AnnikaF

Smalltalk

533 indlæg i dette emne

... nogle der vil bytte mænd for en tid? <_<

Uf nej, Martin vil jeg aldrig af med :) Er du træt af din da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uf nej, Martin vil jeg aldrig af med :) Er du træt af din da?

I dag er jeg ja... du kan læse mere om det under sex og samliv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo Martin den første måned og så min lillesøster en måned efter det, så helt alene bliver jeg ikke før de er halv store ;) Heldigvis, det virker lidt uoverskueligt lige nu :) Men jeg er enig, tvillinger er ret så søde :)

Åh hvor spændende med socialrådgiver, kan godt forstå det er lidt ærgerligt ikke at afslutte, men det er nok for hårdt at skrive bachelor samtidig med at babyen er helt lille.

Babyen ville være seks måneder (ca) når jeg skal starte min bachelor, så helt lille ville den ikke være. Men tror alligevel det bliver for hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo Martin den første måned og så min lillesøster en måned efter det, så helt alene bliver jeg ikke før de er halv store ;) Heldigvis, det virker lidt uoverskueligt lige nu :) Men jeg er enig, tvillinger er ret så søde :)

Åh hvor spændende med socialrådgiver, kan godt forstå det er lidt ærgerligt ikke at afslutte, men det er nok for hårdt at skrive bachelor samtidig med at babyen er helt lille.

Babyen ville være seks måneder (ca) når jeg skal starte min bachelor, så helt lille ville den ikke være. Men tror alligevel det bliver for hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... nogle der vil bytte mænd for en tid? <_<

:kram

Min er på øvelse, så han er "desværre" ikke ledig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er jeg ja... du kan læse mere om det under sex og samliv

Æv, heldigt der er en ny dag i morgen :) Håber der falder ro på igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyen ville være seks måneder (ca) når jeg skal starte min bachelor, så helt lille ville den ikke være. Men tror alligevel det bliver for hårdt.

Ja det er nok trods alt for meget. Og egentlig tænker jeg også at lidt barsel bliver hyggeligt nok - tror dog jeg bliver super rastløs med tiden, vil ikke være en af de der mødre (wooow jeg skal være mor!!!!) der kun går op i om ungen har en rød bagdel og om den har spist nok :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nok trods alt for meget. Og egentlig tænker jeg også at lidt barsel bliver hyggeligt nok - tror dog jeg bliver super rastløs med tiden, vil ikke være en af de der mødre (wooow jeg skal være mor!!!!) der kun går op i om ungen har en rød bagdel og om den har spist nok :/

Hehe det kan jeg godt følge dig i :D jeg er egentlig også ret glad for, at jeg først går på barsel i sidste øjeblik (hvis ungen tillader det vel og mærke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det kan jeg godt følge dig i :D jeg er egentlig også ret glad for, at jeg først går på barsel i sidste øjeblik (hvis ungen tillader det vel og mærke)

Ja! Det var absolut også min drøm. Men pyt nu får vi verdens sødeste tvillinger, så overlever jeg nok at gå hjemme et halvt års tid og vente på dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Det var absolut også min drøm. Men pyt nu får vi verdens sødeste tvillinger, så overlever jeg nok at gå hjemme et halvt års tid og vente på dem :)

Og passe på dem indtil de er klar til livet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og passe på dem indtil de er klar til livet :biglove

Huha ja, håber sådan de bliver derinde længe, og i hvert fald at vi ikke bliver nogen af de 25 % som får dem ud før uge 34, de skal helst blive store først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha ja, håber sådan de bliver derinde længe, og i hvert fald at vi ikke bliver nogen af de 25 % som får dem ud før uge 34, de skal helst blive store først :)

Ja, det ville da være så dejligt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, har bare haft totalt tude-uge. Der har været rigtig meget på arbejde og så blir jeg bange for om det har haft indflydelse på den lille da jeg har haft sån nogle stik i underlivet.

Har simpelthen tudet hver dag, helt forfærdeligt at man slet ikk kan styre sin egen krop og følelser :-(

nu håber jeg bare på en stille og rolig pinse, så jeg kan blive lidt positiv.

Nå det var en lidt ked af det-opdatering fra mig. Håber det går godt hos jer andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, har bare haft totalt tude-uge. Der har været rigtig meget på arbejde og så blir jeg bange for om det har haft indflydelse på den lille da jeg har haft sån nogle stik i underlivet.

Har simpelthen tudet hver dag, helt forfærdeligt at man slet ikk kan styre sin egen krop og følelser :-(

nu håber jeg bare på en stille og rolig pinse, så jeg kan blive lidt positiv.

Nå det var en lidt ked af det-opdatering fra mig. Håber det går godt hos jer andre.

Æv hvor træls, sender et kæmpe kram i din retning. Og hvis det er til nogen nytte kan jeg glæde med at jeg også kan tude over hvad som helst, fx hvis der ikke er mere creme fraiche, hvis jeg ikke kan finde min mobil, eller hvis min kæreste er så tarvelig at prøve på at få mig til at drikke lidt. Og med hensyn til smerterne, sådan nogle niv får jeg også af og til, og jeg er sikker på det 'bare' er fordi livmoderen udvider sig og gør plads til babyen :)

Men i hvert fald kram til dig! Nyd pinsen og sommervarmen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, har bare haft totalt tude-uge. Der har været rigtig meget på arbejde og så blir jeg bange for om det har haft indflydelse på den lille da jeg har haft sån nogle stik i underlivet.

Har simpelthen tudet hver dag, helt forfærdeligt at man slet ikk kan styre sin egen krop og følelser :-(

nu håber jeg bare på en stille og rolig pinse, så jeg kan blive lidt positiv.

Nå det var en lidt ked af det-opdatering fra mig. Håber det går godt hos jer andre.

Også et kram fra mig! :kram2

Jeg kan også tude over de mest ligegyldige ting :rolleyes Mon ikke det bare er ligamentsmerter du mærker og alt er i skønneste orden :)

Håber du får en dejlig og positiv pinse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10+0, hold nu fast det går tjept - nu er 25 % af graviditeten allerede gennemført, eller egentlig mere da de jo nok kommer ud senest 38+0. Nu ser vi :) I hvert fald går det pludselig hurtigt, og lige om lidt er det nf og andet trimester og så forsvinder kvalmen nok også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10+0, hold nu fast det går tjept - nu er 25 % af graviditeten allerede gennemført, eller egentlig mere da de jo nok kommer ud senest 38+0. Nu ser vi :) I hvert fald går det pludselig hurtigt, og lige om lidt er det nf og andet trimester og så forsvinder kvalmen nok også :)

Ih, det er altså vildt så hurtigt tiden går. Det blir så fedt at sidde med vores guldklumper i armene :-)

Jeg er 12+0 imorgen, syns også det er lidt vildt :-) her satser jeg også på kvalmen og opkast snart går væk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er altså vildt så hurtigt tiden går. Det blir så fedt at sidde med vores guldklumper i armene :-)

Jeg er 12+0 imorgen, syns også det er lidt vildt :-) her satser jeg også på kvalmen og opkast snart går væk :-)

12+0 hold nu op det er vildt! Så er nf vel også lige om hjørnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+0 hold nu op det er vildt! Så er nf vel også lige om hjørnet?

Ja om en uge :-):-) er så spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være dejligt for jer at være så langt! Her drømmer jeg selv om to-cifrede uger :D Jeg er 8+2 i dag, og selvom jeg ellers lige havde en følelse af at det gik SÅ stærkt, kan jeg da godt se jeg er bagud endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være dejligt for jer at være så langt! Her drømmer jeg selv om to-cifrede uger :D Jeg er 8+2 i dag, og selvom jeg ellers lige havde en følelse af at det gik SÅ stærkt, kan jeg da godt se jeg er bagud endnu :P

Jeg synes også lige jeg har været 7-8+ og drømt om to-cifrede uger, og lige pludselig er jeg her. Det er så vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være dejligt for jer at være så langt! Her drømmer jeg selv om to-cifrede uger :D Jeg er 8+2 i dag, og selvom jeg ellers lige havde en følelse af at det gik SÅ stærkt, kan jeg da godt se jeg er bagud endnu :P

Hvor er det sjovt, for mig var det også bare en milepæl at nå til de tocifret :-) men syns bare tiden generelt er gået mega stærkt og alligevel føler man bare at man har haft bræksyge i 6 uger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt, for mig var det også bare en milepæl at nå til de tocifret :-) men syns bare tiden generelt er gået mega stærkt og alligevel føler man bare at man har haft bræksyge i 6 uger ;-)

Ja! Jeg har været sengeliggende i fire nu og før det var jeg "bare" dårlig en tre uger. Forstår ikke man kan have kvalme hele tiden i så lang tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det må også være så forfærdeligt!

8+0 og 8+1 har klart været mine værste dage. Satte mig til at tude i går fordi jeg ikke anede man kunne have det så dårligt uden at være syg :D

Ellers er det ømme bryster og lavt blodtryk (svimmelhed) der er mine største gener.

Fire uger til det er overstået! (Please ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det må også være så forfærdeligt!

8+0 og 8+1 har klart været mine værste dage. Satte mig til at tude i går fordi jeg ikke anede man kunne have det så dårligt uden at være syg :D

Ellers er det ømme bryster og lavt blodtryk (svimmelhed) der er mine største gener.

Fire uger til det er overstået! (Please ;) )

Håber det går over for dig der :) men som sagt er jeg 12 uger henne idag og havde virkelig bedt til at generne ville forsvinde lige så hurtigt som de kom, men sån skulle det åbenbart ikk være :) den første dag jeg trådte ind i uge 6 havde jeg bare kvalme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER