok ikke jeg fortsætter med at stige en skål pr. måned! :D

Jeg tænker at det da kan forklare lidt af min store vægtstigning på 6 kg... Har undret mig så meget over de mange kg, selvom min mave jo også blev enormt stor fra start. Det må være hormoner, eller hvad? Er jo ikke blevet tyk alle mulige andre steder, bh-omkredsen er f.eks. også den samme.

Er I andre også gået op i bh-str? Og hvis ja, hvor meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til akupunktur jordemoder på mandag, kan da lige høre hende ad :)

Jeg er gået en skål op og en enkelt størrelse (til G, så de havde også en pæn størrelse gør da) op i omkredsen. Jeg læste at man vokser i brystkassen også fordi man trækker ekstra luft ind, ved tvillinger er det 40-50% mere luft, det er alligevel en del. Brysterne stod der at jeg ville tage ca. et kilo på i alt. Jeg kaster stadig for meget op til ordentligt at have taget på, men et godt kilo er det da blevet til omsider :)

Men det lyder nu sandsynligt at dine kilo fordeler sig på mave og bryst sådan som du vokser. Min mave har også fået vokseværk, hold da op! Må snart få taget det billede!

Lækkert med nyt undertøj, det lyder til, at det vat tiltrængt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til akupunktur jordemoder på mandag, kan da lige høre hende ad :)

Jeg er gået en skål op og en enkelt størrelse (til G, så de havde også en pæn størrelse gør da) op i omkredsen. Jeg læste at man vokser i brystkassen også fordi man trækker ekstra luft ind, ved tvillinger er det 40-50% mere luft, det er alligevel en del. Brysterne stod der at jeg ville tage ca. et kilo på i alt. Jeg kaster stadig for meget op til ordentligt at have taget på, men et godt kilo er det da blevet til omsider :)

Men det lyder nu sandsynligt at dine kilo fordeler sig på mave og bryst sådan som du vokser. Min mave har også fået vokseværk, hold da op! Må snart få taget det billede!

Lækkert med nyt undertøj, det lyder til, at det vat tiltrængt ;)

Ja tak, hør hende lige. Så har vi andre da ihvertfald ro på. Hihi

Ja så har du da et godt forparti allerede :D Det er din mand sikkert glad for. Min har da ihvertfald ikke noget imod min "lille" udvikling! :-P

Jeg har slet ikke læst om det med brystkassen, men det lyder da meget sandsynligt. Hvor har du læst de der ting? Også det om brysterne? Så skal jeg måske ud og købe nyt igen lige om lidt... :S

Stop så med at kaste op. Det er da noget værre noget! Vi har termin den samme dato (selvom jeg godt ved dine kommer ud før), så det er da alt for længe, du skal gå og have det så skidt!

Men ja, se lige at få taget det der billede af maven!

Apropos mave.. I dag var der et fremmed par på gaden som sagde tillykke til os i dag! Ih hvor var det altså bare sødt. Blev helt glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak, hør hende lige. Så har vi andre da ihvertfald ro på. Hihi

Ja så har du da et godt forparti allerede :D Det er din mand sikkert glad for. Min har da ihvertfald ikke noget imod min "lille" udvikling! :-P

Jeg har slet ikke læst om det med brystkassen, men det lyder da meget sandsynligt. Hvor har du læst de der ting? Også det om brysterne? Så skal jeg måske ud og købe nyt igen lige om lidt... :S

Stop så med at kaste op. Det er da noget værre noget! Vi har termin den samme dato (selvom jeg godt ved dine kommer ud før), så det er da alt for længe, du skal gå og have det så skidt!

Men ja, se lige at få taget det der billede af maven!

Apropos mave.. I dag var der et fremmed par på gaden som sagde tillykke til os i dag! Ih hvor var det altså bare sødt. Blev helt glad.

Jeg har læst det i Joan Tønder Grønnings bog "Bogen om tvillinger 0-10 år", så det er nok derfor, du ikke har læst det ;)

Ej hvor sjovt, at vi nu har samme terminsdato - og håber du har ret, synes godt nok, det er tidligt, de vil have vores ud. Men lægerne har jo nok styr på det :) Jeg synes bare november er lige om lidt.

Det må altså være sjovt når fremmede kommenterer maven, det glæder jeg mig til :) Det eneste jeg har oplevet er, at ekspedienten i ventetøjsbutikken blev vældig overrasket over, at jeg ikke var længere henne. Hun kunne dog bedre forstå det, da vi fortalte at der er to :) Og ja, burde snart stoppe med at kaste op, ej det går heldigvis fremad og er langt fra hver dag. Min rekord er på fire dage uden at kaste op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst det i Joan Tønder Grønnings bog "Bogen om tvillinger 0-10 år", så det er nok derfor, du ikke har læst det ;)

Ej hvor sjovt, at vi nu har samme terminsdato - og håber du har ret, synes godt nok, det er tidligt, de vil have vores ud. Men lægerne har jo nok styr på det :) Jeg synes bare november er lige om lidt.

Det må altså være sjovt når fremmede kommenterer maven, det glæder jeg mig til :) Det eneste jeg har oplevet er, at ekspedienten i ventetøjsbutikken blev vældig overrasket over, at jeg ikke var længere henne. Hun kunne dog bedre forstå det, da vi fortalte at der er to :) Og ja, burde snart stoppe med at kaste op, ej det går heldigvis fremad og er langt fra hver dag. Min rekord er på fire dage uden at kaste op :)

Nåååh nej så læser jeg det nok ikke. Men det var da god info, du kom med! Kom gerne med flere guldkorn, hvis du synes, du læser noget, der er værd at dele :)

Ja det er da tidligt. Men er det ikke fordi, at tvillinger i forvejen gerne vil lidt tidligere ud? Så må man vel planlægge kejsersnittet så de kan nå det før deres almindelige tidlige ankomst.

Det lyder da til, du også har fået lidt mave så ;) Men bare vent, lige om lidt overgår du alle os andre! Hihi

Puh hvor må det være hårdt, at kaste så meget op. Håber du snart slår en ny rekord og at det så i det hele taget stopper. Har du så tabt dig meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER