AnnikaF

Smalltalk

533 indlæg i dette emne

Åh, jeg har bare en totalt kvalme-dag idag. Altså mere end de andre dage, for jeg døjer desværre hver dag :(

orker ingenting, kun at ligge på sofaen.

Nå det var vidst bare et øv-indlæg :(

god weekend, piger :-D

Kæmpe kram til dig :kram2 kan du ikke bede din mand om et ekstra kys og kram? :)

Min kvalme har også været voldsom i dag, og så hjælper det bare en lille smule når manden er sød.

Noget andet end da jeg stod med hovedet i toilettet i morges og manden stod ved siden af, med sin ostemad, og klappede mig på ryggen med ordene; bare rolig skat, vi er jo to om det her :D :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe kram til dig :kram2 kan du ikke bede din mand om et ekstra kys og kram? :)

Min kvalme har også været voldsom i dag, og så hjælper det bare en lille smule når manden er sød.

Noget andet end da jeg stod med hovedet i toilettet i morges og manden stod ved siden af, med sin ostemad, og klappede mig på ryggen med ordene; bare rolig skat, vi er jo to om det her :D :rolleyes

ej, hvor er det bare sødt :-) jo min mand er rigtig sød ved mig. Han gør simpelthen alt for at jeg skal få det bedre. Og ja, nogle gange er det eneste der bare hjælper lidt at de bare er ved ens side <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej, hvor er det bare sødt :-) jo min mand er rigtig sød ved mig. Han gør simpelthen alt for at jeg skal få det bedre. Og ja, nogle gange er det eneste der bare hjælper lidt at de bare er ved ens side <3

Synes han var lidt "dumsød" :D var i øjeblikket hvert fald ikke heeelt enig i at vi var to om det ;)

Dejligt at din mand er om dig, og håber du har det lidt bedre i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stakler der døjer med kvalme :kram

I dag har jeg faktisk haft en ok dag. Kun ganske kvalm og min forkølelse har været ok også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stakler der døjer med kvalme :kram

I dag har jeg faktisk haft en ok dag. Kun ganske kvalm og min forkølelse har været ok også :)

Dejligt at høre at du har haft det ok i dag :)

Og tillykke og velkommen til gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke at man kan kaste så meget op! Men nu er jeg da i 10. uge, så forhåbentlig er der da kun en tre uger tilbage :/ Huha, og jeg som gik og troede at det hele var så skønt når man var gravid - jeg glæder mig vanvittigt meget til tvillingerne, tag ikke fejl, men det kunne nu være rart om det her snart gad stoppe!

Lille klagesang fra mig, undskyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke at man kan kaste så meget op! Men nu er jeg da i 10. uge, så forhåbentlig er der da kun en tre uger tilbage :/ Huha, og jeg som gik og troede at det hele var så skønt når man var gravid - jeg glæder mig vanvittigt meget til tvillingerne, tag ikke fejl, men det kunne nu være rart om det her snart gad stoppe!

Lille klagesang fra mig, undskyld :)

Forstår dig virkelig godt. Det er slet ikk fordi man ikk glæder sig til at få sine børn/barn, det er bare så udmattende at ha det så dårligt hele tiden. Jeg kaster heldigvis ikk så meget op, jeg har bare kvalme non stop. Syns virkelig det tager på kræfterne :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke at man kan kaste så meget op! Men nu er jeg da i 10. uge, så forhåbentlig er der da kun en tre uger tilbage :/ Huha, og jeg som gik og troede at det hele var så skønt når man var gravid - jeg glæder mig vanvittigt meget til tvillingerne, tag ikke fejl, men det kunne nu være rart om det her snart gad stoppe!

Lille klagesang fra mig, undskyld :)

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke smide de idiotiske hormoner væk?!

Er så skude træt af at være så fandens morgensur hver morgen. :(

Og så den åndsvage kvalme!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke smide de idiotiske hormoner væk?!

Er så skude træt af at være så fandens morgensur hver morgen. :(

Og så den åndsvage kvalme!!

Hvis du finder ud af hvordan så siger du bare til! Jeg gider ikke tude over ingenting mere, gider ikke min teenagehud og gider absolut ikke mine daglige besøg på sygehuset for at få væske og skæld ud over jeg ikke spiser. Æjh! Men jeg gider tilgengæld godt mine to små skønne december-babyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder ud af hvordan så siger du bare til! Jeg gider ikke tude over ingenting mere, gider ikke min teenagehud og gider absolut ikke mine daglige besøg på sygehuset for at få væske og skæld ud over jeg ikke spiser. Æjh! Men jeg gider tilgengæld godt mine to små skønne december-babyer.

Jaeh.. gevinsten ved skavankerne er jo det største i verden :)

Åh din stakkel. Jeg vidste slet ikke det var så slemt med dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag på sofaen med migræne og kvalme :( øv.. vil bare snart kunne finde overskud til at få lejligheden ryddet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stakler :kram :kram

Jeg ved snart ikke hvad der er værst; at lide under alle symptomerne konstant (og dermed "trygheden") eller bare have periodevis kvalme/træthed/halsbrand.. Men ondt af jer dét har jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I stakler :kram :kram

Jeg ved snart ikke hvad der er værst; at lide under alle symptomerne konstant (og dermed "trygheden") eller bare have periodevis kvalme/træthed/halsbrand.. Men ondt af jer dét har jeg!

Nej jeg er også selv lidt i tvivl, for al den her kvalme gør at det eneste jeg er bange for er fødslen og om de kommer for tidligt, er slet ikke nervøs for om de hænger fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg er også selv lidt i tvivl, for al den her kvalme gør at det eneste jeg er bange for er fødslen og om de kommer for tidligt, er slet ikke nervøs for om de hænger fast :)

Nej og det er jo altid en dejlig tryghed :)

Jeg er nok også rolig med min fornemmelse omkring vores bliver hvor den skal, og jeg måske bare er en af dem der ikke lider sådan af "bivirkningerne" ;) jeg er da heller ikke på toppen -tværtimod, men kan ikke lade være med at føle jeg burde have det værre :rolleyes Det bunder nok i at jeg altid har været den uheldige helbredsmæssigt. Har allergier og intolerancer og fysiske skavanker, så har altid regnet med jeg ville dø under en graviditet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaa jeg er begyndt selv at kunne drikke noget og må MÅSKE få lov at komme hjem til lige udenfor København efter weekenden. Og som bonus har jeg endnu ikke kastet op i dag, det er noget så fantastisk :)

Og så har jeg lige fået min eksamensdato, det bliver den 18. juni - og så går jeg nærmest på barsel derefter. Eller det vil sige først ferie, så sygemelding (det passer lige med at de bliver for store til at min læge vil lade mig lave noget lige inden næste semester starter - håber jeg for lov at tage et enkelt fag eller noget, men det lød nu ikke til det) og så barsel og så kommer tvillingerne :) Det er vildt at tænke på! Men det er godt nok lang tid, jeg må hellere øve mig lidt på at strikke eller sådan noget så jeg kan få tiden til at gå.

Og så er min vandrejournal på vej til mig med posten - det hele er blevet lidt alternativt pga. al den kasten op, dumme hyperemesis :/

Martin har i dag fortalt sin chef om tvillingerne, han regner med to ugers barsel og så lidt ferie så det er hele december. Og min lillesøster har meddelt at når hun kommer hjem fra Australien (lige inden jul) og har fejret jul så flytter hun over til os og bliver hele januar og hjælper. Så nu har tvillingerne bare at blive i maven til starten af december, så ender det hele med at flaske sig :)

Men alt i alt er det hele skønt! Og på fredag kommer Martin til Jylland og så bliver alt endnu skønnere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre :loveshower

Håber sådan for dig at det kan gå lidt fremad med opkasten og sådan. Det er bare heller ikke fedt at "bo" på hospitalet.

Puha, at du snart går på 'barsel'. Det er godt nok vildt. Og ja, hvis du skal trisse rundt fra slut juni til start december så kan jeg godt forstå du gerne vil lære at strikke :D måske du endda får tid til bestillinger fra os andre :P

Hvad studerer du egentlig? (Sorry hvis du har fortalt det tidligere) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre :loveshower

Håber sådan for dig at det kan gå lidt fremad med opkasten og sådan. Det er bare heller ikke fedt at "bo" på hospitalet.

Puha, at du snart går på 'barsel'. Det er godt nok vildt. Og ja, hvis du skal trisse rundt fra slut juni til start december så kan jeg godt forstå du gerne vil lære at strikke :D måske du endda får tid til bestillinger fra os andre :P

Hvad studerer du egentlig? (Sorry hvis du har fortalt det tidligere) :)

Det har i hvert fald været helt fantastisk at slippe for at kaste op i dag :)

Se det er en af de sværere, jeg læser lige nu et samfundsvidenskabeligt basisstudium på Roskilde Universitet som jeg afslutter her den 18. juni, så er det egentlig meningen at jeg vil læse Journalistik og Politik & Administration bagefter, men fordi jeg nok ikke når at starte efter sommerferien er det ikke sikkert jeg kan få plads på Journalistik, fordi der er begrænset optag. Så måske læser jeg "kun" Politik & Administration, men det er nu også spændende nok, så det er egentlig ikke verdens største tab. Er bare rigtig glad for Journalistik, så det vil jeg gerne fortsætte med hvis jeg får plads efter barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har i hvert fald været helt fantastisk at slippe for at kaste op i dag :)

Se det er en af de sværere, jeg læser lige nu et samfundsvidenskabeligt basisstudium på Roskilde Universitet som jeg afslutter her den 18. juni, så er det egentlig meningen at jeg vil læse Journalistik og Politik & Administration bagefter, men fordi jeg nok ikke når at starte efter sommerferien er det ikke sikkert jeg kan få plads på Journalistik, fordi der er begrænset optag. Så måske læser jeg "kun" Politik & Administration, men det er nu også spændende nok, så det er egentlig ikke verdens største tab. Er bare rigtig glad for Journalistik, så det vil jeg gerne fortsætte med hvis jeg får plads efter barsel :)

Det var da ellers også noget af et studie :) men forstår jeg det så korrekt at du vil starte med politik og administration efter sommerferien nu her? Eller først næste sommer efter et halvt års barsel?

Sorry hvis jeg har misforstået og bare er komplet forvirrende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ellers også noget af et studie :) men forstår jeg det så korrekt at du vil starte med politik og administration efter sommerferien nu her? Eller først næste sommer efter et halvt års barsel?

Sorry hvis jeg har misforstået og bare er komplet forvirrende ;)

Jeg vil gerne starte med Journalistik nu her efter sommerferien, men den er min læge ikke helt med på - men håber :) Ellers er det sygemelding og derefter barsel. Og så starter jeg først i september 2014, hvor jeg nok ikke kan få plads på Journalistik længere og derfor starter på Politik & Administration.

Og du er absolut ikke den eneste som er forvirret - selv mine forældre ved ikke helt hvad jeg læser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne starte med Journalistik nu her efter sommerferien, men den er min læge ikke helt med på - men håber :) Ellers er det sygemelding og derefter barsel. Og så starter jeg først i september 2014, hvor jeg nok ikke kan få plads på Journalistik længere og derfor starter på Politik & Administration.

Og du er absolut ikke den eneste som er forvirret - selv mine forældre ved ikke helt hvad jeg læser ;)

Haha så er jeg undskyldt :P

Håber det hele går for dig som du ønsker :) jeg er selv meget i tvivl om min barsel og om jeg overhovedet vil tage den. Men men :)

Hvordan går det med opkastningen i dag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha så er jeg undskyldt :P

Håber det hele går for dig som du ønsker :) jeg er selv meget i tvivl om min barsel og om jeg overhovedet vil tage den. Men men :)

Hvordan går det med opkastningen i dag??

Uf jeg kan slet ikke overskue ikke at holde barsel, men der er selvfølgelig også to og Martin bliver ikke hjemme så længe, så det er måske derfor.

Hvad skal du (måske) holde barsel fra?

Det går heldigvis fremad, kastede kun op en gang i går og i dag er jeg også stort set sluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf jeg kan slet ikke overskue ikke at holde barsel, men der er selvfølgelig også to og Martin bliver ikke hjemme så længe, så det er måske derfor.

Hvad skal du (måske) holde barsel fra?

Det går heldigvis fremad, kastede kun op en gang i går og i dag er jeg også stort set sluppet :)

Hvor dejligt for dig at det går lidt frem med opkastningerne :)

Jeg har altid tænkt at det måtte være så dejligt med tvillinger (og tænker jeg stadig), men kan godt blive imponeret over dem der har barsel alene med to små. Så seje dig :D

Jeg læser til socialrådgiver. Efter sommerferien mangler jeg 4 moduler og så min bachelor. Og et sted synes jeg bare det er så åndssvagt at gå på barsel 20 uger før en bachelor. Det var også derfor jeg gerne ville have ventet med børn hvert fald til jeg kunne se enden på studiet. Men sådan skulle det ikke være :) jeg ender da højst sandsynligt også med at tage hvert fald 6 måneders barsel, men ærgrelsen sidder alligevel stadig lidt i mig (endnu). Ikke over barnet, men studiemæssigt så 'tæt' på at være færdig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt for dig at det går lidt frem med opkastningerne :)

Jeg har altid tænkt at det måtte være så dejligt med tvillinger (og tænker jeg stadig), men kan godt blive imponeret over dem der har barsel alene med to små. Så seje dig :D

Jeg læser til socialrådgiver. Efter sommerferien mangler jeg 4 moduler og så min bachelor. Og et sted synes jeg bare det er så åndssvagt at gå på barsel 20 uger før en bachelor. Det var også derfor jeg gerne ville have ventet med børn hvert fald til jeg kunne se enden på studiet. Men sådan skulle det ikke være :) jeg ender da højst sandsynligt også med at tage hvert fald 6 måneders barsel, men ærgrelsen sidder alligevel stadig lidt i mig (endnu). Ikke over barnet, men studiemæssigt så 'tæt' på at være færdig.

Nu har jeg jo Martin den første måned og så min lillesøster en måned efter det, så helt alene bliver jeg ikke før de er halv store ;) Heldigvis, det virker lidt uoverskueligt lige nu :) Men jeg er enig, tvillinger er ret så søde :)

Åh hvor spændende med socialrådgiver, kan godt forstå det er lidt ærgerligt ikke at afslutte, men det er nok for hårdt at skrive bachelor samtidig med at babyen er helt lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... nogle der vil bytte mænd for en tid? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER